Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=програмно-апаратні засоби<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.202.245
Н 84


    Носенко, Ю. Г.
    Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі [Текст] / Ю. Г. Носенко, А. С. Сухіх // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--здоров’язбережні технології
   Навчання--інформаційні технології--здоров’язбереження учнів

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язберігаюча педагогіка -- програмно-апаратні засоби -- здоров’я учнів
Анотація: У сучасних умовах стрімкого розвитку технологій проблема безпечного використання новітніх засобів набуває особливої актуальності. У статті розглянуто й охарактеризовано основні організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у процесі навчання в основній школі.


Дод.точки доступу:
Сухіх, А. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.204
С 91


    Сухіх, Аліса Сергіївна.
    Модель формування здоров’язбережувального складника ІК-компетентності учнів основної школи [Текст] / А. С. Сухіх // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 8. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.204
Рубрики: Учні--інформаційно-комунікаційна компетентність--здоров’язбережувальне використання
Кл.слова (ненормовані):
ІК-компетентність -- здоров’язбережувальне використання -- програмно-апаратні засоби -- учні основної школи
Анотація: У статті представлено модель формування здоров’язбережувального складника інформаційно-комунікаційної компетентності учнів основної школи, розвиток якого є невід’ємною умовою безпечного використання програмно-апаратних засобів. Теоретично обгрунтовано компоненти моделі: цільовий, змістовий, технологічний, діагностичний та результативний.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 11943
Кількість відвідувачів 714
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя