Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=жестова мова<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
   376
   Л 59


   
    Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови [Текст] : монографія / Н. Б. Адамюк [та ін.]. ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 260 с. - ISBN 978-966-97877-0-5 : 124.80 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дефектологія--корекційна педагогіка

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
жестова мова -- мова жестів (сурдо) -- діти з вадами зору


Дод.точки доступу:
Адамюк, Наталія Борисівна; Дробот, Олена Анатоліївна; Замша, Анна Володимирівна; Зборовська, Наталія Анатоліївна; Кульбіда, Світлана Вікторівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.


    Дробот, О.
    Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / Олена Дробот, Анна Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 37–44. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
глухі діти -- українська жестова мова -- жестова мова -- жестема -- заперечення -- лінгвістичні особливості -- жестова комунікативна компетентність
Анотація: Розкрито лінгвістичні особливості української жестової мови на прикладі способів вираження заперечення. Охарактеризовано специфіку навчання "Української жестової мови" як навчального предмета, зокрема, особливості реалізації змісту перекладної лінії.


Дод.точки доступу:
Замша, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ОДнв/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 4
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / Вадим Кобильченко. - С.7–14. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: емпатія, психологічне здоров’я, психологічне консультування
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / Світлана Кульбіда. - С.15–31. - Бібліогр.: 27 назв. : мал., таб.
Кл.слова: жестова мова, жестова одиниця, жестове мовлення
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Леся Прохоренко. - С.32–39. - Бібліогр.: 6 назв. : мал.
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.40–52. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: спілкування, комунікація, діалогічне спостереження
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Еляна Данілавічютє. - С.53–64. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.65–74. - Бібліогр.: 15 назв. : мал.
Кл.слова: реабілітаційна робота, спортивно-оздоровча робота, діти з особливими потребами
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Наталія Пахомова, Інна Баранець. - С.75–87. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: мовленнєва діяльність, пізнавальні процеси, моторна алалія
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Людмила Некраш. - С.88–95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: раннє втручання, діагностика порушень, діти раннього віку
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
811.161.2'33
К 90


    Кульбіда, С.
    Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 15–31 : мал., таб. - Бібліогр.: 27 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Українська мова--прикладна лінгвістика--сурдолінгвістика
Кл.слова (ненормовані):
жестова мова -- жестові одиниці -- жестове мовлення -- жести -- лінгвальна категорія -- хмари зразків -- конфігурації руки -- жестикуляція
Анотація: Досліджено жестові одиниці та описано особливості конфігурації - структурної одиниці кінетики української жестової мови. Уточнено кількість конфігурацій в українській жестовій мові, порівняно з кількісними показниками інших жестових мов. Наведено приклади застосування одноручних (дворучних симетричних) жестових одиниць.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.26:616.28-008.14(477)
Д 75


    Дробот, О.
    Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
   Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання
Анотація: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.


Дод.точки доступу:
Замша, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Адамюк, Наталія.
    Освітній перекладач жестової мови [Текст] : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 7-14. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта--освітній перекладач жестової мови
   Інклюзивна освіта--жестомовні здобувачі освіти

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- спеціальна освіта -- жестова мова -- перекладачі жестової мови -- Саламанська декларація
Анотація: Висвітлено значення понять “жестомовні здобувачі освіти” та “освітній перекладач жестової мови”. Акцентовано увагу на хибності застосування застарілих термінів “перекладачдактилолог” і “сурдоперекладач”. Розкрито зміст ст. 21 Саламанської декларації стосовно важливості жестової мови як засобу спілкування та доступу осіб із порушеннями слуху до освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
808.5
С 64
б-ка Бойка О. Д. / С 64-фб


    Сопер, Поль Л..
    Основы искусства речи [Текст] : книга о науке убеждать / П. Л. Сопер ; пер. с англ. С. Д. Чижовой ; Под ред.: К. Д. Чижова, Л. М. Яхнич. - 3-тє вид. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2005. - 448 с. - (Психология бизнеса). - ISBN 5-222-07060-3 : 24.00 грн.
ББК 83.7
РУБ 808.5
Рубрики: Культура мовлення
   Ораторське мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво мовлення -- жестова мова -- міміка -- вимова -- артикуляція -- дискусія -- виступи


Дод.точки доступу:
Чижова, С. Д. \пер.\; Чижова, К. Д. \ред.\; Яхнич, Л. М. \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.


    Кульбіда, Світлана.
    Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України [Текст] / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 7-18. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Заклади освіти України--спеціальні заклади
   Діти з особливими потребами--порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
жестова мова -- учителі жестової мови -- спеціальна освіта -- навчальний підхід -- інклюзивні заклади освіти -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Кульбіда, Світлана.
    Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України [Текст] / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 20-26. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
жестова мова -- спеціальна освіта -- діти з особливими потребами -- українська жестова мова


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 112226
Кількість відвідувачів 1080
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя