Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Розвиток особистості учня<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.2
О-59


    Онопрієнко, І. П.
    Сучасні освітні технології, орієнтовані на розвиток особистості учня [Текст] / І. П. Онопрієнко // Хімія : науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 3-8
ББК 74.2
Рубрики: Сучасні освітні технології
   розвиток особистості учня

   інтерактивні технології

Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційні уроки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
83.3(0)р10
З-16


    Зазимко, С.
    Розвиток особистості учня на уроках критичного мислення [Текст] / С. Зазимко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 9-12 . - ISSN 0205-47IX
ББК 83.3(0)р10
Рубрики: розвиток особистості учня
   Уроки світової літератури

   Кафедра світової літератури та історії культури

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
74.202
Ш 44


    Шелудякова, Г. М.
    Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів у формуванні ключових компетентностей [Текст] / Г. М. Шелудякова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 19/20/21. - С. 4-10.
ББК 74.202 + 63.3р10
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
   Компетентність учнів

   Розвиток особистості учня

   Профільне навчання

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

   Кафедра історії України та політології

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні прийоми -- історичне мислення -- самостійна робота учнів
Анотація: У статті охарактеризована роль самостійної пізнавальної діяльності учнів як однієї з головних передумов успішного формування ключових компетентностей та всебічного розвитку особистості. Головну увагу звертають на дидактичні прийоми, форми і методи організації самостійної пізнавальної діяльності учнів на різних етапах уроку і дома. На підставі проведеного аналізу та особистісного досвіду роботи запропоновано до використання робочу модель організації профільного навчання в контексті компетентнісно орієнтованого підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 5161
Кількість відвідувачів 797
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя