Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Подмазін, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6
Педагогічна технологія як наука . - С .6-8
Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9
Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10
Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13
Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16
Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21
Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24
Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27
Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29
Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33
Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ
Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38
Особистісно орієнтоване навчання . - С .38
Особистісно орієнтовані технології . - С .39
Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41
Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43
Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49
Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50
Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50
Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56
Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62
Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69
Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71
Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73
Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75
Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78
Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80
Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83
Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86
Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89
Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91
Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93
Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97
Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99
Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103
УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105
Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107
Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109
Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112
Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116
Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119
Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122
ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142
Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144
Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146
Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150
ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152
Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152
Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156
Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158
Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161
Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163
Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165
Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166
Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167
Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178
Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180
Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183
Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185
Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188
Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190
Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Педагогічні технології
   Технології навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Вальдорфська педагогіка

   Школа Монтессорі

   Інноваційні технології навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Знайти схожі

2.
Шифр: Зав-1/2003/5 (лютий)
   Газета

Завуч [Текст] : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". За сприяння Міністерства освіти і науки України. Державної служби якості освіти України. Національної академії педагогічних наук України . - К. : Благодійний фонд "Перше вересня", 1998 - . - Виходить двічі на місяць
2003р. N 5 (лютий)
Зміст:
Подмазін, С. Типологізація особистості, або Від чого залежить духовність суспільства / С. Подмазін. - С.6-8
Кл.слова: екзистенційні диспозиції особистості
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Подмазін, С.
    Типологізація особистості, або Від чого залежить духовність суспільства [Текст] / С. Подмазін // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N5 (лютий). - С. 6-8
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологічний тип
   психологія особистості

   психоаналіз

Кл.слова (ненормовані):
екзистенційні диспозиції особистості
Анотація: У статті йдеться про створення певної мисленнєвої моделі, яка б відігравала роль інструмента в процесі рефлексії рівня розвинутості особистостей, які утворюють певне суспільство.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: БШС1/2003/8
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 8 (Психопрофілактика)
Зміст:
Баранова, Н. Психологічний клімат у колективі / Н. Баранова. - С.4-6
Сисун, М. Конфлікти між учителями й підлітками. Методи їх подолання / М. Сисун. - С.7-53
Циганкова, Е. Як тобі живеться, вундеркінде?: Обдарованість як проблема / Е. Циганкова. - С.54-65
Видайко, С. Психопрофілактика агресивної поведінки підлітків / С. Видайко. - С.66-86
Подмазін, С. Діти із суїцидальніми тенденціями: Психологічна підтримка / С. Подмазін, О. Сироватко. - С.87-94
Гребенюк, О. Проблема профілактики наркоманії / О. Гребенюк. - С.95-98
Лустіна, В. Запобігання залученню школярів у нетрадиційні віровання:Методичні рекомендації / В. Лустіна. - С.99-103
Валюхневич, Л. Профілактика психологічних проблем дитини у сім’ї / Л. Валюхневич. - С.104-111
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Подмазін, С.
    Діти із суїцидальніми тенденціями: Психологічна підтримка [Текст] / С. Подмазін, О. Сироватко // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N8(Психопрофілактика). - С. 87-94
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія особистості дитини
   суїцид



Дод.точки доступу:
Сироватко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: П697217/2004/3
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3 (Сучасні шкільні технології)
Зміст:
Психологія особистісно орієнтованого навчання / С. Подмазін. - С.50-64.
Кл.слова: психологічна саморегуляція вчителя, взаємодія вчителя та учнів, оптимізація пам’яті
Зінченко, В. Розум і мислення в контексті розвивального навчання / В. Зінченко. - С.95-103.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Подмазін, С.
    Психологія особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Подмазін // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N3(Сучасні шкільні технології). - С. 50-64.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   саморегуляція

   Спілкування вчителя і учня

   пам’ять

   мислення

   Увага

Кл.слова (ненормовані):
психологічна саморегуляція вчителя -- взаємодія вчителя та учнів -- оптимізація пам’яті, мислення, уваги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: Зав-1/2005/4 (лютий)
   Газета

Завуч [Текст] : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". За сприяння Міністерства освіти і науки України. Державної служби якості освіти України. Національної академії педагогічних наук України . - К. : Благодійний фонд "Перше вересня", 1998 - . - Виходить двічі на місяць
2005р. N 4 (лютий)
Зміст:
Технологія роботи з проблемними дітьми в масовій школі. - С.8-11
Подмазін, С. Педагогічна свідомість як чинник розвитку суспільства / С. Подмазін ; М. Веселовська, О. Куриленко ; М. Веселовська, О. Куриленко. - С.23-26
Веселовська, М. Чи вмієш ти сказати - "Ні!" / М. Веселовська, О. Куриленко. - С.30
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Подмазін, С.
    Педагогічна свідомість як чинник розвитку суспільства [Текст] / С. Подмазін; М. Веселовська, О. Куриленко // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2005. - N4 (лютий). - С. 23-26
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   мислення педагогічне

   свідомість педагогічна

   Психологія вчителя

   навчання особистісно-орієнтоване



Дод.точки доступу:
Ковальчук, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 52525
Кількість відвідувачів 1525
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя