Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дига, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: УЛЗО/2007/2
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 2
Зміст:
Волошина, Н. "Потуга слова полонила світ" Яр Славутич (Григорій Михайлович Жученко) Народився 1918 року / Н. Волошина. - С.2-4
Козачок, Я. Вітчизняні традиції сучасного українського фемінізму / Я. Козачок. - С.5-10
Родіонова, І. Митець і антиномія "свобода - неволя" у поезії М. Драй-Хмари / І. Родіонова. - С.11-14
Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору / С. Привалова. - С.15-18
Дига, Н. Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури / Н. Дига. - С.18-21
Жила, С. "Як ластівки перед відлетом..." Вивчення новели Василя Стефаника "Камінний хрест" у взаємозв’язку з кіномистецтвом. 10 клас / С. Жила. - С.22-24
Охріменко, Т. Іван Франко і його сонети / Т. Охріменко. - С.25-27
Фурсова, Л. "Воля - це право бути людиною". Урок за романом Гаррієт Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" та повістю Марка Вовчка "Інститутка". 9 клас / Л. Фурсова. - С.27-32
Медведєва, О. Романтична балада в російській, українській та польській літературах / О. Медведєва. - С.37-42
Масловська, М. К. Д. Ушинський як літератор / М. Масловська, Ю. Дубовик. - С.47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Дига, Н.
    Самостійна робота як шлях розвитку пізнавальної активності учнів на уроках літератури [Текст] / Н. Дига // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 18-21
Рубрики: самостійна робота учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
83.3(4УКР)р10
Z99


   
    [Вивчення творчості Т. Г. Шевченка в школі] [Текст] // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 2-27, 31-44. - Зміст: Місце творів Тараса Шевченка у сучасній програмі та особливості їх прочитання / Н. Дига. Розвиток критичного мислення школярів під час вивчення творів Т. Шевченка / Н. Скоморовська. "А залишаюся я живим серцем свого народу...": сторінки підручника для 8 класу про Т. Шевченка / С. Жила. Від фантастичного до реального: надраціонально-національне образотворче в баладі "Лілея" Т. Шевченка. Матеріали до уроку в 9 класі / О. Єременко, В. Кравченко. "Заповіт" Т. Шевченка - твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє / М. Кондирєва. Історія України в містерії Т. Шевченка "Великий льох" / В. Бойко. Світличний - сповідувач Шевченкового слова / В. Кравченко, О. І. Єременко. Інтерпретація змісту балад Т. Шевченка "Причинна" і "Тополя" / О. Глеб. Шевченкові автопортрети / Г. Шокодько. Фототипічні, факсимільні та репринтні видання творів Т. Шевченка / Н. Глоба.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Українська література, 19 ст.



Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: УЛЗО/2013/6
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Голобородько, Ярослав. Українська література як філософія відкриття : рефлексії над новим романом Михайла Слабошпицького – лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.2-7. - Бібліогр.: 6 назв.
Братко, Валентина. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас / В. Братко. - С.8-11. - Бібліогр.: 17 назв.
Маншина, Алла. Тарас Шевченко і Поділля : усний журнал / А. Маншина. - С.12-13.
Бурко, Ольга. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко. - С.14-15. - Бібліогр.: 10 назв.
Бабійчук, Тамара. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання : позакласна робота з української літератури / Т. Бабійчук. - С.16-18. - Бібліогр.: 4 назв.
Гричаник, Наталія. Структура і функції навчальної книги з літератури / Н. Гричаник. - С.19-21. - Бібліогр.: 10 назв.
Шульган, Віра. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига. - С.21-23. - Бібліогр.: 13 назв.
Охріменко, Наталія. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Охріменко. - С.24-25.
Гаврилюк, Оксана. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі / О. Гаврилюк. - С.25-27.
Прядка, Надія. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ" / Н. Прядка, Г. Шулешко. - С.27-29.
Неживий, Олексій. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство / О. Неживий. - С.30-33.
Бондаренко, Людмила. Ігровий майданчик на уроках української літератури : 5 клас / Л. Бондаренко. - С.34-35.
Логвіненко, Наталя. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури / Н. Логвіненко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв.
Паламар, С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар. - С.41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Лук’яненко, Ольга. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми" / О. Лук’яненко, М. Кудрявська. - С.43.
Парфенюк, Оксана. Шоу "Я люблю Україну!" / О. Парфенюк, С. Борейчук. - С.44-45.
Овдійчук, Лілія. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна : нотатки про ІV Міжнародний симпозіум "Література. Діти. Час" у Рівному / Л. Овдійчук. - С.46-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.268.3(4Укр)-215
Ш 95


    Шульган, Віра.
    Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 21-23. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.268.3(4Укр)-215 + 83.3(4Укр)6р211
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методичні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
підручник нового покоління -- сучасні підручники -- школа майбутнього -- вчені-методисти -- підручники з української літератури
Анотація: У статті розглядаються окремі вимоги до шкільного підручника з української літератури, актуалізовані у свій час Н. Волошиною, через призму сьогодення. Аналізуючи погляди науковця в діалозі з іншими щодо формування підручника майбутнього.


Дод.точки доступу:
Дига, Н. В.; Волошина, Ніла Йосипівна (вчений-методист з української літератури, педагог ; 1940-2010) \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 112876
Кількість відвідувачів 1228
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя