Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=забезпечення якості освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.58
А 64


   
    Аналіз міжнародного інституційного регулювання у сфері управління й забезпечення якості освіти [Текст] / Н. Рідей [и др.] // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 29-42.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--якість вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- управління якістю освіти -- інституційне регулювання якості -- світові організації -- забезпечення якості освіти


Дод.точки доступу:
Рідей, Наталія; Ільчик, Анастасія; Шофолов, Денис; Паламарчук, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Плахотнік, Ольга.
    Радикальні педагогіки в контексті "студентоцентрованої" соціогуманітарної освіти [Текст] / О. Плахотнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2014. - N 4. - С. 171-186. . - ISSN 1563-3713
ББК 74.584(4Укр) + 60р30
Рубрики: Соціологія--соціологічні освіта
   Соціологія--викладання соціології в ВНЗ

   Вища освіта--якість вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
соціологічна освіта -- викладання соціології -- студентоцентрований підхід -- студентоцентрована освіта -- радикальні педагогіки -- дискурсивні влади -- квір-педагогіка -- феміністична педагогіка -- якість викладання -- забезпечення якості освіти
Анотація: Метою статті є аналіз “студентоцентрованої” освітньої парадигми, критика неоліберального прочитання “студентоцентрованості” та її аксіологічне й епістемологічне переозначення через концепт радикальних педагогік. Автор пропонує приклади радикального педагогічного теоретизування: квір-інтерпретація феномену “незнаття”, переосмислення кооперативного навчання та практик звертання й іменування, деконструкція “прихованого навчального плану” тощо. Розглянуто перспективи можливих імплікацій радикальних педагогік в українську вищу освіту взагалі і викладання соціогуманітарних дисциплін зокрема.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
81.0р30
У 45


    Українська, О. О.
    Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти [Текст] / О. О. Українська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 1. - С. 46-50.
ББК 81.0р30 + 74.584(4)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--мовна освіта--європейські стандарти
   Кафедра української мови

   Європа--вища освіта--мовна освіта
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- європейські стандарти -- забезпечення якості освіти -- мовна освіта
Анотація: Мета статті - зробити огляд та проаналізувати основні європейські документи з мовної освіти, з’ясувати, як з їхньою допомогою горантувати якість навчання у ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 22038
Кількість відвідувачів 484
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя