Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шелехова, Г. Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
Шифр: УЛЗО/2009/7/8
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 7/8
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (Лист МОН України від 22.05.2009 р. №1/9-353). - С.2-8
Таранік, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (Лист МОН України від 22.05.2009 р. №1/9-353) / К. В. Таранік, Г. Т. Шелехова. - С.9-16
Новиков, А. І. Карпенко-Карий в контексті літературно-мистецького життя другої половини XIX- початку XX ст. / А. Новиков. - С.17-23
Тарасова, М. Образ хати-пустки у поезіях Тараса Шевченка: живописне начало / М. Тарасова. - С.24-26
Привалова, С. Художня мова як засіб розкриття ідейного змісту роману "Собор" Олеся Гончара / С. Привалова, М. Бобик. - С.27-30
Кириленко, Н. Формування особистості учнів середніх класів засобами українського фольклору / Н. Кириленко. - С.31-33
Бондаренко, Л. Про вимоги до списку використаних джерел / Л. Бондаренко. - С.33-35
Ситченко, А. Григорій Сковорода. Байки харківські: Матеріали до уроків / А. Ситченко. - С.36-40
Мисевич, М. Оксана Лятуринська - поетка зі справжньої Божої ласки. 8 клас / М. Мисевич. - С.41-45
Кислашко, О. Учителеві про Біблію. Новий Заповіт / О. Кислашко. - С.46-49. Далі буде
Коваленко, С. Лінгводидактича домінанта з теми "Життєвий шлях і наукова спадщина українського літературознавця Федора Погребенника" (пояснювальні, попереджувальні, вибіркові, контрольні диктанти) 10 (11) клас / С. Коваленко. - С.50-53
Омельчук, С. РОбота з текстом художнього стилю у процесі вивчення складнопідрядного речення / С. Омельчук. - С.54-55
Григорян, К. Ідейно-художнє та естетичне значення образу-символу скрипки в повісті Яреми Гояна "Таємниця Лесикової скрипки" / К. Григорян, В. Мирончук, Л. Шарапа. - С.56-60
Волошина, Н. Світло його душі / Н. Волошина. - 2стр.обкл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Таранік, К. В.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році (Лист МОН України від 22.05.2009 р. №1/9-353) [Текст] / К. В. Таранік, Г. Т. Шелехова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N7/8. - С. 9-16
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови в школі


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
4У(075.2)
Р 49


   
    Рідна мова. 5 клас [Текст] : Підручник для 5 кл. / Г. Р. Передерій, Л. В. Скуратівський [и др.]. - 5-е вид. - К. : Освіта, 1996. - 282 с. - 2.98 грн
ББК 81.411.1-922
РУБ 4У(075.2)


Дод.точки доступу:
Передрій, Г. Р.; Скуратівський, Л. В.; Шелехова, Г. Т.; Остаф, Я. І.
Примірників всього: 6
Ч.З.№3 (5), ав (1)
Свободны: Ч.З.№3 (5), ав (1)
Знайти схожі

5.
4У(075.2)
Р 49


   
    Рідна мова. 5 клас [Текст] : підручник для 5 кл. / Г. Р. Передерій, Л. В. Скуратівський [и др.]. - 4-е вид., переробл. й доп. - К. : Освіта, 1993. - 288 с. - 2800 крб
ББК 81.411.1-922
РУБ 4У(075.2)


Дод.точки доступу:
Передерій, Г. Р.; Скуратівський, Л. В.; Шелехова, Г. Т.; Остаф, Я. І.
Примірників всього: 1
Ч.З.№3, аб, КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

6.
4У(075.2)
С 46


    Скуратівський, Л. В.
    Рідна мова. 8 клас [Текст] : підручник для 8 кл. / Л. В. Скуратівський, Г. Т. Шелехова, Я. І. Остаф. - 6-е вид. - К. : Освіта, 1998. - 173 с. - 10.00 грн.
ББК 81.411.1-922
РУБ 4У(075.2)


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Остаф, Я. І.
Примірників всього: 5
Ч.З.№3 (3), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№3 (3), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

7.
4У(075.2)
С 46


    Скуратівський, Л. В.
    Рідна мова. 8 клас [Текст] : підручник для 8 кл. / Л. В. Скуратівський, Г. Т. Шелехова, Я. І. Остаф. - 3-е вид., переробл. і доп. - К. : Освіта, 1994. - 208 с. - 20500 крб.
ББК 81.411.1-922
РУБ 4У(075.2)


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Остаф, Я. І.
Примірників всього: 100044191
Ч.З.№3 (100044180), аб (3), ав (2), мет. викл. літ. (6)
Свободны: Ч.З.№3 (100044180), аб (3), ав (2), мет. викл. літ. (6)
Знайти схожі

8.
4У(075.2)
Ш 42


    Шелехова, Г. Т.
    Рідна мова. 9 клас [Текст] : підручник для 9 кл. / Г. Т. Шелехова, Я. І. Остаф, Л. В. Скуратівський. - 2-е вид., перер. і доп. - К. : Освіта, 1998. - 259 с. - 10.50 грн., 7.00 грн. грн.
ББК 81.411.1-922
РУБ 4У(075.2)


Дод.точки доступу:
Остаф, Я. І.; Скуратівський, Л. В.
Примірників всього: 9
Ч.З.№3 (5), ав (2), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№3 (5), ав (2), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

9.
4У(075.2)
Ш 42


    Шелехова, Г. Т.
    Рідна мова. 9 клас [Текст] : пробний підручник для 9 кл. / Г. Т. Шелехова, Я. І. Остаф, Л. В. Скуратівський. - 2-е вид., перер. . - К. : Освіта, 1995. - 258 с. - 220 крб
ББК 81.411.1-922
РУБ 4У(075.2)


Дод.точки доступу:
Остаф, Я. І.; Скуратівський, Л. В.
Примірників всього: 12
Ч.З.№3 (5), аб (1), Каф. мет. укр. мов і літ. (6)
Свободны: Ч.З.№3 (5), аб (1), Каф. мет. укр. мов і літ. (6)
Знайти схожі

10.
Шифр: Умлш-1/2010/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 5
Зміст:
Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій ( на матеріалі розділу "Прислівник") / С. Омельчук. - С.2-6
Бондаренко, Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.7-9
Фасоля, А. Вивчення постмодерної поезії : Юрій Андрухович / А. Фасоля, Т. Фасоля. - С.10-18
Щербакова, Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів / Н. Щербакова. - С.18-22
Юрійчук, Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Н. Юрійчук. - С.29-33
Дроздова, І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.33-38
Козій, О. "Колиска" Івана Чендея : концепт дому у творчості письменника / О. Козій. - С.39-42
Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ( затверджено МОН України)(академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф. - С.43-47
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр) / Г. Шелехова. - С.48-50
Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.51-61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: ВУМЛ-1/2010/28
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : "Основа", 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2010р. N 28
Зміст:
Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році : лист МОН від 21. 08. 2010 р. № 1/9-580 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова. - С.2-14
Рудой, Б. П. Робота з текстом-мініатюрою на уроках української мови / Б. П. Рудой. - С.32-36
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Таранік-Ткачук, К. В.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році [Текст] : лист МОН від 21. 08. 2010 р. № 1/9-580 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 28. - С. 2-14
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   викладання української мови в школі

   методичні розробки для вчителів

   методична допомога вчителям Ніжина

Кл.слова (ненормовані):
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

13.
81.411.1
Ш 42


    Шелехова, Г. Т.
    Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ( затверджено МОН України)(академічний рівень) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 43-47
ББК 81.411.1
Рубрики: освіта і законодавство
   уроки української мови в 10 класі

   уроки української мови в 11 класі

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра методики викладання української мови та літератури



Дод.точки доступу:
Новосьолова, В.І.; Остаф, Я.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

14.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Заклади дошкільної освіти

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

15.
Шифр: УМЛСШ/2012/7/8
   Журнал

Українська мова й література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 7/8
Зміст:
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2012/2013 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук. - С.2-12
Кошкіна, Ж. О. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням : мовами національних меншин у 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / Ж. О. Кошкіна, Н. А. Михайловська. - С.13-14
Пам’ятка для авторів журналу. - С.14
Таранік-Ткачук, К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук. - С.15-20
Мовчун, Антоніна. Борис Грінченко в Києві : адреси, життя і діяльність / А. Мовчун. - С.21-24. - Бібліогр.: 7 назв.
Бакум, Зінаїда. Лінгвістичний аналіз художнього тексту в навчанні української мови : фонетико-стилістичний аспект / З Бакум. - С.25-27. - Бібліогр.: 6 назв.
Чабайовська, Марія. Зауваги до нормативного вживання прикметників у мовленні / М. Чабайовська. - С.28-33. - Бібліогр.: 14 назв.
Голик, Олена. Сповідь наболілої душі : урок української літератури, 10 клас : [тема: "Поезія в прозі Василя Стефаника "Моє слово" як духовний маніфест, кредо письменника. Роздуми автора про призначення художнього слова] / О. Голик. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Баєва, Алла. Однорідні члени речення : блок уроків української мови, 8 клас : [теми уроків 1-5: "Однорідні члени речення із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком", "Речення з кількома рядами однорідних членів", "Однорідні й неоднорідні означення. Кома між однорідними членами речення", "Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах", "Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Однорідні члени речення" "] / А. Баєва. - С.38-47
Якобчук, Ірина. Формули етикету в діловому спілкуванні : урок української мови, 9 клас / І. Якобчук. - С.48-50
Головка, Людмила. Філософія людини і світу в драматичній поемі Лесі Українки "Касандра" : урок-літературна формула з елементами технології розвитку критичного мислення, 10 клас / Л. Головка. - С.51-58. - Бібліогр.: 12 назв.
Ніколюк, Лариса. Велич і краса людини - у поєднанні з природою та творчою працею за оповіданням "Король Карл" Олеся Ільченка / Л. Ніколюк. - С.59-66
Коляда, Ігор. Лист запорожців турецькому султану : Іван Сірко, Ілля Рєпін, Олександр Мурашко, Михайло Старицький : історичний нарис / І. Коляда. - С.67-78
Вересень. - С.79
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
81.411.1-91
Т 19


    Таранік-Ткачук, К. В.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2012/2013 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах 2012/2013 н.р. (лист МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова, Н. І. Шинкарук // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 7/8. - С. 2-12
ББК 81.411.1-91
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- інструктивно-методичні рекомендації -- оцінювання -- незалежне оцінювання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- результати навчання -- оцінювання результатів навчання -- аудіювання -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- оцінювання монологічного мовлення -- вимоги до оцінювання


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Шинкарук, Н. І.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
Шифр: УМЛ-1/2012/19/20
   Газета

Українська мова та література. Шкільний світ [Текст] : газета для вчителів української мови та літератури/ Міністерство освіти і науки України. Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить двічі на місяць
2012р. N 19/20
Зміст:
Українська мова. 5-9 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / підгот. Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, К. В. Таранік-Ткачук. - С.4-54
Українська література. 5-9 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів / підгот. Р. В. Мовчан, К. В. Таранік-Ткачук, М. П. Бондар. - С.55-81
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
81.411.1-90
Ш 42


    Шелехова, Г. Т.
    Українська мова. 5-9 класи [Текст] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання / підгот. Г. Т. Шелехова, підгот. М. І. Пентилюкпідгот. , К. В. Таранік-Ткачук // Українська мова та література : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2012. - N 19/20. - С. 4-54
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--освітні стандарти--програми
Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми за новим Державним стандартом -- програми з української мови -- новий Державний стандарт


Дод.точки доступу:
Пентилюк, М. І.; Таранік-Ткачук, К. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

19.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 5
Зміст:
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4
Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11
Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20
Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25
Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32
Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34
Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55
Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57
Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60
Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67
Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Шелехова, Г. Т.
    "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
замітка -- дискусія над заміткою -- уживання букв та висловів
Анотація: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.).


Дод.точки доступу:
Новосьолова, В. І.; Ярмолюк, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 136006
Кількість відвідувачів 1166
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя