Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (45)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=емоційний інтелект<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-51 
1.


    Андреева, И. Н.
    Предпосылки развития эмоционального интеллекта [Текст] / И. Н. Андреева // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N5. - С. 57-65. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Емоції
Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
88
Л 12


    Лабунская, В. А.
    Теоретико-эмпирические основания создания методики "диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения" и ее модификаций [Текст] / В. А. Лабунская // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 4-19
ББК 88
Рубрики: психологія соціального пізнання
   психодіагностика особистості

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
НЕВЕРБАЛЬНА ПОВЕДІНКА -- ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
88
С 32


    Сергиенко, Е. А.
    Эмоциональный интеллект : модель, структура теста (MSCEIT V 2.0) (русскоязычная адаптация) [Текст] / Е. А. Сергиенко, И. И. Ветрова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 19-29
ББК 88
Рубрики: Інтелект
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Дод.точки доступу:
Ветрова, И.И.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

4.
88
А 65


    Андреева, И. Н.
    Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности [Текст] / И. Н. Андреева // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 63-67.
ББК 88
Рубрики: соціальна адаптація
   Гендер--социальная психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
88
С 14


    Садокова, А. В.
    Методика измерения эмоционального интеллекта взрослых [Текст] / А. В. Садокова, Л. Н. Вахрушева, В. В. Гризодуб // Психология зрелости и старения : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2010. - N 4. - С. 5-17. . - ISSN 0236-4999
ББК 88
Рубрики: Психодіагностика дорослої людини
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Дод.точки доступу:
Вахрушева, Л. Н.; Гризодуб, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.2
Г 15


    Галіцина, Людмила.
    Чи можливе управління без емоцій [Текст] / Л. Галіцина // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2011. - N 12. - Вкладка. С.2-3.
ББК 74.2
Рубрики: Управління освітою
   Емоції--управління

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
81.2-9
А 67


    Аникина, Ю. В.
    Формирование эмоционального интеллекта на уроках иностранного языка [Текст] / Ю. В. Аникина // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 2-3. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--форми навчання--емоційний інтелект
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- форми навчання -- творчий підхід -- самооцінка -- самосвідомість -- управління емоціями -- мотивація досягнень -- емпатія -- соціальні навики -- рольові ігри -- казки -- вірші -- пісні -- групові дискусії -- прислів’я -- приказки
Анотація: У статті розкривається питання про формування емоційного інтелекту на уроках іноземної мови. Розглядаються різні форми навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

8.


    Колесникова, Н. И.
    Половозрастные различия в понимании ментальных феноменов в разные периоды взрослости / Н. И. Колесникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 64-75. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.374
Рубрики: Психологія--вікова психологія--статевовікові відмінності
   Психологія розвитку--статевовікові відмінності

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- модель психічного -- емоційний інтелект -- обман -- читання психічного -- макіавелізм -- дорослість -- психологія -- вікова психологія -- статевовікові відмінності
Анотація: Досліджуються складові моделі психічного (розуміння обману, емоцій, базових ментальних станів) та їх співвідношення зі здатністю до маніпулятивної поведінки в трьох вікових групах: 17-22, 25-30 та 35-45 років (всього 150 людей). Виявлені якісні зміни в розумінні психічного статусу Другого і виявлена нерівномірність розвитку різноманітних складових моделі психічного в період дорослості. Показники, пов'язані з розумінням емоцій, найбільшою мірою пов'язані зі статевою приналежністю. Суб'єкти, які демонструють розуміючу поведінку, мають більш високі показники по складовим моделі психічного у порівнянні з тими, хто виявляє маніпулятивну поведінку. Гетерохронія розвитку різноманітних складових моделі психічного дозволяє концептуалізувати зміни розуміння світу дорослим.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88
Н 63


    Николаева, Е. И.
    Особенности эмоционального интеллекта матерей с разным уровнем привязанности к ребенку / Е. И. Николаева, В. С. Меренкова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 70-77 : табл. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: психологія матері
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність
Анотація: Изучается взаимосвязь параметров эмоционального интеллекта и привязанности к ребенку у матерей, имеющих детей первых двух лет жизни (n=100). Корреляционный анализ выявил наличие взаимосвязи между пониманием чужих эмоций, общим эмоциональным интеллектом матерей детей до года и поддержкой которую они оказывают своим детям. Установлено, что матери детей второго года жизни со средним уровнем привязанности имеют более низкие значения личностной и ситуативной тревожности, а также более высокий уровень понимания эмоций по сравнению с матерями, имеющими низкий уровень привязанности.
Вивчається взаємозв'язок параметрів емоційного інтелекту і прихильності до дитини у матерів, які мають дітей перших двох років життя (n = 100). Кореляційний аналіз виявив наявність взаємозв'язку між розумінням чужих емоцій, загальним емоційним інтелектом матерів дітей до року і підтримкою, яку вони надають своїм дітям. Встановлено, що матері дітей другого року життя із середнім рівнем прихильності мають більш низькі значення особистісної та ситуативної тривожності, а також більш високий рівень розуміння емоцій у порівнянні з матерями, які мають низький рівень прихильності.


Дод.точки доступу:
Меренкова, В. С.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88.6
А 28


   
    Адаптация русскоязычной версии "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард / Г. Г. Князев, Л. Г. Митрофанова, О. М. Разумникова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 112-118 : рис., табл. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.6
Рубрики: Психологія емоцій
   Психологія інтелекту

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- конфіматорний факторний аналіз -- експлоаторний факторний аналіз -- емоційний вираз обличчя
Анотація: Приводятся результаты адаптации "Опросника эмоционального интеллекта" К. Барчард на российской выборке (n=691). Применение эксплораторного и конфиматорного факторного анализа показало хорошее соответствие факторной структуры опросника теоретически ожидаемой. Выявленные половые и возрастные различия в оценках по шкалам опросника соответствовали описаным в литературе: эмоциональный интеллект у женщин был выше, чем у мужчин, и у взрослых выше, чем у подростков. Корреляция со шкалами "Маркеров факторов большой пятерки" соответствовали теоретически предсказанным. Эксперименты с предъявлением эмоциональных стимулов показали более высокую чувствительность к эмоциональному содержанию стимулов у лиц с высокими значениями по шкалам эмоционального интеллекта.
Наводяться результати адаптації "Опитувальника емоційного інтелекту" К. Барчард на російській вибірці (n = 691). Застосування експлораторного і конфіматорного факторного аналізу показало гарну відповідність факторної структури опитувальника теоретично очікуваної. Виявлені статеві і вікові відмінності в оцінках за шкалами опитувальника відповідали описам в літературі: емоційний інтелект у жінок був вище, ніж у чоловіків, і у дорослих вище, ніж у підлітків. Кореляція зі шкалами "Маркерів факторів великої п'ятірки" відповідали теоретично передбаченим. Експерименти з пред'явленням емоційних стимулів показали більш високу чутливість до емоційного змісту стимулів у осіб з високими значеннями по шкалах емоційного інтелекту.


Дод.точки доступу:
Князев, Г. Г.; Митрофанова, Л. Г.; Разумникова, О. М.; Барчард, К. (американський доктор філософії) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
88.4
П 12


    Павлова, Е. М.
    Креативность и толерантность к неопределенности как предикторы актуализации эмоционального интеллекта в личностном выборе / Е. М. Павлова, Т. В. Корнилова // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 39-49. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.4
Рубрики: Когнітивна психологія
   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
особистісний вибір -- креативність -- емоційний інтелект -- невизначеність -- творчість -- творчі професії
Анотація: Встановлені зв'язки показників креативності, толерантності-інтолерантності до невизначеності (ТН / ІНТ) і шкал емоційного інтелекту (ЕІ) на студентських вибірках. Продемонстровані відмінності в їх зв'язках між вибірками студентів-психологів, майбутніх музикантів і режисерів.


Дод.точки доступу:
Корнилова, Т. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
88.352
М 80


    Морозов, В. П.
    Эмоциональный слух: экспериментально-психологические исследования / В. П. Морозов // Психол. журн. - 2013. - Т. 34, № 1. - С. 45-62. - Библиогр.: 82 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.352
Рубрики: Психічні процеси--емоції особистості
   Когнітивна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психічні процеси -- емоції особистості -- емоційний слух -- емоційний інтелект -- невербальна комунікація
Анотація: Властивість особистості - переживати різні емоційні стани, керувати своїми емоціями, розвивати емоційний інтелект.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.202.5
П 80


    Прокопенко, Валентина.
    Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів [Текст] / В. Прокопенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 30-32 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.5
Рубрики: Початкова школа--навучальні проекти
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні здібності -- емоційний інтелект -- навчальні проекти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Разумникова, О. М.
    Влияние индуцированных эмоций на креативность / О. М. Разумникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 2. - С. 93-103. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.35
Рубрики: Креативність--вплив емоцій
   Емоції--креативність

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- емоційна регуляція -- нейротизм -- емоційний інтелект -- індукційні емоції
Анотація: Изучено влияние изменений настроения, вызванных просмотром слайдов разного эмоционального содержания, на психометрические показатели креативности студентов с учетом уровня их нейротизма и эмоционального интеллекта.
Вивчено вплив змін настрою, викликаних переглядом слайдів різного емоційного змісту, на психометричні показники креативності студентів з урахуванням рівня їх нейротизму та емоційного інтелекту.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
88.946
З-12


    Забаровська, С. М.
    Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 47-59. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.946
Рубрики: Шкільний психолог--емоційна компетентність
   Тренінги психологічні--емоційна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- програма тренінгу -- тренінг емоційної компетентності
Анотація: Мета тренінгу: сприяти формуванню емоційної компетентості психологів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
88.946
З-12


    Забаровська, С. М.
    Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 8-12
ББК 88.946
Рубрики: Шкільний психолог--емоційна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополуччя -- емоційний інтелект -- емоційна компетентність -- практичний психолог
Анотація: У статті здійснюється теоретичний аналіз поняття "психологічне благополуччя", "емоційний інтелект", "емоційна компетентність". Наводяться результати емпіричного дослідження залежності відчуття психологічного благополуччя практичних психологів від рівня їх емоційного інтелекту. Обґрунтовується міркування щодо розгляду емоційної компетентності психологів як умови підтримання їх психологічного благополуччя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
88.912
М 42


    Мединська, Ю. Я.
    Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] / Ю. Я. Мединська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 11-15. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.912 + 88.336-41 + 88.334.1
Рубрики: Інтелект--емоційний інтелект--діагностика
   Психодіагностика--емоційний інтелект

   Психологія особистості--інтелект

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- моделі здібностей -- змішана модель -- психологічна діагностика
Анотація: Стаття присвячена висвітленню сучасних теоретичних підходів до концептуалізації та дослідження феномену "емоційного інтелекту". Подано інформацію про моделі здібностей та змішані моделі визначення та дослідження емоційного інтелекту, а також проаналізовано деякі існуючі методики діагностики емоційного інтелекту з точки зору їхньої змістовної валідності. Виявлено та описано рія проблем у сфері діагностики емоційного інтелекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
88
С 95


    Сысоева, Т.
    Выраженность эмоционального эффекта Струпа и эмоциональный интеллект [Текст] / Т. Сысоева // Психологический журнал. - 2013. - Том т. 34, N 6. - С. 35-45. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Когнітивна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційний ефект Струпа -- емоційний інтелект -- переробка інформації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
88.5
Л 95


    Люсин, Д. В.
    Измерение способности к распознанию эмоций с помощью видеотекста [Текст] / Д. В. Люсин, В. В. Овсянникова // Психологический журнал. - 2013. - Том т. 34, N 6. - С. 82-95. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.5
Рубрики: Емоції (психол.)
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- відеотест


Дод.точки доступу:
Овсянникова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
88
Ж 91


    Журавлева, М. О.
    Развитие эмоционального интеллекта у будущих психологов: программа и результаты тренинга [Текст] / М. О. Журавлева // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 3. - С. 73-83. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: інтелект--емоційний
   Студенти-психологи

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- психологічні тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
88.4
К 54


    Князева, Татьяна Сергеевна.
    Распознавание музыкальных эмоций и эмоциональный интеллект / Т. С. Князева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 1. - С. 80-87. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Емоції--музичні емоції--студенти-музиканти
   Емоції--емоційний інтелект--студенти-музиканти

   Експериментальна психологія--групові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- музичні емоції -- музичні твори -- сприйняття музики -- музика -- ідентифікація емоцій -- музичні тести -- музичні фрагменти -- музичний диференціал -- активація -- точність розпізнавання -- рівні активації
Анотація: Наведено результати емпіричного дослідження емоційного інтелекту студентів-музикантів за допомогою тесту MSCEIT v.2.0. Перевірено та підтверджено гіпотезу про те, що рівень емоційного інтелекту, виміряний за допомогою методики MSCEIT v.2.0, позитивно пов’язаний з точністю розпізнавання музичних емоцій, зокрема чим вище емоційний інтелект, тим краще піддослідні розрізняють емоційний контекст музики.


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

22.
371.01
Р 64


   
    Розвиток соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів початкової школи [Текст] : Посібник / В. О. Киричук [та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Лук’янчук і Н. А. Климової ; НАПНУкраїни, Ін-т обдарованої дитини. - К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. - 132 с. : іл., табл. - Бібліогр. : с. 104-112 ; додатки: с. 113-131. - ISBN 978-966-2633-39-9 : 43.18 грн.
ББК 74.202.242 + 88.835
РУБ 371.01
Рубрики: Учні початкової школи
   Обдаровані діти

   Технології навчання

   Соціалізація школярів

   Психологія молодшого шкільного віку

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість особистості -- навчально-виховна робота -- психічний розвиток школяра -- емоційний інтелект -- мотивація навчання -- комунікативна компетентність


Дод.точки доступу:
Киричук, В. О.; Лук’янчук, Н. В.; Климова, Н. А.; Ковальова, О. А.; Савченко, Ю. Ю.; Єнотаєва, Л. Є.; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут обдарованої дитини (Київ)
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

23.
81.411.1-90
Г 62


    Голуб, Ніна.
    Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект [Текст] / Н. Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 2-7.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--емоційна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- емоційний інтелект -- кодування емоцій -- почуттєва сфера -- жанри мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

24.


    Шуневич, Оксана.
    Розвиток емоційного інтелекту учнів: лінгводидактичний аспект [Текст] / О. Шуневич // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 2-7.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі
   Психологія--інтелект

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- емоційний інтелект -- вербалізація емоцій -- емпатія -- урок української мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

25.
74.100.58
К 56


    Коваль, Світлана
    Як Зима з Весною сперечалися — і у настроях змагалися : музична розвага для дітей старшої групи [Текст] / Світлана Коваль, Світлана Масенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 37-40 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.58 + 74.100.55
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
   дошкільне виховання--музичний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
сценарій свята -- музичне виховання -- емоційний інтелект
Анотація: Подано сценарій розваги, під час якої малята примірятимуть на себе цікаві ролі, переживатимуть різні емоції, а ще будуть слухати музику, співати, танцювати і гратися.


Дод.точки доступу:
Масенко, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

26.
811.161.2-112
Z99


    Єрмоленко, Світлана Яківна.
    Експресивний потенціал української мови в листах-розмовах Тараса Шевченка [Текст] / С. Я. Єрмоленко // Українська мова : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 1 (61). - С. 18-28. . - ISSN 1682-3540
УДК
Рубрики: Українська мова--стилістика--епістолярний стиль
Кл.слова (ненормовані):
мова листів -- листи-розмови -- листування Шевченка -- епістолярій українських письменників -- емоційний інтелект -- поетичне мовомислення -- усно-розмовні експресеми


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

27.
373.3.018.262(477)
Д 18


    Даниленко, Г.
    Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Георгій Даниленко, Олена Щербакова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 8–9. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками--проект "Інтелект України"
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- співпраця з батьками -- робота з батьками -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоровий спосіб життя -- емоційний інтелект -- Інтелект України, проект -- педагогіка партнерства -- початкова школа
Анотація: Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізує основні принципи Педагогіки партнерства, тому важливою складовою є плідна співпраця з батьками.


Дод.точки доступу:
Щербакова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.


    Ясько, Катерина
    Освіта, націлена на виховання характеру [Текст] / Катерина Ясько // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 2-4 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання характеру
Кл.слова (ненормовані):
виховання особистісті -- педагогіка у світі -- моральне виховання -- успішність дитини -- самоконтроль -- витримка -- завзятість -- енергійність -- допитливість -- емоційний інтелект -- зарубіжний досвід виховання
Анотація: В статті піднімається питання освіти, націленої на виховання характеру. Висвітлюється досвід освітян Європи та США щодо виховання гармонійної особистості. Адже, як свідчать наукові дослідження західних психологів та едукологів (дослідників освіти), сильні риси характеру набагато важливіші для становлення успішної особистості, ніж високі показники IQ та відмінні оцінки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

29.
159.922.73
С 25


    Святенко, Ю.
    Діагностика емоційного стану дитини молодшого шкільного віку за допомогою проективної методики "Картки з емоціями" / Юлія Святенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 44–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--емоційний стан--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- емоції -- емоційний стан -- діагностика емоційного стану -- авторська проективна методика -- проективний підхід -- проективна діагностика -- емоційний інтелект -- розвиток особистості -- молодші школярі
Анотація: Стаття присвячена презентації у теоретичному обгрунтуванню авторської проективної методики "Картки з емоціями", що виявилась ефективною у психологічній роботі з дітьми молодшого шкільного віку. Запропонована процедура застосування розробленої методики.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
373.2.015.3:159.942
П 52


    Половіна, О.
    Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування
Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-51 
 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 67700
Кількість відвідувачів 936
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя