Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=початківці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
74
П 27


    Перехейда, О.
    Щоденник молодого вчителя: з досвіду роботи [Текст] / О. Перехейда // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 44(листопад). - С. 8-13.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   вчитель--молодий спеціаліст

Кл.слова (ненормовані):
вчителя-початківці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.5
К 90


    Кулик, Наталія.
    Перший досвід, або Як адаптуватися в школі вчителю-новачку [Текст] : психологічний лікнеп / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2012. - N 6 (6 лютого). - С. 9
ББК 74.5
Рубрики: вчитель--молодий спеціаліст
Кл.слова (ненормовані):
вчителі-початківці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
81.43.21-90
З-12


    Забєліна, Ольга.
    Fairy - tale World [Текст] / О. Забєліна // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 41-43.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--початкова школа--казки
   Початкова школа--уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- казки -- початківці -- матеріали до уроку
Анотація: Подано казки з англійської мови для учнів початкових класів. До кожної казки додається словничок, після текстів пропонуються питання, що дозволяє удосконалювати навички усного мовлення, набуті під час сприйняття письмового тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

4.
32(4Укр)
Я 14


    Яблонський, Василь Миколайович.
    Сучасні політичні партії України: Політики і початківці [Текст] / В.М. Яблонський. - К. : Альтерпрес, 1999. - 226 с. - 6.80 грн.
ББК 66.69(4Укр)
РУБ 32(4Укр)
Рубрики: Кафедра історії України та політології
   Політичні партії України


Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

5.
88.492
Б 17


    Базалійська, Любов.
    Підвищення психологічної культури педагогів-початківців [Текст] / Л. Базалійська // Психолог. - 2016. - N 5/6. - С. 35-43.
ББК 88.492
Рубрики: Практичні психологи--робота з педагогами--психологічна культура
Кл.слова (ненормовані):
педагоги-початківці -- психологічна культура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
88
Я 94


    Яцюк, Марія.
    Використання кольорового тесту ставлень [Текст] : у психологічному супроводі педагогічного колективу / М. Яцюк // Психолог. - 2016. - N 21/22. - С. 37-39.
ББК 88
Рубрики: Психологія--психологічна діагностика--тести
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний колектив -- психологічний супровід -- психологічні тести -- кольоровий тест ставлень -- професійна діяльність педагога -- ставлення педагога до професійної діяльності -- психологи-початківці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
Т 67


   
    Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. [18–19].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- педагоги-початківці -- етапи роботи -- пам’ятки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
О-50


    Окерешко, О.
    Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 26–31. - Зміст: У чому сутність самоменеджменту ; Навіщо самоменеджмент педагогу-початківцю ; Додаток 1 : Самоменеджмент як важлива складова успішної кар’єри" ; Додаток 2 : Визначаємо ефективність використання робочого часу : тест для педагогів (за Надією Букатар).
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоменеджмент
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- самоорганізація -- самоменеджмент -- педагоги-початківці -- вихователь-методист -- тренінги -- тестування -- тести -- робочий час
Анотація: У статті йдеться про навчання вихователів закладів дошкільної освіти самоменеджменту. Подано роозробку тренінгу та тест для педагогів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
Я 44


   
    Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. [38].
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- обмін досвідом -- методична робота -- педагоги-початківці -- пам’ятки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.2.091.12:005.336.5:005.57](477)
Ф 79


   
    Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 39–41.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- педагоги-початківці -- самоперевірка -- тести


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Б 40


    Безсонова, О.
    Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання
Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 36931
Кількість відвідувачів 928
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя