Пошуковий запит: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текст] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
ББК 88.8 Рубрики: психологія особистості дитини практична психологія життєві перспективи педагогічна психологія психологічні методики соціальна адаптація Кл.слова (ненормовані): ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід
Дод.точки доступу: Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О. Є примірники у відділах:
всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Беляева, Л. Психолого-педагогическое сопровождение детского отдыха [Текст] / Л. Беляева> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N3. - С. 130-132
Рубрики: психолог дитячого табору Позашкільні заклади психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний супровід -- дитячі табори
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.6 П 30
Петрова, Е. Семейное воспитание в условиях учреждения государственной поддержки детства [Текст] / Е. Петрова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 2. - С. 48-51
ББК 74.6 Рубрики: діти-сироти дитячі будинки виховання сімейне Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): дублювання соціального сирітства -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.6 К 73
Котова, Светлана Аркадьевна. Работа социального педагога по подготовке детей к переходу из начальной в среднюю школу [Текст] / С. А. Котова, И. В. Черникова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 6. - С. 31-49.
ББК 74.6 Рубрики: соціальний педагог--робота з учнями початкової школи Адаптація учнів Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний супровід -- адаптація учнів 5 класу
Дод.точки доступу: Черникова, Ирина Владимировна Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.6 Л 93
Любимов, Михаил Львович. Инклюзивное образование: помощь детям с ограниченными возможностями здоровья / М. Л. Любимов> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 2. - С. 48-53.
. - ISSN 2220-6051ББК 74.6 Рубрики: Діти-інваліди--інклюзивна освіта Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): діти-інваліди -- інтеграція -- інклюзивна освіта -- етичний кодекс -- терпимість -- соціальна коректність -- соціальна комфортність -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58.0 К 77
Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58.0 Рубрики: Професійне самовизначення--вплив батьків виховання сімейне Кл.слова (ненормовані): батьківська компетентність -- професійне самовизначення -- психолого-педагогічний супровід Анотація: Розглянуто проблему професійного самовизначення старшокласників та особливості впливу батьків на цей процес. Розкрито сутність батьківської компетентності; показано можливості психолого-педагогічного супроводу для її формування і розвитку як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Диагностика суицидального поведения детей и подростков> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 48-70. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 2220-6051ББК 74.6 Рубрики: Суїцид--діагностика Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): суїцидальні ризики -- діагностика -- група ризику -- психолого-педагогічний супровід Анотація: В статье представлено методические рекомендации по организации работы в образовательных учреждениях, направленной на диагностику суицидального поведения детей и подростков, разработанные Министерством образования и науки Камчатского края и Камчатским центром психолого-педагогической реабилитации и коррекции. У статті подано методичні рекомендації щодо організації роботи в освітніх установах, спрямованої на діагностику суїцидальної поведінки дітей та підлітків, розроблені Міністерством освіти і науки Камчатського краю і Камчатським центром психолого-педагогічної реабілітації та корекції.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Наровлянська, Марина. Розв’язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 54-57 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 88.840 Рубрики: Обдарованість--проблема обдарованості Обдаровані діти--робота з дітьми Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- здібності -- психічний розвиток -- олімпіади -- творчі конкурси -- психолого-педагогічний супровід Анотація: У статті розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв’язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "міленіум" № 318. особливу увагу приділено основним напрямам роботи психологічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп.
Дод.точки доступу: Бабкіна, Олена Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102.18 Ш 19
Шамсиева, Лариса Мавлявиевна. Программа психолого-педагогического сопровождения для детей 6-7 лет "Любознайка" [Текст] / Л. М. Шамсиева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 50-55.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.102.18 + 74.102.26 + 74.100.41 Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний супровід -- психологічна готовність до школи -- заняття з дошкільниками -- конспект заняття -- психологічна служба в ДНЗ -- розвиваючі заняття -- розвиваючі ігри Анотація: У статті наводиться програма психолого-педагогічного супроводу інтелектуального розвитку для дітей 6-7 років у підготовчій до школи групі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.492 С 54
Соболева, А. Н. Программа тренинга-консультации для администрации школы / А. Н. Соболева> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 52-56. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.492 Рубрики: Психологія--шкільний психолог--тренінги-консультації Шкільний психолог--робота--адміністрація школи Росія--шкільна психологічна служба Кл.слова (ненормовані): шкільний психолог -- шкільна психологічна служба -- психолого-педагогічний супровід -- адміністрація школи -- тренінги-консультації Анотація: Психолого-педагогогічний супровід загальноосвітньої школи (тренінги-консультації шкільних психологів для адміністрації школи).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840.3 С 30
Семенова, Т. С. Диагностика готовности к школе как начальный этап сопровождения детей в образовательном процессе / Т. С. Семенова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 5. - С. 37-43. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840.3 Рубрики: дитяча психологія--навчання дітей Готовність до школи Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- психологія навчання дітей -- готовність до школи -- психолого-педагогічний супровід -- адаптація до навчання -- початкова школа Анотація: Психолого-педагогічний супровід дітей-першокласників (діагностика готовності до школи).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.013.77(470+571) Я 55
Ямбург, Евгений Александрович. Служба сопровождения: разносторонняя помощь школьникам / Е. А. Ямбург> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 3. - С. 33-45.
. - ISSN 2220-6051 Рубрики: Педагогіка--лікувальна педагогіка Педагогіка--адаптивна педагогіка Педагогіка--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): адаптивність -- міждисциплінарна взаємодія -- компенсуюче навчання -- класи вирівнювання -- шкільна медицина -- лікувальна педагогіка -- психолого-педагогічний супровід -- медико-психолого-педагогічний супровід -- служби супроводу Анотація: В статье представлен опыт Московского Центра образования № 109 по работе с детьми с разными учебными возможностями, способностями и склонностями, различным психофизическим статусом: в широком диапазоне от сохранных детей - до детей, имеющих серьезные проблемы в развитии. У статті представлено досвід Московського Центру освіти № 109 по роботі з дітьми з різними навчальними можливостями, здібностями і схильностями, різним психофізичним статусом: в широкому діапазоні від збережених дітей - до дітей, що мають серйозні проблеми в розвитку.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 Z99
Ільїна, Олеся. Індивідуальне навчання учнів у ЗНЗ [Текст] / О. Ільїна> // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2013. - N 11. - С. 1-96.
ББК 74.202 Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальне навчання учнів -- психолого-педагогічний супровід -- наказ МОН України -- шкільна документація -- нормативні документи Анотація: У збірнику всебічно висвітлено порядок організації індивідуального навчання учнів у ЗНЗ. Плодано нормативні документи, зразки наказів та іншої шкільної документації. Також окреслено шляхи адміністративного контролю індивідуального навчання та забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 22.183.4р30 В 49
Винославська, О. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти [Текст] / О. Винославська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 71-79. - Бібліогр.: 14 назв.
. - ISSN 1682-2366ББК 22.183.4р30 Рубрики: Соціальна психологія--соцаільна відповідальність Викладання інформатики у ВНЗ--психолого-педагогічний супровід Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- інформація -- знання -- соціальна відповідальність -- психолого-педагогічний супровід -- технічний університет -- технічна освіта -- інформаційні ресурси -- громадянська відповідальність -- підготовка інженерів Анотація: Висвітлено психологічний зміст співвідношення понять "інформація" та "знання". Розкрито структуру соціальної відповідальності суб'єктів навчання й учіння за перетворення інформаційних ресурсів у знання і переконання майбутніх випускників технічних університетів. Показано можливості розвитку соціальної відповідальності інженерів у межах їхньої професійної діяльності, зокрема, в галузі користування інформаційними ресурсами, їх створення і поширення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.242 О-34
Овсієнко, Світлана. До 5-го класу - впевнено [Текст] : психолого-педагогічний супровід учнів 4-го класу / С. Овсієнко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 28-29.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): адаптація п’ятикласників -- психолого-педагогічний супровід -- соціальна зрілість учнів -- експрес-анкета -- шкільний психолог -- 4 клас
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100.24 Ю 83
Юрченко, Олена. Хочу до дитсадка, або Що таке дитячо-батьківські групи / О. Юрченко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 40-46 : фотогр.
ББК 74.100.24 Рубрики: Адаптація--діти--дошкільний навчальний заклад Дошкільна освіта--адаптація дитини до ЗДО Кл.слова (ненормовані): адаптація дошкільників -- дошкільні навчальні заклади -- психолого-педагогічний супровід -- налагодження емоційного контакту -- дитячо-батьківські групи -- спільна діяльність Анотація: Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Висвітлено позитивний вплив на підготовку малюків до відвідування дитячого садка спільної діяльності дітей, батьків та педагогів у дитячо-батьківських групах. Наведено приклади ігор та вправ для дітей раннього віку та їхніх батьків в умовах роботи дитячо-батьківської групи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Україна. М-во освіти і науки. Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування : [лист...] від 20.05.2014 р. № 1/9-256> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 13/15. - С. 62-63
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Інтернатні заклади освіти--випускники--соціальний захист Кл.слова (ненормовані): лист МОН України -- випускники інтернатних закладів -- діти-сироти -- діти, позбавлені батьківського піклування -- правове виховання -- соціалізація -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний супровід -- профорієнтація -- працевлаштування
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рублевська, Т. Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Тетяна Рублевська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 43-49.
ББК 74.100.4 Рубрики: Сім’я--діти з вадами розвитку--психолого-педагогічний супровід Дошкільна освіта--сім’я і ЗДО--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): діти з вадами зору -- корекційно-розвивальна робота -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками
Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202.43 М 66
Митник, Олександр. Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі [Текст] / О. Митник, О. Кочерга> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 3-6
. - ISSN 0131-5358ББК 74.202.43 + 88.6 Рубрики: Початкова школа--навчально-виховний процес Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічний супровід -- дитяча творчість -- проблемно-пошуковий діалог -- інтерактивні методи навчання -- психолого-педагогічні умови -- навчально-виховний процес
Дод.точки доступу: Кочерга, Олександр Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.104 С 72
Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59.
ББК 74.104 + 74.202.242 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники Анотація: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.100 Д 64
Долганова, Ольга. Плекаємо обдарованість [Текст] / О. Долганова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 27-39.
ББК 74.100 Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--організація роботи Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): дитяча обдарованість -- ознаки обдарованості -- творча особистість -- психолого-педагогічний супровід -- Сходинки до дитячої обдарованості (освітній проект) -- анкета для вихователів -- опитувальник для вихователів -- тест-анкета для батьків -- пам’ятка для батьків
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.034(477) К 46
Кишинська, А. Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 32–37. - Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- моральне виховання -- етичні уявлення -- сформованість -- діагностика -- методики -- психолого-педагогічний супровід Анотація: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зуєва, Лариса. Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти [Текст] / Л. Зуєва> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 10. - С. 60-74.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--суддівська освіта Кл.слова (ненормовані): психолого-педагогічна підготовка -- професійні судді -- суддівська освіта -- психолого-педагогічний супровід -- європейські судді
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376.014.3(477) К 61
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.015.3:159.922](477) Z99
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Молодші школярі--гіперактивні діти--психологія навчання Кл.слова (ненормовані): гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савельєва, Н. В. Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу [Текст] / Н. В. Савельєва, О. В. Бендерська, М. О. Федорець> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 25/27. - С. 64-80.
Рубрики: освіта в Україні Кл.слова (ненормовані): школа партнерства -- психолого-педагогічний супровід -- інформаційне суспільство -- особистісно-зорієнтоване навчання
Дод.точки доступу: Бендерська, О. В.; Федорець, М. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) К 63
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Україна. М-во освіти і науки. Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод)
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|