Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- порушення зору -- інклюзивна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
371.9
Г 93


    Гудим, Ірина Миколаївна.
    Дидактичне забезпечення та організація уроків математики в початковій школі для сліпих дітей [Текст] : навчально-методичний посібник / І. М. Гудим ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 88 с. : табл., мал. - Бібліогр. с.87. - ISBN 978-966-399-933-3 : 72.62 грн.
    Зміст:
Дидактичні особливості уроків математики для учнів з глибокими порушеннями зору . - С .7-35
Дидактичні прийоми та засоби адаптації математичного матеріалу для сліпих учнів початкових класів . - С .36-86
УДК
ББК 74.3
РУБ 371.9
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
   Дефектологія

   Інклюзивна освіта--діти з вадами зору

   Уроки математики--початкове навчання--діти з вадами зору

   Тифлопедагогіка

   Початкова школа--уроки математики--сліпі діти

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- освіта дітей з особливими потребами -- уроки математики для сліпих учнів


Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
376-056.262:373.3.016:741](477)
Д 58


    Довгопола, К.
    Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта сліпих -- уроки малювання -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід -- молодші школярі -- художнє сприймання -- естетичний смак -- поліхудожній підхід
Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Дерев’янко, О. О.
    Ознайомлення зі шкільним приладдям [Текст] : урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 17–19. : іл., фото.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
шкільне приладдя -- уроки письма
Анотація: Мета уроку: ознайомити з поняттям приладдя; навчити орієнтуватися та користуватися приладами для письма шрифтом Брайля, правильно тримати грифель; сформувати санітарно-гігієнічні вимоги до письма; учити дитримуватися правил техніки безпеки; розвивати уяву, пам’ять, мовлення, увагу, рухово-кінестетичні дії; виховувати спостережливість та точність рухів, виховувати зацівленість у здобутті нових знань]


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 79038
Кількість відвідувачів 1047
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя