Пошуковий запит: <.>K=навчання історії<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Олексій, Ю. Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у рядянській школі : (70 - 80-ті роки ХХ ст.) / Юрій Олексій> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Диференційоване навчання--історія--СРСР, 1970-1980 рр. історія педагогіки України(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): внутрішня диференціація -- індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей -- навчання історії -- радянська школа -- індивідуалізація навчання Анотація: У статті розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 70 - 80-х років ХХ ст. Наголошується, що в радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховуватися індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту і спрямованості групової роботи на уроках історії.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 63.3р10 Д 37
Десятов, Д. Л. Формування просторової компетентності учнів під час навчання історії [Текст] / Д. Л. Десятов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 2-7.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в школі--компетентність учнів Кл.слова (ненормовані): навчання історії -- компетентність учнів -- просторова компетентність учнів -- історична освіта -- історичний простір -- історична інформація Анотація: У статті ставиться мета визначити структурні складові просторової компетентності учнів та виявити основні шляхи їх формування в процесі навчання історії. Під просторовою компетентністю слід розуміти знання, вміння, досвід й ціннісні орієнтації учнів, що на науковому рівні забезпечують розуміння простору як основи розвитку історичного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 63.3р10 М 48
Мельниченко, Б. Зміст, форми і методи навчання історії в основній дев’ятирічній школі Чеської республіки на сучасному етапі розвитку освіти [Текст] / Б. Мельниченко> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 20-32.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в зарубіжних країнах Чехія--освіта--навчання історії Кл.слова (ненормовані): вивчення історії -- навчання історії
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 63.3р10 П 55
Пометун, Олена. Особливості формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових програм з предмету [Текст] / О. Пометун> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7/8. - С. 7-12.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): сучасний урок історії -- навчання історії
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 63.3р10 Д 37
Десятов, Дмитро. Використання мережевих технологій як засобу організації кооперативної діяльності учнів в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7/8. - С. 16-20.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в школі Технології навчання Кл.слова (ненормовані): мережеві технології -- навчання історії
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 63.3(0)р10 Є99
Єрмакова, І. П. Змістові лінії курсу всесвітньої історії у старшій школі [Текст] / І. П. Єрмакова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4/5. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.3(0)р10 Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі Кл.слова (ненормовані): суспільствознавство -- навчання історії -- профільне навчання -- навчальні програми -- цілі навчання історії Анотація: Стаття спрямована на допомогу вчителям при викладанні всесвітньої історії у старших класах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.03(4Укр)5 С 13
Савшак, Тарас. Вивчення історії в українських школах Галиччини (середина ХІХ ст. - 30 рр. ХХ ст. ) [Текст] / Т. Савшак> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 51-53. - Бібліогр. у кінці ст.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.03(4Укр)5 Рубрики: Педагогіка України--історія освіти--вивчення історії Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. середина ; 20 ст. 30-ті рр. Викладання історії України в школі--історія вивчення Галичина--освіта--історія освіти Кл.слова (ненормовані): вивчення історії -- навчання історії -- історія педагогіки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 63.3(0)р Р 35
Рейд, Ендрю. Ефективні програми для результативного навчання історії в багатокультурному суспільстві: на прикладі Великобританії [Текст] : думка міжнародного експерта / Е. Рейд ; упоряд. Т. Мелещенко> // Історія в рідній школі. - 2016. - N 3. - С. 24-27.
ББК 63.3(0)р Рубрики: Викладання історії в зарубіжних країнах--навчання історії в школі Великобританія--викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): навчання історії
Дод.точки доступу: Мелещенко, Тетяна \упоряд.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|