Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія -- вольові процеси -- вибір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
88
П 27


    Пермогорский, Михаил Сергеевич.
    Отношение превосходства между объектами и нетранзитивность их предпочтений человеком / М. С. Пермогорский, А. Н. Поддьяков // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 2. - С. 3-14. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір
Кл.слова (ненормовані):
транзитивність -- нетранзитивність -- прийняття рішень -- відношення переваги -- пізнавальні установки -- транзитивно-орієнтована парадигма
Анотація: Досліджено проблему прийняття особистістю рішення щодо надання переваги одним альтернативам перед іншими, зокрема нетранзитивність відношень переваги. Проаналізовано теорії та емпіричні дослідження, які відображають протилежні погляди на існування подібних відношень та раціональність нетранзитивних переваг. Досліджено індивідуальні відмінності пізнавальних установок у відношенні транзитивності/нетранзитивності переваг та індивідуальних особливостей рішення відповідних завдань.


Дод.точки доступу:
Поддьяков, Александр Николаевич

Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
88.840
З-17


    Зайцев, Сергей Викторович.
    Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 14-24. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір
   Навчання--навчальний вибір

Кл.слова (ненормовані):
ситуація вибору -- вибір -- індивідуалізація -- навчальний вибір -- навчальна вибірковість -- педагогічна психологія -- навчальна самостійність -- навчальний процес
Анотація: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 54440
Кількість відвідувачів 1032
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя