Пошуковий запит: <.>K=післядипломна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 74 П83
Протасова, Наталія Георгіївна. Теоретико-методичні основи функціонування системи післядипломної освіти педагогів в Україні [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Н. Г. Протасова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 31 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: теорія педагогіки історія педагогіки автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- андрогіка
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>2.
| 73 Ч-49
Чернікова, Л. А. Розподілена модель організації навчання вчителів Запорізької області в галузі ІКТ [Текст] / Л. А. Чернікова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 21-25.
ББК 73 Рубрики: Інформаційні технології в освіті Запорізька область--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): ІТ-компетентність вчителів -- післядипломна освіта -- модель навчання Анотація: В статті говориться про те, що швидкі темпи розвитку інформаційних технологій, здатних підвищити ефективність навчального процесу й управління освітньою установою, диктують свої умови для формування ІТ-компетентності вчителів у системі післядипломної освіти, а саме - потрібно забезпечити безперервну, масову і випереджувальну підготовку педагогів у галузі інформаційних і комунікаційних технологій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.4 В 37
Вершловский, С. Г. Становление андрагогики как науки / С. Г. Вершловский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 35-44. - Библиогр.: 21 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.4 Рубрики: Освіта--андрагогіка освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): безперервна освіта -- післядипломна освіта -- модератор Анотація: У статті аналізуються етапи становлення андрагогіки як науки В статье анализируются этапы становления андрагогики как науки
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Шаленко, О. Проект "Кроки до успіху" в руслі оновлення післядипломної освіти [Текст] / О. Шаленко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 47.
ББК 81.43.21-9 Рубрики: Вчитель англійської мови--післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): семінари вчителів -- післядипломна освіта -- Кроки до успіху, проект Анотація: У статті розповідається про проведення Всеукраїнського семінару-практикуму "Кроки до успіху" для керівників шкіл молодшого вчителя англійської мови, який бідбувся у лютому 2012 р. на базі Черкаського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 37(100)(083.9) К 56
Коваленко, Ольга. Українсько-британська співпраця в навчанні англійської мови [Текст] / О. Коваленко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 2-3.
ББК 81.43.21 Рубрики: Англійська мова--тренінг-семінар--проект Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- тренінг-семінар -- проект -- співпраця -- українсько-британська співпраця -- післядипломна освіта -- співробітництво -- освіта Анотація: У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України відбувся підсумковий тренінг-семінар методистів англійської мови обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти в рамках спільного проекту з Британською радою. На його відкриття до міністерства завітали поважні гості: Повноважний Посол Великої Британії в Україні Саймон Сміт і голова Британської Ради в Україні Мартін Даул. Їх приймали представники вітчизняної освіти на чолі із заступником міністра освіти і науки, молоді та спорту України Борисом Жебровським.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов [Текст]> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 4-5.
ББК 74.2 Рубрики: Вчителі--післядипломна освіта--іноземні мови Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): вчителі -- післядипломна освіта -- іноземні мови -- програма -- мовна освіта -- компетентність вчителів -- розвиток вчителів Анотація: Програма враховує основні українські та європейські концептуальні документи з мовної освіти та грунтується на професійних компетентностях вчителів. Вона покликана задовольнити професійні потреби всіх категорій вчителів завдяки гнучкій модульній організації запропонованих навчальних матеріалів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.59 Рубрики: Післядипломна освіта--концептуалізація кваліфікацій Кл.слова (ненормовані): Міжнародна стандартна класифікація освіти -- концептуалізація -- післядипломна освіта -- професійні кваліфікації -- рамковий стандарт Анотація: За результатами концептуалізації післядипломних професійних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти висвітлено онтологічне бачення об'єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму магістрів, докторів філософії і наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.59 М 11
Мілова, О. Я. Педагогічна майстерність учителя літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / О. Я. Мілова> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5.
ББК 74.59 Рубрики: освіта післядипломна Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- професійна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.59 Д 18
Данилова, Галина. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти [Текст] / Г. Данилова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 51-64.
ББК 74.59 Рубрики: Післядипломна освіта--підготовка методиста Акмеологія--методична акмеологія Кл.слова (ненормовані): методична служба -- методична акмеологія -- самовдосконалення професіоналізму -- самооцінка діяльності -- післядипломна освіта -- професійно-особистісний розвиток
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Семенюк, Наталія. Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5 Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 378.12 З-33
Запорожцева, Юлія Сергіївна. Розвиток професійної компетентності вчителів іноземних мов у післядипломній освіті [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. С. Запорожцева ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 22 с. - ББК 74 Рубрики: Професійна компетентність педагога Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- вчитель іноземних мов -- автореферати з педагогіки
Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>12.
| 74.584(4Укр) М 91
Мурована, Нонна. Розвиток інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освти: наукові засади [Текст] / Н. Мурована> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 1. - С. 98-106.
ББК 74.584(4Укр) Рубрики: Вища освіта в Україні--післядипломна освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційна культура керівника -- неперервна освіта -- післядипломна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 74.6 В 65
Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 62-67. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.6 Рубрики: Соціальні педагоги--професійний розвиток--неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- післядипломна освіта -- післядипломна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта -- тренінгові табори -- соціальні педагоги Анотація: У статті обґрунтовується актуальність та ефективність інтеграції інтерактивних форм і методів неформальної освіти у систему формальної післядипломної освіти як умови забезпечення ефективного розвитку професійної компетентності соціального педагога.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 74.3(4Укр) У 52
Уманець, Галина. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 14-15.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.3(4Укр) Рубрики: Спеціальна педагогіка--парламентські слухання Освіта в Україні--інклюзивна освіта--парламентські слухання Педагогічні кадри--спеціальна освіта--підвищення кваліфікаіції Кл.слова (ненормовані): педагогічні кадри -- спеціальна освіта -- інклюзивна освіта -- післядипломна освіта -- тематичні курси Анотація: Виступ на парламентських слуханнях на тему "Освіта, охорона здоров'я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", які відбулися 4 червня 2014 р. у Верховній Раді України.
Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
| 74.59 Z99
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійна й інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі безперервної освіти [Текст] / С. А. Іванов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-12.
ББК 74.59 Рубрики: Освіта--неперервна освіта--інформаційна грамотність Освіта--неперервна освіта--придбання знань Кл.слова (ненормовані): придбання нового знання -- придбання знань -- безперервна освіта -- післядипломна освіта -- інформаційна грамотність -- медіа технології -- інформаційні технології Анотація: У статті розглядається медіа та інформаційні технології для придбання нових знань у процесі освіти людини впродовж усього життя. Представлено авторське визначення ключових понять “дані”, “інформація”, “знання”, “медіа”, “грамотності”.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16.
| 74.489 К 61
Колос, К. Р. Характеристика взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.489 Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- післядипломна освіта -- педагогічна освіта Анотація: У дослідженні обгрунтовано необхідність врахування характеристики взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін [Текст] / І. О. Ніколаєску> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 48-52
ББК 88я5 + 74я5 Рубрики: Підготовка педагогів--післядипломна освіта Післядипломна педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): іміджова підготовка педагога -- імідж сучасного педагога -- професійний імідж -- післядипломна освіта -- освітнє середовище -- інноваційні методи навчання Анотація: У статті обґрунтовується актуальність проблеми іміджової підготовки педагога з урахуванням сучасних тенденцій розвитку системи післядипломної освіти.
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах:
всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>18.
| 74.204.2 С 65
Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Т. М. Сорочан> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 24-32.
ББК 74.204.2 Рубрики: Освіта в Україні--післядипломна педагогічна освіта--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): післядипломна освіта -- професійний розвиток педагогів -- неперервність освіти -- андрагоги
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19.
| 374.7:82(100) Ч-90
Чумак, Л. В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / Л. В. Чумак> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 3. - С. 60-69.
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--професійна майстерність вчителя Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність вчителя -- вчителі зарубіжної літератури -- післядипломна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
| 371.124:373.3](477) К 60
Колесник, Л. Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Лариса Колесник, Анна Шапошнікова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 48–52. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі початкової школи--компетентність вчителя Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- управлінська компетентність -- компетентність вчителів -- управлінські уміння -- тренінгові технології навчання -- пошуково-апробаційні ігри -- організаційно-діяльнісні ігри -- громадянська система освіти -- післядипломна освіта -- тренінгові засоби Анотація: У статті розглядаються актуальні питання розвитку управлінської компетенції вчителя початкової школи тренінговими засобами, а саме за допомогою організаційно-діяльнісних ігор.Описується методика пошуково-апробаційної гри "Реформа", яка розроблена та апробована авторами з метою реформування громадянської системи освіти у початковій школі. Розкривається її значення та можливості застосування у системі післядипломної освіти вчителів початкової школи для розвитку фахівців управлінських знань, умінь та навичок.
Дод.точки доступу: Шапошнікова, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|