Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Косаренко, О. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
Шифр: ДзОП-1/2020/6
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 6 (66)
Зміст:
Косаренко, О. В. Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.2–3.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, індивідуальна психодіагностична робота, практичний психолог
Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію, сенсорні та просторові вміння, тактильні відчуття; продовжувати збагачувати уявлення дітей про рослинний світ] / Л. М. Безкоровайна. - С.4–6.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, рослинний світ
Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або пошуки рукавички : сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1–2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення: [розробка заняття мета якого: узагальнити знання учнів про українські народні казки; розвивати мовленнєві комунікативні навички – емоційну виразність монологічного та діалогічного мовлення] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька. - С.7–10.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, корекційно-розвивальне свято, діти з порушеннями мовлення
Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров’я дбай змалечку : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивати зорову координацію; формувати елементарні знання про здорове, правильне харчування] / Л. М. Безкоровайна. - С.11–12.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, здорове харчування
Досінчук, О. В. Транспорт : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття для учнів початкової школи] / О. В. Досінчук. - С.13–16.
Кл.слова: логопедичне заняття, корекція мовлення, діти з тяжкими порушеннями мовлення
Дудко, С. А. Магазин : конспект групового заняття з розитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу: [розробка логопедичного заняття мета якого: автоматизувати вимову звуку [б] у складах та словах у позиції відкритого та закритого складу, між голосними; закріпити правильну артикуляцію звука в складах, словах, словосполученнях, читати слова] / С. А. Дудко. - С.17–19.
Кл.слова: логопедичне заняття, вимова звука, правильна артикуляція
Кажуть : сценарій свята для учнів початкових класів із порушеннями опорно-рухового апарату / Г. В. Коротецька, В. В. Арутюнян. - С.20–24.
Кл.слова: діти із порушеннями опорно-рухового апарату, діти із порушеннями мовлення, церебральним паралічем, дитино
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.25–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Косаренко, О. В.
    Особливості психодіагностичної роботи практичного психолога з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : [подано алгоритм та особливості індивідуальної психодіагностичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а також діагностичний інструментарій для роботи з дітьми із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 6(66). - С. 2–3.
Рубрики: Діти з особливими потребами--робота практичного психолога
Кл.слова (ненормовані):
діти із синдромом Дауна -- індивідуальна психодіагностична робота -- практичний психолог


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ДзОП-1/2020/8
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 8
Зміст:
Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України / О. В. Косаренко. - С.2–4.
Кл.слова: інклюзивна освіта, правові джерела, організація навчання
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко. - С.5–10.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з синдромом Дауна, практичні психологи
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова. - С.11–12.
Кл.слова: групове заняття, слухо-зорова основа, правильна вимова
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко. - С.13–15.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, корекційне заняття, початкова школа
Бібік, З. А. Осінь пахне дощами : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік. - С.16–17. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська мова, логопедичне заняття, початкова школа
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.18–19.
Кл.слова: тифлопедагогіка, діти з порушеннями зору, виховне заняття, початкова школа
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.20–23.
Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.24–31.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Косаренко, О. В.
    Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України [Текст] / О. В. Косаренко // . - С. 2–4.
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- правові джерела -- організація навчання

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Косаренко, О. В.
    Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко // . - С. 5–10.
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Косаренко, О. В.
    Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України [Текст] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 2–4.
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- правові джерела -- організація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Косаренко, О. В.
    Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 5–10.
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: ДзОП-1/2020/7
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 7 (67)
Зміст:
Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.2–4.
Кл.слова: діти з порушеннями мовлення, діти з порушеннями слуху, мовленнєве дихання
Маркова, Л. В. Постановка звука [к]. Автоматизація звука [с] у прямій позиції в складах та словах : конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 1-го класу: [мета заняття: розпочати постановку звука [к] механічним шляхом; працювати над формуванням правильного немовленнєвого та мовленнєвого дихання; формувати вміння управляти власним диханням та силою голосу] / Л. В. Маркова. - С.5–7.
Кл.слова: логопедичне заняття, розвиток слухового сприймання, початкова школа
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: продовжувати формувати знання дітей про іграшки; коригувати звукову культуру мовлення, граматичну правильність мовлення; навчати поділяти слова на склади] / Л. М. Одарченко. - С.8–10. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники
Виноградова, С. В. Подорож у казку "Курочка ряба" : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати зорове, слухове, дотикове сприймання, мовленнєве дихання, звуконаслідування, темп мовлення; збагати словник дітей прикметниками; вправляти в чіткій вимові звука [к]; виховувати звукову культуру мовлення] / С. В. Виноградова. - С.11–12. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, дошкільники
Марков, А. Ю. Автоматизація звука [р] у зв’язному мовленні. Диференціація звуків [ш] – [ж] : коспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу: [мета заняття: закріпити правильну вимову звука [р] у різних фонетичних позиціях у складах, словах, словосполученнях, фразах; удосконалювати вміння давати порівняльну характеристику споріднених за артекуляцією звуків ([ш]–[ж]) і диференціювати їх у зв’язному мовленні на матеріалі діалогу "Знайомство"] / А. Ю. Марков. - С.13–16.
Кл.слова: індивідуальне заняття, диференціація звуків, початкова школа
Бойко, О. П. Подорож стежинкою колобка : корекційно-розвивальне заняття з фізкультури для дітей 2-го року навчання з вадами інтелекту: [мета заняття: розвивати вміння виконувати дії з предметами; удосконалювати вміння присідати, стрибати на місці; розвивати координацію рухів; закріпити зання про казку "Колобок"] / О. П. Бойко. - С.17–18.
Кл.слова: діти з вадами інтелекту, фізична культура, початкова школа
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова. - С.19–25.
Кл.слова: корекція дислексії, логопедичні заняття, навички читання
Косаренко, О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко. - С.26–31.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, взаємодія педагогів із дітьми, заклади дошкільної освіти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Косаренко, О. В.
    Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими потребами в сучасних умовах [Текст] : тренінг для працівників дошкільної освіти, які працюють із дітьми з особливими освітніми потребами: [мета тренінгу: підвищення продуктивної взаємодії педагогів щодо гармонійного розвитку та виховання дітей з освітніми потребами розвитку в закладі дошкільної освіти; формування вмінь та навичок до роботи з ними; підвищення професійної компетентності педагогів] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7(67). - С. 26–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- взаємодія педагогів із дітьми -- заклади дошкільної освіти -- тренінги для педагогів ЗДО


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: ДзОП-1/2020/9
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 9 (69)
Зміст:
Косаренко, О. В. Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна / О. В. Косаренко. - С.2–3.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, рекомендації батькам, рекомендації педагогічним працівникам
Косаренко, О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна : [орієнтовний план роботи, та приклад індивідуального заняття] / О. В. Косаренко. - С.4–7.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, орієнтовний план роботи, індивідуальне заняття
Репка, І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка. - С.8.
Кл.слова: діти із порушенням зору, виховне заняття, комунікативна взаємодія
Жданова, О. Попередження булінгу : профілактичний захід для дітей 7-го класу з порушенням слуху: [мета заняття: підвищення толерантності та профілактика конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, розвиток чутливості та поваги до культурних і психологічних відмінностей; виховання доброзичливого ставлення одне до одного] / О. Жданова, Н. В. Тарасенко. - С.9–10.
Кл.слова: діти з порушенням слуху, сценарій заходу, профілактика конфліктів
Лянченко, Н. Л. Весна стукає у віконце : план-конспект заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем, для вихованців паліативного відділення / Н. Л. Лянченко. - С.11–13.
Кл.слова: паліативна допомога, сценарій заняття, навколишнє середовище
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.14–19.
Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька
Стіві Вандер : [розповідь про сліпого американського музиканта / В. М. Мазур. - С.20.
Кл.слова: американський музикант, Світі Вандер, співака і автора пісень
Заруба, Д. В. Марлі Матлін. "Якщо хочеш – можеш" : [розповідь про глуху американську акторку] / Д. В. Заруба. - С.21.
Кл.слова: американська акторка, Марлі Матлін, акторка
Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна. - С.22–31.
Кл.слова: образотворче мистецтво, діти зі зниженим зором, початкова школа
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Косаренко, О. В.
    Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна [Текст] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 2–3.
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку
Кл.слова (ненормовані):
діти із синдромом Дауна -- синдром Дауна -- рекомендації батькам -- рекомендації педагогічним працівникам


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Косаренко, О. В.
    Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна [Текст] : [орієнтовний план роботи, та приклад індивідуального заняття] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 4–7.
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку
Кл.слова (ненормовані):
діти із синдромом Дауна -- синдром Дауна -- орієнтовний план роботи -- індивідуальне заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: ДзОП/2020/10
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 10
Зміст:
Щодо організації навчання осіб з особлиими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році : дод. до листа МОН України від 31.08.2020 № 1/9-495. - С.2–15.
Кл.слова: правові документи, інструктивно-методичні рекомендації, організація навчання
Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко. - С.16–22.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, розвивальні заняття, діти середнього дошкільного віку
Репка, І. С. Ми дружні, бо ми команда : виховне заняття для учнів 5–6-х класів з порушенням слуху: [розробка заняття] / І. С. Репка. - С.25.
Кл.слова: діти з порушенням слуху, виховне заняття, середня школа
Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором: [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна. - С.26–31.
Кл.слова: образотворче мистецтво, діти зі зниженим зором, початкова школа
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Косаренко, О. В.
    Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 10. - С. 16–22.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
діти із синдромом Дауна -- розвивальні заняття -- діти середнього дошкільного віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: ДзОП-1/2020/11
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 11
Зміст:
Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії. Крокуємо разом : методичні рекомендації для педагогів та батьків: [зарахування, організація та навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти та закладу освіти з інклюзивним навчанням] / Т. В. Пацай. - С.5–7.
Кл.слова: інклюзивна освіта, навчання дітей з особливими освітніми потребами, організація навчання
Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка занять] / Т. М. Моісєєва. - С.8–10.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, літературне читання
Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно – не світ, а всі світи : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення: [розробка логопедичного заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–13.
Кл.слова: логопедичне заняття, сценарій гри, початкова школа
Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку-казки] / Н. І. Кормілець. - С.14–17.
Кл.слова: математика, урок-казка, діти із затриманням психічного розвитку
Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко. - С.18–23.
Кл.слова: діти із синдромом Дауна, розвивальні заняття, діти середнього дошкільного віку
Вітченко, М. Оскар Пісторіус – приклад сили волі та мужності в спорті й житті! : [розповідь про Оскара Пісторіуса – відомого південноафриканський спринтера із порушенням опорно-рухового апарату] / М. Вітченко. - С.24.
Кл.слова: південноафриканський спринтер, Оскар Пісторіус, спортсмен
Формування соціально-побутової компетентності дітей з ООП : [дидактичні ігри / І. Є. Кацика. - С.25–31.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, дидактичні ігри, які можна використовувати у корекційній роботі з дітьми з ООП для формування
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Косаренко, О. В.
    Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна: [цикл занять] / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 18–23.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розвивальні заняття
Кл.слова (ненормовані):
діти із синдромом Дауна -- розвивальні заняття -- діти середнього дошкільного віку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 25564
Кількість відвідувачів 1198
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя