Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Андрущенко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
75(4Укр)1
А 72


    Антонович, Дмитро Володимирович.
    Шевченко - маляр [Текст] / Д. В. Антонович; вступ. сл. С. А. Гальченка, Післям. Т. І. Андрущенко. - К. : Україна, 2004. - 272 с. : іл. - ISBN 966-524-145-1 : 18.23 грн.
ДРНТІ
ББК 85.143(4Укр)-8 + 83.3(4Укр)5-8
РУБ 75(4Укр)1 + 8У1

Анотація: Одне з кращих досліджень мистецької спадщини Т. Г. Шевченка.


Дод.точки доступу:
Гальченко, С. А. \вст. слово.\; Андрущенко, Т. І. \післям.\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
373.04
М54


   
    Методика виховної роботи в літніх оздоровчих таборах [Текст] : Метод. рекомендації до лабораторних робіт / Н. І. Яковець, Н. М. Стрельнікова, Л. О. Дубровська та ін. ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 54 с. - 1.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.200.58
РУБ 373.04


Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Стрельнікова, Ніна Михайлівна (канд. пед. наук, доцент); Дубровська, Лариса Олександрівна; Солова, Валентина Миколаївна; Дубровський, В. Л.; Великанов, О. Ю.; Андрущенко, Т. В.; Осаволюк, О. А.; Філоненко, О. С.; Жук, О. А.; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 282
аб (262), каф. пед. (10), ав (1), Ч.З.№2 (8), фб (1)
Свободны: аб (262), каф. пед. (10), ав (1), Ч.З.№2 (8), фб (1)
Знайти схожі

3.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 228 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кушерець, Т. В. Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми / Т. В. Кушерець. - С .6-8
Чуйко, В. Л. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності / В. Л. Чуйко. - С .9-10
Сич, М. М. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу / М. М. Сич. - С .11-14
Баранова, Н. М. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні / Н. М. Баранова. - С .15-17
Одерій, С. Л. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні / С. Л. Одерій. - С .18-22
Корсак, К. В. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах / К. В. Корсак. - С .23-26
Тарутіна, З. Є. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук / З. Є. Тарутіна. - С .27-30
Ястребова, Г. Ф. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь / Г. Ф. Ястребова. - С .31-34
Зубрицька, О. М. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції / О. М. Зубрицька. - С .35-39
Похресник, А. К. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України / А. К. Похресник. - С .45-48
Поляк, О. В. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України / О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. - С .49-53
Бобренко, Р. В. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі / Р. В. Бобренко. - С .54-56
Димитров, М. Ф. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти / М. Ф. Димитров. - С .57-59
Донець, З. Ф. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації / З. Ф. Донець. - С .60-64
Лісовець, О. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань / О. Лісовець. - С .65-67
Калініченко, Т. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці / Т. Калініченко. - С .68-70
Грибок, О. П. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі / О. П. Грибок. - С .71-74
Копіца, О. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі / О. Копіца. - С .75-77
Кл.слова: інтерактивні технології навчання
Мартинюк, В. Г. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах / В. Г. Мартинюк. - С .78-80
Василюк, А. В. Розвиток суспільства та зміни в університетах / А. В. Василюк. - С .81-83
Плахотник, О. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури / О. Плахотник. - С .84-88
Яшник, С. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів / С. Яшник. - С .89-92
Лукашова, Н. І. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач / Н. І. Лукашова. - С .93-99
Кл.слова: хімічні задачі
Драчева, И. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях / И. Драчева, Т. Попова. - С .100-102
Чудовська, Г. Й. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія") / Г. Й. Чудовська. - С .103-111
Долматова, М. П. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів / М. П. Долматова. - С .112-115
Андрущенко, Т. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів / Т. Андрущенко. - С .116-118
Осаволюк, О. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки / О. Осаволюк. - С .119-123
Желіба, О. Використання програми PAINT у навчанні історії / О. Желіба. - С .124-127
Єрмова, Л. В. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок / Л. В. Єрмова. - С .128-135
Кл.слова: розклад занять
Гриненко, І. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов / І. Гриненко. - С .136-139
Білоусова, Н. М. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій / Н. М. Білоусова. - С .140-142
Антипець, В. П. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів / В. П. Антипець. - С .143-144
Ростовська, Ю. О. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки / Ю. О. Ростовська. - С .145-149
Логутіна, Н. В. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / Н. В. Логутіна. - С .150-153
Юрченко, Н. Н. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам / Н. Н. Юрченко. - С .154-157
Заплішний, І. І. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді / І. І. Заплішний. - С .158-161
Гусейнова, Л. В. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема / Л. В. Гусейнова. - С .162-166
Присяжнюк, Л. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи / Л. Присяжнюк. - С .167-170
Мантуленко, О. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності / О. Мантуленко. - С .171-173
Мацевко-Бокерська, Л. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів / Л. Мацевко-Бокерська. - С .174-177
Полозенко, О. В. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників / О. В. Полозенко. - С .178-181
Жукова, Т. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті / Т. Жукова. - С .182-184
Мицик, Л. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки / Л. Мицик. - С .185-191
Карпенко, Н. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції / Н. Карпенко. - С .192-194
Киричок, І. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.) / І. Киричок. - С .195-198
Удовиченко, Н. К. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід / Н. К. Удовиченко. - С .199-202
Пасинкова, І. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект) / І. Пасинкова. - С .203-206
Панченко, В. Ф. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів / В. Ф. Панченко. - С .207-210
Таран, О. М. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової / О. М. Таран. - С .211-215
Ярмак, Н. О. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко / Н. О. Ярмак. - С .216-219
Суховєєва, Н. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. Суховєєва. - С .220-223
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Майбутні вчителі музики
   Інноваційні технології навчання

   Викладання іноземної мови

   Викладання біології в школі

   Викладання історії

   Викладання вищої математики

   Викладання російської мови

   Майбутні менеджери

   Педагогічна творчість

   Самостійна робота студентів

   Фізкультурна освіта

   Соціальні педагоги--професійна підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Гельбке, Фрідріх Фердинандович (1842 - ?) \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Музиченко, Олександр Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 130 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.70 грн.
    Зміст:
Петренко, А. А. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації / А. А. Петренко. - С .5-10
Беднарек, Ю. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві / Ю. Беднарек. - С .10-14
Коваленко, Є. І. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід / Є. І. Коваленко. - С .14-19
Бєлкіна, Н. І. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем / Н. І. Бєлкіна. - С .19-22
Ростовська, І. О. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .22-25
Кирилюк, В. М. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .25-28
Благінін, В. М. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .28-32
Ковба, І. О. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя / І. О. Ковба. - С .32-36
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .36-40
Осаволюк, О. А. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві / О. А. Осаволюк. - С .40-43
Падун, Н. О. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір / Н. О. Падун. - С .43-46
Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки / Ю. Г. Новгородська. - С .46-49
Шевченко, С. І. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою / С. І. Шевченко. - С .49-53
Овчинникова, Т. А. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів / Т. А. Овчинникова. - С .53-62
Андрущенко, Т. В. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь / Т. В. Андрущенко. - С .58-62
Коваленко, С. О. Начальні завдання як засіб контролю / С. О. Коваленко, В. М. Гавій. - С .62-65
Сливко, С. А. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .65-68
Дубровська, Л. О. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра / Л. О. Дубровська. - С .68-71
Пісоцька, Л. М. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем / Л. М. Пісоцька. - С .71-75
Ростовська, Ю. О. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .75-79
Носаченко, І. М. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників / І. М. Носаченко. - С .79-82
Гриценок, І. А. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю / І. А. Гриценок. - С .82-86
Павлюк, С. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку / С. Павлюк. - С .86-91
Василюк, А. В. Тенденції змін польської освіти / А. В. Василюк. - С .91-95
Баленко, Н. М. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Баленко. - С .95-99
Барило, О. А. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда) / О. А. Барило. - С .99-103
Олійник, Н. А. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст. / Н. А. Олійник. - С .103-107
Таран, О. М. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу / О. М. Таран. - С .107-110
Киричок, І. і. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?) / І. і. Киричок. - С .110-113
Нагач, М. В. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США / М. В. Нагач. - С .113-116
Чувакова, Т. Г. США: дослідження вимог до особистості вчителя / Т. Г. Чувакова. - С .116-119
Василенко, Т. А. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля / Т. А. Василенко. - С .119-123
Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст. / Н. О. Ярмак. - С .123-126
Кошова, С. П. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання / С. П. Кошова. - С .126-128
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 8
фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 198 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Крутій, К. Л. Термінологічне поле інновацій в дошкільній освіті / К. Л. Крутій. - С .6-9
Захарова, В. Л. Природа й типологічні особливості дитячої творчості / В. Л. Захарова. - С .10-11
Демидова, Ю. О. Інноваційні підходи щодо визначення рівня пізнавальної самостійності старших дошкільників / Ю. О. Демидова. - С .12-15
Шацька, Н. М. До питання формування культури мовної особитстості педагога / Н. М. Шацька. - С .16-18
Андрущенко, Т. До питання про компетентність та конкурентноспроможність майбутнього педагога / Т. Андрущенко. - С .19-20
Дяченко, С. В. Проблеми підготовки вихователів до формування основ комп’ютерної грамотності у старших дошкільників у контексті технологізаційної освітньої парадигми / С. В. Дяченко. - С .21-23
Нападій, Н. Мистецька діяльність як умова творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку / Н. Нападій. - С .24-25
Котирло, Т. В. Сакральне хорове мистецтво в духовному розвитку особистості / Т. В. Котирло. - С .26-29
Лохвицька, Л. Алгоритм підготовки магістерського дослідження з дошкільної педагогіки / Л. Лохвицька. - С .30-31
Дем’яненко, С. Аналіз сучасного стану чинних програм початкової та дошкільної ланок освіти з мовно-понятійної роботи / С. Дем’яненко. - С .32-34
Химич, Н. Є. Впровадження основ християської культури в систему роботи дошкільних навчальних закладів / Н. Є. Химич. - С .35-37
Калмикова, Л. О. Психолінгвістика у формуванні психологічної компетентності фахівців дошкільного профілю / Л. О. Калмикова. - С .38-40
Мордоус, І. О. Концептуальні основи професійної підготовки фахівців кваліфікації "вихователь дітей дошкільного віку з правом проведення занять іноземною мовою" / І. О. Мордоус. - С .41-44
Бойко, О. Особливості формування мовленнєвої активності у дітей на заняттях з іноземної (англійської) мови / О. Бойко. - С .45-48
Грушевська, І. В. Використання інтерактивних методів у процесі підготовки майбутніх вихователів дитячих дошкільних закладів / І. В. Грушевська. - С .49-52
Бєлєнька, Г. В. Формування професійної мотивації учіння у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" / Г. В. Бєлєнька. - С .56-61
Поліщук, К. М. Інтерактивні методи як шлях активізації пізнавальної активності студентів / К. М. Поліщук. - С .61-64
Позднякова, В. В. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти / В. В. Позднякова, Н. В. Заплаткіна. - С .64-67
Лупінович, К. С. До проблеми формування етики міжнаціонального спілкування в дітей дошкільного віку / К. С. Лупінович. - С .67-70
Щербакова, К. Й. Технологія особистісно орієнтованого навчання дошкільників іноземної мови / К. Й. Щербакова, О.Д. Сидельникова. - С .70-72
Борисова, К. Й. Формування художньо-естетичної компетентності у майбутніх дошкільних працівників на заняттях з теорії та методики музичного виховання (з досвіду роботи) / К. Й. Борисова. - С .73-76
Білоусько, Л. В. Технологія використання матеріалізованих засобів наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку / Л. В. Білоусько. - С .76-80
Андрющенко, Т. К. Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я / Т. К. Андрющенко. - С .80-83
Пісоцька, Л. Динаміка суб’єктивних уявлень майбутніх вихователів ДНЗ про професійні якості фахівця дошкільної освіти / Л. Пісоцька. - С .83-86
Зінченко, Т. В. Формування екологічної культури у закладах освіти / Т. В. Зінченко. - С .86-89
Дубровский, В. Л. Духовное развитие дошкольника как цель и задача нравственного воспитания / В. Л. Дубровский, Л. А. Дубровская. - С .89-92
Останіна, Н. С. Соціально-педагогічна робота у сфері дозвілля з сім’єю, де є дитина дошкільного віку / Н. С. Останіна. - С .92-96
Новгородська, Ю. Г. Формування професійної готовності майбутніх вихователів до викладання художньої праці / Ю. Г. Новгородська. - С .96-99
Кот, Н. М. Форми роботи з батьками з екологічного виховання дошкільників / Н. М. Кот. - С .99-101
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. До проблеми викладання курсу "ОПМ" студентам спеціальності "дошкільне виховання; практична психологія" за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / Н. П. Пихтіна. - С .101-106
Богініч, О. Л. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх вихователів до фізкультурно-оздоровчої діяльності / О. Л. Богініч. - С .106-112
Заплішний, І. І. Формування професійної готовності майбутніх фахівців до оздоровлення дошкільнят / І. І. Заплішний. - С .112-116
Терещенко, Н. Особливості організації та проведення педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільне виховання" на різних ОКР / Н. Терещенко. - С .116-120
Машовець, М. А. Особливості професійної підготовки сучасного педагога дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .120-123
Зінченко, С. В. Використання етнічної кольорової символіки у процесі підготовки майбутніх дизайнерів / С. В. Зінченко. - С .123-127
Крюкова, О. І. Художньо-оцінна діяльність студентів в системі підготовки фахівців дошкільного виховання / О. І. Крюкова. - С .127-130
Бурова, О. Проблема підготовки майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дітей / О. Бурова. - С .130-133
Брежнєва, О. Г. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів дошкільного фаху / О. Г. Брежнєва. - С .133-136
Долманова, О. О. Формування педагогічної техніки майбутніх вихователів на заняттях з "Основ педагогічної майстерності" / О. О. Долманова. - С .136-138
Криловець, М. Г. Використання міжпредметних зв’язків у професійній підготовці майбутніх вчителів / М. Г. Криловець. - С .138-141
Байер, О. Н. / О. Н. Байер. - С .141-144
Суддя, З. О. Удосконалення теоретико-практичної підготовки студентів до педагогічної практики в процесі вивчення фахових дисциплін / З. О. Суддя. - С .144-148
Кошелівська, О. І. Використання методу конкретних ситуацій у процесі підготовки до управлінської діяльності в системі дошкільної освіти / О. І. Кошелівська; Т. Т. Андрєєва. - С .148-151
Андрєєва, Т. Т. Ознайомлення майбутніх педагогів зі становленням етичних аспектів відношення "людина-природа" / Т. Т. Андрєєва; Н. В. Харченко. - С .151-154
Харченко, Н. В. Специфіка організації навчальної педагогічної практики студентів у ВНЗ І-ІІ р. а. / Н. В. Харченко; Т. Д. Кричковська. - С .154-158
Кричковська, Т. Д. Мотиви професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільної освіти / Т. Д. Кричковська; О. М. Кочерга. - С .158-162
Кочерга, О. М. Інтеграція психолого-педагогічних дисциплін та окремих методик у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Кочерга; Н. Карпенко. - С .162-167
Карпенко, Н. Особливості організації педагогічного процесу у дошкільних закладах Швеції / Н. Карпенко; А. В. Василюк. - С .167-171
Василюк, А. В. Стан і тенденції дошкільної освіти в Польші / А. В. Василюк; О. Р. Павлішак. - С .171-176
Павлішак, О. Р. Супервізія та метод біографічних розвідок у підготовці соціальних педагогів в Австрії / О. Р. Павлішак; Ж. Петрова. - С .176-179
Петрова, Ж. Роль громадських педагогічних товариств кінця XIX - початку XX століття ( до 1920 року ) у розвитку явища педагогізації батьків дітей дошкільного віку / Ж. Петрова; О. В. Аніщенко. - С .179-183
Аніщенко, О. В. Професійно-художня освіта жінок у Німеччині та Франції (кінець XIX - початок XX століття) / О. В. Аніщенко; Ю. Косенко. - С .183-187
Косенко, Ю. Професійна підготовка кадрів із дошкільного виховання в Україні у другій половині XX - на початку XXI століття як історико-педагогічна проблема / Ю. Косенко; Р. Г. Новгородський. - С .187-191
Новгородський, Р. Г. Іграшка як засіб соціальної особистості в контексті педагогічної спадщини Тимофея Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .191-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

6.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ВОУ1/2006/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 3
Зміст:
Корсак, К. Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки / К. Корсак. - С.10-15.
Лувкашевич, М. Упровадження гуманітарної освіти в Україні: міфи та реалії / М. Лувкашевич, А. Морозова. - С.16-24.
Курняк, Л. Екологічна культура: поняття і реальність / Л. Курняк. - С.32-37.
Козловський, О. "Релігійне відродження" чи "релігійне будівництво"?: Про роль релігії у формуванні української політичної нації / О. Козловський. - С.49-35.
Приходько, В. Про два типи сучасних систем вищої освіти і майбутнє України / В. Приходько, В. Вікторов. - С.56-59.
Бріжатий, О. Інтегрований курс "історія фізики та методологія природознавства" як засіб формування в студентів сучасної картини світу / О. Бріжатий, О Заїкін, В. Іваній. - С.89-93.
Андрущенко, Т. Естетичне у творчості представників патристики та блаженного Августина / Т. Андрущенко. - С.94-98.
Гладощук, О. Ідеологія здоров’я: осягнення проблем / О. Гладощук. - С.99-103.
Чемерис, І. Медиаосвіта за кордоном: теорії медіаосвіти й коротка історія розвитку / І. Чемерис. - С.104-108.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Андрущенко, Т.
    Естетичне у творчості представників патристики та блаженного Августина [Текст] / Т. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 94-98.
Рубрики: філософія


Дод.точки доступу:
Августин (Аврелій, Блаженний, Святий ; римський філософ-богослов, мудрець ; 354-430) \о нем\

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

8.
Шифр: ПО-3/2007/10
   Журнал

Психология обучения [Текст]/ Учредитель НОУ СГА. - М. : СГУ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 10
Зміст:
Марищук, Л. В. О применении системного подхода в изучении дивергентного мышления / Л.В. Марищук, Е.В. Пыжьянова. - С.20-30
Андрущенко, Т. Ю. Направленность и принципы коррекционно-развивающей программы для школьников 6-7 лет / Т.Ю. Андрущенко, Н.В. Карабекова. - С.31-38
Власова, З. И. Влияние кризиса трех лет на познавательное развитие дошкольника / З.И. Власова. - С.39-53
Черникова, Т. В. Литературно-художественные средства анализа и развития личности старших школьников и студентов / Т.В. Черникова. - С.54-65
Курникова, Л. П. Условия развития волевой и трудовой активности у детей старшего возраста / Л.П. Курникова. - С.66-76
Тихомиров, М. Ю. Метод группового интервью в изучении особенностей профессионального самоопределения студентов вузов / М.Ю. Тихомиров. - С.77-91
Дубинина, М. П. Модель формирования инициативности будущего педагога с позиции " Я-концепции" / М.П. Дубинина. - С.92-98
Пантюхина, М. Л. Организация самостоятельной работы студентов с учетом их индивидуальных психологических особенностей / М.Л. Пантюхина, Е.Л. Богданова. - С.99-106
Миняев, А. С. Подготовка школьного сообщества к действиям в экстремальной ситуации: психологический аспект / А.С. Миняев. - С.117-123
Цыбенко, В. Л. Роль психолога в обучении родителей и воспитателей общению с детьми, имеющими проявления раннего аутизма / В.Л. Цыбенко. - С.107-116
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Андрущенко, Т. Ю.
    Направленность и принципы коррекционно-развивающей программы для школьников 6-7 лет [Текст] / Т.Ю. Андрущенко, Н.В. Карабекова // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 31-38
Рубрики: психологія молодшого школяра
Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвиваючі ігри -- криза 6-7 років


Дод.точки доступу:
Карабекова, Н.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
378(4Укр)
В 55


   
    Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді [Текст] : монографія / авт. кол.: М. Михальченко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2010. - 312 с. - ISBN 978-966-644-167-9 : 19.00 грн.
ББК 74.584(4Укр) + 60.550.325
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вища освіта в Україні

   Молодь--соціалізація молоді

   Молодь--ціннісні орієнтації

   Інформаційне суспільство--людина--особистість

   Україна--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
цивілізаційне визначення молоді


Дод.точки доступу:
Михальченко, М.; Андрущенко, Т.; Бульвінська, О.; Лукашевич, М.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

11.
378(4Укр)
В 55


   
    Вища школа як соціальний інститут і механізм соціалізації молоді [Текст] : монографія / кол. авт.: М. Михальченко, Т. Андрущенко, В. Баранівський та ін. ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 320 с. - ISBN 978-966-644-226-3 : 26.00 грн.
ББК 74.584(4Укр) + 60.550
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Соціалізація молоді

   Вища освіта в Україні

   Соціальні інститути

   Вищі навчальні заклади

   Студенти--соціально-політична активність

   Україна--Вища освіта


Дод.точки доступу:
Михальченко, М.; Андрущенко, Т.; Баранівський, В.; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

12.
Шифр: ІПУ/2013/34/36
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2013р. N 34/36
Зміст:
Баханов, К. О. Організація процесу навчання історії / К. О. Баханов. - С.3-4.
Колесниченко, Л. М. Операція "Вісла" - одна з трагічних сторінок українсько-польських відносин / Л. М. Колесниченко. - С.5-10.
Буланов, Ю. І. Експрес-контроль на уроках історії / Ю. І. Буланов. - С.11-14.
Юрчишин, Л. Т. Кросворди із всесвітньої історії. 6-8 класи / Л. Т. Юрчишин. - С.15-17.
Басова, О. С. Дидактичні завдання з теми "Давній Єгипет". 6 клас / О. С. Басова. - С.17-18.
Мерзлікін, Дмитро. Україна та ООН / Д. Мерзлікін. - С.19-23.
Андрущенко, Т. Б. Дидактичні матеріали до практичної роботи "Які назви в моєму місті нагадують про минуле". 5 клас / Т. Б. Андрущенко. - С.24-27.
Сичик, О. В. Які назви в моєму рідному селі нагадують про минуле? 5 клас. Практичне заняття № 2 / О. В. Сичик. - С.28-30.
Обжирко, Т. В. В’ячеслав Липинський - фундатор ідеї української нації. Курс за вибором "Видатні постаті України" / Т. В. Обжирко. - С.31-34.
Куракіна, І. І. Ставлення суспільства до діяльності М. Хрущова. Всесвітня історія. 11 клас / І. І. Куракіна. - С.35-38.
Гук, Ю. М. Основні ознаки розвитку освіти, науки і літератури на початку XX ст. Історія України. 10 клас. Академічний рівень / Ю. М. Гук. - С.39-47.
Пилипюк, Е. В. Утворення Речі Посполитої. Всесвітня історія. 8 клас / Е. В. Пилипюк. - С.48-51.
Романчук, Г. Н. Стан науки і культури України 1917 - 1921 рр. Історія України. 10 клас / Г. Н. Романчук. - С.52-53.
Завада, І. М. Розвиток архітектури і мистецтва першої половини XVII ст. Історія України. 8 клас / І. М. Завада. - С.54-58.
Корецька, В. О. Технологічні карти уроків до теми "Київська держава наприкінці X - у першій половині XI ст.". Історія України. 7 клас / В. О. Корецька. - С.59-72.
Кракова, Є. А. Античні міста-держави у Північному Причорномор’ї. 6 клас / Є. А. Кракова. - С.73-77.
Смоляр, І. В. Суспільно-політичне життя в Україні у 30-ті роки XX ст. Історія України. 10 клас / І. В. Смоляр. - С.78-80.
Будівництво пірамід - почесний обов’язок. - С.81-82.
Туріщева, Л. В. Педагогічні ситуації. Квест-тест / Л. В. Туріщева. - С.83-85.
Гісем, О. В. Посібник із курсу історії України: алгоритм успіху / О. В. Гісем. - С.94-95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
63.3(4УКР)р10
А 66


    Андрущенко, Т. Б.
    Дидактичні матеріали до практичної роботи "Які назви в моєму місті нагадують про минуле". 5 клас [Текст] / Т. Б. Андрущенко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 24-27.
ББК 63.3(4УКР)р10
Рубрики: Уроки історії України в 5 кл.--дидактичні матеріали до практичної роботи
   Чернігів--історія
Кл.слова (ненормовані):
заснування м. Чернігів -- Чернігів за часів Київської Русі -- Спасо-Преображенський собор -- П’ятницька церква -- Троїцько-Ільїнський монастир


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: ІПУ/2014/24
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2014р. N 24
Зміст:
Сєрякова, В. І. Індивідуальний підхід в умовах проблемного навчання / В. І. Сєрякова. - С.2-6.
Романова, Л. Г. Чи впливає застосування мультимедійних технологій на структуру уроку / Л. Г. Романова. - С.6-8.
Кожем'яка, О. Л. Крилаті вислови з історії Стародавнього світу / О. Л. Кожем'яка. - С.8-14.
Нужна, Ю. П. Українське село та місто у XVIII - XIX ст. 5 клас / Ю. П. Нужна. - С.14-19.
Качуровська, І. С. Україна в умовах незалежності. Соціальне та економічне становище населення. Історія України. 11 клас / І. С. Качуровська. - С.19-25.
Таукишеваа, М. Б. Культура України в другій половині XIX ст. Історія України. 9 клас / М. Б. Таукишеваа. - С.25-31.
Андрущенко, Т. Б. Ранній новий час (кінець XV - перша половина XVII ст.) Всесвітня історія, 8 клас / Т. Б. Андрущенко. - С.31-33.
Івченко, Л. М. Узагальнення знань учнів за темою "Княжа Русь-Україна". 5 клас / Л. М. Івченко. - С.33-35.
Нельсон Мандела - герой планетарного масштабу. - С.35-37.
Калошин, В. Ф. Перша психологічна допомога / В. Ф. Калошин. - С.37-40.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
63.3(0)р10
А 66


    Андрущенко, Т. Б.
    Ранній новий час (кінець XV - перша половина XVII ст.) Всесвітня історія, 8 клас [Текст] / Т. Б. Андрущенко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 24. - С. 31-33. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 8 кл.
Кл.слова (ненормовані):
мануфактура -- індустріальна цивілізація -- Новий час
Анотація: Розробка уроку на тему " Ранній новий час (кінець 15- перша половина 17 ст.)" Допоможе учням визначати хронологічні межі та періодизацію Нового часу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: ІПУ/2014/25/26
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2014р. N 25/26
Зміст:
Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії / Л. В. Любіченко. - С.2-7.
Міщенко, Т. О. Соціалізація особистості на уроках суспільствознавчих дисциплін шляхом використання технології критичного мислення / Т. О. Міщенко. - С.8-12. - Библиогр. в конце ст.
Кожем'яка, О. Л. Крилаті вислови з історії Стародавнього світу / О. Л. Кожем'яка. - С.15-20.
Яценко, В. О. Дидактичні матеріали "Про що і кого". 5 клас / В. О. Яценко. - С.21-28.
Шпаковський, В’ячеслав. Скільки правди в історії? / В. Шпаковський. - С.29-30.
Чикальська, О. Закарпаття в роки Другої світової війни. Історія України. 10 клас / О. Чикальська. - С.31-37. - Библиогр. в конце ст.
Андрущенко, Т. Б. Розробка теми "Реформація й контрреформація". Всесвітня історія. 8 клас / Т. Б. Андрущенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Заїка, С. А. Урок узагальнення "Українські землі в першій половині XVII ст.". Історія України. 8 клас / С. А. Заїка. - С.43-45.
Яковенко, Т. А. Причини та передумови Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. Історія України. 8 клас / Т. А. Яковенко. - С.46-53. - Библиогр. в конце ст.
Пилипюк, Е. В. Особливості розвитку культури та історичне значення Галицько-Волинської держави. Історія України. 7 клас / Е. В. Пилипюк. - С.54-57.
Дриль, Л. Г. Нестор Махно. Історія України. 10 клас / Л. Г. Дриль. - С.58-60. - Библиогр. в конце ст.
Скляренко, В. М. Ніколя Фуке - жертва "Короля-сонця" / В. М. Скляренко. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
63.3(0)4
А 66


    Андрущенко, Т. Б.
    Розробка теми "Реформація й контрреформація". Всесвітня історія. 8 клас [Текст] / Т. Б. Андрущенко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 25/26. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст.
ББК 63.3(0)4
Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 8 кл.--середньовічне християнство
Кл.слова (ненормовані):
Реформація -- Контрреформація -- Селянська війна -- індульгенція -- протестантизм -- інквізиція -- католицизм
Анотація: Мета уроку: навчити учнів наводити приклади наростання кризових явищ у католицькій церкві; висловлювати судження щодо причин, характеру та значення Реформації; порівнювати діяльність М. Лютера та Т. Мюнцера.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: ІПУ/2014/28/29
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2014р. N 28/29
Зміст:
Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії / Л. В. Любіченко. - С.2-9.
Гук, Ю. М. Тематичне оцінювання з теми "США і Канада у 1945 - на початку XXI ст." Всесвітня історія. 11 клас / Ю. М. Гук. - С.9-14.
Юрчишин, Л. Т. Творчі завдання до теми "Мистецтво Високого Відродження". Всесвітня історія 8 клас / Л. Т. Юрчишин. - С.14-20.
Кожем'яка, О. Л. Історичні імена / О. Л. Кожем'яка. - С.20-22.
Гук, О. І. Історія як наука. Історія України (Вступ до історії 5 клас) / О. І. Гук. - С.22-26.
Тищенко, Л. В. Історія в символах та знаках: герби, печатки, монети. Історія України (Вступ до історії, 5 клас) / Л. В. Тищенко. - С.26-28.
Шаповалов, В. В. Підсумки та наслідки Другої світової війни. Всесвітня історія. 11 клас / В. В. Шаповалов, Н. Ю. Шаповалова. - С.28-38.
Сологуб, Н. В. Українські землі в складі Польщі, Румунії, Чехословаччини. Історія України. 10 клас / Н. В. Сологуб. - С.38-40.
Цапенко, О. І. Українські землі у першій половині XVII ст. Історія України. 8 клас / О. І. Цапенко. - С.41-46.
Тісліченко, О. А. Українські землі у 60-80-ті роки cт. Руїна. Історія України. 8 клас / О. А. Тісліченко. - С.46-48.
Андрущенко, Т. Б. Франція. Всесвітня історія. 8 клас / Т. Б. Андрущенко. - С.48-51.
Андрущенко, Т. Б. Іспанія. Всесвітня історія. 8 клас / Т. Б. Андрущенко. - С.51-54.
Любіченко, Л. В. Володимир Мономах і Мстислав Всеволодович. Історія України. 7 клас / Л. В. Любіченко. - С.54-59.
Нужа, Ю. П. Середньовічна культура Західної Європи. Інтегрований урок історії та світової літератури. 7 клас / Ю. П. Нужа, В. В. Костильова. - С.59-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
63.3(0)р10
А 66


    Андрущенко, Т. Б.
    Франція. Всесвітня історія. 8 клас [Текст] / Т. Б. Андрущенко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 8 кл.
   Франція--історія
Кл.слова (ненормовані):
громадянська війна у Франції -- буржуазія -- Варфоломіївська ніч -- Нантський едикт -- секуляризація -- гугеноти
Анотація: Мета уроку - характеризувати історичні подій у Франції 16-17 століття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
63.3(0)р10
А 66


    Андрущенко, Т. Б.
    Іспанія. Всесвітня історія. 8 клас [Текст] / Т. Б. Андрущенко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 28/29. - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 8 кл.
   Іспанія--історія
Кл.слова (ненормовані):
комунерос -- мориски -- зовнішня політика Іспанії -- внутрішня політика Іспанії
Анотація: Після цього уроку учні зможуть: розповідати про особливості розвитку Іспанії на початку Нового часу; характеризувати внутрішню та зовнішню політику Іспанії у цей період.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 23054
Кількість відвідувачів 705
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя