Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=природничо-математична освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.58
К 71


    Косенко, Олександра Іванівна.
    Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 81-86 : табл. - Бібліогр.: 7 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--розвиток
Кл.слова (ненормовані):
європейська освітня стратегія -- Лісабонський проект -- первинна освіта -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- інженерно-технологічна освіта -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології
Анотація: Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань XXI століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.58
П 12


    Павлюк, Світлана Вікторівна.
    Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини / Світлана Павлюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 92-97. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка кадрів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
Лісабонський проект -- природничо-математична освіта -- модернізація -- неуніверситетські заклади -- рівнева система -- інтернаціоналізація -- диференціація -- мотивація викладачів -- підготовка PhD -- аспірантські школи
Анотація: Розглянуто головні аспекти діяльності і поступової модернізації вищої школи Німеччини, яка не може цілком задовольнити потреби країни у фахівцях з точних наук, інформатики та інженерії. Висвітлено засоби, якими німці намагаються розширити вищу освіту і підвищити її якість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 22719
Кількість відвідувачів 746
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя