Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=заклади дошкільної освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 220
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
15
Н 34


    Коломоєць, Таміла Григорівна.
    До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України [Текст] / Т. Г. Коломоєць // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 72-76
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація дітей з особливими потребами -- заклади дошкільної освіти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.


    Гавриш, Наталія
    Новий Закон України "Про освіту". Які зміни очікують на дошкілля? [Текст] / Наталія Гавриш, Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 2-6 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи
Кл.слова (ненормовані):
нова термінологія -- заклади дошкільної освіти -- освітній процес в ЗДО -- вікова періодизація -- відповідальність батьків -- якість освіти


Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
373.213.15.025/.026:793.7](477)
А 23


    Агіляр Туклер, В.
    Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Вікторія Агіляр Туклер // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 17–22. - Зміст: Додаток 1 : Виховання ініціативності – запорука самореалізації дитини : семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти ; Додаток 2 : Як створити сприятливі педагогічні умови : пам’ятка для вихователів
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання грою
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- дошкільна педагогіка -- сюжетно-рольові ігри -- семінари-практикуми -- педагогічні умови -- пам’ятки -- дошкільне виховання -- формування особистості -- ініціативність
Анотація: У статті окреслено результати педагогічного експерименту, який тривав з 2014 по 2017 рік. За цей час у дошкільних навчальних закладах, які брали участь в експериментальній діяльності, було створено і апробовано систему роботи з використанням сюжетно-рольової гри як засобу ініціативності у дітей дошкільного віку. Вміщено розробку семінару-практикуму та подано педагогічні поради для вихователів щодо формування ініціативності у дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
373.211.21(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 32–37. - Зміст: Додаток : Як організувати полілог : тренінг для педагогів закл. дошк. освіти
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- висловлювання -- полілог -- тренінги -- запитання -- власна думка
Анотація: У статті подано розробку тренінга для педагогів закладів дошкільної освіти, який допоможе педагогам організовувати та проводити полілоги в дитячому садочку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.211(477)
Ш 64


   
    6 прийомів ефективної взаємодії з колективом // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. [36–40]. - Зміст: Партнерство та співпраця ; Позитивна атмосфера в колективі ; Делегування повноважень ; Спільна діяльність ; Способи впливу на підлеглих ; Тайм-менеджмент.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- управління -- керівництво -- взаємодія з колективом -- прийоми -- пам’ятки -- вихователі-методисти
Анотація: Пам’ятка для вихователя-методиста.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.2.016: 811.161.2](477)
Т 63


    Тоцька, Т.
    Добре слово, або Як прищепити любов до рідної мови / Тетяна Тоцька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 51–57. - Зміст: Принципи вивчення рідної мови ; Слово – джерело патріотичних почуттів ; Виразність мови ; Педагог – взірець і мудрий наставник ; Додаток : Василь Сухомлинський : поради для педагогів.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- рідна мова -- українська мова -- системи навчання -- поради -- педагогічна спадщина -- художні твори -- принципи -- патріотичні почуття -- виразність мовлення
Анотація: У статті йдеться про роль педагогічної та літературної спадщини В. О Сухомлинського в процесі навчання дошкільників української мови.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.033(477)
М 11


   
    Міжнародний день води // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 58–59. - Зміст: Цінність водних ресурсів ; Дітям про воду ; Святкуємо з дітьми.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- екологічне виховання -- вода -- Міжнародний день води, свято -- святкування -- заклади дошкільної освіти -- водні ресурси -- свята березня
Анотація: У статті йдеться про історію Міжнародного дня води і організацію заходів для відзначення цієї дати у закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.016:78](477)
Р 82


    Рубальська, Н.
    Музично-дидактична казка як форма розваги / Наталія Рубальська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 65–71. - Зміст: Мрії збуваються : муз.-дидакт. казка для дітей ст. дошк. віку.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--музичний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- музика -- розваги -- форми -- музично-дидактичні казки -- старший дошкільний вік
Анотація: У статті йдеться про музично-дидактичну казку як форму розваги на заняттях музики. Вміщено розробку заходу для дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.211.4(477)
Н 15


   
    Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 4–10. - Зміст: Завдання навчального курсу ; Навчально-тематичний план ; Додаток 1 : Введення в тему курсу ; Додаток 2 : Реєстраційна форма слухача курсу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
дистанційні курси -- інтелектуальні карти -- самоосвіта вихователів -- професійна діяльність -- самоосвітня діяльність -- навчально-тематичний план -- заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті йдеться про дистанційний курс "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні", розроблений спеціально для педагогів і психологів системи освіти, зокрема для керівників та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти. Автор курсу Інна Кіндрат.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.216.7(477)
М 76


    Молчанюк, К.
    Лепбук – розвивальна книжка з індивідуальним характером / Кароліна Молчанюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 11–17. - Зміст: Новий спосіб систематизації знань ; Створення лепбука: від ідеї до втілення ; Лепбук і розвиток творчих здібностей дитини ; Лепбук на замовлення ; Додаток : Тематичнй лепбуки : зміст. наповнення.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--навчальні посібники для дітей
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- навчальні посібники -- лепбук -- систематизація знань -- освітня робота -- наколінна книжка -- творчі здібності -- дошкільники -- сімейний лепбук -- самостіне навчання -- створення -- змістове наповнення
Анотація: У статті описано досвід Приватного закладу дошкільної освіти "Чайка" ДП "Облагротехсервіс" міста Одеси щодо використання практичних методів навчання, а саме створення лепбуків – тематичних папок/книжок, в яких систематизовано навчально-розвивальні матеріали з якоїсь теми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.211.21(477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Свобода самовизначення, або Формуємо успішну особистість на етапі дошкільного дитинства / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 18–24. - Зміст: Додаток 1 : Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства : тренінг-лабораторія для педагогів ; Додаток 2 : Нові форми та методи роботи з дітьми.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- тренінг-лабораторія -- інтерактивні методичні заходи -- самовизначення -- свобода самовизначення -- моральні цінності -- форми -- методи -- робота з дітьми -- халабудна педагогіка
Анотація: У статті вміщено розробку тренінг-лабораторії для вихователів з теми "Свобода самовизначення як умова формування успішної особистості на етапі дошкільного дитинства". Подано перелік нових форм та методів роботи з дітьми, згупованих за такими компонентами: середовищний, мотиваційний, діяльнісний, результативний, рефлексивний.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
373.212.172(477)
О-64


   
    Організовуємо режимні моменти, пов’язані з харчуванням дітей, правильно // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 45–47.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--харчування дітей
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- харчування дітей -- режим харчування дітей -- тести
Анотація: Тест для педагогів, щодо оцінювання рівня знань з питання організації режиму харчування дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
373.2.016:511-028.31](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Як вивчити з дитиною числа та цифри: порадник для батьків / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 48–53. - Зміст: Ознайомлюємо з цифрами ; Закріплюємо порядок чисел ; Перетворюємо навчання на гру ; Ознайомлюємо зі складом числа ; Навчаємо писати цифри ; Проводимо асоціації ; Додаток : Вчимося рахувати : вірші для ознайомлення дітей з цифрами Галини Джеджули.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання дошкільників
Анотація: У статті подано поради щодо вивчення з дошкільниками цифр і чисел.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
373.213.831:502/504](477)
Д 40


    Джемула, Г.
    Прилітайте, птахи, прилітайте! : сценарій муз. розваги до Всесвіт. дня переліт. птахів / Галина Джемула // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 56–60.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- сценарій музичної розваги -- музичні розваги -- Всесвітній дня перелітних птахів, свято


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
373.2.016:511-028.31](477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Моніторимо рівень сформованості математичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 69–71. - Зміст: Орієнтири Державного стандарту ; Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток : Протокол оцінювання рівня сформованості математичної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
   Дошкільна освіта--педагогічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання математики в ДНЗ -- педагогічні дослідження -- математична компетенція -- моніторинг -- методика дослідження -- оцінювання
Анотація: У статті подано поради щодо моніторинг сформованості математичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
373.211.21(477)
Р 69


    Романюк, І.
    Формулювання завдання на новий навчальний рік / Ірина Романюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 4–9. - Зміст: Що визначає кількість річних завдань ; Якими мають бути формулювання ; Як визначати річні завдання ; Додаток 1 : Приклади формулювань річних завдань закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Методичні форми роботи з педагогами для розв’язання річного завдання "Розвиток монологічного мовленя дітей дошкільного віку під час навчання складати розповіді за картиною".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--річні завдання
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- річні завдання -- формулювання -- методичні форми роботи
Анотація: У статті подано поради щодо формулювання завдань на новий навчальний рік, а саме: що слід врахувати під час визначення змісту та кількості завдань; вимоги до формулювання кількості завдань; як професійно та ефективно їх розв’язувати.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
373.211.21(477)
Д 72


    Дралюк, Я.
    SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Яна Дралюк, Людмила Гриненко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 10–15. - Зміст: Що таке SWOT-аналіз ; Як організувати SWOT-аналіз ; Як знайти правильне рішення ; Додаток 1 : Анкета для педагогів ; Додаток 2 : SWOT-аналіз методичної роботи закладу дошкільної освіти № 100 "Казка".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- SWOT-аналіз -- організація -- анкетування
Анотація: У статті подано визначення поняття SWOT-аналіз. Описано досвід закладу дошкільної освіти № 100 міста Києва щодо використання SWOT-аналізу під час планування діяльності закладу.


Дод.точки доступу:
Гриненко, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
373.211.4(477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 16–22. - Бібліогр.: 4 назв. - Зміст: Особливості побудови інтелектуальних карт ; Асоціативність ; Фізіологічні основи процесу сприймання інформації ; З історії інтелектуальних карт ; Створити образ –значить запам’ятати: опис експерименту.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- методична робота -- інтелектуальні карти -- Mind Mapping, технологія -- мислення -- запам’ятовування -- асоціативність -- сприймання інформації
Анотація: У статті йдеться про процеси мислення людини та пов’язану з цим технологію Mind Mapping. Матеріал вміщено а рамках дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
373.212.5(477)
Б 11


    Бєлєнька, Г.
    Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розпорядок дня
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення
Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Половіна, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
373.211.21(477)
Д 79


    Дуброва, Н.
    На варті безпеки життєдільності дітей / Наталія Дуброва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 36–39. - Зміст: За що відповідає вихователь-методист ; Як правильно організувати роботу з дітьми ; Як навчати педагогів ; Робота з батьками.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- безпека життєдіяльності -- робота з дошкільниками -- робота з педагогами -- робота з батьками
Анотація: У статті йдеться про організацію вихователем-методистом безпечної та корисної диттєдіяльності дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.


   
    9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. [42–44].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- безпека життєдіяльності -- охорона праці -- домедична допомога -- навчання -- пам’ятки для педагогів ДНЗ
Анотація: Пам’ятка.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
373.21.088:658.345](477)
П 27


   
    Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 45–47.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- безпека життєдіяльності -- дошкільники -- самодіагностика -- тестування -- тести
Анотація: Тест для самоперевірки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
373.2.016:613](477)
Л 11


    Лісіченко, О.
    Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 48–53. - Зміст: Формуємо свідоме ставлення до безпеки ; Реалізуємо освітню роботу системно ; Застосовуємо різні методи ; Організовуємо різні форми роботи ; Додаток : План освітньої роботи з безпеки життєдіяльності для дітей старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- дошкільники -- свідоме ставлення -- форми роботи -- старший дошкільний вік
Анотація: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської осбласті, щодо організації роботи з формування у дошкільників свідомого ставлення до безпеки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
373.2.016:613](477)
Л 11


    Лісіченко, О.
    Хвилинки безпеки / Олена Лісіченко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. [54–56]. - Зміст: Ми – пішоходи ; Ми і транспорт.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей
   Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- правила дорожнього руху -- пішоходи -- поради батькам -- робота з батьками -- освіта батьків -- транспорт
Анотація: У статті вміщено низку порад для батьків щодо навчання дошкільників правилам дорожнього руху. З досвіду роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.
373.2.015.31:173.5](477)
Д 34


   
    День батька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 64–65. - Зміст: Запрошуємо тата на свято ; Граємо з татом ; Читаємо про тата.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--родинне виховання
   Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- свята -- родинні свята -- родинне виховання -- сімейне виховання -- День батька, свято -- 17 червня -- свята червня
Анотація: У статті йдеться про організацію Дня батька в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
37.091.33-027.22:792.28.026:394.268.2](477)
Л 33


    Лебедєва, Н.
    Хата на тата : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Наталія Лебедєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 66–69.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- свята -- сценарії -- День тата, свято -- родині свята -- старший дошкільний вік -- розваги
Анотація: Сценарій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.


   
    8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. [28].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розпорядок дня
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- організація -- пам’ятки для педагогів ДНЗ
Анотація: Пам’ятка для педагогів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.
37.091.12:331.36](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 4–14. - Бібліогр.: 3 назви. - Зміст: Символізація змісту в інтелектуальних картках ; Систематизація змісту в інтелектуалних картках ; Правила побудови інтелектуальної карти ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Оцінка" ; Інтелектуальна карта "Літо-літечко" ; Інтелектуальна карта "Педагогіка для всіх" ; Інтелектуальна карта – засіб символізації і систематизації інформації.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації
   Заклади дошкільної освіти--методична робота

Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- систематизація інформації -- інтелектуальні карти
Анотація: В статті розкрито другу тему дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
373.2.09(477)
П 52


    Половіна, О.
    5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація діяльності
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія
Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
373.2.091.217:379.8
Г 74


   
    Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить / підгот. Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. [20–23].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--літній оздоровчий період
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- літні табори -- літнє оздоровлення -- організація -- директор -- вихователь-методист -- вихователь -- музичний керівник -- інструктор з фізкультури -- медична сестра -- пам’ятки
Анотація: Пам’ятка.


Дод.точки доступу:
Савінова, Наталія \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 68609
Кількість відвідувачів 940
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя