Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 74.2 Z99
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Вчителі початкової школи--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка вчителів -- шестилітки -- початкова школа -- вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи Анотація: У статті розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовкивчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щод визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74 Р 33
Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55
Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. Л. С. Панова. - К. : ВЦ "Академія", 2010. - 328 с. - (Серія "Альма-матер"). . - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови Кафедра іноземних мов Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі іноземних мов -- підручники -- рецензія на підручники
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.2 П 31
Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Профільне навчання історія педагогіки України до 1917 р. Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- диференціація освіти -- підвищення фахової кваліфікації -- вчительські курси -- підготовка вчителів Анотація: У статті проаналізовано основні теденції, що вплинули на виникнення і розвиток профільного навчання в Російській імперії в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., та висвітлено особливості організації й проведення конкурсів для професійної підготовки вчителів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.58 К 95
Кучай, Олександр. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні : порівняльний аналіз / О. Кучай> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики Підготовка вчителів в зарубіжних країнах Педагогіка--порівняльна педагогіка Польща--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): система педагогічної освіти -- комп’ютеризація -- компетентність -- компетенція -- порівняльний аналіз -- вчителі інформатики -- підготовка вчителів -- підготовка майбутніх вчителів Анотація: У статті аналізуються головні тенденції змін систем педагогічної освіти Польщі та України, розглянуто їх загальні риси та охорактеризовано відмінності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.2 Г 19
Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 21 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Вчителі--соціально-професійна зрілість Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності майбутній вчитель вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): професійна зрілість -- соціально-професійна зрілість -- самовизначення -- соціально-професійна зрілість вчителів -- підготовка вчителів Анотація: У статті теоретично обгрунтовано критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя. Розглянуто поняття "самовизначення", "активність" та "відповідальність", що є базовими у визначенні показників соціально-професійного розвитку особистості.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.03(4УКР) Б 11
Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 74-78. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності історія педагогіки України до 1917 р. Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): земства -- народна освіта -- народні вчителі -- семінарії -- педагогічні інститути -- підготовка вчителів -- системи підготовки вчителів Анотація: У статті розглянуто розвиток системи педагогічної освіти на Катеринославщині у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., проаналізовано вплив педагогічних ідей і діяльність М. Корфа, а також земських установ губернії щодо організації вчительських курсів і семінарій, розкрито зміст педагогічної освіти і курсів підвищення професійного рівня для вчителів губернії.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.58 З-86
Зорочкіна, Тетяна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: підготовка вчителів початкових класів робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- обдаровані діти -- початкові класи -- концептуальні засади підготовки Анотація: У статті розглядається концепція підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.58 П 43
Погрібний, Ігор. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 25-28.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Вчителі--підготовка Кл.слова (ненормовані): філологи-персоналії україністів -- педагогічна справа -- лінгвістичні дослідження -- навчально- наукові інститути -- вчителі української мови та літератури -- підготовка вчителів Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади професійної підготовки в ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості.
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.58 Б 39
Безкопильний, Олександр. Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я у підготовці вчителя сучасної школи / О. Безкопильний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 29-33.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Вчителі фізичної культури--підготовка Кл.слова (ненормовані): навчально-наукові інститути -- підготовка фахівців -- досягнення -- навчання -- наука -- творчість -- підготовка вчителів Анотація: У статті висвітлено основні досягнення Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я з підготовки фахівців за спеціальністю " Фізичне виховання ".
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584 Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах освіта педагогічна Угорщина--вища педагогічна освіта Угорщина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка Анотація: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 74 С 13
Савченко, Олександра. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 45-47
Рец. на Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів / Т. Левовицький ; пер. з пол. А. Івашко. - К.-Маріуполь: Рената, 2011. - 119 с. . - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Модернізація освіти професійна підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- професійна підготовка вчителів -- освіта -- модернізація освіти -- освітні реформи
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 74.2 К 49
Климович, Маргарита. Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи / М. Климович> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 48-51. - Бібліогр.: 4назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Професіоналізм вчителя Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): середовища -- науково-методичні середовища -- особистість -- становлення особистості -- професійне становлення особистості -- підготовка вчителів -- вчителів початкової школи -- професійна підготовка вчителів Анотація: У статті розглядається роль науково-методичного середовища педагогічного коледжу в професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. Акцентується увага на необхідності підготовки студентів до створення цього середовища в їхній майбутній професійній діяльності. Наголошується, що в основі діяльності сучасного вчителя мають лежати наукові й дослідницькі підходи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
| 74.04(4Укр) Б 51
Бернвальдт, Тетяна. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів мотивація навчальна Кл.слова (ненормовані): мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- диференціація -- інтерактивність -- пізнання -- успіх -- дослідження -- підготовка вчителів -- мотивація вчителів Анотація: У статті визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учіння, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 371.134:796.071.4(477) К 64
Кондратьєва, Ольга. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації / О. Кондратьєва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 78-80. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі фізичної реабілітації--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): реабілітація -- фізична реабілітація -- психологічна реабілітація -- вчителі фізичної реабілітації -- підготовка вчителів -- професійна діяльність учителів Анотація: У статті розглядаються особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації. Уточнюється визначення понять "реабілітація", "фізична реабілітація", "психологічна реабілітація", "лікувальна фізична культура", "фахівець фізичної реабілітації".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
| 81.43.21-90 Р 59
Рогова, І. Я. Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій [Текст] / І. Я. Рогова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Іноземна мова--граматичні навички--мовлення Кл.слова (ненормовані): вчителі англійської мови -- підготовка вчителів -- інформаційні технології -- комунікативний підхід -- творчий підхід -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- навчальні тестові програми Анотація: Використання автоматизованих навчальних курсів з іноземної мови для оптимізації процесу оволодіння іншомовним спілкуванням та виконання великої кількості тестових навчальних завдань допоможе студентам (майбутнім вчителям іноземної мови) усвідомити правила, повторити їх у системі та нових зв'язках, сприятиме формуванню вмінь і навичок користуванню мовним матеріалом на належному рівні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>16.
| 74.04(4Укр) У 45
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ... від 03.01.2012 № 2> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 43-44. - Додаток.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: освіта і законодавство Середня освіта--правові джерела вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- Сто відсотків, державна програма -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка вчителів -- підвищення кваліфікації
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) ректор (вільний) наук. част. Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
| 74.04 Г 11
Гірний, Олег Ігорович. Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04 + 88 Рубрики: Творчість Здібності Кл.слова (ненормовані): дивергенція -- конвергенція -- тренінги творчості -- підготовка вчителів -- розвиток творчості Анотація: У статті розглядається проблема реалізації психологічної моделі конвергентно-дивергентного мислення під час тренінгів.
Дод.точки доступу: Савчин, Марія Михайлівна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>18.
| 74р30-25 Ф 71
Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74р30-25 Рубрики: Підготовка вчителів--маркетинговий підхід Шкільний психолог--зміст діяльності Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- культурне дозвілля школярів -- маркетинговий підхід Анотація: У статті розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх вчителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
| 74.04(4Укр) К 79
Кремень, Василь. Василь Кремень: "Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності" : [інтерв’ю з президентом НАПН України Василем Кременем з нагоди 20-річчя НАПН України / записала Анжеліна Пугач]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-6.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--наукові установи--ювілеї Кл.слова (ненормовані): напрями діяльності -- структура установи -- підготовка вчителів -- модернізація -- освітні округи -- міжнародна співпраця
Дод.точки доступу: Пугач, Анжеліна \інтерв’ю записала.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ) \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>20.
| 74.58 П 85
Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58 Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах США--освіта--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).
Дод.точки доступу: Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|