Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діагностування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-66 
1.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн.
    Зміст:
Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14
Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25
Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29
Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38
Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44
Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48
Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53
Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59
Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68
Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80
Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96
Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100
Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108
Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111
Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136
Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145
Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154
Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156
Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166
Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174
Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187
Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193
Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204
Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 37 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 193 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.03 грн.
    Зміст:
Колот, А. М. Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю / А. М. Колот. - С .3
Білик, Л. І. Діагностування екологічної відповідальності у студентів технічних спеціальностей ВНЗ / Л. І. Білик. - С .21
Кузнецова, О. О. Нейролінгвістичний погляд на психологічний механізм мовленнєвої діяльності / О. О. Кузнецова. - С .30
Серьожникова, Р. К. Педагогічні умови формуванння професійного менталітету майбутнього педагога / Р. К. Серьожникова. - С .36
Бутівщенко, С. В. Механізми оптимізації державного управління соціальними системами: теорія і практика / С. В. Бутівщенко. - С .45
Гавров, Є. В. Олімпіади з креслення - засіб розвитку мови технічного спілкування / Є. В. Гавров. - С .55
Семенець, С. П. Проективні перетворення площини. Теорема Паскаля / С. П. Семенець, Л. М. Семенець. - С .61
Ленчук, І. Г. Початки геометричних побудов у планіметрії / І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовський. - С .67
Полковенко, Т. В. До освітянських тем етногенезу українців: "язичницьке" християнство / Т. В. Полковенко. - С .75
Стратілат, А. І. Питання кобзарства й гуманітарна освіта / А. І. Стратілат. - С .80
Драч, І. І. Формування творчої особистості у вищих навчальних закладах / І. І. Драч. - С .85
Супрун, М. О. Із історії становлення теоретичних та методичних основ корекційного навчання дітей із особливостями розумового розвитку (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / М. О. Супрун. - С .92
Кубіцький, С. О. Сучасні підходи до формування мотивації професійної діяльності військовослужбовців Збройних Сил України / С. О. Кубіцький, Д. В. Миценко. - С .103
Кравченко, Ю. М. Методика розв’язування педагогічних задач / Ю. М. Кравченко. - С .114
Хорєв, І. О. Діяльність викладача як суб’єкта освітнього процесу / І. О. Хорєв. - С .121
Лисиця, А. Г. Організація самостійної роботи студентів із підвищеними математичними здібностями / А. Г. Лисиця. - С .128
Кайдалова, Л. Г. Організація та контроль самостійної роботи студентів / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .136
Петрова, А. І. Формування особистісної цілеспрямованості студентів економічного профілю в процесі фахової підготовки / А. І. Петрова. - С .143
Леонов, О. З. Аналіз системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах провідних зарубіжних країн / О. З. Леонов. - С .151
Машталір, А. М. До проблеми формування творчої особистості / А. М. Машталір. - С .160
Гудінова, І. Л. Когнітивні операції розуміння тексту як основа дивергентних здібностей / І. Л. Гудінова. - С .169
Антонюк, Р. І. Ціннісні орієнтири суспільства як основа розвитку полікультурної освіти країн світу в умовах глобалізації / Р. І. Антонюк. - С .176
Русіна, Н. Г. Курсові та дипломні роботи як основа професійної майстерності / Н. Г. Русіна. - С .187
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади
   Болонський процес



Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
378(4УКР)
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 38 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 214 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.64 грн.
    Зміст:
Акмалдінова, Олександра Миколаївна. Актуальні питання навчання іноземної мови у системі заочної та дистанційної освіти / О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна; О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна. - С .3
Наливайко, А. П. Про методи врахування результатів поточної успішності в підсумковій оцінці знань (вітчизняний та зарубіжний досвід) / А. П. Наливайко. - С .15
Хорєв, І. О. Виховний вплив у процесі навчальних занять у вищій військовій школі / І. О. Хорєв. - С .21
Бутівщенко, С. В. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій державного управління - важливий чинник регіонального розвитку України / С. В. Бутівщенко. - С .29
Ленчук, І. Г. Методичні відтінки навчання основам геометрії / І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовська. - С .37
Семенець, С. П. Геометрія гіперболічного параболоїда / С. П. Семенець. - С .46
Гавров, Є. В. Контроль остаточних знань учнів з креслення / Є. В. Гавров. - С .56
Дюканова, Д. М. Проблеми застосування тестів при вивченні іноземної мови / Д. М. Дюканова. - С .61
Курик, М. О. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів з математики у вищих навчальних закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації / М. О. Курик. - С .69
Мітрясова, О. П. Мета і завдання хімічної освіти в контексті інтегрованого підходу / О. П. Мітрясова. - С .81
Свириденко, С. О. Вплив світових культурно-інтеграційних процесів на спосіб життя сучасної молоді та завдання закладів освіти / С. О. Свириденко. - С .91
Канішевська, Л. В. Науково-педагогічні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів / Л. В. Канішевська. - С .102
Машталір, А. М. Формування творчої особистості курсанта: синергетичний аспект / А. М. Машталір, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. - С .109
Жорнова, О. Деякі аспекти формування у студентів наукових понять (на прикладі лекційної презентації змісту поняття "формування особистості учнів") / О. Жорнова. - С .118
Жорнова, О. І. Інтерпретація педагогічного процесу у вищій школі з позицій соціокультурної діяльності / О. І. Жорнова. - С .132
Драч, І. І. Навчальний процес у вищому навчальному закладі як об’єкт акмеологічного дослідження / І. І. Драч. - С .141
Параскевич, С. П. Авторська програма спецкурсу "Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання" та методичні поради щодо її впровадження / С. П. Параскевич. - С .147
Смирнова, М. І. Комплекс тренувально-контролюючих засобів вивчення іноземної мови студентами економічних спенціальностей / М. І. Смирнова. - С .160
Стрельніков, В. Ю. Соціально-психологічний тренінг у формі ділової гри - ефективна технологія навчання у вищій школі / В. Ю. Стрельніков. - С .168
Биковська, Л. Б. Функціональні особливості втоми у гандболістів (жінок ів чоловіків) під час змагань / Л. Б. Биковська. - С .177
Удалова, О. Ю. Жіноча молодь в умовах ринкової економіки / О. Ю. Удалова. - С .186
Леонов, О. З. Деякі особливості фізичного виховання студентів, віднесених до спеціальної медичної групи / О. З. Леонов. - С .192
Журавська, Н. С. Історичні традиції освітньої системи Франції / Н. С. Журавська. - С .200
ДРНТІ
ББК 74.58(4УКР)
РУБ 378(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
373.001
Ц 56


    Цибульова, Любов Василівна.
    Довідник класного керівника. 9-11 класи [Текст] : методичні рекомендації / Л. В. Цибульова, В. В. Билдіна, Л. І. Єфремова. - Х. : Ранок : Веста, 2007. - 144 с. - (Педагогіка. Управління). - Бібліогр.: с. 137-141. - ISBN 978-966-08-2332-7 : 8.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.204.2
РУБ 373.001
Рубрики: Виховна система
   Діагностування

   Виховна робота в школі

   Самоврядування

   Профорієнтація

   Виховні заходи

   Робота з батьками



Дод.точки доступу:
Билдіна, Віра Василівна; Єфремова, Людмила Іванівна
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 172 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн.
    Зміст:
Олексюк, О. М. Ціннісно-смислове самовизначення студентів у окнтексті сучасної соціокультурної ситуації: погляд педагога / О. М. Олексюк. - С .5-8
Ніколаєва, В. І. Особливості соціально-педагогічної профілктики негативних явищ серед підлітків із сімей груп ризику / В. І. Ніколаєва. - С .9-11
Борисова, О. О. Музика як засіб впливу на функціональній стан дитини / О. О. Борисова. - С .12-15
Фурдуй, С. Б. Інтерактивні методики як шлях удосконалення соціально-педагогічних умов навчання та виховання обдарованих студентів у студентських колективах вищої школи / С. Б. Фурдуй. - С .16-19
Петрюк, І. Соціально-педагогічні основи подолання шкільної дезадаптації підлітків / І. Петрюк. - С .20-23
Жизномірська, О. Я. Конструктивні та деструктивні форми самоствердження підлітків / О. Я. Жизномірська. - С .24-27
Сватенков, О. В. Дослідження соціальної реклами про здоровий спосіб життя як теоретична та прикладна проблема / О. В. Сватенков. - С .28-31
Івченко, Н. В. Особенности деятельности фасилитатора в процессе социальной адаптации / Н. В. Івченко. - С .32-37
Сидор, І. П. Дозвіллєве спілкування як фактор розвитку особистості / І. П. Сидор. - С .38-40
Вайнола, Р. Х. Моделювання професійної підготовки майбутнього соціального педагога в контексті його особистого розвитку / Р. Х. Вайнола. - С .41-45
Мартиненко, С. М. Особливості педагогічного діагностування фізичної готовності дитини до навчання у школі / С. М. Мартиненко. - С .46-48
Сергеєва, Н. В. Комп’ютерні ігри як чинник формування особистоті підлітка / Н. В. Сергеєва. - С .49-51
Мірошниченко, О. В. Особистісно орієнтовані технології початкового навчання молодших школярів / О. В. Мірошниченко. - С .52-54
Зінченко, Т. В. Українські народні традиції формування здорового способу життя / Т. В. Зінченко. - С .55-58
Підлипська, С. Д. Молодіжний табір "Лю-злн" як альтернативний вид саморозвитку та відпочинку молоді / С. Д. Підлипська. - С .59-61
Аніщенко, О. В. Технології концентрованого навчання у контексті наукової організації праці школярів / О. В. Аніщенко. - С .62-66
Ростовська, І. О. Критерії та показники сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .67-70
Стрельникова, Н. М. Формування у студентів культури спілкування з батьками вихованців / Н. М. Стрельникова. - С .71-74
Наконечна, Н. С. Особливості фізичного виховання молодших школярів у національній скаутській організації України Пласт / Н. С. Наконечна. - С .75-77
Басюк, Т. П. Типологія та змістові характеристики соціальних проектів / Т. П. Басюк. - С .78-81
Конончук, А. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з батьками наркозалежних підлітків / А. І. Конончук. - С .82-84
Новгородська, Ю. Г. Формування здорового способу життя у майбутніх учителів / Ю. Г. Новгородська. - С .85-90
Прихода, І. В. Професійна підготовка фахівця з фізичної реабілітації: проблеми і питання / І. В. Прихода. - С .90-92
Ващенко, І. В. Готовність учителя до використання здоров’я зберігаючих технологій у навчально-виховному процесі / І. В. Ващенко, С. Свириденко. - С .93-96
Лазько, А. М. Формування здорового способу життя студентів медичних коледжів / А. М. Лазько. - С .97-99
Бурова, О. Г. Шляхи підвищення готовності майбутніх вихователів до забезпечення здорового способу життя дошкільників / О. Г. Бурова. - С .100-
Лапшина, С. Озброєння студентів санітарно-гігієнічними знаннями - основа формування навичок здорового спосбу життя та практичної підготовки майбутніх педагогів / С. Лапшина. - С .104-107
Рось, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з формування здорового способу життя / Л. М. Рось. - С .108-110
Качалова, Т. В. Професійна самореабілітація як основа здорового способу життя педагога / Т. В. Качалова. - С .11-114
Логвиненко, О. Б. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування здорового способу життя дітей та молоді / О. Б. Логвиненко, Т. О. Логвиненко. - С .115-118
Васильєв, В. В. Професійне вигорання молодих фахівців системи соціального захисту населення / В. В. Васильєв, О. В. Литвин. - С .119-120
Тюріна, Д. М. Формування орієнтовної основи самостійної навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей / Д. М. Тюріна. - С .121-123
Михаськова, М. А. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / М. А. Михаськова. - С .124-127
Коваленко, Є. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування здорового способу життя / Є. І. Коваленко. - С .128-132
Заверико, Н. В. Формування здорового способу життя учнівської молоді: зарубіжний та вітчизняний досвід / Н. В. Заверико. - С .133-136
Давидова, Т. М. Збереження і зміцнення здоров’я школярів у навчально-виховному процесі: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. М. Давидова. - С .137-141
Новгородський, Р. Г. Григорій Ващенко про здоровий споіб життя як необхідну умову соціалізації особистості дитини / Р. Г. Новгородський. - С .142-145
Боровик, В. В. Здоровий спосіб життя у працях вітчизняних педагогів-новаторів кінця ХІХ - початку ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .146-148
Ляшенко, Т. В. Форми організації музичної освіти як фактор духовного збагачення українського народу початку ХХ ст. (на прикладі чернігівського регіону) / Т. В. Ляшенко. - С .149-151
Матвієнко, С. І. Використання музики в позаурочній роботі з унчівською молоддю Чернігівщини (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .152-155
Ярмак, Н. О. Музиченко О. Ф. про формування у школярів здорового способу життя / Н. О. Ярмак. - С .156-158
Чернякова, А. В. Особливості шкільного середовища в США: причини поширення насильства серед учнівської молоді та стратегії його подолання / А. В. Чернякова. - С .159-163
Смелянська, В. В. Раннє вивчення іноземних мов у американській практиці: історичний погляд / В. В. Смелянська. - С .164-168
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн.
    Зміст:
Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11
Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14
Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23
Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23
Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26
Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33
Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36
Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36
Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40
Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45
Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48
Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53
Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56
Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60
Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63
Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71
Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75
Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78
Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83
Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86
Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94
Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96
Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103
Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103
Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108
Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112
Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115
Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120
Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125
Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129
Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134
Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138
Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140
Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144
Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149
Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155
Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160
Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163
Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166
Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171
Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176
Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180
Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188
Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192
Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195
Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198
Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес--Україна


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.
Шифр: ВУ:ДВ-1/2003/3/4
   Журнал

Відкритий урок. Дошкільне виховання [Текст] : Методична серія для вчителів/ Видавництво "Плеяди". - К. : Видавництво "Плеяди", 2003 - . - Виходить 8 раз на рік
2003р. N 3/4
Зміст:
Шавровська, В. Н. Діагностування та прогнозування педагогічного процесу / В.Н. Шавровська. - С.4-40
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Шавровська, В. Н.
    Діагностування та прогнозування педагогічного процесу [Текст] / В.Н. Шавровська // Відкритий урок.Дошкільне виховання : Методична серія для вчителів. - 2003. - N3/4. - С. 4-40
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психодіагностика
   педагогічна психологія

Анотація: Додаток "Орієнтовна схема психологічного аналізу заняття"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: Фіавш/2004/3
   Журнал

Фізика та астрономія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : МОН України, Академія педагогічних наук України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 3
Зміст:
Туркот, Т. Методи психолого-педагогічного діагностування індивідуальних особливостей учнів / Т. Туркот. - С.20-24.
Шпак, О. Один із засобів розвитку творчого мислення учнів / О. Шпак. - С.24-27.
Кл.слова: творча навчальна діяльність
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Туркот, Т.
    Методи психолого-педагогічного діагностування індивідуальних особливостей учнів [Текст] / Т. Туркот // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2004. - N3. - С. 20-24.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психодіагностика
   дитяча психологія

   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
емоційні стани учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: П2/2005/4 (січень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 4 (січень)
Зміст:
Дзюбко, Л. Психологічна допомога в руслі християнсько орієнтованого підходу / Л. Дзюбко. - С.2-8
Артеменко, Т. Програма "Важковиховувані діти" / Т. Артеменко, Л. Хоменко. - С.8-13
Вахнюк, О. Замкнута дитина. Діагностування замкнутості та її психокорекція / О. Вахнюк, . - С.14-16
Руденко, Н. Випускникам допоміжних шкіл - рівні можливості / Н. Руденко. - С.17-18
Тарабукін, О. Молодіжна злочинність та шляхи її подолання / О. Тарабукін, С. Цвигун. - С.20-24
Янкевич, Т. Розвиток просторової орієнтації для дітей з ДЦП. Ігри та вправи для дошкільного та молодшого шкільного віку / Т. Янкевич. - С.25-31
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Вахнюк, О.
    Замкнута дитина. Діагностування замкнутості та її психокорекція [Текст] / О. Вахнюк, // Психолог. - 2005. - N4 (січень). - С. 14-16
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: замкненість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: ДВ-2/2008/2
   Журнал

Дошкольное воспитание [Текст] : Научно-методический журнал. - Москва : Издательский дом "Воспитание школьников", 1928 - . - ISSN 0012-561X. - Виходить щомісячно
2008р. N 2
Зміст:
Про проведення державної атестації дошкільних навчальних закладів: Лист МОН України від 27.11.07 р. № 1/9-711. - С.3-5
Поніманська, Т. Виховання людяності / Т. Поніманська. - С.6-9
Гавриш, Н. Робота над помилами: На допомогу вихователям / Н. Гавриш. - С.10-12
Бьюзен, Т. Допитливі клітини мозгу / Т. Бьюзен. - С.13
Столбова, Т. Діалогічне мовлення - у дидактичній грі: Розвиток мовлення / Т. Столбова. - С.14-15
Єфименко, М. Сколіозу - ні!: Види та діагностування сколіотичної постави у дітей / М. Єфименко. - С.18-19
Мигалюк, В. Цікава фізкультура: Заняття з фізкультури та спортивне свято / В. Мигалюк. - С.22-23
Сиротич, Н. Від гри - до театру: Театралізована діяльність / Н. Сиротич. - С.26-27
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: ПШ-2/2008/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2008р. N 2
Зміст:
Савченко, О. Покликання початкової школи / О. Савченко. - С.1-3
Митник, О. Технологія розвитку інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкових класів / О. Митник. - С.32-38
Мартиненко, С. Орієнтовні методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі / С. Мартиненко. - С.39-41
Верещак, Є. Духовні цінності: спадщина і надбання родоводу / Є. Верещак. - С.41-44
Косовська, М. Новий етап у розбудові сільської школи / М. Косовська. - С.45-47
Трохимчук, Л. Роль математичної культури у підготовці студентів до викладання в початкових класах / Л. Трохимчук. - С.51-52
Філер, З. Формуємо алгоритмічність мислення молодших школярів на уроках математики / З. Філер, Т. Фадєєва. - С.52-56
Зюнькіна, О. Поняття "інформальна освіта" у контексті розвитку неперервної освіти / О. Зюнькіна. - С.56-59
Мінько, О. Свято здоров’я: Сценарій ранку "Будьмо здоровенькі" / О. Мінько. - С.59-61
Ячмінь, Л. Виховний захід до Дня захисника Вітчизни / Л. Ячмінь. - С.61-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Мартиненко, С.
    Орієнтовні методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 39-41 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діагностика педагогічна
   адаптація учнів

Кл.слова (ненормовані):
готовність дитини до навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Єфименко, М.
    Сколіозу - ні!: Види та діагностування сколіотичної постави у дітей [Текст] / М. Єфименко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N2. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: біологія дитини
   здоров’я дітей,школярів



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: ДВ-2/2008/6
   Журнал

Дошкольное воспитание [Текст] : Научно-методический журнал. - Москва : Издательский дом "Воспитание школьников", 1928 - . - ISSN 0012-561X. - Виходить щомісячно
2008р. N 6
Зміст:
Ладивір, С. Секрети батьківської педагогіки : Родина має дати дитині любов і захист / С. Ладивір. - С.3-6
Грушко, О. Плекаймо критичність мислення / О. Грушко. - С.11-13
Гоч, А. Вихованцям дитбудинку - про права дітей / А. Гоч. - С.14-15
Єфименко, М. Сколіозу - ні! : Інструментальні методи діагностування сколіотичної постави та протипоказання при сколіозі / М. Єфименко. - С.20-21
Яковенко, Я. Хороводні ігри / Я. Яковенко. - С.24-25
Великант, Л. Віршовані вправи для розвитку дрібної моторики / Л. Великант. - С.26
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Єфименко, М.
    Сколіозу - ні! : Інструментальні методи діагностування сколіотичної постави та противопоказання при сколіозі [Текст] / М. Єфименко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2008. - N6. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: здоров’я дітей, школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Мартиненко, С.
    Діагностичні методики вивчення навчально-пізнавальної діяльності учнів четвертого класу [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N6. - С. 37-40 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: діагностика педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
діагностування розумових здібностей -- методики тестування кмітливості учнів -- анкети -- методики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
371.267(410)(048)
Б93


    Бутенко , Ганна Петрівна.
    Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / Г. П. Бутенко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова , 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   автореферати дисертацій--педагогіка

   Великобританія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діагностика -- компетентність -- педагогічне тестування


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

21.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн.
    Зміст:
Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9
Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13
Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19
Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25
Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31
Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33
Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41
Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51
Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57
Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61
Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65
Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69
Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73
Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81
Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85
Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88
Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91
Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94
Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98
Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102
Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107
Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112
Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115
Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120
Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122
Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124
Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128
Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132
Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136
Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143
Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146
Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151
Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155
Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160
Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165
Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170
Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175
Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179
Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182
Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186
Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191
Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196
Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203
Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207
Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211
Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216
Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220
Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224
Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229
Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232
Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235
Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240
Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246
Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254
Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257
Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263
Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266
Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269
Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274
Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278
Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282
Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285
Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289
Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293
Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302
Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306
Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка
   Викладання німецької мови

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Вчителі іноземної мови--підготовка

   Вчителі німецької мови--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1)
Знайти схожі

22.
Шифр: ДШ2/2010/36(вересень)
   Газета

Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 36(вересень)
Зміст:
Марчак, О. Громадсько спрямоване управління / О. Марчак. - С.1, 7-11.
Чернишова, С. Рейтингова система оцінювання / С. Чернишова. - С.13-15.
Захлюпаний, В. Формування ІНС освітнього закладу / В. Захлюпаний. - С.18-21.
Крикун, А. Діагностування корекційно-виховних можливостей сім’ї / А. Крикун. - С.26-30.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
74
К 82


    Крикун, А.
    Діагностування корекційно-виховних можливостей сім’ї [Текст] / А. Крикун // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 36(вересень). - С. 26-30.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   педагогіка корекційна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
156(075.3)
Г 17


    Галян, Ігор Михайлович.
    Психодіагностика [Текст] : навчальний посібник дл студентів вищих навчальних закладів / І. М. Галян. - К. : Академвидав, 2009. - 464 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-75-5 : 46.00 грн.
    Зміст:
Загальні засади психодіагностики
Психометричні основи психодіагностики
Психодіагностика діалекту
Методи діагностування особистості
Діагностування внутрішнього світу особистості
Нетестові методи у психодіагностиці
Соціально-психологічні особливості діагностування людей різного віку
ББК 88.37я73
РУБ 156(075.3)
Рубрики: Кафедра психології
   Психологічна діагностика--підручники та посібники для ВНЗ

   Діагностика психологічна

   Психодіагностика--підручники та посібники для ВНЗ

   Тести психологічні--методика

   Опитувальники психологічні--методика


Примірників всього: 25
фб (1), аб (12), Ч.З.№2 (11), ав (1)
Свободны: фб (1), аб (12), Ч.З.№2 (11), ав (1)
Знайти схожі

25.
74.58
З-42


    Зварич, І. М.
    Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 98-104. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.58
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   Викладачі вищих навчальних закладів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта вища
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- педагогічна компетентність -- експерти -- випускники -- навчальні дисципліни -- діагностування
Анотація: Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

26.


    Зварич, Ірина Миколаївна.
    Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / Ірина Зварич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 112-118. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Викладачі вищої школи--педагогічна компетентність
   Викладачі вищої школи--зарубіжні країни

   Якість знань

   Педагогічні дослідження

   США--викладачі вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна компетентність викладачів -- оцінювання -- діагностування -- рейтинг -- адміністрація -- експерти
Анотація: Розглянуто сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США на основі наукової літератури, проаналізовано дослідження науковців, підтверджено визначення і зроблено висновки щодо об'єктивності її оцінювання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

27.
Шифр: Фіавш/2012/1
   Журнал

Фізика та астрономія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : МОН України, Академія педагогічних наук України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 1
Зміст:
Бузько, Вікторія. Інтегрований семінар з фізики та біології "Світлові явища в живій і неживій природі" / В. Бузько. - С.2-8.
Ткаченко, Н. Ділова гра на уроках фізики / Н. Ткаченко. - С.8-11.
Ніжегородцев, В. Моделювання, планування,проектування, конструювання, діагностування та прогнозування в методичній діяльності вчителя фізики / В. Ніжегородцев. - С.11-16.
Чурюмов, Клим. Проблема кометно-астероїдної загрози для людства: реальність та міфи / К. Чурюмов, В. Кручиненко, Т. Чурюмова. - С.16-24.
Шуліка, Віктор. Історичні аспекти запровадження задачного підходу до вивчення фізики / В. Шуліка. - С.29-33.
Дружняєва, Діана. Відкриття закону Джоуля-ленца - шлях до еволюції побутової техніки [праска, електроплитка] / Д. Дружняєва, Т. Попова. - С.43-46.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
22.3р10
Н 11


    Ніжегородцев, В.
    Моделювання, планування,проектування, конструювання, діагностування та прогнозування в методичній діяльності вчителя фізики [Текст] / В. Ніжегородцев // Фізика та астрономія в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 11-16.
ББК 22.3р10
Рубрики: викладання фізики в школі
Кл.слова (ненормовані):
вчитель фізики -- методичні компетентності -- методична діяльність -- підготовка ло уроку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
Шифр: ПП1/2012/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім’ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв.
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Бібліогр.: 16 назв.
Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Бібліогр.: 11 назв.
Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Бібліогр.: 10 назв.
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Бібліогр.: 9 назв.
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Бібліогр.: 14 назв.
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтегрованої технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Бібліогр.: 9 назв.
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Бібліогр.: 6 назв.
Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Бібліогр.: 15 назв.
Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Бібліогр.: 14 назв.
Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті рр. ХХст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Бібліогр.: 25 назв.
Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Бібліогр.: 5 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92.
Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань. - С.93-98. - Бібліогр.: 40 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.


    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58.2 + 24р30
Рубрики: Кафедра хімії
   Викладання хімії в вищих навчальних закладах

   Навчання студентів--навчальні досягнення--діагностування

   Підготовка майбутніх екологів

Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- бакалавр наук -- хімічні компетентності -- охорона навколишнього середовища -- збалансоване природокористування -- вища технічна екологічна освіта -- компетентнісний підхід -- рейтингова система оцінювання
Анотація: Обгрунтовано основні принципи діагностики навчальних досягнень студентів-екологів під час вивчення дисциплін хімічного спрямування. Розроблено критерії та основні показники рівня сформованості хімічної компетентності майбутніх фахівців-екологів. Відзначено переваги рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень студентів. Детально описано механізм розрахунку підсумкового рейтингу студента-еколога з досліджуваних хімічно спрямованих дисциплін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-66 
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 109993
Кількість відвідувачів 1079
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя