Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бондар, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.
Шифр: Б007476/2011/1
   Журнал

Бібліотечний форум України [Текст] : Інформаційний щоквартальний журнал. - Донецк : Ідея. - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
Бондар, Людмила. Обмінно-резервні фонди у мережі освітянських бібліотек / Л. Бондар, Т. Васьковська. - С.16-19.
Кравчук, Неліна. Політика зберігання фондів наукової бібліотеки як засіб якісного інформаційного забезпечення науки та освіти / Н. Кравчук. - С.26-28.
Романюк, Ольга. Система підвищення фахового рівня працівників публічних бібліотек Києва / О. Романюк. - С.37-40.
Карягина, Наталья. Библиотеки Швеции и их роль в развитии национальной культуры и образования / Н. Карягина. - С.41-42.
Пашкова, Валентина. Найдемократичніші бібліотеки - у ... королівстві / В. Пашкова. - С.43-48.
Ярошенко, Тетяна. Колекція ресурсів вільного доступу - складова сучасного бібліотечного фонду / Т. Ярошенко. - С.49-51.
Рогова, Павла. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського та її роль в інноваційному розвитку Вітчизняної науки і техніки / П. Рогова. - С.55-60.
Кушнаренко, Наталя. Відомий український дослідник, педагог, бібліограф / Н. Кушнаренко, А. Соляник. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ПШ-2/2011/10
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2011р. N 10
Зміст:
Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів : наказ ... № 988 від 23.08.2011. - С.1-5
Бондар, Людмила. Сухомлинський В. О.: дитинство - найважливіший період людського життя / Л. Бондар. - С.6-8
Логачевська, Світлана. Використання різних типів пам’яті для розв’язування задач / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.23-26
Степаненко, Наталія. Дієвість внутрішньошкільного контролю на сучасному етапі роботи школи / Н. Степаненко. - С.40-43
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: РШ/2011/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2011р. N 8/9
Зміст:
Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3.
Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Бех, Іван. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Бойко, Алла. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Бібліогр.: 19 назв. : портр.
Пометун, Олена. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Редько, Валерій. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Бібліогр.: 12 назв. : портр.
Трухан, Олександр. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв. : портр.
Скиба, Марія. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Червінська, Лариса. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Бібліогр.: 2 назв.
Петрова, Анастасія. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 7 назв.
Лукашів, Віталій. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв’язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Бібліогр.: 13 назв. : портр.
Кабан, Лариса. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Бібліогр.: 7 назв. : портр.
Положення про Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю". - С.65-66.
Горлач, Тетяна. ІІІ Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій запрошує / Т. Горлач, Г. Назаренко. - С.66-68
Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Березівська, Лариса. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917-1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Бібліогр.: 18 назв.
Презентація підручників з історії і правознавства для 11-го класу. - С.27
Про проведення Третьої Національної виставки-презентації "Інноватика в сучасній освіті". - С.75
Відкриття пам’ятника видатному українцю. - 3-а с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Диференційоване навчання

   навчання диференційоване

   Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р.

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкові училища
Анотація: У статті розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ століття та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

5.
78
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Обмінно-резервні фонди у мережі освітянських бібліотек [Текст] / Л. Бондар, Т. Васьковська // Бібліотечний форум України : Інформаційний щоквартальний журнал. - 2011. - N 1. - С. 16-19.
ББК 78
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні
   Бібліотечні фонди



Дод.точки доступу:
Васьковська, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)

Знайти схожі

6.
74.200
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Сухомлинський В. О.: дитинство - найважливіший період людського життя [Текст] / Л. Бондар // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 10. - С. 6-8 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: педагоги України
   Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 2 пол.



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: РШ/2012/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 6
Зміст:
Кушнір, Василь. Інноваційність освіти як дидактичний принцип / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова. - С.3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
Уваркіна, Олена . Базова модель новітньої української освіти / О. Уваркіна. - С.9-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Пастовенський, Олександр. Мережева модель управління загальною середньою освітою / О. Пастовенський. - С.13-18. - Бібліогр.: 17 назв.
Щекатунова, Ганна. Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ / Г. Щекатунова. - С.19-26. - Бібліогр.: 14 назв.
Островерхова, Надія. Методологія формування технологічної культури керівника ЗНЗ / Н. Островерхова. - С.27-32. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський: піклування про здоров’я і духовне життя школярів / Л. Бондар. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв.
Столяренко, Олена. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко. - С.37-43. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Матяш, Надія. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Н. Матяш. - С.44-48. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Петрова, Анастасія. Особливості формування іншомовної компетентності студентів у вищому навчальному закладі / А. Петрова. - С.48-52. - Бібліогр.: 11 назв.
Назаренко, Костянтин. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / К. Назаренко. - С.53-57. - Бібліогр.: 3 назв.
Вернидуб, Роман. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Р. Вернидуб. - С.58-62. - Бібліогр.: 16 назв.
Турчин, Тамара. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Т. Турчин. - С.63-67. - Бібліогр.: 2 назв.
Антонець, Михайло. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти" : (20-ті роки ХХ ст.) / М. Антонець. - С.68-72. - Бібліогр.: 18 назв.
Паньків, Людмила. Мальовничий світ на полотні / Л. Паньків. - С.72-73.
Ткаченко, Лідія. На чолі цивілізаційних перетворень України : до 65-річного ювілею В. Г. Кременя / Л. Ткаченко. - С.74-76.
Корольов, Борис. Вона прийшла у світ не для корид : до ювілею Ольги Степанівни Коноваленко, головного редактора тижневика "Освіта" / Б. Корольов. - С.77-78.
Дічек, Наталія. Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу / Н. Дічек. - С.79-80.
Розвиток української педагогічної думки: віхи поступу : "круглий світ" до 20-річчя НАПН України і 85-річчя Інституту педагогіки НАПН України. - 3-тя с. обкл.
Варшавські зустрічі науковців України та Польщі. - 2-га с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ІПА-1/2012/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2012р. N 2
Зміст:
Сухомлинська, Ольга. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики / О. Сухомлинська. - С.6-12.
Побірченко, Наталія. Етнографія дитинства як предмет наукової рефлексії 20-х років / Н. Побірченко. - С.13-17.
Троцко, Анна. Зв’язок соціальної педагогіки з іншими науками про людину (20-ті рр. XX століття) / А. Троцко, Л. Штефан. - С.18-21.
Кузьміна, Світлана. Рятування у катастрофі: педагогічна діяльність київських філософів-академістів у 1920-х роках / С. Кузьміна. - С.22-26.
Петренко, Оксана. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.) / О. Петренко. - С.27-35.
Завгородня, Тетяна. Дослідження персоналій Західнох України 1920-х років та їх внесок у розвиток української педагогіки / Т. Завгородня, І. Стражнікова. - С.36-39.
Кочубей, Тетяна. Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. / Т. Кочубей, О. Штик. - С.40-43.
Кузь, Володимир. Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення / В. Кузь. - С.44-47.
Богуславский, Михаил. Педагогическое мировоззрение А. И. Герцена: к 200-летию со дна рождения / М. Богуславский. - С.48-54.
Калініченко, Надія. Василь Харцієв: підготовка педагогічних кадрів / Н. Калініченко. - С.55-59.
Зайченко, Іван. Про деякі проблеми освіти в Україні в період 1920-х років в оцінці Г. Г. Ващенка (1878-1967) / І. Зайченко. - С.60-64.
Фадєєва, Валентина. Проблеми сім’ї і сімейного виховання в працях політичного діяча раннього радянського періоду (1917-1941) О. Колонтай (1872-1952) / В. Фадєєва. - С.65-67.
Шоробура, Інна. Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років / І. Шоробура, А. Качур. - С.68-70.
Бондар, Людмила. Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.71-74.
Половка, Сергій. Науково-педагогічна творчість професора Юрія Дмитровича Шуйського (до 70-річчя від дня народження) / С. Половка, О. Осадчий. - С.75-79.
Дічек, Наталія. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст. / Н. Дічек. - С.80-86.
Радул, Ольга. Виховання малих дітей та догляд за ними у східних слов’ян VI - XIII століть / О. Радул. - С.87-93.
Роєнко, Світлана. Розвиток загальної освіти Черкаського повіту Київської губернії (XIX - поч. XX століття) / С. Роєнко. - С.98-102.
Місечко, Ольга. Роль інститутів народної освіти у професіоналізації педагогічної освіти в Україні (початок 1920-х рр.) / О. Місечко. - С.104-108.
Адаменко, Олена. Часопис "Просвещение Донбасса (Радянська школа)" як дзеркало проблем освіти 20-х років XX століття / О. Адаменко. - С.109-113.
Регейло, Ірина. Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) / І. Регейло. - С.114-120.
Мельничук, Сергій. Діяльність народного комісаріату освіти України з реалізації завдань естетичної підготовки та естетичного виховання майбутніх вчителів / С. Мельничук, А. Рацул. - С.121-124.
Пироженко, Лідія. Становлення предметів загальної середньої освіти у 30-х роках XX ст. / Л. Пироженко. - С.125-128.
Бричок, Світлана. Специфіка системи комплесного навчання в початкових школах України у 20-ті роки XX ст. / С. Бричок. - С.129-132.
Гавриленко, Тетяна. Тенденції розвитку початкової освіти в УСРР у 1920-х роках / Т. Гавриленко. - С.133-136.
Степанович, Андроник. К вопросу о положении частной средней школы / А. Степанович. - С.137-139.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: РШ/2012/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2012р. N 10
Зміст:
Топузов, Олег. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи / О. Топузов, Т. Назаренко. - С.3-7. - Бібліогр.: 12 назв.
Муранова, Наталія. Компетентнісний підхід у системі доуніверситетської підготовки майбутніх студентів технічних спеціальностей / Н. Муранова. - С.7-12. - Бібліогр.: 13 назв.
Митник, Олександр. Теоретико-методологічні засади побудови навчання у ЗНЗ як цілісного творчого процесу / О. Митник. - С.13-17. - Бібліогр.: 8 назв.
Міхненко, Галина. Генеза поняття "інтелектуальна мобільність фахівця" / Г. Міхненко. - С.17-22. - Бібліогр.: 18 назв.
Жирна, Олена. Розроблення завдань для проведення моніторингових досліджень рівня сформованості базових знань учнів з хімії / О. Жирна, Н. Титаренко. - С.23-27 : табл.
Горбачова, Ольга. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / О. Горбачова. - С.28-31 : табл.
Семененко, Аліна. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів / А. Семененко. - С.31-34.
Ткаченко, Валентина. Дослідження з визначення рівня сформованості мовної компетенції семикласників / В. Ткаченко. - С.35-39. - Бібліогр.: 3 назв. : табл.
Сухарев, Дмитро. Комп’ютерне тестування з англійської мови як ефективний метод контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів / Д. Сухарев. - С.40-42.
Мартинюк, Любов . Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк. - С.43-46. - Бібліогр.: 4 назв.
Ткачук, Олеся. Використання дитячих саморобних музичних інструментів на уроках музики / О. Ткачук. - С.47-49. - Бібліогр.: 7 назв.
Дзюба, Ірина. Розвиток музично-естетичних смаків школярів засобами сучасної інструментальної музики / І. Дзюба. - С.49-52. - Бібліогр.: 5 назв.
Гупан, Нестор. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Н. Гупан. - С.53-57. - Бібліогр.: 7 назв.
Олексій, Юрій. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексій. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв.
Бондар, Людмила. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства : (кінець XIX ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.62-67. - Бібліогр.: 29 назв. : табл.
Панасенко, Елліна. Відображення виховних експериментів у вітчизняних науково-педагогічних досліденнях : (1943 - 50-ті роки ХХ ст.) / Е. Панасенко. - С.68-74. - Бібліогр.: 10 назв.
Литвиненко, Григорій. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.75-78. - Бібліогр.: 8 назв.
Савченко, Олександра. Впровадження інновацій - об’єкт педагогічної теорії і практики / О. Савченко. - С.79-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Науково-педагогічна спадщина С. Х. Чавдарова (до 120-річчя від дня народження) [Текст] / Л. Бондар // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 71-74.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Чавдаров, Сава Христофорович (укр.педагог, лінгводидактик, методист, мовознавець ; 09.08.1892-20.09.1962) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: РШ/2013/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Кузьмінський, Анатолій. "Науковий дебют" - спільні наукові студії українського і польського студентства у Варшаві / А. Кузьмінський. - С.3-6 : фотогр.
Радул, Валерій. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул. - С.7-12. - Бібліогр.: 22 назви.
Абсалямова, Яна. Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.13-16. - Бібліогр.: 3 назви.
Завалевський, Юрій. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський. - С.17-19. - Бібліогр.: 4 назви.
Набок, Микола. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок. - С.20-24. - Бібліогр.: 13 назв.
Островерхова, Надія. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова. - С.25-30. - Бібліогр.: 13 назв. : табл., рис.
Митник, Олександр. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник. - С.31-35. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Захаренко, Сергій. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Коваленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв.
Васьківська, Галина. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська. - С.41-46. - Бібліогр.: 8 назв.
VІ Всеукраїнська виставка-фестиваль "Обдаровані діти України". - С.46.
Майорський, В'ячеслав. Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства / В. Майорський. - С.47-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Люшин, Микола. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах / М. Люшин. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Литвиненко, Григорій. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко. - С.57-63. - Бібліогр.: 14 назв. : рис., табл.
Бондар, Людмила. Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар. - С.64-68. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Шевченко, Наталія. Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників : (70-90-ті роки ХІХ століття) / Н. Шевченко. - С.69-73. - Бібліогр.: 14 назв.
Поліщук, Олена. Хай світлий вогник в серці гріє і людям віддає тепло : Третій Форум молодих учителів української мови та літератури / О. Поліщук, К. Плівачук. - С.74-75.
Цокол, Олена. "Діти+літо" / О. Цокол. - С.76.
ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського інформує : [бібліографічний список публікацій про життя та діяльність К. Д. Ушинського]. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Бондар, Людмила.
    Розвиток змісту початкової освіти : (40-80-ті роки ХХ століття) / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 64-68 : табл. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- зміст освіти -- навчальні плани -- навчальні програми -- навчальні предмети
Анотація: У статті охарактеризовано зміст шкільної початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст., зокрема на основі аналізу законодавчих документів, різноманітних матеріалів з'ясовано державну освітню політику, зміни у структурі, змісті початкової освіти та розкрито її розвиток.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
Шифр: РШ/2013/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 8/9
Зміст:
Колегія МОН. - С.3.
Кремень, Василь. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Бібліогр.: 5 назв.
Бех, Іван. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Бібліогр.: 2 назви.
Богуш, Алла. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Бібліогр.: 11 назв.
Калініченко, Надія. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Бібліогр.: 9 назв.
Завгородня, Тетяна. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Бібліогр.: 13 назв.
Омельчук, Володимир. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Бібліогр.: 6 назв.
Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Бібліогр.: 46 назв.
Гавриш, Ірина. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков. - С.39-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Кравченко, Тамара. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53.
Чернишова, Євгенія. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Цвєткова, Ганна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Семінар-практикум "Сімейні цінності". - С.66.
Гупан, Нестор. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Шевченко, Світлана. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні : (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Бібліогр.: 21 назва. : табл.
Семінар "Практична медіаосвіта: методика критичного аналізу аудіовізуальних текстів на уроках та в позакласній роботі". - С.76.
Бондар, Віталій. "Філософія сердечності" для особливої дитини : пед. портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря : [розмова з директором Науково-методичного центру інклюзивної освіти НПУ ім. М. П. Драгоманова Віталієм Івановичем Бондарем / В. Бондар. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Людмила.
    В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 25-28. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Творчі здібності--розвиток--учні початкової школи
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- мислення -- творчість -- здібності -- природа
Анотація: У статті висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань розвитку творчих здібностей школярів молодшого віку. Наголошується на важливості їх втілення в роботу сучасних освітніх закладів.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
Шифр: РШ/2014/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 4/5
Зміст:
Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-6.
Квіт, Сергій. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта / Сергій Квіт. - С.6.
Гриневич, Лілія. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради україни з питань науки і освіти Лілії Гриневич / Л. Гриневич. - С.7.
Курило, Віталій. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності / В. Курило. - С.8-9.
Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов. - С.10-11.
Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Бібліогр.: 18 назв. : табл., рис.
Красняков, Євген. Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Бібліогр.: 8 назв.
Бех, Іван. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Бібліогр.: 4 назв.
Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Бібліогр.: 13 назв.
Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Бібліогр.: 11 назв. : рис.
Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Бібліогр.: 9 назв.
Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Бібліогр.: 7 назв.
Кіян, Ольга. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-52. - Бібліогр.: 8 назв.
Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Бібліогр.: 26 назв.
Кирій, Світлана. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.61.
Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Бібліогр.: 9 назв.
Головко, Микола. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Бібліогр.: 4 назв.
Бондар, Людмила. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар. - С.72-76. - Бібліогр.: 13 назв.
Компетентнісний підхід в освіті : теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список / підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах. - С.77-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
74.03(4Укр)6
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 72-76. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)6 + 74.202.242
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, 20 ст. 40-80 рр.
   Початкова освіта в Україні--підручникотворення

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- підручникотворення -- навчальні плани -- навчальні програми -- початкова школа -- історія початкової освіти
Анотація: У статті розглянуто тенденції розвитку підручникотворення в галузі початкової освіти у 40-80-х роках ХХ ст. Досліджено та здійснено аналіз процесу вдосконалення підручників у зазначений період. Розкрито роль навчальних книг в опануванні учнями знань. Подається перелік офіційних документів 1930-х рр. (новий етап розвитку початкової освіти).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
Шифр: РШ/2014/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 7
Зміст:
Квіт, Сергій. Лише спільними зусилями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт. - С.3-5.
Гриневич, Лілія. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами / Л. Гриневич. - С.6-7.
Сушкевич, Валерій. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві / В. Сушкевич. - С.8-10.
Дзоз, Віталіна. На захист дитини має стати держава / В. Дзоз. - С.11.
Бабічев, Олександр. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ імені Тараса Шевченка) / О. Бабічев. - С.12-13.
Уманець, Галина. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець. - С.14-15.
Ленів, Зоряна. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект / З. Ленів. - С.16-17.
Таргонський, Григорій. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський. - С.18-19.
Загрева, Валентина. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / В. Загрева. - С.20-22.
Луценко, Любов. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства / Л. Луценко. - С.23.
Король, Ірина. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру / І. Король. - С.24-25.
Коморна, Віра. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна. - С.26.
Яковенко, Олена. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами / О. Яковенко. - С.27.
Шлях до знань дітям зі зниженим зором. - С.28.
Красняков, Євген. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров’ята соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників / Є. Красняков, С. Кузнєцова. - С.29-31.
Топузов, Олег. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов. - С.32-37. - Бібліогр.: 4 назви. : схеми
Михальченко, Інна. Закон "Про вищу освіту" ухвалено Верховною Радою України / І. Михальченко. - С.37.
Дем’яненко, Наталія. Всеукраїнські Морозівські читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Н. Дем’яненко. - С.38-41.
Всеукраїнський науково-практичний семінар з проблем діяльності районних (міських) методичних кабінетів і центрів. - С.41.
Бондар, Людмила. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар. - С.42-46. - Бібліогр.: 9 назв.
Важливе розуміння дітей, що війна - антигуманний спосіб розв’язання проблем. - С.46.
Шумбар, Ольга. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського / О. Шумбар. - С.47-51. - Бібліогр.: 10 назв.
Всеукраїнська військово-патріотична спортивна гра "Зірниця": обласні змагання. - С.51.
Грабовий, Андрій. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.52-57. - Бібліогр.: 19 назв.
Сіренко, Алла. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Сіренко. - С.58-63. - Бібліогр.: 9 назв.
Решетняк, Віктор. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив / В. Решетняк. - С.64-67. - Бібліогр.: 4 назви.
У МОН України обговорили питання гендерної рівності в освіті. - С.67.
Життя, осяяне мистецтвом : до ювілею Олени Отич. - С.68-69.
З інноваційними педагогічними ідеями - до справжніх наукових висот : до ювілею Світлани Кириленко. - С.70.
Сисоєва, Світлана. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими / С. Сисоєва. - С.71-78. - Бібліогр.: 25 назв.
Щербатенко, Іван. Мелодії вітру / І. Щербатенко. - С.79.
Пугач, Володимир. Чорнобривці під вікнами / Володимир Пугач. - С.80.
Міжнародний освітній конгрес: нові напрями професійного партнерства. - 2-га с. обкл.
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття, Тебе своїм сучасником звемо!". - 3-тя с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Бондар, Людмила.
    В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 7. - С. 42-46. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів
   Молодші школярі--розумовий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- розумове виховання -- розумовий розвиток -- підручники -- виховна система -- дитяча бібліотека -- індивідуальні інтереси
Анотація: У статті висвітлено теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів, показано новаторство і значущість його педагогічних положень, зокрема для сучасної початкової школи.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
Шифр: РШ/2015/5/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2015р. N 5/6
Зміст:
Дічек, Наталія. Сухомлинський В. і зарубіжна філософсько-психологічна думка XX ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек. - С.3-9.
Хайруліна, Василина. Ідеї В. О. Сухомлинського належать світу / В. Хайруліна. - С.9-13.
Бондар, Людмила. Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.13-17.
Стребна, Ольга. Фестиваль педагогічних ідей у вимірі педагогіки В. О. Сухомлинського: досвід Херсонщини / О. Стребна. - С.17-20.
Кравченко, Тамара. Сімейні цінності в Об’єднаному Королівстві Великої Британії: ретроспективний погляд і сучасні тенденції / Т. Кравченко. - С.20-24.
Каменькова, Тетяна. Позашкільна освіта України і Європи: волонтерський напрям / Т. Каменькова. - С.24-26.
Гавриш, Наталія. Проблема наступності між дошкільною та початковою ланками з погляду учасників освітнього процесу / Н. Гавриш, Н. Курило. - С.26-32.
Профільне навчання іноземної мови у старшій школі - нагальна соціальна потреба. Концепція навчальних посібників елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи. - С.32-37.
Бондар, Володимир. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. драгоманова: зміст і основні напрями / В. Бондар, О. Митник. - С.37-43.
Кушнір, Іван. Розвиток маркетингової компетентності керівників ВНЗ I-II рівнів акредитації у міжкурсовий період / І. Кушнір. - С.43-47.
Костюк, Вікторія. Використання кейс-технологій на занятті з іноземної мови / В. Костюк. - С.47-53.
Надтока, Олександр. Прогностичні аспекти розвитку змісту географічної освіти в загальноосвітній школі / О. Надтока. - С.53-58.
Роговець, Олена. Ігрова діяльність як метод виховання моральної самосвідомості молодших школярів (1-2 класи) у позаурочній діяльності / О. Роговець. - С.58-62.
Яременко, Лілія. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко. - С.62-67.
Радул, Ольга. Вищі школи різних конфесій на території України у XVI-XVII ст. / О. Радул. - С.67-72.
Турчин, Тамара. Спадкоємність освітніх ідей у творчості українських музикантів-педагогів (XX-XXI ст.) / Т. Турчин. - С.72-76.
Січкар, Алла. Актуалізація ідей діяльнісного підходу в умовах становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (1871 - 1907) / А. Січкар. - С.76-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
74.03(4УКР)
Б 81


    Бондар, Людмила.
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Текст] / Л. Бондар // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 13-17.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 08.07.2024
Кількість запитів 58176
Кількість відвідувачів 1248
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя