Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Довгопола, К.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: ОДнв/2018/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 2
Зміст:
Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко. - С.7–16. - Бібліогр.: 6 назв.
Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. Довгопола. - С.17–24. - Бібліогр.: 6 назв.
Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Н. Кравець. - С.25–35. - Бібліогр.: 9 назв.
Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Г. Соколова. - С.36–44. - Бібліогр.: 6 назв.
Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.45–54. - Бібліогр.: 9 назв.
Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / С. Березка. - С.55–64. - Бібліогр.: 12 назв.
Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / А. Каплієнко. - С.65–75. - Бібліогр.: 5 назв.
Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / О. Федоренко. - С.76–86. - Бібліогр.: 16 назв.
Журовська, Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії / Б. Журовська. - С.87–95. - Бібліогр.: 8 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
376-056.262:373.3.016:741](477)
Д 58


    Довгопола, К.
    Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–24. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта сліпих -- уроки малювання -- рельєфне малювання -- інтегративний підхід -- молодші школярі -- художнє сприймання -- естетичний смак -- поліхудожній підхід
Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 77768
Кількість відвідувачів 1046
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя