Пошуковий запит: <.>S=Викладання інформатики в школі -- програмування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 Ц 61
Циммерман, Геннадій Анатолійович. Особливості використання задачного підходу у процесі вивчення основ алгоритмізації і програмування [Текст] / Г. А. Циммерман, О. В. Циммерман> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 12-15.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Викладання інформатики в школі--розв’язування задач Запорізька область--освіта--інформатизація Кл.слова (ненормовані): основи алгоритмізації та програмування -- задачний підхід Анотація: У статті розповідається про методику викладання програмування учням за допомогою розв'язання практичних життєвих завдань.
Дод.точки доступу: Циммерман, Олена Володимирівна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 С 76
Стадник, Олена Валеріївна. Створення учнями навчальних програм засобами візуального середовища програмування [Текст] / О. В. Стадник, Л. В. Мартиненко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 20-22.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Запорізька область--освіта--інформатизація Кл.слова (ненормовані): курси за вибором -- власний програмний продукт -- середовище програмування -- основи програмування Анотація: У статті розповідається як зацікавити учнів до програмування, до створення свого власного програмного продукту.
Дод.точки доступу: Мартиненко, Людмила Володимирівна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 Г 54
Глинський, Я. М. Сім способів програмування у середовищі VBA [Текст] / Я. М. Глинський, В. А. Ряжська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 21-25.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Програмування Кл.слова (ненормовані): процедурне програмування -- візуальне програмування -- об’єктне програмування Анотація: У статті на базі двох парадигм програмування: процедурного і об’єктно-орієнтованого - розглядається сім способів створення програм у середовищі Visual Basic for Applications (VBA) з дотриманням структурного і модульного стилів програмування.
Дод.точки доступу: Ряжська, В. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р30+32.973 А 79
Арбузов, Микола Олексійович. Молодіжне наукове товариство “Q-bit” [Текст] / М. О. Арбузов> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 32-36.
ББК 22.183.4р30+32.973 Рубрики: Інформатика--молодіжні наукові товариства Викладання інформатики в школі--програмування Інформатика--олімпіади з інформатики--змагання з програмування Вищі навчальні заклади України--співпраця із школою Кл.слова (ненормовані): молодіжні наукові товариства -- обдарована молодь -- вивчення програмування -- чемпіонати зі спортивного програмування -- змагання учнів з програмування -- ВНЗ і школи -- літні профільні школи -- додаткова освіта старшокласників -- дослідницька діяльність учнів -- дистанційне навчання Анотація: У статті розповідається про діяльність молодіжного наукового товариство “Q-bit”. Мета товариства є створення творчого середовища, у якому обдаровані молоді люди могли б спільно працювати над науково-дослідницькими й інженерними проектами, спілкуватися між собою і провідними фахівцями різних галузей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 Л 24
Лапінський, В. В. Проблема вибору першої мови програмування - сьогоднішнє бачення [Текст] / В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 14-18.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): мова програмування -- експертне оцінювання -- алгоритмізація Анотація: На основі аналізу обговорення проблеми викладання розділу "Алгоритмізація та програмування" у пресі й із залученням результатів аналізу даних, отриманих у процесі проведення всеукраїнських олімпіад з програмування, зроблено висновки щодо необхідності налання вибору першої мови програмування вчителю.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 Б 11
Білоусова, Л. І. Краса простих задач або до питання про використання мов програмування у навчанні школярів інформатики [Текст] / Л. І. Білоусова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 18-23.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): алгоритмізація -- програмування -- навчання школярів -- задачі на розробку алгоритму -- задачі з програмування Анотація: У статті розкривається значимість навчання школярів основ алгоритмізації і програмування; на конкретних прикладах висвітлено ті можливості реалізації провідних цілей навчання інформатики. які надає належна організація роботи нал задачею на розробку алгоритму.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 Ж 86
Жуковський, С. С. Про перспективу введення мови програмування С++ в навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / С. С. Жуковський, О. В. Коротун> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 23-26.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- методи і технології навчання -- мова програмування у школі Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим. що існує необхідність визначення сучасних підходів і шляхів використання мови програмування С++ як засобу навчання на уроках інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто особливості введення в навчальний процес загальноосвітніх закладів мови програмування С++.
Дод.точки доступу: Коротун, О. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 П 32
Пилипчук, Олександр Петрович. Про вибір мови програмування [Текст] / О. П. Пилипчук, В. А. Ребрина> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 22-23.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): мова програмування -- методика навчання інформатики
Дод.точки доступу: Ребрина, Віталій Арсенович Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 К 43
Кириченко, Олексій Миколайович. Ефективна організація надсилання файлів в локальній мережі комп’ютерного класу [Текст] / О. М. Кириченко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): обмін файлами -- локальна мережа -- вільне програмне забезпечення -- відкрите програмне забезпечення -- Nitroshare -- Unison -- ssh Анотація: У статті розглядаються альтернативні варіанти ефективного налаштування обміну файлів у локальній мережі і комп’ютерного класу, використовуючи вільне відкрите прогамне забезпечення. Зокрема, розхглядаються програмні продукти Nitroshare і Unison. Розкриваються особливості щодо установки і налаштування даних програм і аналізуються сильні і слабкі сторони використання даних продуктів в умовах локальної мережі комп’ютерного класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р К 72
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch [Текст] / Л. В. Костерна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 2. - С. 25-28.
ББК 22.183.4р Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): урок інформатики -- програмування на уроках інформатики -- комп’ютерна гра -- логічні і математичні операції
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 К 72
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch [Текст] / Л. В. Костерна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 17-19.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): програмування в середовищі SCRATSC -- стовпчасті діаграми Анотація: Мета уроку: навчитися проводити розрахунок коефіцієнта масштабування для побудови стовпчастої діаграми, центрального кута сектора, роботу з оповіщеннями. Запропонувати учням самостійно побудувати діаграму співвідношення площі суходолу і світового океану.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р10 Б 81
Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus [Текст] / Я. С. Бондар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-15.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): візуальне програмування -- об’єктивно-орієнтоване програмування Анотація: У статті запропоновано новий спосіб постановки завдань та пояснення їх розв‘язків у середовищі візуального програмування. Практика показує, що використання такого наочного подання умови задачі й пояснення її розв‘язку сприяє кращому усвідомленню учнями суті завдання і глибшому розумінню логіки майбутнього проекту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рудик, Олександр Борисович. Створення проекту WXWIDGETS та опис подій у C++ [Текст] / О. Б. Рудик, О. С. Холодова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 19-29. - Продовж. у наст. номерах журн.
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): програмування -- створення проекту -- вивчення інформатики Анотація: Описано створення простого подійно та об’єктно орієнтованого проекту wxWidgets у середовищі CodeBlocls у вигляді опису частини практичної роботи.Її використання як навчального матеріалу не передбачає наявності в учня надійних знань й умінь з програмування і навіть допомоги учителі. Подано перелік найчастіше використовуваних подій з їх тлумаченням.
Дод.точки доступу: Холодова, Олена Станіславівна Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 372.8 Р 83
Рудик, О. Б. Графіка з використанням мови C++ і бібліотеки WXWIDGETS [Текст] / О. Б. Рудик> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 5. - С. 17-23.
Рубрики: Програмування Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): приклади кодів -- мова С++ і бібліотеки wxWIDGETS -- програмування в школі -- вивчення інформатики в школі Анотація: У статті висвітлено питання роботи з графікою при використанні мови С++
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016:004.42 Р 83
Рудик, Олександр Борисович. Ruby 2D - багатоплатформна бібліотека для створення 2D програм мовою RUBY [Текст] / О. Б. Рудик> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 18-23.
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): Ruby 2D -- мова Ruby -- багатоплатформна бібліотека -- подійно орієнтоване програмування -- об’єктно орієнтоване програмування Анотація: Стаття висвітлює основи роботи з RUBY 2D - багатоплатформною бібліотекою для створення 2D-програм мовою RUBY у межах парадигм подібно та об’єктно орієнтованого програмування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016:004 М 14
Майборода, Олена Олексіївна. Застосування відеофрагментів у процесі вивчення алгоритмічних конструкцій у середовищі візуального програмування [Текст] / О. О. Майборода> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 38-43.
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): навчальне відео -- навчальний проет -- циклічний алгоритм -- обчислення суми -- інтерфейс проекту -- ефективність уроку -- візуальне програмування -- Lazarus -- CamStudio Анотація: У статті розглядаються особливості втілення базових алгоритмічних конструкцій у середовищі Lazarus при вивченні розділу "Основи алгоритмізації та програмування" учнями 8-11 класів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.01:004.4’2 Р 83
Рудик, Олександр Борисович. Налаштування взаємодії XWIDGETS для забезпечення осучаснення навчання інформатики [Текст] / О. Б. Рудик> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): подійно та об’єктно орієнтоване програмування -- C++ -- CodeBlocks -- wxWidgets Анотація: Статтю присвячено аналізу й вирішенню проблем, пов’язаних зі зміною парадигми вивчення інформатики у школі: істотним зростанням кількості навчальних годин на вивчення програмування. Обґрунтовано вибір програмного забезпечення для навчального процесу, подано конкретні рекомендації щодо його встановлення та описано можливі проблеми такого встановлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.016:004.9 К 72
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі SCRATCH [Текст] / Л. В. Костерна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 21-27.
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування Кл.слова (ненормовані): базові структури алгоритму -- прості й складені умови -- змінні Анотація: У статті описано досвід застосування на уроках інформатики проектів із зроблення і кодування ігор у середовищі об’єктно-орієнтованого програмування SCRATCH. Показано, що геймифікація навчання дозволяє ефективно формувати в учнів поняття об’єкта, вміння програмувати об’єкти і взаємодію об’єктів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
|