Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Поліщук, В. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
001
Н 34


    Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001.
   Т. ХХІУ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 274 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Акуленко, І. А. Огляд підручників з математики італійської scuola media (другий рік навчання) / І. А. Акуленко. - С .3
Аветісова, І. С. Педагогічне спілкування як форма дидактичної взаємодії викладача і студентів на факультативних заняттях в англійської мови / В. М. Вакуленко; І. А. Горчакова; О. О. Гуляр; А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова. - С .11
Вакуленко, В. М. Системний світогляд і професіональна творчість - основоположні компоненти культури вчителя / І. А. Горчакова; О. О. Гуляр; А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна. - С .18
Горчакова, І. А. Формування евритичної діяльності в учнів основної школи / О. О. Гуляр; А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська. - С .27
Гуляр, О. О. Конфліктна сім’я та її вплив на формування особистості дитини / А. Є. Єфіменко; Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко. - С .33
Єфіменко, А. Є. Національні та світові тенденції формування системи підготовки фахівців з вищою освітою / Р. В. Ігнатова; В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук. - С .42
Ігнатова, Р. В. Творча діяльність педагога: вимоги сучасності / В. Г. Моторіна; Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук. - С .48
Моторіна, В. Г. Навчально-творчі задачі як засіб розвитку творчих здібностей особистості майбутнього вчителя / Л. І. Нічуговська; В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова. - С .57
Нічуговська, Л. І. Проблеми удосконалення курсу "Математика для економістів" в умовах багатоступеневої економічної освіти / В. Ю. Пестушко; В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова; О. Г. Романовський. - С .65
Кл.слова: викладання
Пестушко, В. Ю. Культурологічний аспект гуманітаризації процесу навчання географії / В. А. Поліщук; Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова; О. Г. Романовський; О. В. Сілкова. - С .72
Поліщук, В. А. Впровадження інноваційних технологій навчання у процесі вивчення курсу "Теорія і практика соціальної роботи" / Ю. Й. Поліщук; С. М. Романова; О. Г. Романовський; О. В. Сілкова; К. І. Станіславська. - С .78
Поліщук, Ю. Й. Соціальна педагогіка сучасних громадських молодіжних об’єднань (деякі теоретичні аспекти" / С. М. Романова; О. Г. Романовський; О. В. Сілкова; К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко. - С .87
Романова, С. М. З історії становлення та розвитку вітчизняної психології професійної освіти / О. Г. Романовський; О. В. Сілкова; К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця. - С .97
Романовський, О. Г. Психолого-педагогічний експеримент з управлінської підготовки інженерів у політехнічному університеті / О. В. Сілкова; К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна. - С .102
Сілкова, О. В. Нові альтернативні інформаційні системи навчання / К. І. Станіславська; П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич. - С .112
Станіславська, К. І. Впровадження модульних принципів навчання у музично-теоретичну підготовку мистецьких вузів / П. В. Стефаненко; О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич. - С .119
Стефаненко, П. В. Застосування методів соціонічного аналізу в процесі навчання у вищій школі / О. Ф. Удовиця; О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич; О. О. Яременко. - С .126
Удовиця, О. Ф. Альтернативні варіанти формування системи підготовки військових фахівців з вищою освітою / О. Г. Фомкіна; Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич; О. О. Яременко; Г. П. Бикова. - С .138
Фомкіна, О. Г. Особливості відбору матеріалу при визначенні змісту математичної підготовки студентів економічних вузів / Л. П. Ходанич; П. М. Ходанич; О. О. Яременко; Г. П. Бикова; О. М. Ільченко. - С .143
Ходанич, Л. П. Ігровий вірш у процесі формування національних психодіяльних і психоповедінкових стереотипів / П. М. Ходанич; О. О. Яременко; Г. П. Бикова; О. М. Ільченко; Л. О. Луценко. - С .149
Ходанич, П. М. Роль педагогів-письменників у становленні української літератури Закарпаття 20-30-х рр. / О. О. Яременко; Г. П. Бикова; О. М. Ільченко; Л. О. Луценко; В. М. Осипова. - С .158
Яременко, О. О. Еколого-педагогічний аспект у деяких зарубіжних концепціях дозвілля / Г. П. Бикова; О. М. Ільченко; Л. О. Луценко; В. М. Осипова; Л. В. Струганець. - С .164
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Бикова, Г. П. До мовностилістичних джерел сатиричної майстерності Володимира Самійленка (фантастична сатира "У Гайхан-бея") / О. М. Ільченко; Л. О. Луценко; В. М. Осипова; Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .171
Григораш, А. М. Функционирование "кавычного" приема в современной публицистике (на материале прессы Украины 90-х годов) / К. А. Кузьміна; О. В. Малікова; О. М. Сидоренко; Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .178
Ільченко, О. М. Етикетні функції емоційно-експресивної номінації (на матеріалі письмового англомовного наукового дискурсу) / Л. О. Луценко; В. М. Осипова; Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .189
Кузьміна, К. А. Явище номіналізації в структурах англійської та української мов (порівняльний аналіз) / О. В. Малікова; О. М. Сидоренко; Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .197
Луценко, Л. О. Абревіатурні англійські запозичення в сучасній українській мові / В. М. Осипова; Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .207
Малікова, О. В. Про дискурсивні зв’язки метатекстових одиниць сучасної англійської мови / О. М. Сидоренко; Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .212
Осипова, В. М. Предикати локативного стану як окремий семантичний тип предикатів / Л. В. Струганець; В. С. Червононожка. - С .219
Сидоренко, О. М. Лексика української мови з міфологемною конотацією / Н. В. Хруцкая; В. С. Ященко. - С .227
Струганець, Л. В. Репрезентація в українській лексикографії процесів утворення і зникнення омонімії / В. С. Червононожка. - С .235
Хруцкая, Н. В. "Ключевые слова" 90-х годов ХХ века и их место в лексической системе современного русского языка / В. С. Ященко. - С .245
Червононожка, В. С. Синтагматичні особливості енантіосемічних слів сучасної болгарської мови / В. С. Червононожка. - С .249
Ященко, В. С. До питання про логічну основу антонімії / В. С. Ященко. - С .264
ДРНТІ
ББК 72я43
РУБ 001
Рубрики: Українська мова--мова періодичних видань
   Українська мова--лексика--запозичені слова

   Українська мова--лексикографія

   Українська мова--мова художніх творів--проза

   російська мова--лексика

   Математика--викладання в ВНЗ--економічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне спілкування -- культура вчителя -- конфліктна сім’я -- педагоги-письменники


Дод.точки доступу:
Самійленко, Володими Іванович \о нем\; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
36(4Укр)(075.3)
С 69


   
    Соціальна робота в Україні: теорія та практика [Текст] : Посібник для підвищення кваліфікації працівників соціальних служб для молоді. Ч. 3 / Державний центр соціальних служб для молоді, Тернопільський державний педагогічний університет імені В. Гнатюка ; За заг. ред. А. Я. Ходорчук. - К. : ДЦССМ, 2002. - ISBN 966-7815-15-3 : 3.00 грн.
    Зміст:
Ходорчук, А. Я. Моніторинг післядипломного навчання соціальних працівників в системі центрів ССМ / А. Я. Ходорчук. - С .4-9
Кравець, В. П. Соціальні служби для молоді та демографічне виховання / В. П. Кравець. - С .9-32
Братасюк, М. Г. Україна в перехідний до ринку період: основні напрями та завдання соціальної політики / М. Г. Братасюк. - С .32-41
Іванчук, М. В. Захист честі, гідності та ділової репутації громадян / М. В. Іванчук. - С .41-55
Чабан, О. С. Психологічні основи спілкування / О. С. Чабан. - С .55-71
Сановська, В. А. Соціально-психологічний тренінг як супровід соціальної роботи / В. А. Сановська. - С .71-80
Чабан, О. С. Релігія як психологічний захист / О. С. Чабан, П. М. Михайлишин. - С .80-84
Матвійчук, Н. С. Технології соціальної роботи / Н. С. Матвійчук. - С .84-90
Поліщук, В. А. Психолого-педагогічний факультет педуніверситету як центр здійснення соціальної освіти в регіоні / В. А. Поліщук. - С .90-104
Купина, Н. М. Характеристика сім’ї, в якій конфліктують батьки і діти / Н. М. Купина. - С .104-115
Вадзюк, О. В. Соціальна робота з клієнтами / О. В. Вадзюк. - С .115-122
Ковалок, Н. П. День відкритих дверей спеціалізованої служби "Молодіжного центру "Довіра" / Н. П. Ковалок. - С .122-124
Грицько, Н. І. Обласний конкурс волонтерів "Під знаком волонтера" / Н. І. Грицько. - С .124-126
Круть, М. М. Кубок КВК "Ярмарок соціальних технологій" / М. М. Круть. - С .126-128
Грод, І. М. Нові інформаційні технології в сфері соціальної роботи з молоддю / І. М. Грод. - С .128-131
ДРНТІ
ББК 65.9(4Укр)272я73
РУБ 36(4Укр)(075.3)
Рубрики: Соціальна робота
   Соціальні служби--Україна



Дод.точки доступу:
Ходорчук, А. Я.; Державний центр соціальних служб для молодіТернопільський державний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

4.
Шифр: ПП/2003/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 6
Зміст:
Джонсон, Д. Встановлення і збереження довір’я / Д. Джонсон. - С.22-29
Католик, Г. В. Техногенні катастрофи: психологічна допомога очевидцям та постраждалим / Г.В. Католик, І.О. Корнієнко. - С.30-51
Ткачева, Р. В. Коррекция и развитие межличностных взаимоотношений в системе "ребенок" - "сверстники" - "взрослые":Из опыта работы / Р.В. Ткачева. - С.52-60 (далі буде)
Щербина, Л. Ф. Вплив смислових структур особистості на процес змін при залежності від наркотичних речовин / Л.Ф. Щербина. - С.69-73
Савчук, О. М. Об’єктивізація впливу тренінгу асертивності на психологічний стан жінок, які зазнали насильства / О.М. Савчук. - С.74-76
Поліщук, В. А. Соціальна освіта в Україні: проблеми становлення і розвитку / В.А. Поліщук. - С.1-4
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Поліщук, В. А.
    Соціальна освіта в Україні: проблеми становлення і розвитку [Текст] / В.А. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N6. - С. 1-4
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: соціальна психологія
   Соціальні працівники (соціального забезпечення і страхування)

Анотація: Поняття "соціальна освіта" відноситься до підготовки спеціалістів різного профілю і рівня для соціальної сфери в цілому.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 28065
Кількість відвідувачів 1337
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя