Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Глинянюк, Наталія@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
Шифр: УПШ/2014/11
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 11
Зміст:
Проценко, Оксана. Виховуємо юних громадян України: репортаж з науково-практичного семінару / О. Проценко. - С.4-7.
Глинянюк, Наталія. Формування вміння вчитися: психолого-педагогічний аспект / Н. Глинянюк. - С.7-10.
Глинянюк, Наталія. Вчимо дітей вчитися: рекомендації батькам / Н. Глинянюк. - С.10-12.
Савченко, Олександра. Уроки толерантності в дитячій художній літературі / О. Савченко. - С.12-15.
Барна, Марія. Тестування як метод справедливого вимірювання навчальних досягнень учнів / М. Барна, О. Волощенко, О. Козак. - С.15-22.
Мовчун, Антоніна. Ті, хто бачить світ дитячими очима... / А. Мовчун. - С.Вкладка
Калініч, Олена. Живе Тарасове слово : Добірка вправ з української мови на основі поезій Т. Г. Шевченка / О. Калініч, О. Харченко. - С.34-38.
Камишенцева, Світлана. Подорож до казки: урок читання в 4-му класі / С. Камишенцева. - С.38-41.
Дарієнко, Ганна. Розв’яжуть діти залюбки математичні ланцюжки / Г. Дарієнко. - С.44-46.
Іванченко, Н. Ігри народні завжди є модні: українські народні дитячі ігри зимового періоду / Н. Іванченко. - С.54-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.202
Г 54


    Глинянюк, Наталія.
    Формування вміння вчитися: психолого-педагогічний аспект [Текст] / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 7-10.
ББК 74.202
Рубрики: Початкова школа--навчання--методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- пізнавальна діяльність учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.202
Г 54


    Глинянюк, Наталія.
    Вчимо дітей вчитися: рекомендації батькам [Текст] / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 10-12.
ББК 74.202
Рубрики: Початкова школа--навчання--домашні завдання
Кл.слова (ненормовані):
робота з батьками


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: УПШ/2016/12
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 12
Зміст:
Злагоджена співпраця всіх ланок освіти - запорука успішної соціалізації дитини : репортаж з науково-практичного семінару. - С.3-5.
Глинянюк, Наталія. Питання непрості життя нам ставить часом - ми відповідь на них завжди знайдемо разом : особливості організації педагогічного супроводу у складних життєвих ситуаціях / Н. Глинянюк. - С.5-10.
Пономарьова, Катерина. Компетентнісно орієнтовані завдання з української мови: особливосі конструювання та застосування / К. Пономарьова. - С.10-14.
Скворцова, Світлана. Дослідницька діяльність - засіб знаходження способів розв’язування задач : методика ознайомлення учнів 4-го класу із задачами на рух (продовження) / С. Скворцова. - С.14-19.
Гречук, Василь. Образні таблиці множення : ознайомлення учнів з дією множення6 нестандартний підхід / В. Гречук. - С.19-22.
Аристова, Людмила. Ми змагаємось? Тішимось? Граємо? Так! Музичне мистецтво вивчаємо : Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках музичного мистецтва / Л. Аристова. - С.22-26.
Джемула, Галина. Незвичайна олімпіада : уроки навчання грамоти / Г. Джемула. - С.26-30.
Самойленко, Лілія. Людина починається з добра : урок позакласного читання у 4-му класі / Л. Самойленко. - С.30-34.
Іванюк, Наталія. Прикметники маємо знати, щоб зиму в красі описати : інтегрований урок української мови та літературного читання у 4-му класі / Н. Іванюк. - С.34-37.
Коваленко, Тетяна. Ми бути чемними навчалися з колиски, і добре знаєм, що таке культура зблизька : урок курсу "Я у світі" у 3-му класі / Т. Коваленко. - С.37-40.
Макарова, Оксана. Країна батьківської майстерності : п’яте заняття Школи батьківства / О. Макарова. - С.40-44.
Королюк, Тетяна. Ой прийдуть до тебе три празники в гості... : українські посиденьки для учнів та членів їхніх родин / Т. Королюк. - С.44-48.
Гончаренко, Наталка. Допоможемо ми втілитися казці - для вистави створим декорації : урок образотворчого мистецтва в 1-му класі / Н. Гончаренко. - С.48-51.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
74.2
Г 54


    Глинянюк, Наталія.
    Питання непрості життя нам ставить часом - ми відповідь на них завжди знайдемо разом [Текст] : особливості організації педагогічного супроводу у складних життєвих ситуаціях / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 5-10.
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--психологічна служба
Кл.слова (ненормовані):
складні життєві ситуації -- педагогічний супровід -- психоемоційна підтримка -- психологічна служба -- ціннісне ставлення до себе та інших -- розв’язання конфліктів -- здатність співпереживати


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: УПШ/2018/11
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо : умови розвитку критичного мислення / О. Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6.
Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11.
Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо : добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15.
Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти : формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19.
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя : розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24.
Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! : кейс-технологія: зміст та види методів, особливості їх використання / М. Лакоцька. - С.25-31.
Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко : формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35.
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання : тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-40.
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі : пропедевтична робота над задачами у початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Барабаш, Ольга.
    Вчимося міркувати самостійно та розважливо [Текст] : умови розвитку критичного мислення / О. Барабаш, Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 3-6.
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- розвиток критичного мислення


Дод.точки доступу:
Глинянюк, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: УПШ/2019/7
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 7
Зміст:
Глинянюк, Наталія. Визначальна умова інклюзії - безумовне прийняття цінності людського життя : формування ціннісно-смислової сфери людини / Н. Глинянюк. - С.3-7.
Науменко, Віра. Читання як задоволення і потреба : Прийоми формування у дітей інтересу до читання / В. Науменко. - С.8-10.
Митник, Олександр. Варіант найгірший не завжди погано - розв’яжемо задачу щвидко ми і вправно : робота над завданнями з логічним навантаженням / О. Митник. - С.11-14.
Бодрова, Світлана. Сюжетні ігри й розважати можуть, й про щось нове дізнатись допоможуть : організація ігрової діяльності молодших школярів / С. Бодрова. - С.15-19.
Зубрицька, Оксана. Brain breakc : динамічні паузи на уроках англійської мови / О. Зубрицька. - С.20-26.
Харковенко, Тетяна. Знову вересень - дзвоник лунає. Дітей і дорослих до школи скликає : батьківські збори у 3-му класі / Т. Харковенко. - С.51-52.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Глинянюк, Наталія.
    Визначальна умова інклюзії - безумовне прийняття цінності людського життя [Текст] : формування ціннісно-смислової сфери людини / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
цінності людського життя -- ціннісно-смислової сфери людини -- інклюзивне суспільство -- імітаційна гра -- коректне спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: УПШ/2019/12
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 12
Зміст:
Інноваційні рішення у початковій освіті: досвід упровадження концепції НУШ : репортаж із Всеукраїнської науково-практичної конференції. - С.5-6.
Приходько, Юлія. Розуміти емоції і керувати ними - важливо це для кожної людини / Ю. Приходько. - С.6-10.
Глинянюк, Наталія. Як виражати емоції та почуття? : формування у дітей конструктивних моделей поведінки / Н. Глинянюк. - С.10-14.
Деркач, Оксана. Вчимо долати агресію : використання арт-педагогічник технік у роботі з дитячою агресією / О. Деркач. - С.14-16.
Литвиненко, Ірина. Учити дивуючи, радіючи, забавляючи : формування позитивного емоційного ставлення дитини до майбутнього шкільного життя / І. Литвиненко. - С.19-23.
Долинюк, Мирослава. Щоб легше і повніше засвоїть інформацію, потрібно мати учневі навчальну мотивацію : методи і прийоми підвищення навчальної мотивації школярів на уроках математики / М. Долинюк. - С.24-28.
Колосова, Олена. Для дітей з порушеннями зору іграшка - у розвитку опора / О. Колосова. - С.38-40.
Анишинець, Марта. По-своєму чарівні, ми в головному - рівні : виховна година "Урок гендерної рівності" / М. Анишинець. - С.40-43.
Джемула, Галина. Що не день, то запитання - не легка річ виховання! / Г. Джемула. - С.43-45.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Глинянюк, Наталія.
    Як виражати емоції та почуття? [Текст] : формування у дітей конструктивних моделей поведінки / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 10-14.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
Кл.слова (ненормовані):
поведінка учня початкових класів -- емоційна поведінка -- самоконтроль


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: УПШ/2020/5/6
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 5/6
Зміст:
Іванов, Сергій. STEM-освіта в Україні: / С. Іванов. - С.4-6.
Глинянюк, Наталія. Інтелігентність як стиль життя : Умови формування інтелігентності у дітей / Н. Глинянюк. - С.6-12.
Шупер, Тетяна. Компетентнісні задачі: особливості, алгоритм створення, зразки завдань / Т. Шупер. - С.12-18.
Мєлай, Ольга. Хоч МАН у нас і міні -дослідження серйозні, і відкриття на нас чекають грандіозні : залучення учнів початкової школи до роботи над проєктами в межах діяльності мініМАН / О. Мєлай, Л. Демчук. - С.25-28.
Андрієвська, Віра. Алгоритми навколо нас : особливості організації STEAM-проєкту / В. Андрієвська, Н. Олефіренко. - С.28-31.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Глинянюк, Наталія.
    Інтелігентність як стиль життя [Текст] : умови формування інтелігентності у дітей / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 5/6. - С. 6-12.
Рубрики: Початкова школа--виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
інтелігентність у дітей -- морально-етичне виховання дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 227208
Кількість відвідувачів 1423
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя