Пошуковий запит: <.>K=професійний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ПЖ/2003/24/6 Журнал Психологический журнал [Текст]/ Российская академия наук; Институт психологии РАН. - М. : Наука, 1980 - . - ISSN 0205-9592. - Виходит раз на два місяця 2003р. т.24 N 6
Зміст: Завалишина, Д. Н. Субъектно-динамический аспект профессиональной деятельности / Д.Н. Завалишина. - С.5-15 Кл.слова: професійний розвиток, спеціалізація Нартова-Бочавер, С. К. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение / С.К. Нартова-Бочавер. - С.27-36 Кл.слова: ДЕПРИВАЦІЯ, дистанція, КРИЗИ Прогноз тревожности у студенток на основании их типологических различий. - С.37-46 Кл.слова: ТРЕВОЖНОСТЬ, АДАПТАЦІЯ, типология Юнга Караяни, А. Г. Слухи как средство информационно-психологического противодействия / А. Г. Караяни ; И.О. Александров, Н.Е. Максимова; А.Н. Воронин, И.Г. Трифонова; С.А. Гапонова, Н.А. Мартынова; Л. Десев, А. Пенова; Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко. - С.47-54 Кл.слова: технологии психологического воздействия Александров, И. О. Закономерности формирования нового компонента структуры индивидуального знания / А.Н. Воронин, И.Г. Трифонова; С.А. Гапонова, Н.А. Мартынова; Л. Десев, А. Пенова; Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко. - С.55-76 Кл.слова: научение, нейрогенез, ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ Воронин, А. Н. Соотношение сходства/различия личностных особенностей учителя и ученика с креативностью учащихся / А. Н. Воронин ; С.А. Гапонова, Н.А. Мартынова; Л. Десев, А. Пенова; Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко. - С.77-85 Гапонова, С. А. Зависимость динамики психических состояний взрослых учащихся от способов предъявления информации / С. А. Гапонова ; Л. Десев, А. Пенова; Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко. - С.86-94 Кл.слова: мультимедиа, информационная технология, НАСТРОЕНИЕ Десев, Л. Генчо Димитров Пирьов - выдающийся психолог и деятель просвещения Болгарии / Л. Десев ; Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко. - С.95-97 Александров, Ю. И. Психологическое и физиологическое: континуальность и/или дискретность? / Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко. - С.98-109 Кл.слова: НЕЙРОНИ, психофизиологическая проблема, ПСИХИКА Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Завалишина, Д. Н. Субъектно-динамический аспект профессиональной деятельности [Текст] / Д.Н. Завалишина> // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N6. - С. 5-15
. - ISSN 0205-9592ББК 88.41 Рубрики: психологія праці Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- спеціалізація -- человек и профессия
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вільш, І. Аналіз теорій професійного розвитку з погляду концепції сталих індивідуальних рис особистості [Текст] / І. Вільш> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2004. - Том7, N2. - С. 113-120
ББК 88.37 + 88.41 Рубрики: психологія особистості професійне самовизначення Кл.слова (ненормовані): ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК Анотація: "...Оптимальний для людини вибір професії вимагає порівняння комплексу сталих індивідуальних рис її особистості з рисами, потрібними для опанування знань та вмінь, необхідних для здійснення професійної діяльності".
Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вьюнова, Н. И. Развитие профессиональных ценностных ориентаций студентов как условие их личностного и профессионального развития [Текст] / Н. И. Вьюнова, Н. Ю. Зыкова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 217-225
Рубрики: професійна діяльність Вища освіта Кл.слова (ненормовані): ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- професійні цінності
Дод.точки доступу: Зыкова, Н. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.9(4УКР) П 78
Про професійний розвиток працівників [Текст] : Закон України від 12 січня 2012 р. № 4318-VI> // Голос України. - 2012. - 4 лютого. - С. 16-17
ББК 67.9(4УКР) Рубрики: Право України--Закони--Укази Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.5 И 21
Иванова, Н. Л. Проблема социальной идентичности в психологических исследованиях / Н. Л. Иванова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 18-27. - Библиогр.: 38 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.5 Рубрики: Соціальна психологія--ідентичність--розвиток особистості Кл.слова (ненормовані): соціальна ідентичність -- самовизначення особистості -- самоідентифікація -- процеси самоідентифікації -- професійний розвиток
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.2 Р 15
Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): соціалізація вчителя -- професійний розвиток Анотація: У статті пропонується аналіз особливостей професійної соціалізації вчителя.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584(2Рос)738.8 Є 40
Задонская, Л. В. Повышение квалификации преподавателей высшей школы в условиях информатизации образования / Л. В. Задонская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 81-92. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.584(2Рос)738.8 + 74.584(2Рос)в052 + 32 Рубрики: Вища освіта--підвищення кваліфікації викладачів Вища освіта--інформатизація Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- підвищення кваліфікації викладачів -- інформатизація вищої освіти -- модельний підхід -- педагогічна методологія -- професійний розвиток -- коучинг Анотація: У статті розглядаються питання розробки цілісного проекту безперервної підготовки педагогів вищої школи в умовах інформатизації освіти. В статье рассматриваются вопросы разработки целостного проекта непрерывной подготовки педагогов высшей школы в условиях информатизации образования.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Калашнікова, Світлана. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 95-101. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади--керіники ВНЗ Кл.слова (ненормовані): модернізація -- реформування -- вищий навчальний заклад -- управління -- керівник ВНЗ -- колегіальне навчання -- лідерство -- професійний розвиток -- професіоналізація управління ВНЗ -- менеджмент -- професійна підготовка -- міжнародний проект -- Європейська платформа модернізації вищої освіти -- проект MODERN Анотація: У статті на основі аналізу нормативних документів Європейської Комісії, наукових праць європейських експертів та інформаційно-методичних матеріалів Європейської платформи модернізації вищої освіти виявлено особливості й обґрунтовано актуальність реалізації короткотермінових програм професійного розвитку керівників вищих навчальних закладів, а також сформульовано відповідні практичні рекомендації щодо реалізації таких програм в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Б 30
Бахметьева, Л. И. ІХ Международная конференция "Образование - личность - профессия" / Л. И. Бахметьева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 157-160.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--наукові заходи Освіта--конференції Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- навчально-професійна діяльність -- шкільна освіта -- психологічна профілактика Анотація: Про роботу конференції, яка відбулася в Психологічному інституті РАН з 2 по 6 липня 2013 року.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.104 З-46
Здатність педагога до саморозвитку> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 21.
ББК 74.104 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--саморозвиток Кл.слова (ненормовані): саморозвиток педагога -- діагностика -- анкетування -- категорії педагогів -- коефіцієнти -- професійний розвиток Анотація: Подано анкету, що дозволяє визначити коефіцієнти здатності педагогів до саморозвитку.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.2 К 17
Калошин, В. Ф. Психологічні аспекти підвищення професійної педагогічної компетентності [Текст] / В. Ф. Калошин> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 31/32. - С. 53-60.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі--професійна компетентність--психологічні аспекти Кл.слова (ненормовані): професійна педагогічна компетентність -- професійний розвиток -- фаховий розвиток -- емоційна стійкість педагога -- емоційна напруга педагога -- професійне самовдосконалення -- управління психічним станом Анотація: В статті наголошується, що в професійному саморозвитку педагога важливим має бути підвищення компетентності з управління психічним станом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.2 М 29
Мартиненко, Світлана. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір [Текст] / С. Мартиненко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 19–24. - Бібліогр.: 3 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі--педагогічна діяльність--самодіагностика Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- вчителі -- професійний розвиток -- педагогічні вміння -- самодіагностика -- діагностичне анкетування -- діагностичне тестування -- експертне самооцінювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.59 З-38
Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області [Текст] / О. Г. Захар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 45-51. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.59 Рубрики: Вчителі інформатики--інформаційно-комунікаційна компетентність Миколаївська область--вчителі--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): вчителі інформатики -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- цифрова компетентність -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації вчителів -- післядипломна педагогічна освіта Анотація: У статті запропоновано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики на основі структури ІКТ-компетентності та рекомендацій ЮНЕСКО інструменти для відстеження сформованості ІК-компетентності вчителів інформатики, аналізуються результати проведених моніторингових досліджень серед учителів інформатики Миколаївської області, висвітлено шляхи формування ІК-компетентності вчителів інформатики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 371.15 К 93
Курмишева, Н. Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 2. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст. 60 (9 назв)
. - ISSN 1682-2366ББК 74.59 Рубрики: Вчителі--професійне зростання Кл.слова (ненормовані): кар’єра педагога -- цілеспрямована діяльність -- професіоналізм -- професійне зростання -- професійний розвиток -- просування кар’єрними сходами -- рух персоналу Анотація: Досліджується проблеми професійного зростання педагога, побудови ним своєї кар’єри, його становлення як професіонала. Проаналізовано типи і види кар’єри, визначено основні шляхи професійного розвитку та досягнення поставлених цілей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.24(477) К 56
Коваль, В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 4–9. - Зміст: Надаємо методичну підтримку ; Генеруємо та втілюємо нові ідеї ; Вивчаємо діяльність педагогів ; Спонукаємо педагогів до самоосвіти.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- вихователь-методист -- сучасний вихователь -- методична підтримка -- самоосвіта -- професійний розвиток -- творчий розвиток Анотація: У статті йдеться про діяльність вихователя-методиста дошкільного навчального закладу, спрямовану на розкриття творчого потенціалу педагогів.
Дод.точки доступу: Брежко, З. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.21(477) К 11
Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 4–11. - Зміст: Сучасні аспекти професійного розвитку ; Місце самоосвіти в системі методичної роботи ; Мотивація до самоосвіти: методи, прийоми ; Перетворення самоосвіти з пасивної форми на активну ; Додаток 1 : Шляхи професійного розвитку : анкета для педагогів ; Додаток 2 : Педагогічні читання "Духовно-патріотичне виховання дітей крізь призму педагогічної спадщини минулого" : алгоритм підгот. та проведення за методом "ажурної пилки" ; Додаток 3 : Педагогічні читання "Педагогічна симфонія Януша Корчака" : алгоритм підгот. й проведення за методом створення інтелектуальних карт.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--професійний розвиток педагога-дошкільника Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- педагогічні читання -- професійний розвиток -- анкетування педагогів -- духовно-патріотичне виховання -- ажурна пилка, метод -- алгоритм -- підготовки -- створення інтелектуальних карт, метод Анотація: У статті йдеться про: місце самоосвіти у системі методичної роботи дошкільних навчальних закладів; мотивацію педагогів до самоосвіти; перетворення самоосвіти з пасивної на активну форму роботи. Вміщено алгоритми підготовки й проведення педагогічних читань.
Дод.точки доступу: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.21(477) П 84
Професійний розвиток педагога > // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 18–20.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--професійний розвиток педагога-дошкільника Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- професійний розвиток -- тест для самодіагностики Анотація: Тест для самопідготовки вихователю-методисту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.044"406"(438) J23
Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 75–78. - Bibliogr.: 9 title.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--неперервне навчання Польща--освіта--неперервне навчання Кл.слова (ненормовані): неперервне навчання -- неперервна освіта -- центри підвищення кваліфікації -- навчання протягом життя -- професійний розвиток -- вчителі в зарубіжних країнах Анотація: У статті йдеться про те, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов’зані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.21(477) А 45
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 24–26. - Зміст: Як зареєструватися на вебінар ; Чому заповнювати дані під час реєстрації слід коректно ; Як отримати сертифікат учасника вебінару.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- професійний розвиток -- вебінари -- реєстрація -- сертифікати Анотація: У статті йдеться про професійний розвиток вихователів-методистів дошкільних навчальних заклалів шляхом участі у вебінарах, які проводить редакція журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.011.3-051:004 Д 13
Давиденко, А. А. Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів [Текст] / А. А. Давиденко, В. М. Ракута> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 23-29. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Педагогічні кадри--професійний розвиток--Інтернет-ресурси Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- професійний розвиток -- післядипломна педагогічна освіта -- ІКТ -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурси -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог -- сайт Анотація: Стаття присвячена аналізу та вирішенню проблем, пов’язаних з використанням Інтернет-ресурсів для професійного розвитку педагогів. У роботі обгрунтованонеобхідність створеннявіртуального освітнього середовища у вигляді системи веб-ресурсів для розвитку фахової компетентності педагогічних працівників певної категорії.
Дод.точки доступу: Ракута, В. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.2-043.83](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 45–55. - Зміст: Як застосовувати в методичній діяльності ; Як працювати інтерактивно ; Як опрацювувати інформацію ; Які переваги інтелектуальних карт в управлінській діяльності ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Наступність" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта "Завдання освітньої діяльності на 2018–2019 н.р." ; Додаток 3 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в методичній роботі та управлінні" ; Додаток 4 : Ефект візуалізації: уроки картування ідей : за Джеймі Наст.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- інтелектуальні карти -- професійний розвиток -- управлінська діяльність -- планування -- застосування -- методичні заходи -- педагогічні ради -- педагогічні читання -- мозкова атака -- опрацювання інформації -- картування -- освітня діяльність -- візуалізація Анотація: У статті йдеться про використання інтелектуальних карт в методичній та управлінській діяльності закладів дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5-044.337](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Анотація: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 377.091.12/011.3-051:005.963:331.361.3 С 40
Сиско, Н. М. Стажування як одна зі складових системи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / Н. М. Сиско> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: с. 66-67 (12 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Викладачі професійно-технічної освіти--стажування Кл.слова (ненормовані): система професійної (професійно-технічної) освіти -- заклад професійної (професійно-технічної) освіти -- стажування -- професійний розвиток -- інноваційні виробничі і педагогічні технології
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.313-044.247:[5:62:004] Г 36
Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--STEM-освіта--упровадження Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- STEM-технологія -- інноваційне мислення -- професійний розвиток -- інформаційна грамотність -- конкурентоспроможність Анотація: Висвітлено особливості упровадження елементів STEM-освіти в Новій українській школі задля ранньої професійної орієнтації учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Б 40
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.12:005.336.2](477) К 90
Кумановська, В. В. Діагностика як один із інструментів вивчення професійної компетентноті вчителя / В. В. Кумановська> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 25/27(649-651). - С. 39–79.
Рубрики: Компетентність вчителя--професійна компетентність Вчителі--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): компетентність вчителя -- професійна компетентність -- педагогічна діагностика -- професійний розвиток -- професійна підготовленість вчителя -- діяльність вчителя -- педагогічна діяльність Анотація: У статті розповідається про професійну підготовленість вчителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами [Текст] / Н. Маленкова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 36-39.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- робота з педагогами -- професійна компетентність педагога -- вправи для розвитку -- професійний розвиток
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.015.311:159.923](477) Г 75
Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога [Текст] / С. І. Грінчук> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вчителі--саморозвиток особистості Кл.слова (ненормовані): саморозвиток особистості -- професіоналізм вчителя -- самоосвіта -- самовиховання -- становлення особистості -- професійний розвиток -- професійно значущі якості Анотація: У статті розповідається про саморозвиток особистості та професіоналізм вчителя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Захарчин, Галина. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань [Текст] / Г. Захарчин> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2020. - N 11/12. - С. 30-40.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта в Україні--управління освітою Кл.слова (ненормовані): управління знаннями -- професійний розвиток -- інтелектуальний працівник -- конкурентоспроможність особистості -- список літератури з вищої освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|