Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Видавнича справа в Україні -- реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Булах, Тетяна.
    Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
76.1(4Укр)
П 51


    Полковенко, Тарас.
    Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
Кл.слова (ненормовані):
книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес
Анотація: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 108460
Кількість відвідувачів 1198
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя