Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-41 
1.


    Вірна, Ж. П.
    Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текст] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: психологія особистості дитини
   практична психологія

   життєві перспективи

   педагогічна психологія

   психологічні методики

   соціальна адаптація

Кл.слова (ненормовані):
ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід


Дод.точки доступу:
Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

2.


    Беляева, Л.
    Психолого-педагогическое сопровождение детского отдыха [Текст] / Л. Беляева // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N3. - С. 130-132
Рубрики: психолог дитячого табору
   Позашкільні заклади

   психологічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- дитячі табори


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.6
П 30


    Петрова, Е.
    Семейное воспитание в условиях учреждения государственной поддержки детства [Текст] / Е. Петрова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 2. - С. 48-51
ББК 74.6
Рубрики: діти-сироти
   дитячі будинки

   виховання сімейне

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
дублювання соціального сирітства -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.6
К 73


    Котова, Светлана Аркадьевна.
    Работа социального педагога по подготовке детей к переходу из начальной в среднюю школу [Текст] / С. А. Котова, И. В. Черникова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 6. - С. 31-49.
ББК 74.6
Рубрики: соціальний педагог--робота з учнями початкової школи
   Адаптація учнів

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- адаптація учнів 5 класу


Дод.точки доступу:
Черникова, Ирина Владимировна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.6
Л 93


    Любимов, Михаил Львович.
    Инклюзивное образование: помощь детям с ограниченными возможностями здоровья / М. Л. Любимов // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 2. - С. 48-53. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Діти-інваліди--інклюзивна освіта
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- інтеграція -- інклюзивна освіта -- етичний кодекс -- терпимість -- соціальна коректність -- соціальна комфортність -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

6.
74.58.0
К 77


    Кравченко, Т. В.
    Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58.0
Рубрики: Професійне самовизначення--вплив батьків
   виховання сімейне

Кл.слова (ненормовані):
батьківська компетентність -- професійне самовизначення -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Розглянуто проблему професійного самовизначення старшокласників та особливості впливу батьків на цей процес. Розкрито сутність батьківської компетентності; показано можливості психолого-педагогічного супроводу для її формування і розвитку як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


   
    Диагностика суицидального поведения детей и подростков // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 48-70. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Суїцид--діагностика
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
суїцидальні ризики -- діагностика -- група ризику -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: В статье представлено методические рекомендации по организации работы в образовательных учреждениях, направленной на диагностику суицидального поведения детей и подростков, разработанные Министерством образования и науки Камчатского края и Камчатским центром психолого-педагогической реабилитации и коррекции.
У статті подано методичні рекомендації щодо організації роботи в освітніх установах, спрямованої на діагностику суїцидальної поведінки дітей та підлітків, розроблені Міністерством освіти і науки Камчатського краю і Камчатським центром психолого-педагогічної реабілітації та корекції.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Наровлянська, Марина.
    Розв’язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 54-57 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88.840
Рубрики: Обдарованість--проблема обдарованості
   Обдаровані діти--робота з дітьми

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- здібності -- психічний розвиток -- олімпіади -- творчі конкурси -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У статті розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв’язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "міленіум" № 318. особливу увагу приділено основним напрямам роботи психологічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп.


Дод.точки доступу:
Бабкіна, Олена

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.102.18
Ш 19


    Шамсиева, Лариса Мавлявиевна.
    Программа психолого-педагогического сопровождения для детей 6-7 лет "Любознайка" [Текст] / Л. М. Шамсиева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 50-55. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.102.18 + 74.102.26 + 74.100.41
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
   Заклади дошкільної освіти--психологічна служба

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- психологічна готовність до школи -- заняття з дошкільниками -- конспект заняття -- психологічна служба в ДНЗ -- розвиваючі заняття -- розвиваючі ігри
Анотація: У статті наводиться програма психолого-педагогічного супроводу інтелектуального розвитку для дітей 6-7 років у підготовчій до школи групі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
88.492
С 54


    Соболева, А. Н.
    Программа тренинга-консультации для администрации школы / А. Н. Соболева // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 52-56. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.492
Рубрики: Психологія--шкільний психолог--тренінги-консультації
   Шкільний психолог--робота--адміністрація школи

   Росія--шкільна психологічна служба
Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог -- шкільна психологічна служба -- психолого-педагогічний супровід -- адміністрація школи -- тренінги-консультації
Анотація: Психолого-педагогогічний супровід загальноосвітньої школи (тренінги-консультації шкільних психологів для адміністрації школи).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
88.840.3
С 30


    Семенова, Т. С.
    Диагностика готовности к школе как начальный этап сопровождения детей в образовательном процессе / Т. С. Семенова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 5. - С. 37-43. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.840.3
Рубрики: дитяча психологія--навчання дітей
   Готовність до школи

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологія навчання дітей -- готовність до школи -- психолого-педагогічний супровід -- адаптація до навчання -- початкова школа
Анотація: Психолого-педагогічний супровід дітей-першокласників (діагностика готовності до школи).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
37.013.77(470+571)
Я 55


    Ямбург, Евгений Александрович.
    Служба сопровождения: разносторонняя помощь школьникам / Е. А. Ямбург // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 3. - С. 33-45. . - ISSN 2220-6051
УДК
Рубрики: Педагогіка--лікувальна педагогіка
   Педагогіка--адаптивна педагогіка

   Педагогіка--психолого-педагогічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
адаптивність -- міждисциплінарна взаємодія -- компенсуюче навчання -- класи вирівнювання -- шкільна медицина -- лікувальна педагогіка -- психолого-педагогічний супровід -- медико-психолого-педагогічний супровід -- служби супроводу
Анотація: В статье представлен опыт Московского Центра образования № 109 по работе с детьми с разными учебными возможностями, способностями и склонностями, различным психофизическим статусом: в широком диапазоне от сохранных детей - до детей, имеющих серьезные проблемы в развитии.
У статті представлено досвід Московського Центру освіти № 109 по роботі з дітьми з різними навчальними можливостями, здібностями і схильностями, різним психофізичним статусом: в широкому діапазоні від збережених дітей - до дітей, що мають серйозні проблеми в розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.202
Z99


    Ільїна, Олеся.
    Індивідуальне навчання учнів у ЗНЗ [Текст] / О. Ільїна // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2013. - N 11. - С. 1-96.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання учнів -- психолого-педагогічний супровід -- наказ МОН України -- шкільна документація -- нормативні документи
Анотація: У збірнику всебічно висвітлено порядок організації індивідуального навчання учнів у ЗНЗ. Плодано нормативні документи, зразки наказів та іншої шкільної документації. Також окреслено шляхи адміністративного контролю індивідуального навчання та забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
22.183.4р30
В 49


    Винославська, О.
    Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 22.183.4р30
Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність
   Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід

   Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів
Анотація: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
74.202.242
О-34


    Овсієнко, Світлана.
    До 5-го класу - впевнено [Текст] : психолого-педагогічний супровід учнів 4-го класу / С. Овсієнко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 28-29.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба
   Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
адаптація п’ятикласників -- психолого-педагогічний супровід -- соціальна зрілість учнів -- експрес-анкета -- шкільний психолог -- 4 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
74.100.24
Ю 83


    Юрченко, Олена.
    Хочу до дитсадка, або Що таке дитячо-батьківські групи / О. Юрченко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 40-46 : фотогр.
ББК 74.100.24
Рубрики: Адаптація--діти--дошкільний навчальний заклад
   Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО

Кл.слова (ненормовані):
адаптація дошкільників -- дошкільні навчальні заклади -- психолого-педагогічний супровід -- налагодження емоційного контакту -- дитячо-батьківські групи -- спільна діяльність
Анотація: Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Висвітлено позитивний вплив на підготовку малюків до відвідування дитячого садка спільної діяльності дітей, батьків та педагогів у дитячо-батьківських групах. Наведено приклади ігор та вправ для дітей раннього віку та їхніх батьків в умовах роботи дитячо-батьківської групи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування : [лист...] від 20.05.2014 р. № 1/9-256 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 13/15. - С. 62-63
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела
   Інтернатні заклади освіти--випускники--соціальний захист

Кл.слова (ненормовані):
лист МОН України -- випускники інтернатних закладів -- діти-сироти -- діти, позбавлені батьківського піклування -- правове виховання -- соціалізація -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний супровід -- профорієнтація -- працевлаштування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Рублевська, Т.
    Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Тетяна Рублевська // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 43-49.
ББК 74.100.4
Рубрики: Сім’я--діти з вадами розвитку--психолого-педагогічний супровід
   Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками

Кл.слова (ненормовані):
діти з вадами зору -- корекційно-розвивальна робота -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

19.
74.202.43
М 66


    Митник, Олександр.
    Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] / О. Митник, О. Кочерга // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 3-6 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.43 + 88.6
Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- дитяча творчість -- проблемно-пошуковий діалог -- інтерактивні методи навчання -- психолого-педагогічні умови -- навчально-виховний процес


Дод.точки доступу:
Кочерга, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
74.104
С 72


    Спичак, Марія.
    Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59.
ББК 74.104 + 74.202.242
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба
   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники
Анотація: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
74.100
Д 64


    Долганова, Ольга.
    Плекаємо обдарованість [Текст] / О. Долганова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 27-39.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--організація роботи
   Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--психолого-педагогічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
дитяча обдарованість -- ознаки обдарованості -- творча особистість -- психолого-педагогічний супровід -- Сходинки до дитячої обдарованості (освітній проект) -- анкета для вихователів -- опитувальник для вихователів -- тест-анкета для батьків -- пам’ятка для батьків


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
373.2.034(477)
К 46


    Кишинська, А.
    Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 32–37. - Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- моральне виховання -- етичні уявлення -- сформованість -- діагностика -- методики -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.


    Зуєва, Лариса.
    Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти [Текст] / Л. Зуєва // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 10. - С. 60-74. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--суддівська освіта
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічна підготовка -- професійні судді -- суддівська освіта -- психолого-педагогічний супровід -- європейські судді


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
376.014.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.
373.3.015.3:159.922](477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--гіперактивні діти--психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.


    Савельєва, Н. В.
    Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу [Текст] / Н. В. Савельєва, О. В. Бендерська, М. О. Федорець // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 25/27. - С. 64-80.
Рубрики: освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
школа партнерства -- психолого-педагогічний супровід -- інформаційне суспільство -- особистісно-зорієнтоване навчання


Дод.точки доступу:
Бендерська, О. В.; Федорець, М. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку
Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
К 63


   
    Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки
Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод) . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-41 
 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 151631
Кількість відвідувачів 778
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя