Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 74.200.5 Б 55
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5 Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.
Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.04 В 31
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
|
Кремень, В. Інноваційність і освіта / Василь Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Освіта--інновації Освіта--філософія освіти Людиноцентризм--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): інноваційна людина -- інноваційна цивілізація -- постмодернізм -- гіперреальність -- трансформаційний вік -- людиноцентризм Анотація: У статті розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежать від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, нова психологія, нова етика і нова педагогіка.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Андрущенко, В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / Віктор Андрущенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 13-18.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--національна система освіти Освіта в Україні, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): Болонський процес -- національна система освіти і виховання -- національні системи освіти -- педагогічна матриця Анотація: У статті аналізується внесок українських педагогів і філософів різних поколінь, які заклали і спадкоємно передали нам аксіологічний фундамент національної освіти (своєрідну "педагогічну матрицю"), актуальний в контексті сучасних освітніх процесів в Україні та Європі.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Горшкова, В. В.. Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Освіта--філософія освіти Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація Педагогічні технології--діалог Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія. Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Стеценко, Катерина Володимирівна. Філософія емпіризму Ф. Бекона та її вплив на становлення сучасного освітнього процесу Великої Британії / Катерина Стеценко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 107-111. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Освіта--філософія освіти Великобританія--філософія Кл.слова (ненормовані): освіта -- філософія освіти -- емпіризм -- виховання -- персоналія Анотація: Аналізується становлення та розвиток філософії емпіризму, її вплив на філософію освіти Великої Британії; підкреслюється роль матеріалістичних прагматичних ідей Ф. Бекона у формуванні основних структурних форм освітнього процесу.
Дод.точки доступу: Бекон, Френсіс (англійський філософ, історик, політичний діяч, основоположник емпіризму ; 1561-1626) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кремень, Василь. Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--реформування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- людиноцентризм -- реформування освіти Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Козловець, М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою / М. А. Козловець> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 40-47.
Рец. на Сауха П. Сучасна освіта: портрет без прикрас : монографія / П. Сауха. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 382 с. ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--модернізація освіти Освіта--філософія освіти Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): інтеграційні процеси -- глобалізаційні процеси -- постіндустріальна цивілізація -- освітянська парадигма -- зарубіжний досвід
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.58 П 64
Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання Анотація: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21 Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 74 П 31
Петрук, Вікторія. Філософський аспект сучасної освіти [Текст] / В. Петрук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 102-108.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- картина світу -- безперервна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 74.202 К 56
Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 + 88.40 + 74в1 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Анотація: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
| 74.03(4Укр),218 Б 48
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 2304-0629ББК 74.03(4Укр),218 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагогічна антропологія -- наукова педагогіка -- педагогічна концепція К. Д. Ушинського -- людина як предмет виховання -- українські педагоги -- філософія освіти Анотація: У статті аргументовано, що ідея антропоцентризму стала провідною в педагогічній концепції видатного вітчизняного педагога-філософа, гуманіста К. Д. Ушинського, яку він найповніше обгрунтував у праці "Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології" (1867-1869).
Дод.точки доступу: Ушинський К. Д., Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 74.04 Н 14
Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04 + 74.04(4УКР) Рубрики: Освіта--управління--філософські засади Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--державне управління Кл.слова (ненормовані): соціальне управління -- державне управління -- управління освітою -- ефективність управління -- якість управління -- філософія освіти Анотація: Стаття присвячена дослідженню філософських засад ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління в умовах нестабільності українського суспільства. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
|
Белозерцев, Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 87 Рубрики: Освіта--філософія освіти Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
|
Попков, В. А. Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58
. - ISSN 0869-561XББК 87.4 + 74в051 + 74в55 Рубрики: Філософія--логіка Освіта--філософія освіти Педагогіка--науково-дослідний процес Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків Анотація: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.
Дод.точки доступу: Коржуев, А. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Здравый смысл науки или взаимосвязь объективного и субъективного в обучении / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 22.31 + 74в055 + 60.5 + 71 Рубрики: Філософія--синергетика Фізика--теоретична фізика Освіта--філософія освіти Суспільні науки--соціологія Культура--культурологія Кл.слова (ненормовані): філософія -- синергетика -- фізика -- теоретична фізика -- відкриті нерівноважні системи -- філософія освіти -- синергетичний підхід у навчанні -- суб’єктивне в навчанні -- об’єктивне в навчанні -- наукова діяльність -- наукові знання -- соціологія -- культура -- соціокультурний аспект науки -- ціннісно-смисловий аспект науки Анотація: Про необхідність синергетичного підходу в навчанні.
Дод.точки доступу: Пригожин, Ілля Романович (бельгійський та американський фізик і хімік російського походження ; 1917-2003) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>18.
| 74.58 Я 47
Яковенко, М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору [Текст] / М. Яковенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 73-80. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.58 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--методологія Виховання--естетизація освітнього простору Кл.слова (ненормовані): естетизація освіти -- естетична компонента -- освітній простір -- мислення -- культура -- освітні заклади -- естетика -- надбання знань Анотація: Розглядаються процеси естетизації освітнього простору. Висвітлена естетизація знання, мислення та взаємин суб'єктів освітнього процесу. Коментується усвідомлення естетичного смаку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19.
| 74 З-73
Знание как явление человеческого бытия [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-65.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Знання--психологія Знання--взаємозв’язок знання та освіти Кл.слова (ненормовані): взаємозв’язок знання та освіти -- філософія освіти -- постмодерн -- моделі освіти -- знання як соціальний феномен -- емоційна напруга -- антропосистема -- історичні знання -- наукові знання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
| 74 О-23
Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Зміст: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
ББК 74 Рубрики: Освіта--філософія освіти Освіта--інновації--рефлетехнології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|