Пошуковий запит: <.>K=навчальна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рибалка, В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження [Текст] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 1-12 : портр
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів психологія педагогічна розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність
Дод.точки доступу: Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.545 М43
Межейнікова, Лада Станіславівна. Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи в процесі розв’язування математичних задач фінансового змісту [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання математики / Л. С. Межейнікова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. - ББК 74.262.21 Рубрики: викладання математики пізнавальна діяльність автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): пошукова діяльність -- навчальна діяльність
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.1р Т58
Тополя, Лариса Василівна. Дидактичні ігри під час вивчення алгебри та геометрії в 7-9-х класах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / Л. В. Тополя ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2003. - 20 с. - РУБ 22.1р Рубрики: Викладання алгебри і початків аналізу в школі викладання геометрії в школі автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- навчальна діяльність -- дидактичні ігри
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.5 С64
Сопнєва, Надія Богданівна. Педагогічні умови формування навчальної етичної діяльності майбутнього вчителя [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Н. Б. Сопнєва ; Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХДПУ, 2003. - 17 с. - РУБ 74.5 Рубрики: Професійна освіта автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ -- ЕТАПИ -- ВЗАЄМОДІЯ
Дод.точки доступу: Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 371.311:81'243 Т 36
Тесленко, С. В. Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови Кл.слова (ненормовані): індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 М 42
Медведев, А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности / А. М. Медведев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 72-81. - Библиогр.: 19 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Кафедра психології Навчальна діяльність Діагностика психологічна Психологи педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): експериментально-генетичний метод -- метод зрізів -- одиниця аналізу -- розвиток -- опосередкування -- мислення -- навчальна діяльність -- навчальна задача -- узагальнений спосіб дії -- ідеальні дії -- уява
Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Р 17
Разина, Т. В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов [Текст] / Т. В. Разина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 62-67.
ББК 88 Рубрики: Мотивація навчання студентів Самосвідомість особистості Кл.слова (ненормовані): мотивація наукової діяльності -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- девальвація освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Л 11
Лісновська, Л. Б. Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю [Текст] / Л. Б. Лісновська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-17.
ББК 88 Рубрики: самооцінка дитини Кл.слова (ненормовані): ставлення до навчання -- самооцінка першокласників -- міжособові контакти -- навчальна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Л 82
Лубовский, Д. В. Внутрення позиция личности как феномен самоорганизации / Д. В. Лубовский> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 116-123. - Библиогр.: 24 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88 Рубрики: Особистість Психологія особистості самоорганізація педагогічна психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- підлітки -- внутрішня позиція особстості -- самоорганізація -- вплив -- навчальна діяльність -- синергетика -- умови розвитку
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пашкова, О. А. Out-of-school activity "Autumn miracles". Level: pre-intermediate [Текст] / О. А. Пашкова, І. В. Варяниця> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 28. - С. 15-18.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Кл.слова (ненормовані): осінь чудес -- навчальна діяльність Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Осінь чудес".
Дод.точки доступу: Варяниця, І. В. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 М 48
Мельник, В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики [Текст] / В. І. Мельник> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 43-44.
ББК 74.2 Рубрики: Олімпіади з інформатики Кл.слова (ненормовані): предметна компетентність учня -- підготовка до вивчення предмета -- навчальна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 З-17
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 66-80.
ББК 88.840 Рубрики: Психологія навчальної діяльності Навчальна діяльність учнів навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність -- рівні сформованості -- навчальні дії
Дод.точки доступу: Репкин, В. В.; Репкина, Г. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.8 В 18
Вартанова, И. И. Устойчивость системы ценностей старших школьников / И. И. Вартанова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 221-229. - Библиогр.: 18 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.8 Рубрики: психологія школяра Кл.слова (ненормовані): цінність школярів -- внутрішні конфлікти -- навчальна діяльність -- підлітки
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.37 Ш 16
Шадриков, В. Д. Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Культурно-історична психологія Людина--розвиток Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика. Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.1 С 24
Свєтлова, Т. В. Форми організації навчальної діяльності на уроці. Методи, прийоми навчання. Дидактична абетка. [Текст] / Т. В. Свєтлова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 28. - С. 6-11
ББК 22.1 РУБ 22.1 Рубрики: Викладання математики в школі Кафедра вищої математики Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 К 96
Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 7-13. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202 Рубрики: навчання інноваційне Методи навчання Кл.слова (ненормовані): навчальна ситуація -- рівні невизначенності -- Учіння -- навчальна діяльність Анотація: У статті розглядається структура навчальної ситуації з позиції структури діяльності, створюються різні моделі рівнів невизначеності навчальної ситуації, досліджуються умови її розв’язування як складової інноваційних підходів до навчального процесу.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49.
ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки Анотація: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гордеева, Т. О. Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов: их источники и влияние на психологическое благополучие / Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 35-45. - Библиогр.: 18 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.4 Рубрики: Студенти--навчальна мотивація Студенти--психологічне благополуччя Кл.слова (ненормовані): мотивація -- навчання студентів -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- зовнішня мотивація -- базові психологічні потреби -- потреба в автономії -- потреба в компетентності -- психологічне благополуччя -- академічні досягнення Анотація: Основная цель исследования состоит в выявлении средовых источников разных типов внутренней и внешней мотивации, а также их роли в психологическом благополучии студентов вузов. Основна мета дослідження полягає у виявленні середовищних джерел різних типів внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також їх ролі в психологічному благополуччі студентів вузів.
Дод.точки доступу: Сычев, О. А.; Осин, Е. Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максимов, Микола. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 88.840 Рубрики: Творчі здібності учнів Шкільний психолог--психокорекційна робота Кл.слова (ненормовані): шкільна психологічна служба -- навчальна діяльність -- психологічна служба -- психічний розвиток -- діагностика -- психокорекція -- творчий потенціал учнів Анотація: У статті представлено досвід роботи психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318 щодо створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1.
ББК 74.202.245 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації Навчання--особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Люшин, Микола. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6-7-х класах / М. Люшин> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 52-56. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 83.3(0)р10 Рубрики: Всесвітня література--зміст освіти--релігієзнавчий компонент Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- релігієзнавство -- всесвітня історія -- навчальна діяльність -- системність -- наступність Анотація: У статті проаналізовано методичні засади реалізації релігієзнавчого матеріалу на уроках всесвітньої історії в 6-7 класах. Встановлено перелік зазначених методичних засад на основі аналізу навчальних програм, засобів навчання та практики навчання історії. Визначено, що метою реалізації релігієзнавчої складової змісту освіти є формування особистості школяра, який буде готовий використовувати засвоєні релігієзнавчі знання, сформовані вміння та особистісні якості (доброзичливість, толерантність, адаптивність) у подальшому житті: під час спілкування з представниками релігійних, державних, громадських, освітніх та інших організацій у межах конфесійної тематики та у повсякденному спілкуванні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.2 Б 79
Болотов, В. А. Действие педагога и ученика в различных образовательных системах / В. А. Болотов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 50-57. - Библиогр.: 17 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.2 Рубрики: Педагогіка--дидактика--процес навчання Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): процес навчання -- навчальна діяльність -- спільна навчальна діяльність -- діяльність вчителів та учнів -- засвоєння знань -- якість знань Анотація: У статті дається опис різних підходів до взаємодії педагогів і учнів у процесі навчання. В статье даётся описание различных подходов к взаимодействию педагогов и учащихся в процессе обучения.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.21 Д 84
Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 21-24
ББК 74.202.21 + 88.6 + 74.200.3 Рубрики: навчання розвивальне Психологія навчання--учні--міжособистісні стосунки Міжособистісні стосунки Кл.слова (ненормовані): розвиваюче навчання -- навчальний колектив -- міжособистісні відносини -- навчальна діяльність -- група-лідер Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі-лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група-лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ВУМЛ-1/2013/15 Журнал Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : "Основа", 2003 - . - Виходить тричі на місяць 2013р. N 15
Зміст: Груніна, Г. М. Творча й пошукова діяльність на уроках української мови й літератури / Г. М. Груніна. - С.2-9. - Бібліогр. : 12 назв Ірванець, О. Мій хрест : вірш / О. Ірванець. - С.9 Коломис, Г. Г. Життєві компетентності школяра: акмеологія в навчанні мови та літератури / Г. Г. Коломис. - С.10-12. - Бібліогр. ? 3 назви Кл.слова: навчальна діяльність, сума знань, інтегральна готовність Мачуха, О. А. Повторення в кінці року : 6 клас. Уроки української мови з використанням здоров’язберігаючих технологій / О. А. Мачуха. - С.13-18 Саєнко, Е. І. Любов доближнього. Якою вона була і має бути сьогодні? : урок-круглий стіл (8 клас) / Е. І. Саєнко. - С.19-23 Троценко, С. В. Галина Мальк "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" : Урок-подорож. 5 клас / С. В. Троценко. - С.24-28 Домановська, О. М. Одного разу на Івана Купала... : народознавче свято / О. М. Домановська. - С.29-31. - Бібліогр. : 4 назви Бугло, І. О. Горнеться сонце до матері : виховна година. 5 клас / І. О. Бугло, В. В. Єфименко, В. В. Куксін. - С.32-35 Чому ми так говоримо? З історії відомих висловів. - С.36-39 Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.411.1-90 К 61
Коломис, Г. Г. Життєві компетентності школяра: акмеологія в навчанні мови та літератури [Текст] / Г. Г. Коломис> // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2013. - N 15. - С. 10-12. - Бібліогр. : 3 назви
ББК 81.411.1-90 + 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність -- сума знань -- інтегральна готовність -- акмеопідхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584(4Укр) С 21
Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності [Текст] / І. Сафонова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 6. - С. 92-102 : табл. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.584(4Укр) Рубрики: Вища освіта--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): концептуальна парадигма -- педагогічний експеримент -- педагогічна корекція -- навчальна діяльність -- духовні потреби -- корекційні дії -- виховна превентивна діяльність Анотація: На основі характеристик і показників готовності вчителя до превентивної діяльності визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584(4УКР) Л 24
Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 30-34 : рис.
ББК 74.584(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади--гуманітарні університети Кл.слова (ненормовані): гуманітарний розвиток -- гуманітарний ВНЗ -- регіональний університет -- ювілей університету -- неперервна освіта -- навчальна діяльність -- наукова діяльність -- перспективи розвитку -- інноваційність -- інтеграція науки і практики -- регіональний освітній центр -- міжнародна співпраця -- науково-методична співпраця Анотація: У статті окреслено перспективи розвитку навчальної та наукової діяльності Севастопольського міського гуманітарного університету як освітнього центру регіону, його міжнародної науково-методичної співпраці з вищими навчальними закладами гуманітарного напряму.
Дод.точки доступу: Севастопольський міський гуманітарний університет \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.43.21-90 Х 77
Хонда, Т. І. Інтерактивні технології навчання / Т. І. Хонда> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 59-62.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання англійської мови в школі Інтерактивні технології--уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): інтерактивне навчання -- навчальна діяльність -- "мозковий штурм" -- методи навчання -- кооперативне навчання Анотація: У статті розглянуто інтерактивні методи навчання іноземних мов та подано приклади інтерактивних технологій, які автор впроваджує на своїх уроках.
Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 С 53
Сняданко, І. І. Діагностика рівня навчальної самоефективності студентів [Текст] / І. І. Сняданко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 45-51
ББК 88.840 Рубрики: Психологія студента Кл.слова (ненормовані): навчання студента -- самоефективність -- навчальна самоефективність -- навчальна діяльність -- рівень навчальної самоефективності студентів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.6 Л 68
Лобынцева, Светлана Викторовна. Повышение информационной грамотности подростков в условиях детского лагеря / С. В. Лобынцева> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 6. - С. 24-32. - Библиогр.: 2 назв.
. - ISSN 2220-6051ББК 74.6 Рубрики: Інформаційна культура--формування--дитячий табір Кл.слова (ненормовані): інформаційна безпека -- профільний табір -- інформаційно-дослідний напрям -- інформаційна культура -- додаткова освіта -- діагностика -- проектування -- навчання -- навчальна діяльність -- аналітичний аналіз -- телебачення -- радіо -- реклама -- інтернет -- газети -- фотостудії Анотація: В статье автор рассматривает проблемы формирования информационной культуры подростков в условиях профильного лагеря информационно-исследовательской направленности как основы их безопасности. У статті автор розглядає проблеми формування інформаційної культури підлітків в умовах профільного табору інформаційно-дослідної спрямованості як основи їхньої безпеки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 6 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|