Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шмаргун, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.
Шифр: ПШ-2/2003/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2003р. N 5
Зміст:
Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.5-7
Кл.слова: міркування, умовиводи, мовленнєво-мислительна діяльність
Тименко, В. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. Тименко. - С.17-19
Обухівська, А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи / Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. - С.28-31
Шмаргун, В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини / В. Шмаргун. - С.38-40
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шмаргун, В.
    Рухова активність і психологічний розвиток дитини [Текст] / В. Шмаргун // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N5. - С. 38-40 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: дитяча психологія
   психологія молодшого школяра

   психологія дошкільника

   соматичне здоров’я

   корекційна робота


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПП/2003/2/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 2/3
Зміст:
Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении / А.К. Дусавицкий. - С.1-3
Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини / О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко. - С.4-8
Марінушкіна, О. Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку / О.Є. Марінушкіна. - С.10-12.
Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості / О.В. Гармаш. - С.13-18.
Кл.слова: психодіагностика, психологічна служба школи
Пашнев, Б. К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба / Б.К. Пашнев. - С.25-27.
Научитель, Е. Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект / Е.Д. Научитель. - С.31-32.
Шмаргун, В. М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку / В.М. Шмаргун. - С.33-37.
Матвійчук, В. Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника / В.Є. Матвійчук. - С.41-57.
Кл.слова: ігри в дошкільних закладах
Сарженко, И. В. Программа "Психологические основы выбора профессии" / И.В. Сарженко, О.П. Саржеко. - С.64-65.
Губенко, О. В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці / О.В. Губенко. - С.66-77.
Кл.слова: психокорекція, ігри
Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? / В. Калошин. - С.77-78.
Тодорів, Л. Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу / Л.Д. Тодорів. - С.79-86.
Кл.слова: інтелектуальні можливості
Пашнев, Б. К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений / Б.К. Пашнев. - С.87-95.
Діденко, О. І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах / О.І. Діденко. - С.96-100.
Халін, А. І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін. - С.101-108.
Кл.слова: наркоманія
Бутенко, А. В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія / А.В. Бутенко. - С.109-111.
Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах / М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко. - С.112-119.
Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна. - С.122-125.
Мельник, Ю. Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога / Ю.Б. Мельник. - С.126-132.
Полуніна, О. В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти / О.В. Полуніна. - С.133-134.
Холодова, О. А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии / О.А. Холодова. - С.137-141.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шмаргун, В. М.
    Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку [Текст] / В.М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 33-37.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: дитяча психологія
   психічні розлади у дітей



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПП/2004/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3
Зміст:
Винославська, О. В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії / О.В. Винославська. - С.1-4
Трухін, І. О. Методи організації самовиховання учнів / І.О. Трухін, О.Т. Шпак. - С.5-15
Бадалова, М. В. Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.16-39
Штепа, О. С. трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання / О.С. Штепа. - С.53-57
Болтівець, С. І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни / С.І. Болтівець. - С.58-61
Смольська, Л. М. Західні підходи в дослідженнях творчості / Л.М. Смольська. - С.62-66
Латышева, М. А. Исследование биопотенциалов головного мозга у детей 10-12 лет с задержаным психическим развитием / М.А. Латышева. - С.67-72
Шмаргун, В. М. Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання / В.М. Шмаргун. - С.73-80
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Шмаргун, В. М.
    Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання [Текст] / В.М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N3. - С. 73-80
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Затримка психічного розвитку
   ігри інтелектуальні



Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

7.
Шифр: ПП/2006/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 10
Зміст:
Шмаргун, В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту / В. М. Шмаргун. - С.10-21.
Балл, Г. А. Обсуждение проблем школі диалога культур / Г. А. Балл. - С.22-23.
Чайкіна, Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї" / Н. О. Чайкіна. - С.33-38.
Кокун, О. М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун, . - С.38-41.
Періг, І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей / І. М. Періг. - С.45-52.
Климчук, В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура / В. О. Климчук. - С.52-59.
Губенко, О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми / О. В. Губенко. - С.73-78.
Вітаємо ювіляра - Георгія Олексійовича Балла!. - С.78-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Шмаргун, В. М.
    Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N10. - С. 10-21.
Рубрики: психосоматичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні стилі -- методики


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ПП/2007/9
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 9
Зміст:
Пріснякова, Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору / Л. М. Пріснякова. - С.1-6
Ложкін, Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.6-12
Миколайчук, М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами / М. І. Миколайчук. - С.18-23
Вінник, Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації / Т. К. Вінник. - С.24-47
Коць, М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів / М. О. Коць. - С.57-60
Федотова, Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості / Т. В. Федотова. - С.60-64
Надзельська, А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму / А. С. Надзельська. - С.67-69
Шмаргун, В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів / В. М. Шмаргун. - С.69-75
Бетина, А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации / А. О. Бетина. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Шмаргун, В. М.
    Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 69-75
Рубрики: Психологія підлітка
   сенсорика

Кл.слова (ненормовані):
физиология движений


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (3)
Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР

Знайти схожі

11.
Шифр: ПШ-2/2007/10
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2007р. N 10
Зміст:
Мелешко, В. Експеримент триває: До уваги керівників та вчителів шкіл з малою чисельністю учнів / В. Мелешко. - С.1-5
Казачінер, О. Проведення фізкультхвилинок на уроках англійської мови / О. Казачінер. - С.19-20
Коберник, Г. Особливості застосування інтерактивних технологій навчання на уроках математики / Г. Коберник. - С.21-25
Митник, О. Курс "Логіка" в системі загальної середньої освіти: програма, календарне планування, методичний інструментарій, поняттєвий апарат / О. Митник. - Вкладка. С.1-16
Библів, Н. Плекатимеш мову - цвістимуть слова: Сценарій виховного заходу з рідної мови для учнів 4 класу / Н. Библів. - С.48-50
Шмаргун, В. Чому рухи нашого тіла впливають на психіку та інтелект / В. Шмаргун. - С.51-54
Землянська, В. Технологічний підхід до вивчення освітньої галузі "Математика" у початкових класах / В. Землянська. - С.54-57
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Шмаргун, В.
    Чому рухи нашого тіла впливають на психіку та інтелект [Текст] / В. Шмаргун // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 51-54 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: вплив рухів на психіку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: ПП/2008/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 4
Зміст:
Балл, Г. О. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні / Г. О. Балл, В. Л. Зливков. - С.1-8
Волков, Е. Н. Эволюция к свободе, драма ответственности и ловушка культов: основания психологической безопасности, зависимости и автономии личности / Е. Н. Волков. - С.9-11
Мешко, Г. М. Емоційне благополуччя учнів у сучасній школі:бажане і реальне / Г. М. Мешко, О. І. Мешко. - С.11-16
Шмаргун, В. М. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей / В. М. Шмаргун. - С.21-28
Тітов, І. Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності / І. Г. Тітов. - С.28-33
Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. В. Тіунова. - С.34-44
Яцюк, М. В. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннелла (CAUSAL DIMENSION SCALE II SRQ-A) / М. В. Яцюк. - С.45-47
Бурлачук, Л. Ф. EDI - опитувальник розладів харчової поведінки. Результати попереднього аналізу та адаптації методики / Л. Ф. Бурлачук, Н. М. Мажак. - С.48-49.
Бондаренко, З. П. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді / З. П. Бондаренко, В. І. Лазаренко. - С.50-54
Калошин, В. Ф. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів / В. Ф. Калошин. - С.54-63
Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов. - С.63-77
Греса, Н. В. Психологічні особливості антиципаційної спроможності неповнолітніх правопорушників з різним ступенем усвідомлення провини / Н. В. Греса. - С.77-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Шмаргун, В. М.
    Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 21-28
Рубрики: Діти з особливими потребами
Анотація: У процесі лонгітюдного дослідження, починаючи з молодшого шкільного і закінчуючи підлітковим віком, вивчалися показники серійної організації рухів дітей популяції та їх однолітків, які при вступі до школи були віднесені до групи дітей із затримками психічного розвитку (ЗПР).


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

15.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: ПП/2008/9
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 9
Зміст:
Вовчик-Блакитна, О. О. Дитина в контексті сучасних соціокультурних тенденцій виховання / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-5
Дьяченко, Э. В. Духовно-нравственное развитие личности и корекция психозависимого поведения / Э. В. Дьяченко. - С.5-10
Ехалова, Л. В. Автономность как предмет научного познания / Л. В. Ехалова. - С.10-13
Коваленко, О. Г. Чинники атракції у міжособистісному спілкуванні / О. Г. Коваленко. - С.13-17
Шмаргун, В. М. Структурна організація інтелекту та її динаміка на етапі молодшого шкільного та підліткового віку / В. М. Шмаргун. - С.17-21
Носенко, Е. Л. Емоційний інтелект як інтегральна особистісна властивість / Е. Л. Носенко. - С.22-27
Свіденська, Г. М. Психологічний тренінг як засіб розвитку самосвідомості та зниження рівня тривожності в період підліткової кризи / Г. М. Свіденська. - С.34-46
Юдіна, Н. О. Особливості структурии мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні / Н. О. Юдіна. - С.46-51
Поуль, В. С. Особливості взаємозв’язку мовленнєвої діяльності та вольової поведінки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / В. С. Поуль. - С.51-59
Данилюк, І. В. Дослідження етнопсихологічних феноменів західноукраїнськими вченими (В. Гнатюк, М. Грушевський, О. Колесса, І. Мірчук, В. Стефаник, І. Франко, Я. Ярема) / І. В. Данилюк. - С.65-72
Климчук, В. Багатомірне шкалювання у психології: можливості обробки даних без комп’ютера / В. Климчук. - С.72-75
Сизанов, А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы) / А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавський, В. А. Хриптович. - 76-80. Продолжение следует
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Шмаргун, В. М.
    Структурна організація інтелекту та її динаміка на етапі молодшого шкільного та підліткового віку [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N9. - С. 17-21
Рубрики: інтелект
   Діти з особливими потребами

Анотація: У статті описуються емпірічні результати, отримані в процесі лонгітюдного дослідження структурної організації інтелекту та її динаміки в дітей із затримкою психічного розвитку та популяції.


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

17.
Шифр: ПП/2011/12
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 12
Зміст:
Дьяконов, Г. В. Діяльнісно-генетичні передумові і засади розвитку діалогічного підходу в роботах видатних українських психологів Г. С. Костюка і С. Д. Максименка / Г. В. Дьяконов. - С.1-4.
Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційної форми навчання студентів(на прикладі курсу "Сімейне виховання") / Г. К. Радчук. - С.5-17.
Красновский, В. Н. Психологическое образование: требование времени и пути освоения / В. Н. Красновский. - С.18-22.
Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова. - С.22-31.
Тоба, М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти / М. В. Тоба. - С.32-35.
Афонина, Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста / Н. Ю. Афонина. - С.42-47.
Литовченко, О. В. Соціальне становлення особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.50-56.
Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентації як структурно-змістовні складові процесу мислення / В. М. Шмаргун. - С.56-63.
Шилко, Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии / Р. С. Шилко. - С.66-69.
Гридковець, Л. М. Психологія як наука про душу в християнській парадигмі: шлях інтеграції теорії в практику / Л. М. Гридковець. - С.70-72.
БолтІвець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах / С. І. БолтІвець. - С.72-77.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
88.840
Ш 71


    Шмаргун, В. М.
    Просторово-часові репрезентації як структурно-змістовні складові процесу мислення [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 12. - С. 56-63.
ББК 88.840
Рубрики: Дитяча психологія--мислення
Кл.слова (ненормовані):
просторово-часові репрезентації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: ПП/2013/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 8
Зміст:
Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок. - С.1-7
Забаровська, С. М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога / С. М. Забаровська. - С.8-12
Гапоненко, Л. О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів / Л. О. Гапоненко. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Климчук, В. О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги / В. О. Климчук. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст.
Соловйова, О. П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем / О. П. Соловйова. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Левченко, Ю. В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку / Ю. В. Левченко. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст.
Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст.
Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст.
Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.40-34. - Библиогр. в конце ст.
Барашева, Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума / Д. Барашева. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст.
Філіппова, І. Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя / І. Ю. Філіппова. - С.48-56
Шмаргун, В. М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій / В. М. Шмаргун. - С.57-62
Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.63-65
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.65-72. - Библиогр. в конце ст.
Губенко, А. В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.72-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
88.211.1-2
Ш 71


    Шмаргун, В. М.
    Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій [Текст] / В. М. Шмаргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 57-62
ББК 88.211.1-2 + 88.41 + 88.621.9
Рубрики: Психофізіологія--діти--сенсомоторна увага--розумові дії
Кл.слова (ненормовані):
психіка -- затримка психічного розвитку -- корекційна психологія -- увага
Анотація: Мета дослідження полягає у визначенні за показниками інтелекту та зорово-моторного тесту у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) та звичайних дітей, яким притаманний різний рівень інтелекту за шкалою Д. Векслєра.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 05.08.2024
Кількість запитів 69865
Кількість відвідувачів 1238
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя