Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мар’яненко, Л. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: ПП/2005/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2005р. N 10
Зміст:
Максименко, С. Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко. - С.1-3
Шаварська, Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного / Н. Г. Шаварська. - С.3-5
Юнг, К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда / К. Г. Юнг. - С.6-9
Бартон, Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові / Е. Бартон. - С.9-17
Гридковець, Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді / Л. М. Гридковець. - С.17-20
Зуев, І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев. - С.21-25
Коваленко, О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей / О. Г. Коваленко. - С.25-36
Губенко, О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників / О. О. Губенко, Л. В. Мельничук. - С.36-52
Бедлінський, О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів / О. І. Бедлінський. - С.53-57
Кисляк, О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт / О. П. Кисляк. - С.59-64
Найдьонова, Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків / Л. М. Найдьонова. - С.65-67
Чепелєва, Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості / Н. В. Чепелєва. - С.68-69
Третяк, Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості / Т. М. Третяк. - С.69-72
Скальська, Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість" / Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко. - С.72-73
Болтівець, С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості / С. І. Болтівець. - С.73-75
Тищенко, С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього / С. П. Тищенко. - С.75-76
Москаленко, В. В. Обдарованість і діяльність / В. В. Москаленко. - С.76-77
Цап, В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми / В. Й. Цап. - С.77
Кондратенко, Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку) / Л. О. Кондратенко. - С.78-79
Мар’яненко, Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Мар’яненко, Л. В.
    Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків [Текст] / Л. В. Мар’яненко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N10. - С. 79-80


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
151
П 86


   
    Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.36 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1991. - 92 с. - 12.40 крб.
    Зміст:
Федоришин, О. Б. Психологічні закономірності функціонування оцінного ставлення особистості до себе / О. Б. Федоришин. - С .3-8
Пилипенко, Л. І. Взаємини в колективі як фактор розвитку моральних переконань старшокласників / Л. І. Пилипенко. - С .9-13
Карамушка, Л. М. Психологічні особливості оцінного ставлення старшокласників до змісту наочної агітації / Л. М. Карамушка. - С .14-18
Стахєєва, Л. М. Рольова дискусія як спосіб розвитку навчальної активності учнів / Л. М. Стахєєва. - С .19-24
Мар’яненко, Л. В. Психологічне дослідження вміння вчителів формувати пізнавальну активність старшокласників / Л. В. Мар’яненко. - С .31-38
Симоненко, С. М. Діагностика прийомів та способів візуального мислення в умовах художньо-графічної діяльності / С. М. Симоненко. - С .39-43
Гаврищак, Л. І. Домагання підлітків у сфері міжособистісних взаємин та їхнє становище в колективі / Л. І. Гаврищак. - С .44-49
Антонова, А. Г. Соціальна ситуація розвитку і особливості дітей, позбавлених батьківської опіки / А. Г. Антонова, О. П. Домашевська. - С .50-54
Вовчик-Блакитна, О. О. Психологічні особливості переживання підлітком складної життєвої ситуації / О. О. Вовчик-Блакитна, О. М. Гарнець, О. В. Зеленський. - С .55-61
Проскура, О. В. Прояви творчої активності солодших школярів у процесі конструювання / О. В. Проскура. - С .71-76
Єгорова, Є. В. Діагностика рівня розвитку емпатії старшокласників з метою профконсультації / Є. В. Єгорова. - С .77-81
Кагальняк, Г. І. Психологічні умови активізації само оцінки профнсійно важливих якостей майбутніх вчителів / Г. І. Кагальняк, О. О. Ящишин. - С .82-89
ДРНТІ
ББК 88
РУБ 151


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 10
аб (4), Ч.З.№2 (4), фб (1), ав (1)
Свободны: аб (4), Ч.З.№2 (4), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

4.
Шифр: ПП/2009/12
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 12
Зміст:
Каленская, В. П. Влияние технологии обучения на эмоциональное здоровье учителя / В. П. Каленская. - С.17-22.
Мирошниченко, О. В. Кейс-метод как основа обучения и обновления образования / О. В. Мирошниченко. - С.22-29.
Мар’яненко, Л. В. Особливості впливу саморегулювання пізнавальної активності на розвиток розумових здібностей школярів-підлітків / Л. В. Мар’яненко. - С.38-47.
Трухан, О. Психологічний аналіз життєвих цінностей студентів різних професійних напрямків / О. Трухан. - С.52-58.
Молодіжна субкультура: вплив на формування особистості. - С.58-66.
Олійник, Л. М. До проблеми родинного та суспільного статевого виховання дітей / Л. М. Олійник. - С.66-71.
Корнилова, В. В. Особое состояние развития - детство / В. В. Корнилова. - 71-73 (прод. след.)
Губенко, А. в. Распредмечивание, интеллектуальная ригидность и творчество / А. в. Губенко. - С.74-78.
Здіорук, С. І. Духовно-гуманітарні засади використання ЗМІ з метою пропганди здорового способу життя серед молоді / С. І. Здіорук. - С.78-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
88
М 30


    Мар’яненко, Л. В.
    Особливості впливу саморегулювання пізнавальної активності на розвиток розумових здібностей школярів-підлітків [Текст] / Л. В. Мар’яненко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 12. - С. 38-47.
ББК 88
Рубрики: Психологія підлітка
   Пізнавальна активність учнів



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ПП/2011/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 3
Зміст:
Рибалко, В. В. Психологічна характеристика творчості, творчої особистості та сутність особистісного підходу : до ваивчення і розвитку творчого потенціалу в наукових працяхз К. А. Тимірязєва, П. К. Енгельмейєра, Я. О. Пономарьова, І. М. Семенова, В. В. Давидова й К. К Платонова / В. В. Рибалко. - С.1-7.
Мар’яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко. - С.8-12.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.25-43.
Губенко, А. В. Рекомбинация и синтез свойств и функций объ как важная составляющая творческого проесса : к проблеме совершенствования методов развития творческого мышленияектов / А. В. Губенко. - С.43-55.
Туник, Е. Психологические защиты (тестовая методика) / Е. Туник. - С.55-62.
Горошко, Т. В. Система критеріально-орієнтованого спостереження / Т. В. Горошко. - С.62-71.
Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшоласників "Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.71-78
Заика, Е. В. Харьковскому факультету психологии 10 лет / Е. В. Заика, А. И. Зимовин. - С.79.
Пам’яті Володимира Куєвди. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
88
М 30


    Мар’яненко, Л. В.
    Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя [Текст] / Л. В. Мар’яненко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 8-12.
ББК 88
Рубрики: Психологія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний потенціал вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 13269
Кількість відвідувачів 495
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя