Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Прудченко, Інна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: ВОУ1/2012/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Соціальний статус учителя / В. П. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 11 назв
Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук. - С.10-19. - Бібліогр.: 11 назв
Уваркіна, Олена Василівна. Особливості сучасного розвитку української національної освіти / О. В. Уваркіна. - С.20-24. - Бібліогр.: 9 назв
Кивлюк, Ольга Петрівна. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк. - С.25-30. - Бібліогр.: 10 назв
Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак. - С.31-37. - Бібліогр.: 13 назв
Касьянов, Дмитро Володимирович. Основні наноресурси людства: природа і сутність нанотехнологічного розвитку / Д. В. Касьянов. - С.38-41. - Бібліогр.: 9 назв
Дуденко, Василь Петрович. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні? / В. П. Дуденко. - С.42-48. - Бібліогр.: 8 назв : табл.
Вернидуб, Роман Михайлович. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб. - С.49-55. - Бібліогр.: 11 назв
Линовицька, Олеся Вікторівна. Автономія і відповідальність навчального закладу / О. В. Линовицька. - С.56-60. - Бібліогр.: 6 назв
Макаренко, Світлана Олегівна. Поєднання позанавчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей / С. О. Макаренко. - С.61-66. - Бібліогр.: 13 назв
Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко. - С.67-74. - Бібліогр.: 11 назв
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу / О. М. Слюсаренко. - С.75-80. - Бібліогр.: 21 назва : табл.
Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко. - С.81-86. - Бібліогр.: 7 назв : табл.
Коваль, Тетяна Василівна. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції / Т. В. Коваль. - С.87-92. - Бібліогр.: 11 назв : табл.
Капера, Ірина Сергіївна. Українська молодь у контексті соціальних змін / І. С. Капера. - С.93-100. - Бібліогр.: 9 назв : табл.
Сахневич, Інна Андріївна. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей / І. А. Сахневич. - С.101-105. - Бібліогр.: 5 назв
Іващенко, Оксана Алімівна. Психолого-педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби / О. А. Іващенко. - С.106-112. - Бібліогр.: 10 назв : рис., табл.
Клепко, Сергій Федорович. Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко. - С.113-124. - Бібліогр.: 22 назви
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.58
П 85


    Прудченко, Інна Іванівна.
    Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання
Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).


Дод.точки доступу:
Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВОУ1/2013/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / Віктор Андрущенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський. - С.11-16. - Бібліогр.: 1 назв.
Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко. - С.17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович. - С.23-29. - Бібліогр.: 15 назв.
Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак. - С.30-35. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 9 назв.
Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.42-49. - Бібліогр.: 18 назв. : рис.
Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко. - С.50-56. - Бібліогр.: 16 назв.
Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв. - С.57-62. - Бібліогр.: 13 назв. : рис.
Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко. - С.63-68. - Бібліогр.: 13 назв.
Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник. - С.69-74. - Бібліогр.: 10 назв.
Блохін, Олег. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / Олег Блохін. - С.75-81. - Бібліогр.: 15 назв.
Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль. - С.82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
Козієвська, Олена. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / Олена Козієвська. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв.
Печко, Наталія. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Наталія Печко. - С.98-104. - Бібліогр.: 13 назв.
Ярчук, Юлія. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Юлія Ярчук. - С.105-111. - Бібліогр.: 22 назви.
Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова. - С.112-115
Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог. - С.116 : портр.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Прудченко, Інна.
    Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- педагогічна освіта -- вища освіта -- спадкова гетерогенність -- індивідуально-диференційований підхід
Анотація: Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти. Умотивовано доцільність урахування педагогікою принципу спадкової гетерогенності людства. Актуалізовано проблему розуміння людської рівності, акцентовано увагу на її інтерпретаціях в освіті. Обґрунтовано необхідність виявлення індивідуального джерела розвитку майбутнього вчителя, орієнтації педагогічного мислення на сприйняття іншої індивідуальності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 33774
Кількість відвідувачів 1159
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя