Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Донченко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: Умлш-1/2004/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2004р. N 2
Зміст:
Донченко, Т. Власне методичні принципи начання української мови / Т. Донченко. - С.2-4.
Пентилюк, М. Виховуємо чуття мови ( дещо про засоби милозвучності) / М. Пентилюк. - С.5-8.
Кл.слова: культура мовлення , евфонічність мови
Юрійчук, Н. До проблеми принципів навчання меатеринської мови через призму ноосферної освіти / Н. Юрійчук. - С.9-11.
Могильницька, Г. Символіка лісу та її роль в розкритті проблеми влади землі над людиною (за повістю Ольги Кобилянської "Земля") / Г. Могильницька. - С.19-23.
Кононенко, В. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара) / В. Кононенко. - С.23-27.
Кумейська, Н. Інтегрований урок з української літератури і математики (6 клас) / Н. Кумейська, Л. Страннікова. - С.32-34.
Прядка, В. Тарас Шевченко - видатний художник. Цінність його живописної спадщини (урок української літератури у 9 класі) / В. Прядка. - С.35-38.
Стасів, Л. Психологічні чинники формування ділового мовлення майбутніх учителів-словесників / Л. Стасів. - С.39-42.
Ткаченко, Р. Літературно-критичний аспект українського FIN DE SIECLE'у / Р. Ткаченко. - С.43-46
Кл.слова: українська літературна критика
Кужільна, Л. Естетика літературного шістдесятництва й астральні архетипи в неосяжності Шевченкового космосу: Шевченкові традиції в творчості шестидесятників / Л. Кужільна. - С.47-50.
Пономаренко, О. Образ Сонця в поезії Б.-І. Антонича і Т. Шевченка (взаємоперетікання християнських і язичницьких мотивів) / О. Пономаренко. - С.51-56.
Стадна, Л. Висока духовність "мужицького поета" (матеріал роботи літературного гуртка) / Л. Стадна. - С.57-58.
Кл.слова: Т. Шевченко
Руденко, О. Літературно-музична композиція "О деле в’язня і трибуна, життя твоє зрідні тайфуну" : Про Василя Стуса / О. Руденко. - С.59-60.
Ткач, А. Семінар -дослідження "Шевченко і Буковина" / А. Ткач. - С.61-66.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Донченко, Т.
    Власне методичні принципи начання української мови [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2004. - N2. - С. 2-4.
ДРНТІ
ББК 81.411.1
Рубрики: Викладання української мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: ДС1/2006/5
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2006р. N 5
Зміст:
Донченко, Т. Мовленнєвий розвиток як науково-методична проблема / Т. Донченко. - С.2-5
Микитюк, В. Тестування знань з теорії літератури / В. Микитюк. - С.6-10
Куцевол, О. Творча сутність професійної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.14-21
Павленко, О. Свято останнього дзвоника / О. Павленко. - С.24-25
Качуровський, І. Поняття про композицію художнього твору / І. Качуровський. - С.35-40
Ткачук, М. Новаторство "вольних" сонетів Івана Франка: До 150-річного ювілею Івана Франка / М. Ткачук. - С.41-45.
Поліщук, Я. "Поет духовної свободи": Тарас Шевченко в оцінці Василя Барки / Я. Поліщук. - С.46-50
Куфльовська, Л. Кулиптаси на малюнках Тараса Шевченка / Л. Куфльовська. - С.50-52
Гріга, О. Найсвятіше в світі слово - мати: Літературно-музична композиція на основі поезії Раїси Котик, присвячена Дню матері / О. Гріга. - С.54-56
Юкало, В. Оселя Академіка Гнатюка на Тернопіллі / В. Юкало. - С.58-62
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Донченко, Т.
    Мовленнєвий розвиток як науково-методична проблема [Текст] / Т. Донченко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N5. - С. 2-5
Рубрики: мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
інформативність тексту -- мовленнєва компетенція


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

6.
Шифр: Умлш-1/2006/7
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 7
Зміст:
Донченко, Т. Методика навчання української мови як наука і предмет вивчення у педагогічних ВНЗ / Т. Донченко. - С.2-5
Верзацька, Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Верзацька. - С.6-9
Філоненко, Л. Стан роботи над переказами в сучасній школі / Л. Філоненко. - С.10-12
Шелехова, Г. Особливості технології уроків з розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) / Г. Шелехова. - С.13-18
Скуратівський, Л. Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі / Л. Скуратівський. - С.18-23
Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору / С. Привалова. - С.24-27
Буркалець, Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) / Н. Буркалець. - С.28-31
Подранецька, Н. Проектна технологія на уроках української мови та літератури / Н. Подранецька. - С.32-35
Рекіта, Г. Урок з літератури у 7 класі на тему "З Україною в серці" (українці в діаспорі) / Г. Рекіта. - С.35-38
Любашенко, О. Українська мова як мова навчання та дисципліна у вищій школі (історико-культурологічний аспект) / О. Любашенко, . - С.39-42
Новиков, А. Театральне мистецтво як естетична проблема (Матеріали до вивчення української драматургії межі XIX-XXcт.) / А. Новиков. - С.43-47
Лавринчук, В. Проблемно- тематичні тенденції прози Олександра Катренка / В. Лавринчук. - С.47-50
Кіт, Д. Багатогранний талант / Д. Кіт. - С.51-53
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Донченко, Т.
    Методика навчання української мови як наука і предмет вивчення у педагогічних ВНЗ [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7. - С. 2-5
Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: Умлш-1/2007/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 4
Зміст:
Донченко, Т. Підручники мають будуватися на чітких наукових засадах / Т. Донченко. - С.4-7
Садовнікова, О. Метод проектів на уроках української мови як засіб формування пізнавально-творчих умінь старшокласників / О. Садовнікова. - С.8-13
Плетньова, Л. Системи завдань у тестовій формі на уроках української мови ( на матеріалі морфології) / Л. Плетньова. - С.17-20
Дятленко, Т. Тестування як ефективний засіб контролю навчальних досягнень учнів ( на прикладі вивчення монографічної теми " Ольга Кобилянська", 10 клас) / Т. Дятленко. - С.25-29
Єрмолаєва, Л. "Празька школа" українських письменників ( урок української літератури в 11 класі) / Л. Єрмолаєва. - С.30-33
Почтар, К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка ( уроки української літератури) / К. Почтар. - С.34-38
Стецюк, Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів / Н. Стецюк. - С.39-43 (далі буде)
Голуб, Н. Тестові завдання з риторики ( для студентів вищих педагогічних навчальних закладів) / Н. Голуб. - С.44-48
Іванова-Георгієвська, Н. Сучасна українська культура в світовому контексті пошуків справжності : мода на традицію / Н. Іванова-Георгієвська. - С.64-67
Пасісниченко, Г. Міфопоетичне мислення і художня творчість Олександра Довженка / Г. Пасісниченко; Т. Чумак. - С.53-56
Чумак, Т. Уроки духовності Олеся Гончара / Т. Чумак; О. Матюшенко. - С.49-52
Матюшенко, О. Носій естетики світлих і сонячних тонів / О. Матюшенко. - С.61-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Донченко, Т.
    Підручники мають будуватися на чітких наукових засадах [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 4-7
Рубрики: підручники з української мови
   Викладання української мови в школі--підручники з української мови



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ДС1/2007/10
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2007р. N 10
Зміст:
Омельчук, С. Проблемно-пошукове навчання синтаксису рідної мови. На матеріалі складнопідрядного речення / С. Омельчук. - С.2-7
Ющук, І. Наукові засади вивчення фонетики у школі / І. Ющук. - С.8-13
Донченко, Т. Опрацьовуємо тему "Мова і мовлення" у 5 класі / Т. Донченко. - С.14-16
Розвозчик, П. Аналіз сучасного українського верлібру. На прикладі поезії Володимира Кузьмича / П. Розвозчик. - С.17-20
Фоменко, І. Втрата духовності веде до знищення народу. Урок позакласного читання в 9 класі за твором Леоніда Мосендза "Евшан-зілля" / І. Фоменко. - С.21-22
Буняк, Н. Основи віршування. Програма спецкурсу для гімназій, ліцеїв і профільних класів з поглибленим вивченням гуманітарних дисциплін / Н. Буняк. - С.28-32
Кухарчук, І. Особливості вивчення неповних речень. Комунікативно-діяльнісний підхід / І. Кухарчук. - С.34-37
Фаріон, І. Лінгвістичний феномен Маркіяна Шашкевича. / І. Фаріон. - С.38-44
Марко, В. Коди художнього тексту: на зрізі жанротворення / В. Марко. - С.52-55
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Донченко, Т.
    Опрацьовуємо тему "Мова і мовлення" у 5 класі [Текст] / Т. Донченко // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N10. - С. 14-16
Рубрики: Уроки української мови в 5 класі


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

12.
Шифр: ВОУ1/2008/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Вакарчук, І. Виступ міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді аа участю президента України з питань забезпечення фуекціонування та розвитку освіти 26 лютого 2008 року / І. Вакарчук. - С.5-9.
Андрущенко, В. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "українського прориву" / В. Андрущенко. - С.10-17.
Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.34-39.
Рудницька, І. Проблема самореалізації вчителя: утвердження через інновації / І. Рудницька. - С.40-44.
Скубашевська, О. Мовні стратегії в політкультурному середовищі: Болонський процес і Україна / О. Скубашевська. - С.45-51.
Донченко, Т. Системно-методичне забезпечення підготовки вчителя української мови та літератури / Т. Донченко. - С.62-67.
Гетман, В. Антропоетика здоров’я'я як сучасний напрям оздоров’ячої освіти / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.68-73.
Ярчук, Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями / Г. Ярчук. - С.91-97.
Андрущенко, Н. Конфлікт та шляхи контролю конфліктної ситуації (короткий огляд) / Н. Андрущенко. - С.98-103.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Донченко, Т.
    Системно-методичне забезпечення підготовки вчителя української мови та літератури [Текст] / Т. Донченко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N2. - С. 62-67.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: Умлш-1/2009/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2009р. N 5
Зміст:
Ковальчук, Н. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації / Н. Ковальчук. - С.2-6
Лещенко, Г. Компедіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Г. Лещенко. - С.6-13
Подлевська, Н. Формування в школярів культури спілкування по мобільному телефону / Н. Подлевська. - С.14-17
Яценко, Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми / Т. Яценко. - С.20-23
Шуляр, В. Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.23-28
Хорошковська, О. Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) / О. Хорошковська. - С.29-32
Кузнецова, Г. Вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу (на матеріалі спецкурсу з української мови) / Г. Кузнецова. - С.33-39
Донченко, Т. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови / Т. Донченко. - С.40-43
Денискіна, Г. Лінгвостилістичні засоби комічного відображення дійсності у фейлетонах Олега Чорногуза / Г. Денискіна. - С.44-46
Пономаренко, О. Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки / О. Пономаренко. - С.47-50
Гнаткович, Т. Українська мова : Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів : консультації / Т. Гнаткович. - С.55-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Донченко, Т.
    Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 40-43
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   самостійна робота студентів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

16.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Заклади дошкільної освіти

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

17.
Шифр: Умлш-1/2012/8
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2012р. N 8
Зміст:
Донченко, Т. Дидактичний матеріал до уроків української мови / Т. Донченко. - С.2-8.
Остапенко, О. Особливості використання інтерактивної технології на уроках розвитку зв’язного мовлення учнів / О. Остапенко. - С.8-11.
Яценко, Т. Розвиток літературної компетентності учнів основної школи на уроках вивчення української класичної прози / Т. Яценко. - С.16-20.
Усатенко, Г. Літературні жанри українського бароко / Г. Усатенко. - С.20-24.
Лашкай, В. Дієприкметник як особлива форма дієслова : загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль / В. Лашкай. - С.24-28.
Базиль, Л. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів / Л. Базиль. - С.32-38.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
81.411.1
Д 67


    Донченко, Т.
    Дидактичний матеріал до уроків української мови [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 2-8.
ББК 81.411.1
Рубрики: викладання української мови в школі
   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
дієслово -- проект уроку -- стилі мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 30353
Кількість відвідувачів 1419
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя