Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні моделі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74
К 59


    Кокерилл, Алан.
    Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 4. - С. 5-15. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: педагоги України
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні ідеї -- освітні моделі
Анотація: У статті розглянуто вплив ідей В. О. Сухомлинського на педагогіку і освіту України, Росії та Китаю, де багато вчителів і шкіл наслідують досвід видатного педагога. Розкрито історичну та наукову цінність його творів для вчителів англомовних країн.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.2
Ш 95


    Шувалов, Александр Владимирович.
    Психолого-педагогические аспекты реализации воспитательного идеала / А. В. Шувалов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 57-70 : табл., рис. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--національний виховний ідеал--концепції
   Духовне виховання--школярі

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- моральне виховання -- моральність -- виховний ідеал -- освітні моделі -- технократична модель -- гуманістична модель -- антропологічна модель -- універсалізація буття -- самотрансценденція -- децентрація -- самоактуалізація -- індивідуальність -- духовність -- формальна спільність -- партнерська спільність
Анотація: Розглянуто засади Концепції духовно-морального розвитку і виховання громадян Росії у сфері загальної освіти. Здійснено порівняльну характеристику технократичної, гуманістичної та антропологічної моделей освіти, які є базовою основою виховання високоморальних, творчих і компетентних особистостей. Охарактеризовано шляхи практичної реалізації вищезазначеної Концепції.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.06.2024
Кількість запитів 19363
Кількість відвідувачів 578
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя