Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Зарудня, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.

Л 64


   
    Література та культура Полісся [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 50. Творчість М. Гоголя: поетика, стиль та мова творів письменника / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 168 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 41.60 грн.
    Зміст:
Шевандо, И. В. Особенности художественного времени в повести Н. В. Гоголя "Тарас Бульба" / И. В. Шевандо. - С .3-9
Красавіна, В. В. Мовний образ українського козацтва в історичній повісті М. Гоголя "Тарас Бульба" / В. В. Красавіна. - С .10-18
Дмитриев, Е. А. Тема апостасии в повести Н. В. Гоголя " Вий" / Е. А. Дмитриев. - С .19-21
Зарудня, І. О. Витоки народно-фольклорних традицій і слов’янської міфології "Вечорів на хуторі біля Диканькм" М. Гоголя / І. О. Зарудня. - С .22-30
Комисаренко, А. Н. Звук в раннем творчестве Н. В. Гоголя / А. Н. Комисаренко. - С .31-39
Хай, М. Й. Герменевтика гоголезнавчих студій : етноорганологічний аспект / М. Й. Хай. - С .40-49
Курикна, С. П. Особенности украинского национального костюма в изображении Н. В. Гоголя / С. П. Курикна, М. А. Кривоносова. - С .50-55
Логвіненко, Н. М. Фольклорна фантастика у творах Гоголя / Н. М. Логвіненко. - С .56-60
Любецкая, В. В. Эстетическое прозрение и художественное ясновидение стиля Н. В. Гоголя / В. В. Любецкая. - С .61-65
Глинка, Е. В. Семантика проявления/непроявления признака звучания в произведениях Н. В. Гоголя / Е. В. Глинка. - С .66-69
Єрмоленко, С. І. Мовна картина світу М. Гоголя та її сучасне "бачення" / С. І. Єрмоленко. - С .69-74
Митяй, З. О. Екзистенція людського буття в мовній картині повісті М. Гоголя "Шинель" / З. О. Митяй. - С .75-81
Коркішко, В. О. Символіка дороги в творчий спадщині М. В. Гоголя / В. О. Коркішко. - С .82-89
Бурдина, Е. А. ЛСГ "Внешность" как способ создания образа в творчестве Н. В. Гоголя / Е. А. Бурдина. - С .97-106
Юрченко, Т. Г. Лексичный фонд українських мовних одиниць у творчості Миколи Гоголя / Т. Г. Юрченко. - С .107-112
Хомчак, Е. Г. Организация нарратива в поэме "Мертвые души" Н. В. Гоголя / Е. Г. Хомчак. - С .133-138
Шилина, С. А. Репрезентация концепта "душа" в поэме Н. В Гоголя "Мертвые души" / С. А. Шилина. - С .139-147
Стародубец, С. Н. О некоторых стилистических особенностях литературно-критических статей Н. В. Гоголя / С. Н. Стародубец, Е. К. Неронская. - С .147-152
Фісак, І. В. Християнські мотиви у "Вибраних місцях із листування з друзями М. В. Гоголя / І. В. Фісак. - С .153-158
Платонова, Н. А. Роль "мыслей о географии" в формировании концепции художественного пространства Н. В. Гоголя / Н. А. Платонова. - С .159-165
ДРНТІ
ББК 83.3(4Укр)5 + 63.3(4Укр)52 + 83.3(4Рос)5-8 (Гоголь)
РУБ


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб Гоголіана (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

3.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/8
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Виходить щомісячно
2006р. N 8
Зміст:
Рада, І. М. Спілкуючись з близькою мовою (Про переклад "Зів’ялого листя" Івана Франка Анною Ахїматовою" / І. М. Рада. - С.2-4.
Бицько, О. К. Вивчення прислів’їв і приказок - підготовка до серйозного діалогу з творами літератури / О. К. Бицько. - С.31-36.
Зарудня, І. О. Щоб кожен учень міг висловити особисте ставлення до героя: Два уроки за "Міфом про Прометея" / І. О. Зарудня. - С.37-41.
Фурсова, Л. О. Знайомство з Книгою Книг ма має бути цікавим: Два уроки за темою "З біблійних переказів" / Л. О. Фурсова. - С.43-46.
Фурсова, Л. О. Вступний урок: слово про Книгу як найвищий духовний набуток людства / Л. О. Фурсова. - С.41-43.
Ленська, С. В. Образ Прометея у світовій літературі: Матеріали до уроку з вивчення міжлітературних зв’язків / С. В. Ленська. - С.47-51.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Зарудня, І. О.
    Щоб кожен учень міг висловити особисте ставлення до героя: Два уроки за "Міфом про Прометея" [Текст] / І. О. Зарудня // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 37-41. . - ISSN 0205-47IX


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Зарудня, І.
    Крізь призму діалогу: Матеріал до уроків за повістю М. Гоголя "Тарас Бульба" [Текст] / І. Зарудня; І. Зарубня // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N3. - С. 23-25.
ББК 83.3(4Рос)
Рубрики: викладання російської літератури


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2010/2
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Виходить щомісячно
2010р. N 2
Зміст:
[Читання і сучасні діти]: добірка статей. - С.2-9.
Химера, Н. Плекаючи педагогічні таланти: про роботу Школи вчителя-майстра / Н. Химера. - С.10-13.
Соколова, Т. Організація полікультурного простору літературної освіти на уроці та в позаурочний час / Т. Соколова. - С.14-15.
[Творчість А. П. Чехова на уроках зарубіжної літератури]: добірка статей. - С.16-20.
Зарудня, І. Діалогове навчання у методиці літератури: з історії питання та практики використання / І. Зарудня. - С.23-25.
Мельник, А. Вчителю, перевір свої знання: тести з методики викладання світової літератури / А. Мельник. - С.26-27.
Маслюк, О. Інноваційні технології - ефективний засіб формування читацької компетентності учня / О. Маслюк. - С.27-29.
Клименко, Ж. Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах загальноосвітньої школи : науково-методичний лекторій для вчителя зарубіжної літератури. Лекція 3: Особливості перекладацької діяльності крізь призму завдань шкільного курсу зарубіжної літератури / Ж. Клименко. - С.31-35 (далі буде).
Пильняк, В. "Що скаже свіжих квітів жмутик?" : матеріали до проведення виховної години / В. Пильняк. - С.59-61.
Кантор, И. Ох, уж этот сленг... : размышления о причинах его возникновения, о смысле изучения в школе / И. Кантор. - С.62-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
83.3(0)р
З-35


    Зарудня, І.
    Діалогове навчання у методиці літератури: з історії питання та практики використання [Текст] / І. Зарудня // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 23-25. . - ISSN 0205-47IX
ББК 83.3(0)р
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Викладання зарубіжної літератури

   навчання діалогічне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: УЛЗО/2010/5
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 5
Зміст:
Слоньовська, О. Біблійні образи й сюжети у творчості Ліни Костенко / О. Слоньовська. - С.2-6.
Голобородько, Я. "Поет у повітрі" : поетика концептів і концепцій : Про лірику Василя Герасим'юка - лауреата Національної премії імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.7-12.
Дятленко, Т. Роль уроків літератури рідного краю у формування етнокультурної компетенції учнів / Т. Дятленко. - С.13-17.
Єременко, О. Диво від Павла Загребельного на шляху пізнання особистості в історії й історії в особистості : Матеріали до бінарного уроку за романом "Диво" Павла Загребельного . 10 клас / О. Єременко. - С.19-21.
Зарудня, І. Вивчення оповідань "Воля до життя" О. Довженка та "Любов до життя" Джека Лондона крізь призму навчального діалогу / І. Зарудня. - С.21-24.
Сєрікова, А. Два уроки з вивчення творчості Олександра Олеся / А. Сєрікова. - С.24-27.
Дятленко, Т. Глухів... Його минуле й теперішнє на сторінках творів місцевих літераторів / Т. Дятленко. - С.28-32.
Бабійчук, Т. Добро і зло у романі "Правда і кривда" Михайла Стельмаха : Заняття літературного гуртка / Т. Бабійчук. - С.33-37.
Логвіненко, Н. Українська фантастична проза : Програма факультативного курсу для учнів загальноосвітніх навчальних заклдадів. Філологічний напрям (профіль української філології) 10-12 класи / Н. Логвіненко. - С.38-46.
Сарабун, З. Будова слова : Урок контролю, оцінки й корекції знань. 5 клас / З. Сарабун. - С.47-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
83.3(4УКР)р10
З-35


    Зарудня, І.
    Вивчення оповідань "Воля до життя" О. Довженка та "Любов до життя" Джека Лондона крізь призму навчального діалогу [Текст] / І. Зарудня // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 21-24.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Українська література--літературні зв’язки

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

   методична допомога вчителям Ніжина



Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (1894-1956) \о нем\; ЛОНДОН, ДЖЕК \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 4882
Кількість відвідувачів 555
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя