Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Коваленко, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
8И(070.2)
К 56


    Коваленко, Олена Володимирівна.
    Зарубіжна література. 5-11 класи [Текст] : конспекти нестандартних уроків, сценарії виховних заходів, плани засідань літературного гуртка / О. В. Коваленко ; ред. М. Більчук. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. - 128 с. - ISBN 978-966-07-0924-9 : 7.50 грн., 8.00 грн.
ББК 83.3(0)р10
РУБ 8И(070.2)
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Викладання зарубіжної літератури в школі--позакласна робота

   Нестандартні уроки--зарубіжна література

   Сценарії позакласних заходів

Кл.слова (ненормовані):
уроки світової літератури -- літературні гуртки


Дод.точки доступу:
Більчук, Маргарита \ред.\
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

2.
8И(070.2)
К 56


    Коваленко, Олена Володимирівна.
    Зарубіжна література: Літературні ігри [Текст] : посібник / О. В. Коваленко. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2008. - 64 с. - ISBN 978-966-07-0925-6 : 5.00 грн.
    Зміст:
Літературний AQUA-бій "Мапа капітана Врунгеля"
Літературно-пізнавальна гра "На землях Стародавньої Еллади" ("Найрозумніший")
Пізнавально-розважальна гра "Античні символи"
Літературна райдуга
Літературна гра "Історико-літературні епохи" ("Слабка ланка")
ББК 83.3(0)р10
РУБ 8И(070.2)
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Сценарії позакласних заходів--світова література

   позакласна робота--світова література

   Викладання зарубіжної літератури в школі

Кл.слова (ненормовані):
ігри літературні -- літературні ігри
Анотація: Посібник містить сценарії літературно-пізнавальних ігор із зарубіжної літератури для учнів 5, 6, 9 класів.

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 206 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.33 грн.
    Зміст:
Артемова, Любов Вікторівна. Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей / Л. В. Артемова. - С .7-12
Каталимова, Наталія Борисівна. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании / Н. Б. Каталимова. - С .13-17
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання / Г. В. Бєлєнька. - С .18-22
Коваленко, Євгенія Іванівна. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .23-28
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .29-31
Довбня, Софія Олегівна. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня. - С .32-35
Венгловська, Олена Анатоліївна. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі / О. А. Венгловська. - С .36-39
Лобода, Ольга Володимирівна. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи / О. В. Лобода. - С .40-43
Мішечкіна, Марина Євгенівна. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів / М. Є. Мішечкіна. - С .44-47
Товкач, Ірина Євгеніївна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи / І. Є. Товкач. - С .48-51
Кондратенко, Руслана Василівна. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника / Р. В. Кондратенко. - С .52-54
Куземко, Л. В. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід / Л. В. Куземко. - С .55-59
Лопатіна, Галина Олександрівна. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників / Г. О. Лопатіна. - С .60-63
Онищук, Ірина Анатоліївна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників / І. А. Онищук. - С .64-67
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / Н. П. Пихтіна. - С .68-72
Федорченко, Тетяна Євгеніївна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей / Т. Є. Федорченко. - С .73-78
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині / Н. М. Стрельнікова. - С .79-81
Тонконог, Леся Миколаївна. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності / Л. М. Тонконог. - С .82-85
Фасолько, Тетяна Степанівна. Відповідальність дошкільника: практичний аспект / Т. С. Фасолько. - С .86-90
Шматченко, Ганна Олексіївна. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників / Г. О. Шматченко. - С .91-94
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями / С. Р. Хлєбік. - С .95-98
Гаращенко, Лариса Василівна. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу / Л. В. Гаращенко. - С .99-102
Іванюк, Ганна Іванівна. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти / Г. І. Іванюк. - С .103-106
Коваленко, Олена Володимирівна. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність / О. В. Коваленко. - С .107-109
Бадер, Світлана Олександрівна. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків / С. О. Бадер. - С .110-114
Качалова, Тетяна Василівна. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці / Т. В. Качалова. - С .115-117
Ковшар, Олена Вікторівна. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності / О. В. Ковшар. - С .118-121
Ластівка, О. О. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку / О. О. Ластівка. - С .122-125
Бабій, Інна Володимирівна. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .126-129
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору / В. М. Вертугіна. - С .130-133
Біденко, Л. В. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять / Л. В. Біденко. - С .134-140
Сидоренко, Т. В. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии / Т. В. Сидоренко. - С .141-143
Бурнос, Е. Ю. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .144-147
Журавель, Валентина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання" / В. І. Журавель. - С .148-151
Козлюк, Ольга Андріївна. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників / О. А. Козлюк. - С .152-155
Мартинчук, Олена Валеріївна. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі / О. В. Мартинчук. - С .156-159
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю / С. І. Матвієнко. - С .160-163
Машовець, Марина Анатоліївна. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів / М. А. Машовець. - С .164-167
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .168-171
Лавріненко, Олександр Андрійович. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття) / О. А. Лавріненко. - С .172-177
Криловець, Микола Григорович. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття / М. Г. Криловець. - С .178-181
Новгородський, Руслан Григорович. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку / Р. Г. Новгородський. - С .182=186
Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .186-190
Січкар, Анна Дмитрівна. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці / А. Д. Січкар. - С .191-194
Філоненко, Олена Станіславівна. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні / О. С. Філоненко. - С .195-198
Катруца, Наталія Борисівна. Особливості японської дошкільної педагогічної практики / Н. Б. Катруца. - С .199-204
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Дошкільна освіта--професійна підготовка педагогів

   Діти з особливими потребами

   Освіта--наступність в освіті

   Дошкільна освіта--інноваційна діяльність

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Заклади дошкільної освіти--управління--підготовка керівників

   Дошкільна освіта в Україні--історія

Кл.слова (ненормовані):
наступність в навчанні -- підготовка педагогів дошкільної освіти -- діти дошкільного віку


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 8 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 216 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.50 грн.
    Зміст:
Дегтярьова, Юлія Володимирівна. Теоретичні основи конструктивістського підходу до навчання іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах / Ю. В. Дегтярьова. - С .7-10
Виговська, Світлана Володимирівна. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів: теоретичний аспект / С. В. Виговська, О. В. Примак, Т. О. Івасик. - С .11-14
Ткаченко, Людмила Іванівна. Феномен критичного мислення у вітчизняних та зарубіжних наукових працях / Л. І. Ткаченко. - С .15-19
Тарнопольський, Олег Борисович. О некоторых особенностях экспериментальных исследований в области обучения иностранным языкам / О. Б. Тарнопольський. - С .20-23
Ключка, Світлана Іванівна. Роль природоохоронної діяльності у формуванні екологічної компетентності студентів технологічного університету / С. І. Ключка. - С .24-27
Корнєва, Зоя Михайлівна. Концептуальні засади організації експеренційного навчання іноземної мови професійного спрямування на І-ІІ курсах ВНЗ немовного профілю / З. М. Корнєва. - С .28-30
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Проблема обдарованості у світлі ідей вітчизняних психологів і педагогів / О. Д. Вєтрова. - С .31-34
Спірина, Тетяна Петрівна. Соціальний захист безпритульних дітей як соціально-педагогічна проблема / Т. П. Спірина. - С .35-37
Потапчук, Т. В. Ідентичність у сучасних дослідженнях / Т. В. Потапчук. - С .38-41
Виселко, Андрій Дмитрович. Особливості навчання професійно орієнтованої лексики при повному англомовному зануренні в економічному ВНЗ / А. Д. Виселко. - С .42-45
Жилко, Нонна Миколаївна. Использование компьютерных технологий в учебном процессе по иностранному языку (из опыта преподавания на языковом факультете) / Н. М. Жилко, Г. С. Чекаль. - С .46-50
Павлюк, Лариса Миколаївна. Проектна технологія як засіб розвитку творчої діяльності учнів ліцею у процесі навчання англійської мови / Л. М. Павлюк. - С .51-53
Липська, Інна Іванівна. Навчання студентів-економістів професійно орієнтованої преси англійською мовою / І. І. Липська. - С .54-56
Халимон, Ірина Йосипівна. Методи організації навчальної діяльності студентів у курсі країнознавства англомовних країн / І. Й. Халимон. - С .57-60
Давиденко, Юлія Євгенівна. Організація самостійної роботи студентів при роботі з тісе-технологіями / Ю. Є. Давиденко. - С .61-64
Трикашна, Ю. І. Використання автентичних художніх фільмів у процесі формування соціокультурної компетенції у майбутніх філологів / Ю. І. Трикашна. - С .65-67
Кривець, Світлана Василівна. Формування професійних умінь пошуку інформації в системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .68-70
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Н. В. Мосьпан. - С .71-73
Нестеренко, Олег Афанасійович. До питання відбору і систематизації інтернет-ресурсів для навчання іспанської мови як другої іноземної після англійської / О. А. Нестеренко. - С .74-77
Гальонка, Олексій Анатолійович. Творча реалізація ідей С. Русової в практиці освітян Чернігівщини / О. А. Гальонка, Н. О. Ланько. - С .78-83
Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічна спадщина Софії Русової в історико-педагогічному дискурсі / Є. І. Коваленко. - С .84-89
Рогова, Павла Іванівна. Софія Русова в українській бібліографії / П. І. Рогова. - С .90-94
Андреєва, Тамара Титівна. Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі Софії Русової / Т. Т. Андреєва. - С .95-98
Антонець, Наталія Борисівна. Права людини - наскрізна ідея громадсько-просвітницької і творчої спадщини Софії Русової / Н. Б. Антонець. - С .99-102
Богданець-Білоскаленко, Наталія іванівна. Роль рідної мови в національному вихованні дитини у поглядах Софії Русової та Якова Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .103-105
Демченко, Наталія Михайлівна. Вимоги до особистості вчителя в спадщині Софії Русової / Н. М. Демченко. - С .106-109
Дем’яненко, Світлана Дмитрівна. Ідеї С. Ф. Русової про навчанн дітей рідної мови / С. Д. Дем’яненко. - С .110-113
Дьоміна, Олена Василівна. З досвіду використання ідей Софії Русової про моральне виховання в роботі Київського професійного ліцею транспорту / О. В. Дьоміна. - С .114-117
Зайцева, Лариса Іванівна. Особливості процесуальних уявлень дітей дошкільного віку в контексті ідей С. Русової / Л. І. Зайцева. - С .118-121
Єськова, Т. Л. Ідеї Софії Русової про використання ручної праці у вихованні працелюбності дітей дошкільного віку / Т. Л. Єськова. - С .122-125
Коваленко, Олена Володимирівна. Видавнича і громадська діяльність С. Ф. Русової в умовах Російської імперії / О. В. Коваленко. - С .126-130
Кот, Надія Андріївна. Використання здоров’яформуючих технологій у світлі ідей С. Русової / Н. А. Кот, П. В. Баранова. - С .131-133
Кочерга, Ольга Миколаївна. Аналіз поглядів Софії Русової на проблему відповідальності вчителя / О. М. Кочерга. - С .134-138
Мартиненко, Олена Володимирівна. Використання ідей С. Русової у розвитку дитячої танцювальної творчості засобами народної хореографії / О. В. Мартиненко. - С .139-142
Міленіна, Галина Сергіївна. Педагогічні ідеї в спадщині С. Русової та М. Монтессорі / Г. С. Міленіна. - С .143-145
Лопатіна, Галина Олександрівна. Роль художнього слова в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / Г. О. Лопатіна. - С .146-149
Лохвицька, Любов Василівна. Софія Русова про організацію середовища для дітей дошкільного віку / Л. В. Лохвицька. - С .150-152
Наконечна, Марія Миколаївна. Гуманізм Софії Русової та сучасні виклики психології / М. М. Наконечна. - С .153-155
Омеляненко, Алла Володимирівна. Використання лінгводидактичних ідей С. Русової в процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .156-159
Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Внесок Софії Русової у виховний процес сьогодення / Н. М. Стрельнікова, Н. О. Падун. - С .160-163
Примушко, Наталія Миколаївна. Хата радості за Софією Русовою / Н. М. Примушко. - С .164-168
Скомороха, Ганна Олексіївна. "Сіємо добре, вічне в душі найменших" (з досвіду практичної реалізації педагогічних ідей С. Русової про виховання в дитини моральності і духовності" / Г. О. Скомороха. - С .169-173
Тельчарова, Олена Опанасівна. Софія Русова про організацію сюжетних ігор дітей дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .174-177
Харченко, Наталія Володимирівна. Проблема психологічного розвитку дитини в педагогічній спадщині С. Ф. Русової / Н. М. Харченко. - С .178-181
Химич, Нінель Євгенівна. Християнські ідеї Софії Русової та духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку / Н. Є. Химич. - С .182-185
Цина, В. І. Софія Русова і українська національна система освіти / В. І. Цина. - С .186-189
Ярмак, Наталія Олександрівна. Софія Русова та Олександр Музиченко: співставлення поглядів на підготовку вчителя початкової школи / Н. О. Ярмак. - С .190-193
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Особливості розвитку приватної освіти на Волині (ХІХ-ХХ ст.) / Т. О. Шахрай. - С .194-197
Дубровська, Лариса Олександрівна. Впровадження індивідуального підходу в навчально-виховний процес освітніх закладів другої половини ХІХ ст. / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .198-200
Фарбак, Тетяна Миколаївна. Лавровський М. О. про Гімназію вищих наук князя Безбородька у Ніжині (1820-1832) / Т. М. Фарбак. - С .201-205
Лещенко, Марія Петрівна. Перспективи впровадження прогресивного досвіду Швеції у професійній підготовці майбутніх вихователів в Україні / М. П. Лещенко, Н. М. Карпенко. - С .206-209
Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Становлення і розвиток професії працівника податкової служби у США / Т. В. Пілюгіна. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
Шифр: ВМДЗ/2013/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 2
Зміст:
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9.
Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17.
Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26.
Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32.
Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38.
Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39.
Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41.
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49.
Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57.
Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65.
Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70.
Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73.
Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74.
Користуємося календарем. - С.72-73.
Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Піроженко, Тамара.
    Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 4-9.
ББК 74.1
Рубрики: Пізнавальний розвиток--діти дошкільного віку
   Дошкільна освіта--пізнавальна діяльність

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
компетентність дитини -- Базовий компонент дошкільної освіти -- перцепція -- рекомендації педагогам -- сенсорне виховання -- пізнавальна активність -- математичні уявлення -- ігри


Дод.точки доступу:
Машовець, Марина; Коваленко, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

7.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн.
    Зміст:
Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9
Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17
Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20
Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24
Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37
Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40
Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48
Хмелюк, Яна ВолодимирівСтруктура творчої індивідуальності. / Я. В. Хмелюк. - С .49-52
Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55
Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60
Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65
Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69
Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75
Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78
Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82
Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84
Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92
Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95
Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100
Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104
Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108
Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112
Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116
Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119
Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122
Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127
Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132
Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139
Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143
Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146
Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149
Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153
Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158
Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162
Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166
Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171
Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179
Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185
Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192
Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197
Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта в зарубіжних країнах

   Творча діяльність

   Соціальний педагог

   Професійна підготовка вчителів

   Психологія дошкільника

   Дошкільна освіта

   Обдаровані діти

   США--освіта
    Сербія--освіта

    США--освіта--дошкільна освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (укр. історик ; 1886-1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

8.
Шифр: ВМДЗ/2014/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 3
Зміст:
Дятленко, Наталія. Малокомплектний дошкільний навчальний заклад: різновікові групи / Н. Дятленко. - С.4-8 : фотогр., табл.
Кіндрат, Інна. І знову про наступність / І. Кіндрат. - С.9-12 : фотогр., схема.
Руснак, Леся. Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка. - С.13-20 : фотогр.
Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко. - С.21-26 : схеми.
Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева. - С.27-35 : фотогр.
Ільченко, Тамара. Презентація дитини як засіб формування ціннісного ставлення до себе та світу / Т. Ільченко. - С.36-39 : фотогр.
Михайліченко, Тетяна. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання / Т. Михайліченко, Г. Зюкіна, І. Гармаш. - С.40-47 : фотогр.
Шевченко, Тетяна. Педагогічний міст - інноваційна форма методичної роботи / Т. Шевченко. - С.50-53 : фотогр.
Зубченко, Тетяна. Мистецтво розмальовування писанки: майстер-клас для педагогів та батьків / Т. Зубченко. - С.54-57.
Боровська, Олена. Формування громадської компетентності дошкільників / О. Боровська, Г. Токарєва. - С.58-64 : фотогр.
Тлостюк, Ольга. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей / О. Тлостюк. - С.65-73 : фотогр.
Тертишна, Наталія. Про Царівну Оксаночку, вередулю, несміяночку : музично-спортивна розвага для дітей старшого дошкільного віку / Н. Тертишна, Т. Міхова. - С.74-79 : фотогр.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
74.102
К 56


    Коваленко, Олена.
    Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 21-26 : схеми.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільники--сенсорно-пізнавальний розвиток
   Дошкільники--логіко-математичний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторове моделювання -- площинне моделювання -- флексагони -- логіко-математичний розвиток -- конструювання фігур -- конструктори -- геометричні фігури -- старші дошкільники -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Розкрито сутність площинного та просторового моделювання як засобу логіко-математичного розвитку старших дошкільників. Розглянуто технологію конструювання фігур, що вигинаються, - флексагонів. Висвітлено організацію роботи з конструктором "Геоконт", розглянуто технологію виготовлення стрічки Мебіуса.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
Шифр: М467300/2014/6
   Журнал

Математика в рідній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Педагогічна преса. - Виходить щомісячно
2014р. N 6
Зміст:
Москаленко, Юрій. Використання тестових завдань як одного із засобів формування культури обчислень у школярів / Ю. Москаленко, В. Марченко, К. Редчук. - С.2-6.
Барболіна, Тетяна. Використання тестових завдань для повторення основних властивостей функцій / Т. Барболіна, О. Москаленко, О. Коваленко. - С.7-12.
Ленчук, Іван. Задачі на побудову: комбінації рухів / І. Ленчук. - С.12-15.
Васильєва, Дарина. Аксіологічна складова навчання математики у старшій профільній школі / Д. Васильєва. - С.16-19.
Мельник, Ганна. Застосування математичних методів до задач економічного змісту / Г. Мельник, Н. Баюн. - С.20-23.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
378(4Укр)
М 74


   
    Модернізація змісту вищої природничої і технічної освіти в умовах переходу до нанотехнологій [Текст] : монографія / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, З. Є. Тарутіна та ін. ; Національна Академія педагогічниї наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 160 с. - (Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми). - ISBN 978-966-644-047-4 : 40.00 грн.
ББК 74.584(4Укр)
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Вища освіта--історія

   Вища освіта в зарубіжних країнах

   Філософія освіти

   Наука--історія науки

   Наука--наукові кадри, вчені--підготовка наукових кадрів

   Україна--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
вища природнича освіта -- вища технічна освіта


Дод.точки доступу:
Корсак, Костянтин Віталійович; Корсак, Юрій Костянтинович ; Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна; Похресник, Анатолій Костянтинович; Козлакова, Галина Олексіївна; Гуржій, Андрій Миколайович; Манько, Володимир Миколайович; Коваленко, Олена Миколаївна; Кулик, Олексій Михайлович; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 5
ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (3)
Свободны: ав (1), фб (1), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

12.
Шифр: ВМДЗ/2016/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 5
Зміст:
Гончаренко, Алла. Розвінчуємо стереотипні уявлення про заняття / А. Гончаренко, Н. Дятленко. - С.4-12.
Романюк, Ірина. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури / І. Романюк, О. Бороздіна. - С.13-21.
Левковська, Галина. Формуємо життєву компетентність дошкільників під час інтегрованих занять / Г. Левковська. - С.22-27.
Гончаренко, Алла. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я - киянин”: особливості та можливості впровадження / А. Гончаренко. - С.28-30.
Романюк, Ірина. Визначаємо та плануємо шляхи розв’язання пріоритетних завдань дошкільного закладу / І. Романюк, С. Боднарук. - С.31-35.
Леус, Ірина. Заглянемо до скрині творчості педагогів, або Конкурс педагогічної майстерності в дошкільному закладі / І. Леус, О. Смаль. - С.38-43.
Коваленко, Олена. Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників / О. Коваленко. - С.44-47.
Цибуляк, Наталя. Спостережливий вихователь: який він? / Н. Цибуляк. - С.49-55.
Карабаєва, Ірина. Визначаємо особливості індивідуального розвитку старших дошкільників під час експрес-діагностики / І. Карабаєва. - С.56-65.
Усесвітній день шоколаду. - С.66-67.
Кондратенко, Наталія. Таємниці шоколаду : конспект заняття для дітей старшої групи з порушеннями зору / Н. Кондратенко, С. Виноградова. - С.68-70.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
74.100.44
К 56


    Коваленко, Олена.
    Індивідуальний підхід до формування логіко-математичної компетентності дошкільників [Текст] / О. Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 44-47.
ББК 74.100.44
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток логіко-математичної компетентності
   Дошкільна освіта--індивідуалізація

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- індивідуалізація освітнього процесу -- логіко-математична компетентність -- дошкільники -- гендерні відмінності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: М467300/2017/1
   Журнал

Математика в рідній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Педагогічна преса. - Виходить щомісячно
2017р. N 1
Зміст:
Черкаська, Любов. Тестові завдання як засіб формування в школярів математичної компетентності / Л. Черкаська, О. Москаленко, О. Коваленко. - С.2-7.
Скворцова, Світлана. Методика формування в учнів 5 класу умінь розв’язати задачі на знаходження середнього арифметичного / С. Скворцова. - С.8-12.
Гетманенко, Людмила. Симетрія. Складне чи цікаве? / Л. Гетманенко. - С.12-15.
Білотіл, Алла. Художнє слово і математика / А. Білотіл. - С.16-19.
Акуленко, Ірина. Шифр Віженера та модульна арифметика у навчанні математики на поглибленому рівні / І. Акуленко. - С.20-24.
Гунько, Лілія. Фінальний етап XIX Всеукраїнського турніру юних математиків імені професора М. Й. Ядренка / Л. Гунько. - С.25-33.
Власова, Ірина. Візуалізація навчального матеріалу в процесі навчання математики : (майстер-клас "Живі презентації Prezi") / І. Власова. - С.34-40.
Кушнір, Василь. Maple-технологія при конструюванні ірраціональних рівнянь і нерівностей визначених видів з заздалегідь заданими властивостями / В. Кушнір. - С.41-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
22.1р10
Ч-48


    Черкаська, Любов.
    Тестові завдання як засіб формування в школярів математичної компетентності [Текст] / Л. Черкаська, О. Москаленко, О. Коваленко // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 2-7.
ББК 22.1р10
Рубрики: Викладання математики в школі--зовнішнє незалежне оцінювання--підготовка
Кл.слова (ненормовані):
математична компетентність школярів -- тестові завдання з математики -- нерівності -- підготовка до ЗНО


Дод.точки доступу:
Москаленко, Оксана; Коваленко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
22.1р10
Б 24


    Барболіна, Тетяна.
    Використання тестових завдань для повторення основних властивостей функцій [Текст] / Т. Барболіна, О. Москаленко, О. Коваленко // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 7-12.
ББК 22.1р10
Рубрики: Викладання математики в школі--тести
Кл.слова (ненормовані):
основні властивості функцій -- тестові завдання з математики -- підготовка до зно з математики


Дод.точки доступу:
Москаленко, Оксана; Коваленко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 102361
Кількість відвідувачів 1142
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя