Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зміст освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-59 
1.
371(075.3)
Г 15


    Галузяк, Василь Михайлович.
    Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Учитель

   Спілкування педагогічне

   Дидактика

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Комп’ютерна техніка

   Проблемне навчання

   Програмоване навчання

   Технології навчання

   Виховання--методи--форми

   Колектив

   Самовиховання школярів

   Сім’я і школа

   Поведінка--відхилення

   Важковиховуваність

   Школознавство

   Управління освітою

   Управління школою

   Методична робота в школі

   Навчально-методична робота--планування

   Планування--школа

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІСТ ОСВІТИ


Дод.точки доступу:
Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович
Примірників всього: 53
ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11)
Знайти схожі

2.
37(4Укр)2
Н 63


    Ніколаєнко, Станіслав Миколайович.
    Стратегія розвитку освіти України: Початок XXI століття [Текст] : научное издание / С. М. Ніколаєнко ; Міністерство освіти і науки України. - К. : Знання, 2006. - 253 с. - ISBN 966-346-130-6 : 6.10 грн.
    Зміст:
Державна програма розвитку освіти в Україні на 2006 - 2010 роки: Концепція . - С .211-228
Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці на 2006-2010 роки: Державна програма . - С .228-232
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр)
РУБ 37(4Укр)2
Рубрики: Вища освіта в Україні
   Інформаційне забезпечення управлння освітою

   Освіта в Україні--розвиток освіти

   Професійна підготовка

   Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інформатизація вищої освіти


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.


    Ястребова, В. Я.
    Освітня програма сільської школи [Текст] / В.Я. Ястребова // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.2. - С. 112
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: педагогічні технології
   моніторинг в освіті

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- освітній моніторинг
Анотація: У посібнику розробляється модель освітньої програми сільської школи як виду соціально-педагогічного проектування в управлянській діяльності, розглядається специфіка цілей освіти сільської школи на всіх рівнях. Здійснюється стислий огляд технологій, моделей, освітніх програм, які можуть бути використані всучасній сільській школі. Пропонується варіант прорами освітнього моніторингу, а також деякий діагностичний інстументарій до нього.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Корсак, К.
    Нові технології - новий образ світу - нові філософсько-гуманістичні основи педагогіки [Текст] / К. Корсак // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2006. - N3. - С. 10-15.
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти


Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

5.


    Савченко, О.
    Розвивальний потенціал змісту освіти у 12-річній школі [Текст] / О. Савченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 2-7
Рубрики: освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- 12-річна школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
372.013.42:378.14(043.3)
С14


    Сайко, Наталія Олександрівна.
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вихователів до соціалізації дітей дошкільного віку [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Н. О. Сайко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти
   Кафедра дошкільної освіти--автореферати дисертацій

   Автореферати дисертацій--дошкільна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- зміст освіти -- етапи підготовки -- дошкільна педагогіка -- автореферати з дошкільної педагогіки


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

7.
378.147:339.543(043.2)
П12


    Павленко, Олена Олександрівна.
    Формування комунікативної компетенції фахівців митної служби в системі неперервної професійної освіти [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. О. Павленко ; Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2005. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Професійна освіта
   митна служба

   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інновації -- інтегрований підхід


Дод.точки доступу:
Київський національний ун-т імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

8.
74
С21


    Саф'янюк, Зоряна Георгіївна.
    Розвиток теорії та практики реальної освіти на західноукраїнських землях (1849-1939 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / З. Г. Саф'янюк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
реальна освіта -- реальні навчальні заклади -- навчальний план -- зміст освіти


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.
331.543(477)
В 14


    Вайнтрауб, М.
    Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
УДК
ББК 74.6
Рубрики: Професійна освіта
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована професія -- навчання -- формування навчання -- принципи формування навчання -- зміст освіти -- професії -- зміст професій -- зміст інтегрованих професій
Анотація: Обгрунтована необхідність появи нових, інтегрованих професій, при формуванні яких необхідно дотримуватись принципів: фундаментальності, науковості, об'єктивності, гуманізації, технологічності, економічності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
37.014.52(73)
Л 73


    Локшина, О. І.
    До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   релігія і освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   США--освіта та педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
школи -- державні школи -- релігійне виховання -- зміст освіти -- національні стандарти -- освіта -- зміст освіти -- зміст освіти у школах
Анотація: Охарактеризовано статус релігії в шкільній освіті США, проаналізовані особливості структурування знань з релігії в національних освітніх стандартах для державних шкіл.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.58
Ц 67


    Ципко, Вікторія.
    Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Виховання студентів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання
Анотація: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

12.
74
Л 61


    Липова, Людмила.
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: навчання диференційоване
   Допрофільна підготовка учнів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів
Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

13.
81.43.21-90
Б 77


    Бойко, Е. Ю.
    Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент
Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74
H99


   
    IV українсько-польський форум // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - 2-а с. обкл. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Педагогічна освіта
   освіта в Україні--міжнародні зв’язки

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- теорія змісту освіти -- форуми -- освітні форуми -- українсько-польські форуми -- розвиток педагогічних наук -- технології підготовки вчителя
Анотація: Стаття присвячена науковому форуму "Україна - Польща", який є спільним проектом Національної академії педагогічних наук України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

15.
74.2
П 55


    Пометун, Олена.
    Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Учні
   Навчальна діяльність учнів

   школа сучасності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

16.
74.2
О-76


    Остапчук, Олена.
    Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: школа сучасності
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності
Анотація: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

17.
81.43.21
Г 70


    Горчакова, Н. В.
    Изучение иностранного языка как средство приобщения к другой культуре [Текст] / Н. В. Горчакова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 19/21. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.43.21
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти
   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Кафедра англійської філології

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- полікультурність -- соціолінгвізм -- лінгвокраїнознавство
Анотація: Вивчення іноземної мови допомагає учням розвивати особисте відношення до культури, формувати систему моральних цінностей та позитивне ставлення до іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

18.
74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Дод.точки доступу:
Конфуцій \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.


    Лупійчук, Алла.
    Сучасна шкільна літературна освіта : стан, проблеми, перспективи / А. Лупійчук // Укр. мова й л-ра в серед. шк., гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 9. - С. 75-76
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: освіта літературна
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- літературна освіта -- шкільна літературна освіта -- читання -- читання книг -- життєво-важлива інформація


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

20.
74.2
С 37


    Симоненко, Тетяна.
    Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови / Т. Симоненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 39-41. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Зміст освіти
   лінгводидактика

   Освіта--інновації

   Освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- технологія навчання -- лінгвокультурологічний підхід -- лінгвокультурологічна компетенція -- зміст освіти -- рідна мова -- навчання рідної мови
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему лінгводидактики середньої школи, а саме питання про основні принципи та дидактичні умови розроблення перспективних технологій, які можуть бути ефективними у процесі реалізації лінгвокультурологічного підходу до навчання рідної мови в загальноосвітніх школах України.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

21.
74.58(4Укр)
О-34


    Овсієнко, Людмила.
    Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів [Текст] / Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 46-48.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури
   компетентнісний підхід у навчанні

   Зміст освіти

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- зміст освіти -- вчителі-словесники
Анотація: У статті розкривається концептуальна сутність компетентнісногопідходу як ефективного засобу підготовки студентів до застосування знань у практичній діяльності. Акцентується увага на основних проблемах упровадження компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів-словесників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

22.
74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика / Г. Васьківська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 25-30 : рис., табл. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Освіта--старша школа
Кл.слова (ненормовані):
фндаменталізація -- зміст освіти -- старша школа -- навчально-виховний процес -- гуманізація


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.840 + 74в2:88
Рубрики: Психологія--психолого-педагогічна наука
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна наука -- зміст освіти -- освітні технології -- методи навчання -- виховання особистості -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральний розвиток
Анотація: У статті аналізується сучасний стан психолого-педагогічної науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

24.


   
    Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 73-74. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Профільне навчання--семінари--Україна--Київ, квітень 2012 р.
   Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- зміст освіти -- семінари
Анотація: У статті висвітлено роботу науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання", який пройшов у квітні ц.р. на базі гімназії № 290. Семінар організовано лабораторією дидактики Інституту педагогіки НАПН України, гімназією № 290, Інститутом післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Науково-методичного центру профільного навчання управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

25.
74.04(4Укр)
Z99


    Єресько, Олег Вікторович.
    Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми : [розмова з О. В. Єреськом, дир. департаменту заг. серед. та дошк. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, про впровадж. нових стандартів освіти, нових типових навч. планів і програм, про підготов. вчителів, що набиратимуть учнів-першачків у 2012 р. / розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 62-64
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--державні стандарти
   Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти

Кл.слова (ненормовані):
державні стандарти -- початкова освіта -- зміст освіти -- типові навчальні плани -- програми -- підручники -- початкова школа -- підготовка вчителів -- основна школа -- середня освіта


Дод.точки доступу:
Жованик, Оксана \вела розмову.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

26.
74.2
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи
Анотація: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту.


Дод.точки доступу:
Редько, Валерій

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

27.
81.43.21-90
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу [Текст] / В. Буренко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 7-9. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Іноземні мови--початкова школа--зміст освіти
   Початкова школа--уроки іноземної мови

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- початкова школа -- зміст освіти -- довільні дії -- мимовільна увага -- навчальна гра -- сприймання -- мовленнєва діяльність -- пам’ять -- пізнавальна активність -- контроль -- оцінювання
Анотація: У статті розповідається про ставлення до навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку, формування елементарної комунікативної компетенції початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

28.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
Шифр: ВШ-3/2012/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2012р. N 11
Зміст:
Прес-служба МОНМС України інформує. - С.3-6
Кл.слова: Кримський інженерно-педагогічний університет, конференція, співпраця систем вищої освіти
Сухарніков, Ю. Суть поняття learning outcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков. - С.7-24 : табл.
Кл.слова: учіння, результати учіння, навчання
Пендзей, І. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей. - С.25-35 : табл.
Кл.слова: Болонський процес, кредитно-модульна схема організації навчального процесу, 100-бальна шкала оцінювання знань
Якубов, Ф. Трансформація парадигми підготовки сучасного інженера - імператив інноваційної економіки / Ф. Якубов [и др.]. - С.36-43
Інші автори: Абдулгазіс У., Большаков А., Марковська О.
Кл.слова: вища технічна освіта, технічна творчість, винахідництво
Артюх, С. Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло. - С.44-48
Кл.слова: вища освіта, якість освіти, зміст освіти
Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ / Г. Башнянин, П. Мисловський. - С.49-63 : табл.
Кл.слова: інформаційний поступ, інтелектуальна еліта, інтенсивні методи
Чернігівська, Н. Проблема готовності майбутніх учителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: визначення критеріїв, показників та рівнів / Н. Чернігівська. - С.64-70 : табл.
Кл.слова: критеріальна база готовності, показник, самоосвітня діяльність
Галиця, О. Безмашинний програмований метод і його застосування у навчальному процесі ВНЗ / О. Галиця. - С.71-76
Кл.слова: контроль знань студентів, безмашинний програмований метод, тестові системи
Іванова, О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова. - С.77-82
Кл.слова: пізнавальна діяльність, активне навчання, безперервна освіта
Шрайберг, Я. Інтеграція бібліотек в інформаційне суспільство, яке розвивається: що нас чекає попереду? / Я. Шрайберг. - С.83-119 : il.
Кл.слова: інформаційне суспільство, публічні бібліотеки, вузівські бібліотеки
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України / О. А. Удод. - С.120-127
Кл.слова: книги, підручники, гриф МОНМС України
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
74.58(4Укр)
А 86


    Артюх, С.
    Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2012. - N 11. - С. 44-48 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
   Вища освіта--якість вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- зміст освіти -- система освіти -- ринок праці -- виробництво -- професійна підготовка -- вимоги ринку праці -- практична підготовка
Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями.


Дод.точки доступу:
Лазуренко, О.; Махотіло, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-59 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 47334
Кількість відвідувачів 1271
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя