Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Паламар, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: УЛЗО/2008/12
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 12
Зміст:
Лілік, О. Художні особливості екзистенціальної прози / О. Лілік. - С.6-9
Шуляр, В. Літературна освіта школярів : сучасний стан і перспективи / В. Шуляр. - С.10-13
Бондаренко, Ю. Філософсько-історичні підходи до вивчення біографії письменника / Ю. Бондаренко. - С.17-19
Логвіненко, Н. Фольклористика в системі літературної освіти старшокласників / Н. Логвіненко. - С.22-24
Паламар, С. Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах / С. Паламар. - С.25-26
Кондратюк, С. Методика роботи над продуктивним сприйманням епічних творів учнями 5-6 класів / С. Кондратюк. - С.27-29
Мхитарян, О. Проблеми літературного розвитку учнів зі слабкими досягненнями / О. Мхитарян. - С.30-33
Базиль, Л. Роль етнографічної практики в літературознавчій підготовці майбутнього вчителя-словесника / Л. Базиль. - С.34-37
Яценко, Н. Засоби навчання в системі вивчення літератури рідного краю / Н. Яценко. - С.38-39
Шуляр, В. Особливості вивчення історіософської лірики Дмитра Кременя в старшій школі / В. Шуляр, Є. Горкуша. - С.40-42
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Паламар, С.
    Робота над художньою деталлю як елемент аналізу літературного твору в 5-7 класах [Текст] / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N12. - С. 25-26
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
аналіз літературного твору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: УЛЗО/2010/9
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 9
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році : Лист МОН від 21.08.2010 № 1/9-580. - С.2-14
Голобородько, Я. Колозей медитацій. Есей про Тараса Федюка - лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.14-16
Єременко, О. Художнє моделювання доби козаччини у поетичному світі романтизму 20 - 40-х років XIX століття / О. Єременко. - С.16-18
Паламар, С. Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках читання / С. Паламар, Т. Петровська. - С.21-24
Гаврилюк, О. Читаємо поезію Василя Голобородька. 7 клас / О. Гаврилюк. - С.27-29
Головецька, Н. Українські народні легенди. 5 клас. / Н. Головецька. - С.29-33
Яценко, Т. Модернізм як мистецьке явище другої половини XIX - початку XX століття / Т. Яценко. - С.33-38
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
83.3(4Укр)
П 14


    Паламар, С.
    Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках читання [Текст] / С. Паламар, Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 9. - С. 21-24
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Мовленнєва діяльність учнів
   уроки читання

   методична допомога вчителям Ніжина



Дод.точки доступу:
Петровська, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: УЛЗО/2011/1
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 1
Зміст:
Приймак, І. Особливості художнього моделювання жіночих образів у малій прозі Любові Яновської / І. Приймак. - С.2-5
Лілік, О. "Людська душа - це чаша для горя" : дослідження внутрішнього світу Олександра Довженка на уроках української літератури / О. Лілік. - С.5-7
Тименко, В. Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв / В. Тименко. - С.8-12
Жила, С. Олекса Стороженко : сторінки підручника для 8 класу / С. Жила. - С.13-16
Черниш, А. Авторська рецепція образу митця у романі-біографії М. Слабошпицького "Поет із пекла (Тодось Осьмачка)" / А. Черниш. - С.16-20
Сеник, Н. Проблема особистого щастя в драмі Івана Франка "Украдене щастя" : конспект уроку / Н. Сеник. - С.21
Небеленчук, І. Оповідання О. Жовни " Маленьке життя" в контексті літератури рідного краю / І. Небеленчук. - С.22-26
Шевченко, З. Мистецький контекст вивчення літератури символізму в спецкурсі " Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.27-30
Паламар, С. Розвиток жанру сонета в українській літературі : теоретичний аспект / С. Паламар. - С.31-33
Радутний, Р. Українська (та не зовсім) альтернатива / Р. Радутний. - С.34-36
Лінкевич, Л. Володимир Владко - " український Жюль Верн" : Матеріали до проведення факультативного заняття / Л. Лінкевич. - С.37-43
Єременко, О. Український митець у діаспорі : сторінками творчої біографії Леоніда Полтави : літературний вечір / О. Єременко, В. Дрожевська. - С.44-46
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: УЛЗО/2011/3
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 3
Зміст:
Погребенник, В. Лірика Леся Українки та фольклор : до 140-річчя від дня народження Лесі Українки / В. Погребенник. - С.2-4.
Фасоля, А. Особистісно зорієнтований урок: що "залишається за кадром"? / А. Фасоля. - С.5-8.
[Вивчення творчості Лесі Українки в школі] : добірка уроків. - С.12-18.
[Вивчення повісті Нестайка В. "Тореадори з Васюківки"] : добірка уроків. - С.21-29.
Паламар, С. Поетика сонетарію Дмитра Павличка / С. Паламар. - С.30-31.
Корпанюк, Микола. Літературознавчий проект у дзеркалі "філософії свідомості" / М. Корпанюк. - С.44-45.
Пилипенко, О. Поняття про стійкі сполуки і вирази, фразеологізми. Прислів’я, приказки, афоризми / О. Пилипенко. - С.46-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
83.3(4Укр)
П 14


    Паламар, С.
    Розвиток жанру сонета в українській літературі [Текст] : теоретичний аспект / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 31-33
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: жанр сонета
   Викладання української літератури в школі

   Кафедра української літератури



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
83.3(4УКР)р10
П 14


    Паламар, С.
    Поетика сонетарію Дмитра Павличка [Текст] / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 30-31.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   жанр сонета в українській літературі



Дод.точки доступу:
Павличко, Дмитро Васильович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: УЛЗО/2011/6
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 6
Зміст:
Голобородько, Ю. Художнє ІO Ірен Роздобудько / Ю. Голобородько. - С.5-7
Привалова, С. Символізм поезії Богдана-Ігоря Антонича / С. Привалова. - С.8-11
Бондаренко, Ю. Художній конфлікт як предмет вивчення в процесі шкільного аналізу літературного твору / Ю. Бондаренко. - С.12-14
Уліщенко, В. Емоційно-ціннисний діалог під час вивчення ліричних творів / В. Уліщенко. - С.15-18
Бондаренко, Л. Методична модель уроку за піснями марусі Чурай : 8 клас / Л. Бондаренко. - С.22-24
Серветник, О. Образ Павлика - душевно красивого й щедрого хлопчика (за оповіданням Спиридона Черкасенка "Маленький горбань") : 5 клас / О. Серветник. - С.25-27
Коваленко, Л. "Володимир" Феофана Прокоповича - зразок шкільної драми. : 9 клас / Л. Коваленко. - С.28-30
Небеленчук, І. Лицарство - чи то життєві ідеали, моральні цінності і честь, а чи?... : Вивчення вірша Ліни Костенко "Майже переклад з провансальської". 11 клас / І. Небеленчук. - С.30-35
Паламар, С. До вивчення сонетів М.Рильського за програмою спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури" / С. Паламар. - С.36-37
Логвіненко, Н. "Хочу бути Миколою Трублаїні!" : Вивчення фантастичного роману М.Трублаїні "Глибинний шлях" / Н. Логвіненко. - С.38-41
Кислашко, О. Педагогічні ідеї Г.С.Сковороди в українській духовності / О. Кислашко. - С.42-44
Кисіль, Т. Микола луків - поет, пісняр, громадянин / Т. Кисіль. - С.45-48
Фасоля, А. Уроки літератури рідного краю в системі особистісно зорієнтованого навчання / А. Фасоля
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Паламар, С.
    До вивчення сонетів М.Рильського за програмою спецкурсу "Сонет в історії української та світової літератури" [Текст] / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 36-37
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
СОНЕТИ -- СПЕЦКУРСИ ФІЛОЛОГІЧНОГО НАПРЯМУ


Дод.точки доступу:
Рильский, Максим Тадейович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: ШО1/2012/4
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 4
Зміст:
Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв.
Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв.
Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв.
Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв.
Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв.
Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв.
Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35.
Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв.
Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
74.202.245
П 14


    Паламар, С. П.
    Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: Гуманітарна освіта--методика навчання--креативний підхід
   Дидактика навчання

Кл.слова (ненормовані):
предметні компетентності -- учні основної школи -- предмети гуманітарного циклу
Анотація: У статті розглядаються способи формування предметних компетентностей в учнів основної школи на основі креативного підходу до навчання. Обгрунтовано діалогічні параметри роботи з художнім текстом.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
Шифр: УЛЗО/2013/6
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Голобородько, Ярослав. Українська література як філософія відкриття : рефлексії над новим романом Михайла Слабошпицького – лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка / Я. Голобородько. - С.2-7. - Бібліогр.: 6 назв.
Братко, Валентина. Культурологічний аспект вивчення ліричних творів Тараса Шевченка : 5 клас / В. Братко. - С.8-11. - Бібліогр.: 17 назв.
Маншина, Алла. Тарас Шевченко і Поділля : усний журнал / А. Маншина. - С.12-13.
Бурко, Ольга. Методичний ключ визначення жанру барокової і романтичної поезії / О. Бурко. - С.14-15. - Бібліогр.: 10 назв.
Бабійчук, Тамара. Відеофрагменти як засіб патріотичного виховання : позакласна робота з української літератури / Т. Бабійчук. - С.16-18. - Бібліогр.: 4 назв.
Гричаник, Наталія. Структура і функції навчальної книги з літератури / Н. Гричаник. - С.19-21. - Бібліогр.: 10 назв.
Шульган, Віра. Модель підручника нового покоління в методичних поглядах Н. Й. Волошиної / В. Шульган, Н. В. Дига. - С.21-23. - Бібліогр.: 13 назв.
Охріменко, Наталія. Урок за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Охріменко. - С.24-25.
Гаврилюк, Оксана. "Я (Романтика)" Миколи Хвильового – новела про добро і зло в житті та в душі / О. Гаврилюк. - С.25-27.
Прядка, Надія. Вивчаємо поезію Миколи Вінграновського "Бабунин дощ" / Н. Прядка, Г. Шулешко. - С.27-29.
Неживий, Олексій. До вивчення життєпису Бориса Грінченка: урок – драматичне дійство / О. Неживий. - С.30-33.
Бондаренко, Людмила. Ігровий майданчик на уроках української літератури : 5 клас / Л. Бондаренко. - С.34-35.
Логвіненко, Наталя. Сучасне українське фентезі: формування змісту поглибленого вивчення національної літератури / Н. Логвіненко. - С.36-40. - Бібліогр.: 14 назв.
Паламар, С. П. Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар. - С.41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Лук’яненко, Ольга. Про перші Волошинські читання "Теорія і методика навчання української літератури: актуальні проблеми" / О. Лук’яненко, М. Кудрявська. - С.43.
Парфенюк, Оксана. Шоу "Я люблю Україну!" / О. Парфенюк, С. Борейчук. - С.44-45.
Овдійчук, Лілія. Науковці-філологи, педагоги, песьменники, бібліотекарі, діти – разом, або Час, Місце і Простір змінити можна : нотатки про ІV Міжнародний симпозіум "Література. Діти. Час" у Рівному / Л. Овдійчук. - С.46-48.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Паламар, С. П.
    Розвиток літературних компетенцій п’ятикласників у процесі вивчення фольклорної казки / С. П. Паламар // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 41-43. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.202 + 83.3(4УКР)р10
Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні
   жанр казки

Кл.слова (ненормовані):
фольклорна казка -- рефлексія -- літературна компетентність -- метод проектів -- діалог
Анотація: У статті розглянуто проблему розвитку літературних компетенцій учнів 5 класів під час вивчення фольклорної казки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 77804
Кількість відвідувачів 1503
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя