Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Назаренко, К.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
371.01
П78


   
    Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн.
    Зміст:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19
Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27
Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34
Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46
Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55
Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65
Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70
Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій
Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101
Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106
Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111
Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120
Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129
Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137
Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144
Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175
Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198
Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223
Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247
Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255
Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262
Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277
Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351
Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425
Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457
Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482
Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488
Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498
Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
ДРНТІ
ББК 74.202.26я43
РУБ 371.01
Рубрики: Профільне навчання
   Електронні підручники

   Електронні засоби навчання

   Викладання англійської мови

   Викладання фізики

   Підручники географії

   Підручники математики

   Підручники астрономії

   Підручники фізики

   Підручники біології

   Підручники інформатики

   Підручники іноземної мови

   Підручники англійської мови

   Підручники історії

   Підручники для школи

   Буквар

   Культура мовлення першокласників

   навчання грамоти

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- індивідуальне навчання


Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: РШ/2008/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2008р. N 11
Зміст:
Сисоєва, С. Роль освіти в сучасному світі / С. Сисоєва. - С.3-6.
Пустовіт, Г. Системний підхід до освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах / Г. Пустовіт. - С.6-13.
Хомич, Л. Змістоутворювальні принципи професійної підготовки вчителя в педагогічній концепції Івана Зязюна / Л. Хомич. - С.14-16.
Шелестоаа, Л. Картина світу особистості як система впорядкованих уявлень про світ / Л. Шелестоаа. - С.16-19.
Лінєвич, К. Проблема творчості в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених: понятійний аспект / К. Лінєвич. - С.19-22.
Щербина, О. Технологія формування інтелектуальних умінь студентів вищого технічного навчального закладу на сучасному етапі / О. Щербина. - С.22-25.
Назаренко, К. Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України / К. Назаренко. - С.26-27.
Тернопільська, В. Шляхи оптимізації процесу виховання соціально-комунікативної культури стаошокласників / В. Тернопільська. - С.28-30.
Гарнійчук, В. Прогностична модель виховання патріотизму старших підлітків у позаурочній діяльності / В. Гарнійчук. - С.30-33.
Бурдун, В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун. - С.34-36.
Топузов, О. Проблемні завдання в курсах економічної і соціальної географії(приклади складання проблемних завдань на основі даних про населення) / О. Топузов. - С.43-47.
Скрябіна, Т. Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавства в школі / Т. Скрябіна. - С.53-55.
Тімець, О. Розвиток планетарного мислення майбутнього вчителя географії як основи його професійного становлення / О. Тімець. - С.55-57.
Покась, Л. Методика організації та проведення уроку-конференції з географії / Л. Покась
Задорожня, Л. Формування національної свідомості учнів під час навчання історії засобами усної народної творчості / Л. Задорожня. - С.60-62.
Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.63-66.
Соловей, М. Шкільне краєзнавство України: основні періоди і тенденції розвитку у XX столітті / М. Соловей. - С.66-70.
Хлистун, І. Національне виховання в родинах української еліти (кінець XIX - початок XX ст.) / І. Хлистун. - С.71-74.
Бабій, І. Народна педагогіка про виховання підростаючого покоління: (Історичний аспект) / І. Бабій. - С.74-76.
Кучай, Т. Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії / Т. Кучай. - С.77-78.
Тишковець, О. К. Профільна система навчання в сучасній школі: Інформаційний бібліографічний список / О. К. Тишковець, П. І. Рогова. - С.79-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Назаренко, К.
    Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України [Текст] / К. Назаренко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N11. - С. 26-29 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Викладання іноземної мови


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

4.


    Назаренко, К.
    Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / Костянтин Назаренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 53-57. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Мотивація--навчально-пізнавальна діяльність--студенти
   Викладання іноземної мови у ВНЗ--мотивація

   Іноземні мови--навчальна діяльність--мотивація--студенти

   Кафедра іноземних мов

   Підготовка майбутніх вчителів--формування мотивації--навчально-пізнавальна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- навчально-пізнавальні мотиви -- експериментальне заняття -- діалогічне спілкування -- емоційно-вольова регуляція -- студенти-філологи
Анотація: У статті розкривається процес формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-першокурсників на заняттях з іноземної мови. Аналізуються дані експериментального дослідження, наведено конкретні статистичні матеріали, що були отримані під час педагогічного експерименту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 26456
Кількість відвідувачів 1472
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя