Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Холтобіна, Олександра@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: РШ/2013/10
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Гавриш, Ірина. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8.
Бех, Іван. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12.
Єресько, Олег. Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей : інтерв’ю з директором Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Олегом Єреськом / О. Єресько. - С.13.
Ткачова, Наталія. Асіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Бібліогр.: 13 назв.
Клочко, Анатолій. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Коваленко, Оксана. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Бібліогр.: 4 назви.
Шаповал, Роман. Не зупинятися на досягнутому : інтерв’ю з директором Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, доктором юридичних наук, професором Романом Шаповалом / Р. Шаповал. - С.28.
Гонтаровська, Наталія. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Коваленко, Оксана. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Бібліогр.: 10 назв. : рис.
Клокар, Наталія. Наталія Клокар: "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" : інтерв’ю з директором Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, доктором педагогічних наук, професором Наталією Клокар / Н. Клокар. - С.39-40.
Даниленко, Георгій. Георгій Даниленко: "У проекті імпонує те, що в рамках високої технологізації створено умови емоційного впливу вчителя на розвиток дитини" : інтерв’ю з доктором медичних наук Георгієм Даниленком / Г. Даниленко. - С.40-41.
Євдокимов, Віктор. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Бібліогр.: 12 назв.
Сафронова, Лариса. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей : інтерв’ю з начальником управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради Ларисою Сафроновою / Л. Сафронова. - С.47.
Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Доценко, Світлана. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.
Хайруліна, Василина. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків на укроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайруліна. - С.60-68. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Ліщук, Ірина. Результати впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Ліщук. - С.62, 63, 64.
Ронська, Тетяна. Навчаємося за проектом "Інтелект України" / Т. Ронська. - С.65, 66, 67.
Бачинська, Євгенія. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене. - С.69-74. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл.
Макєєв, Сергій. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Бібліогр.: 16 назв. : табл., рис.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
74.04(4Укр)
К 50


    Клочко, Анатолій.
    Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 19-23. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Обдаровані діти--навчання--термінологія
   Обдарованість--психологія--термінологія

Кл.слова (ненормовані):
здібності -- обдарованість -- загальні здібності -- творча обдарованість -- академічна обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- спеціальні здібності


Дод.точки доступу:
Холтобіна, Олександра

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: РШ/2014/6
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 6
Зміст:
Кириленко, Світлана. Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко. - С.3-9. - Бібліогр.: 4 назви. : табл.
Бакай, Олексій. Олексій Бакай: "Стратегічно важливим завданням є плекання нового покоління патріотично спрямованої еліти" : інтерв’ю з міським головою м. Бердянська Олексієм Бакаєм / О. Бакай. - С.10-12.
Сергієнко, Валентина. Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього / В. Сергієнко. - С.13-17. - Бібліогр.: 5 назв. : схема
Кондратюк, Наталія. Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / Н. Кондратюк. - С.18-19.
Михайлов, Олександр. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових / О. Михайлов. - С.20-27. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Скиртач, Наталія. Наша "Надія" - надія України / Н. Скиртач. - С.28.
Проценко, Людмила. Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко. - С.29-33. - Бібліогр.: 15 назв. : схеми
Канашко, Ольга. Громадянсько-патріотичне виховання та соціалізація особистості / О. Канашко. - С.34-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Філоненко, Софія. Формування полікультурної особистості гімназиста / С. Філоненко, З. Вовчок. - С.38-42. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Холтобіна, Олександра. Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько. - С.43-46. - Бібліогр.: 13 назв. : фотогр.
Вагіна, Наталія. Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко. - С.47-52. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Берегова, Ірина. Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова. - С.53-57. - Бібліогр.: 21 назва.
Рак, Софія. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак. - С.58-61. - Бібліогр.: 10 назв.
Сергієнко, Галина. Формування національної свідомості учнів в умовах сучасної гімназії / Г. Сергієнко. - С.62-66. - Бібліогр.: 19 назв. : фотогр.
Войникова, Ольга. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього / О. Войникова. - С.67-70. - Бібліогр.: 8 назв. : фотогр.
Антоненко, Людмила. Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О Халабузар. - С.71-75. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Витяг з Річного плану роботи Бердянської гімназії № 1 "Надія" : (проект). - С.76-80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.04(4Укр)
Х 73


    Холтобіна, Олександра.
    Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 43-46 : фотогр. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інновації--науково-педагогічні проекти
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України (проект) -- навчально-методичне забезпечення -- міжпредметні зв’язки -- ситуація успіху -- ситуація комфорту
Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 " Надія". Обгрунтовано особливості організації навчально-виховного процесу в 1-4-х класах. Проілюстровано цілісний процес упровадження навчального та навчально-методичного забезпечення, реалізації системних міжпредметних зв'язків, створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості та комфорту.


Дод.точки доступу:
Володько, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
Шифр: РШ/2016/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2016р. N 4
Зміст:
Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3-8.
Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10-14.
Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14-19.
Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20-24.
Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної освіти батьків / Т. Довженко. - С.26-30.
Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32-38.
Таранік-Ткачук, К. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39-44.
Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Супрунова. - С.46-49.
Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50-54.
Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55-60.
Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк. - С.60-64.
Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65-69.
Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70-75.
Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання6 теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.04(4Укр)
Х 73


    Холтобіна, Олександра.
    Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" [Текст] / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 60-64.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--здоров’язбереження
Кл.слова (ненормовані):
здоров’я -- здібні та обдаровані діти -- здоров’язбережувальні освітні технології


Дод.точки доступу:
Юр’єва, Катерина; Зданюк, Вадим

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: РШ/2021/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2021р. N 3
Зміст:
Гавриш, Ірина. Освітній технопарк як інноваційна структура з підвищення якості системи загальної середньої освіти / І. Гавриш. - С.12-17.
Довженко, Тетяна. Компетентнісна освіта : закордонний досвід для України / Т. Довженко, І. Небитова. - С.18-23.
Коваленко, Оксана. Виховання інтелектуальної еліти нації : зарубіжний та вітчизняний досвід / О. Коваленко, О. Жерновникова. - С.25-30.
Доценко, Світлана. STEM-освіта: науковий дискурс та освітні практики / С. Доценко. - С.31-35.
Цимбалюк, Віталій Іванович. На часі - створення ефективної шкільної медичної служби : [інтерв’ю з доктором медичних наук, професором, президентом НАМН України / В. І. Цимбалюк. - С.36-38.
Даниленко, Георгій. Сучасні підходи до формування безпечного та здоров’ясприятливого середовища закладу освіти / Г. Даниленко. - С.39-44.
Щербакова, Олена. Теорія поколінь у вітчизняному та зарубіжному науковому дискурсі / О. Щербакова. - С.45-50.
Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема / О. Єресько. - С.51-57.
Ушмарова, Вікторія. Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями / В. Ушмарова, О. Холтобіна. - С.58-66.
Пугач, Анжеліна. Розвиток шкільної медіаосвіти як національний пріоритет / А. Пугач. - С.67-73.
Макєєв, Сергій. PISA як дієвий інструмент моніторингу якості компетентнісно орієнтованої загальної середньої освіти / С. Макєєв. - С.73-79.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Ушмарова, Вікторія.
    Науково-методична система неперервної підготовки вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями [Текст] / В. Ушмарова, О. Холтобіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 58-66. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Вчителі початкової школи--робота з обдарованими дітьми
   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- неперервна педагогічна освіта -- обдарованість -- науково-методична система -- наукова еліта -- особистість -- список літератури з вищої освіти -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розкрито методологічні, теоретичні та методичні засади дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями та процесу її формування в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано сутність готовності вичтелів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, схарактеризовано її компоненти. Представлено авторську науково-методичну систему формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в умовах неперервної педагогічної освіти, визначено етапи її реалізації та експериментально доведено ефективність упровадження. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями.


Дод.точки доступу:
Холтобіна, Олександра

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.08.2024
Кількість запитів 96139
Кількість відвідувачів 1276
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя