Пошуковий запит: <.>K=художнє сприймання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Падалка, Г. Художнє пізнання як взаємодія сприймання, оцінювання і творення [Текст] / Г. Падалка> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 3-9
Рубрики: освіта мистецька Кл.слова (ненормовані): художнє сприймання -- пізнання мистецтва
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 821.161.2 Ж72
Жила, С. О. Теорія і практика вивчення української літератури у взаємозв’язках із різними видами мистецтв у старших класах загальноосвітньої школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання (українська література) / С. О. Жила ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - ББК 83.3(4Укр)р + 74.26 Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання художнє сприймання міжпредметні зв’язки автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): взаємозв’язки мистецтв -- художнє сприймання
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Медведева, Н. В. Роль художнього сприймання у формуванні творчої особистості молодшого школяра [Текст] / Н. В. Медведева> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 39-43
ББК 88.840 Рубрики: Формування особистості творчий розвиток особистості Молодші школярі Сприймання Кл.слова (ненормовані): художнє сприймання Анотація: У статті висвітлюються особливості формування художнього сприймання задля виховання творчої особистості учня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Ч-57
Чжан Їфу Формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів в процесі інструментально-виконавської підготовки [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного виховання / Чжан Їфу ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 21 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: Майбутній вчитель--музики автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): художнє сприймання -- інструментально-виконавська діяльність
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 378.016:780.616.432 Л 11
Лі Лань Формування художнього сприйняття підлітків у процесі фортепіанного навчання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступенч канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Лі Лань ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2018. - 21 с. - Рубрики: Фортепіано--навчання гри автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): художнє сприймання
Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.262:373.3.016:741](477) Д 58
Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / Катерина Довгопола> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–24. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): освіта сліпих -- уроки малювання -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід -- молодші школярі -- художнє сприймання -- естетичний смак -- поліхудожній підхід Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.31:73/76](477) Р 14
Рагозіна, В. Перші кроки до мистецтва, або Як організувати художню діяльність дітей раннього віку [Текст] / Вікторія Рагозіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 12(145). - С. 49-53.
Рубрики: Дошкільна освіта--діти раннього віку Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- художнє виховання -- художня діяльність -- вікові особливості -- різнобічна діяльність -- художнє сприймання -- художньо-продуктивна діяльність -- образотворче мистецтво -- форми взаємодії Анотація: У статті розповідається про розвиток у дітей раннього віку сприймання образотворчого мистецтва та організацію різних видів художньої діяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|