Пошуковий запит: <.>K=загальна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| 74.262-252.47 О-55
Оловянникова, Т. А. Реализация потенциала преемственности в воспитании культуры исследовательской деятельности / Т. А. Оловянникова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 42-46. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.262-252.47 Рубрики: Освіта--викладання природничих наук--дослідницька робота учнів Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): загальна освіта -- викладання природничих наук -- дослідницька робота учнів -- культура дослідницької діяльності -- виховання культури діяльності -- технологія дослідницької діяльності Анотація: Про формування елементів культури дослідницької діяльності у школярів (на прикладі викладання природничих наук у ЗНЗ).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.04 П 19
Пастовенський, О. В. Поліструктурна модель громадсько-державного управління загальною середньої освітою / О. В. Пастовенський> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 12-18. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта--громадсько-державне управління Управління освітою Кл.слова (ненормовані): освіта -- загальна освіта -- загальна середня освіта -- управління освітою -- громадсько-державне управління -- загальна середня освіта -- освітні округи -- комунальні навчальні заклади -- автономні навчальні заклади -- приватні навчальні заклади -- ради навчальних закладів -- ради освітніх округів -- педагогічні ради -- піклувальні ради -- громадськість -- поліструктурна модель Анотація: У статті проаналізовано досвід громадсько-державного управління освітніми округами, комунальними, автономними і приватними загальноосвітніми навчальними закладами. Розгля механізми впливу громадськості на управління навчальними закладами через громадські управлінські структури - загальні збори, ради навчальних закладів, ради освітніх округів. Обгрунтовано і розроблено поліструктурну модель громадські державного управління загальною середньою освітою.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.202.54 Т 87
Турик, Л. А. Путь к посту президента начинается с игры "Дебаты" / Л. А. Турик> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 48-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.202.54 Рубрики: Освітні технології--ігрові методи навчання Дебати--освітня технологія Освіта Росії--організація освіти Кл.слова (ненормовані): загальна освіта -- Дебати, міжнародна гра -- освітні технології -- ігрові методи навчання -- розвивальна технологія -- ігрова технологія -- ігрове моделювання Анотація: Дебати - ігрова і розвивальна технологія (процес впровадження освітньої технології у різні сфери освіти).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.202.9 С 59
Сокольникова, Ф. М. Проектная деятельность как условие формирования основных компетенций учащихся / Ф. М. Сокольникова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 39-41. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.202.9 Рубрики: навчання--метод проектів Кл.слова (ненормовані): загальна освіта -- методи навчання школярів -- метод проектів -- проектна діяльність школярів -- основні компетенції учнів -- формування основних компетенцій -- моделювання навчальних проектів Анотація: Проектна діяльність як умова формування основних компетенцій учнів загальноосвітньої школи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.204.10 Т 36
Тесленко, В. И. Культурологический подход к управлению учебно-познавательной деятельностью учащихся-мигрантов / В. И. Тесленко, О. В. Ганушко> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 3-11. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.204.10 + 74.262.23-24 Рубрики: Навчання учнів--учні-мігранти Росія--освіта--учні-мігранти Кл.слова (ненормовані): загальна освіта -- школознавство -- керування навчальним процесом -- викладання фізики -- навчання учнів-мігрантів -- культурологічний підхід -- навчально-пізнавальна діяльність -- організація процесу навчання Анотація: Культурологічний підхід до управління навчально-пізнавальної діяльності учнів-мігрантів (викладання фізики в ЗНЗ).
Дод.точки доступу: Ганушко, О.В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.200.4 З-34
Зарецкая, И. И. Профилизация образования - цель обучения или воспитания? / И. И. Зарецкая> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 3-8. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.200.4 + 74.202.04 Рубрики: Виховання школярів--профілізація Освіта--профілізація освіти Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): загальна освіта -- профілізація освіти -- особистісно-орієнтоване навчання -- виховні задачі -- виховання школярів -- саморозвиток особистості учня -- профільне навчання школярів -- шлях професійного становлення -- актуальні виховні задачі Анотація: Актуальні виховні задачі профілізації загальної освіти, необхідність забезпечення реалізації особистісно-орієнтованого навчального процесу, підготовки особистості до соціального і професійного самовизначення.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.202.11 Н 59
Нечаев, М. П. Методика разработки программы воспитания и социализации обучающихся в условиях реализации ФГОС / М. П. Нечаев> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 15-20.
. - ISSN 0130-0776ББК 74.202.11 + 74.204.103 Рубрики: Освіта--освітні програми--програми виховання школярів Виховання школярів--керування виховною роботою Виховання школярів--програми виховання Росія--освіта--федеральні державні освітні стандарти Кл.слова (ненормовані): загальна освіта -- освітні програми -- програми виховання школярів -- соціалізація учнів школи -- методика розробки програми -- планування виховної діяльності -- керування виховною роботою Анотація: Методика розробки програми виховання і соціалізації учнів загальноосвітньої школи (керування виховною роботою, планування виховної діяльністі).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Данилова, Л. Н. Реформирование общего образования в Болгарии: история и современность / Л. Н. Данилова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 86-91. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Бол) + 74.04(4Бол) Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти Освіта в зарубіжних країнах Болгарія--освіта Кл.слова (ненормовані): історія освіти Болгарії -- організація освіти в Болгарії -- реформування освіти в Болгарії -- загальна освіта -- розвиток загальної освіти Анотація: У статті дано огляд розвитку болгарської школи з 1946 р. по теперiшнiй час.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.20(2Рос) М 54
Метлик, И. В. Развитие воспитательного компонента общего образования / И. В. Метлик> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 24-35. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.20(2Рос) Рубрики: Педагогіка--шкільна педагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогіка школи -- загальна освіта -- державні освітні стандарти -- ФДОС (Росія) -- ФГОС (Россия) -- духовно-моральне виховання -- громадянське виховання -- виховання у ДНЗ -- виховання у ЗНЗ Анотація: У статті розглядаються питання розвитку виховного компоненту загальної освіти у Російській Федерації.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.58 Д 25
Дебич, Марія. Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку / Марія Дебич> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 107-113 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--інновації Вища освіта--розвиток Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- загальна освіта -- Болонський процес -- Лісабонський проект Анотація: Розглянуто явище кількісних і якісних змін світової вищої освіти у другій половині XX cт. Докладно досліджено структурні інновації та розширення завдань вищої освіти. Зазначено суперечливість використання комп’ютерів у середніх і вищих школах. Для Європи засвідчено прискорений розвиток точних наук у ВНЗ і дослідних інститутах, що може стати підґрунтям співпраці України і Європейського Союзу в цьому напрямі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|