Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ломакіна, Галина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: РШ/2013/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 7
Зміст:
Соловйов, Юрій. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов. - С.3-7. - Бібліогр.: 7 назв.
Чернишов, Олексій. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів / О. Чернишов, Л. Чернікова. - С.8-13. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Волобуєва, Тетяна. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель / Т. Волобуєва. - С.14-19. - Бібліогр.: 5 назв. : рис.
Бочаров, Сергій. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу / С. Бочаров. - С.20-22. - Бібліогр.: 11 назв.
Пасечнікова, Лариса. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі / Л. Пасечнікова. - С.23-27. - Бібліогр.: 9 назв. : табл., рис.
Соф'янц, Едуард. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває / Е. Соф'янц. - С.28-30. - Бібліогр.: 4 назви. : табл.
Будівничий освітянської справи : до ювілею Едуарда Соф'янца. - С.31.
Бухлова, Наталія. Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів / Н. Бухлова. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назви.
Колтакова, Наталя. Заклади культури як суб’єкти цілісної моделі освітнього округу / Н. Колтакова, С. Волкова. - С.36-39. - Бібліогр.: 15 назв. : схема
Горна, Ельвіра. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу / Е. Горна. - С.40-43. - Бібліогр.: 7 назв.
Ферсілеєва, Жанна. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі / Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова. - С.44-48 : табл.
Вінницька, Наталія. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу / Н. Вінницька, Г. Ломакіна. - С.49-52. - Бібліогр.: 8 назв.
Ях, Тамара. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти / Т. Ях. - С.53-56. - Бібліогр.: 10 назв.
Пелих, Маргарита. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих. - С.57-60. - Бібліогр.: 4 назви.
Поуль, Валентина. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров’ю: напрями діяльності / В. Поуль. - С.61-64. - Бібліогр.: 9 назв.
Хмельницька, Лариса. Літня школа запорука успішної соціалізації особистості / Л. Хмельницька. - С.65-69 : рис., табл.
Гапоненкова, Неля. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі / Н. Гапоненкова, В. Головіна. - С.70-72. - Бібліогр.: 8 назв.
Пахомова, Мілана. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу / М. Пахомова, Л. Зуєва. - С.73-76. - Бібліогр.: 4 назви.
Сидорова, Євгенія. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності / Є. Сидорова. - С.77-80. - Бібліогр.: 9 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Вінницька, Наталія.
    Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу / Н. Вінницька, Г. Ломакіна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 49-52. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--освітні округи
   Виховання--виховний простір

Кл.слова (ненормовані):
освітній округ -- блог -- віртуальні об'єднання -- дистанційний творчий проект -- віртуальна бібліотека -- клуб за інтересами -- віртуальний виховний простір
Анотація: У статті розкрито зміст системи роботи та компонентів віртуального виховного простору, можливості Інтернет-мережі щодо організації виховної роботи в освітньому окрузі. особливу увагу приділено вдосконаленню навчально-виховного процесу та інноваційному розвитку закладів освіти, створенню творчих учнівських проектів.


Дод.точки доступу:
Ломакіна, Галина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: РШ/2013/12
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 12
Зміст:
Назаренко, Галина. Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко. - С.3-9. - Бібліогр.: 10 назв.
Ломакіна, Галина. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна. - С.10-16. - Бібліогр.: 19 назв.
Нємцева, Тетяна. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева. - С.17-22. - Бібліогр.: 14 назв.
Карло, Тетяна. Виховання культури демократизму старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / Т. Карло, О. Золотоверха. - С.23-29. - Бібліогр.: 6 назв.
Каракаш, Іван. Виховання демократичної політичної культури старшокласників як прояву культури демократизму особистості у політичній сфері життя громадянського суспільства / І. Каракаш, Л. Боїн. - С.31-37. - Бібліогр.: 5 назв.
Стороженко, Наталія. Вчимося вирішувати проблеми життя учнівської молоді та місцевої громади / Н. Стороженко, Н. Кравець. - С.38-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Солошенко, Тарас. Сприяння усвідомленню старшокласниками демократичних цінностей засобами проектної діяльності / Т. Солошенко, В. Гулінський. - С.44-46. - Бібліогр.: 3 назви.
Нікіфорова, Олена. Шкільна практика навчання демократії / О. Нікіфорова. - С.47-49. - Бібліогр.: 4 назви.
Жукова, Ольга. Виховання у старшокласників якостей суб’єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова. - С.50-55. - Бібліогр.: 4 назви.
Запасникова, Олена. Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев. - С.56-60. - Бібліогр.: 3 назви.
Малахова, Світлана. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / С. Малахова, Т. Апалькова, Н. Фокіна. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв.
Нємцева, Тетяна. Педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева, Н. Бондаренко. - С.66-70. - Бібліогр.: 4 назви.
Діагностичний інструментарій для виявлення рівня вихованості культури демократизму старшокласників. - С.71-75.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74
Л 74


    Ломакіна, Галина.
    Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 10-16. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Виховання особистості--старшокласники
   Виховання громадянське

Кл.слова (ненормовані):
демократичні цінності -- держава -- суб’єкт пізнання -- світогляд -- потреби -- активність -- становлення особистості
Анотація: У статті розглядається поняття "громадянське суспільство" як економічна, соціальна, політична та духовна сфери діяльності суб’єкта. Розкрито сутність та структуру категорії "старшокласник-суб’єкт громадянського суспільства". Охарактеризовано особливості самовизначення й самореалізації учнів старших класів у всіх сферах життя громадянського суспільства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 7445
Кількість відвідувачів 315
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя