Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Діти з особливими потребами -- психологи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Косаренко, О. В.
    Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 5–10.
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2.091.12-057.164:159.98-051](477)
К 55


    Кобильченко, В.
    Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 7–19. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- психологічна служба -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- психологічна допомога
Анотація: Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності педагога, тому вимагають від нього особливої уваги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.06.2024
Кількість запитів 30651
Кількість відвідувачів 611
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя