Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (48)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-58 
1.
158.9
Ш 37


    Шевченнко, Наталія.
    Особистість молодшого школяра [Текст] : научное издание / Н. О. Шевченко. - К. : Главник, 2008. - 128 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 978-966-8774-50-7 : 5.90 грн.
ДРНТІ
ББК 88.834.021
РУБ 158.9
Рубрики: Особистість школяра
   Психологія дошкільного віку

   Психологія молодшого шкільного віку

   Діагностика психологічна

   Готовність до школи

   Адаптація дитини до навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: П697217/2002/5
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2002р. N 5
Зміст:
Уроки з психології. - С.1-111
Яковлева, Н. Цікава психологія: Програма комплексного розвитку і корекції психіки дітей / Н. Яковлева ; Н. Локалова; Є. Антощук; Т. Титаренко. - С.4-30
Кл.слова: психологія дошкільника
Локалова, Н. Уроки психологічного розвитку / Н. Локалова ; Є. Антощук; Т. Титаренко. - С.31-53
Кл.слова: психологічний розвиток дитини
Антощук, Є. Уроки з ейдетики / Є. Антощук ; Т. Титаренко. - С.54-89.
Кл.слова: образне мислення, пам’ять
Титаренко, Т. Уроки людяності. Тема "Особистість" / Т. Титаренко. - С.90-111
Кл.слова: самосвідовість, спрямованість особистостів, розвиток особистості
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Титаренко, Т.
    Уроки людяності. Тема "Особистість" [Текст] / Т. Титаренко // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N5. - С. 90-111
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: психологія особистості
   самосвідомість

Кл.слова (ненормовані):
самосвідовість -- спрямованість особистостів -- розвиток особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Марінушкіна, О.
    Тренінг особистісного росту [Текст] / О. Марінушкіна // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2005. - N9(травень). - С. 15-16
ДРНТІ
ББК 88.37

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- самооцінка -- самореалізація


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
Шифр: П2/2005/44(листопад)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 44(листопад)
Зміст:
Максименко, С. Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору" / С. Максименко. - С.3-8.
Кл.слова: розвиток особистості , саморозвиток, гетерогенність
Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань / Л. Вишинська. - С.9-12.
Кл.слова: учні із слабкою нервовою системою, учні з інертною нервовою системою, саморегуляція
Ліщинська, О. Суспільна свідомість сучасного українця : Врахування особливостей етнокультурного середовища в практиці індивідуального психологічного консультування / О. Ліщинська. - С.13-14.
Кл.слова: етнопсихологія, інфантильність
Піддубна, Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік / Н. Піддубна. - С.15-16.
Кл.слова: почуття, емоційні стани
Гриценок, Л. Техніка "Я-висловлювання" / Л. Гриценок. - С.17-20.
Кл.слова: почуття, вираження почуттів, конфлікти
Гребенок, О. Вивчення внутрішнього світу дитини : Поєднання методу психомалюнка з психодраматичними прийомами : Психокорекція / О. Гребенок. - С.21-22.
Курочкіна, Е. Медіація як спосіб розв’язання конфліктних ситуацій / Е. Курочкіна. - С.23-24.
Кл.слова: медіатор
Жестерєв, С. Згубна дія алкоголю : "Зелений змій" під мікроскопом : Психопрофілактика / С. Жестерєв. - С.25-26.
Романовська, Д. Профілактична робота і просвіта батьків : До батьківських зборів / Д. Романовська, С. Собкова. - С.27-30.
Кл.слова: покарання, спілкування, конфлікти батьків і дітей
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Максименко, С.
    Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору" [Текст] / С. Максименко // Психолог. - 2005. - N44(листопад). - С. 3-8.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: психологія особистості
   розвиток особистості

   Онтогенез

   саморозвиток

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- гетерогенність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.2
К 96


    Кушнір, В.
    Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих дітей [Текст] / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 17-22
ББК 74.2
Рубрики: Обдаровані діти
   творчі здібності дітей

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- інтеграція знань -- творча задача
Анотація: У статті розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджуються зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Г.; Рожкова, Н.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

8.
37.032(091)(477)
Т 48


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 31-40. - Бібліогр.: 16 назв.
УДК
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- історія філософії


Дод.точки доступу:
Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88
Ц 76


    Цой, Л. Н.
    Социальная организация и самоорганизация: конфликты и развитие личности / Л. Н. Цой // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 96-108. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Соціальна організація--самоорганізація
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
організація -- соціальна самоорганізація -- синергетика -- розвиток особистості -- моделі згоди -- модели согласия -- конфлікти -- конструктивна функція конфлікту


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.58
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Образовательные технологии - от логики взаимодействия к логике сотворчества / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 175-181. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.58
Рубрики: Освітні технології
   Вища освіта--освітні технології

   Інтерактивні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітнє навчання -- образовательное обучение -- інтерактивне навчальне середовище -- професійна компетентність -- управління -- саморегуляція -- розвиток особистості -- інтегральна індивідуальність


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Осадча, Віра.
    Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук / В. Осадча // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 43-50.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--моторика рук
   Мовлення --розвиток--моторика рук

   Дошкільники--ранній вік

   Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам

Кл.слова (ненормовані):
дрібна моторика -- розвиток моторики -- розвиток особистості
Анотація: Вправи на розвиток дрібної моторики у дітей раннього віку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
88
М 82


   
    Московский Институт Гештальт-терапии и Консультирования [Текст] : спецвипуск // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2011. - N 5. - С. 3-200
УДК
Рубрики: Гештальт-терапія
Кл.слова (ненормовані):
групова терапія -- індивідуальна терапія -- іграшка як метафора відносин -- терапевт -- панічні атаки -- фігура-фон -- розвиток особистості -- психотерапия пограничной личности -- рабочий альянс -- диффузия границ -- метод работы с голосом -- природный звук -- звучание тела -- люди с избыточным весом -- ожирение -- хасидизм -- требования к сертификационной сессии -- функции селф -- фазы цикла контакта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
74.200.5
П 77


    Приходченко, К. І.
    Розвиток особистості - стратегічний напрям гуманістичного виховання / К. І. Приходченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: виховання гуманістичне
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- життєвий вибір особистості -- потенціал -- творчий потенціал -- цілеспрямований вплив суспільства -- виховання -- гуманістичне виховання -- напрями гуманістичного виховання
Анотація: Стаття порушує проблему соціалізації особистості як однієї з умов гуманістичного виховання, спрямованого на розкриття особистісного творчого потенціалу, самореалізації, саморозвитку, самовдосконалення, можливостей самостійно будувати життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Дод.точки доступу:
Берулава, М.Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
74.03(4УКР)
Т 48


    Ткаченко, Л. І.
    Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 77-83. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   історія педагогіки України(1917-

   Розвиток особистості

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток особистості -- гуманізм -- гуманістична педагогічна думка
Анотація: Зіставлено погляди видатних українських педагогів Г. С. Сковороди та В. О. Сухомлинського на особистість та розвиток особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педагогічну традицію розвитку особистості. Зроблено висновок про гуманістичну педгогічну традицію розвитку особистості в українській освітньо-педагогічній думці.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог. ; 1722-1794) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
88.37
Р 17


   
    Развитие в выполнении социальной эволюции и саморазвитие в развитии человека // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 3-14. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Соціальна еволюція--розвиток
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- соціальна еволюція -- цілісність -- соціум


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

18.
88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

19.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 34-36. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--педагогіка--особистісний підхід
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- образи людини -- система особистості -- катарсис -- розвиток особистості -- особистісний підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається сутність особистісного підходу в педагогіці.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

20.
74.2
Р 69


    Ромашкіна, Ганна.
    Розвиток творчої компетентності особистості шляхом застосування інноваційних технологій [Текст] / Г. Ромашкіна, А. Васильченко // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.2
Рубрики: Інноваційні технології--проблемне навчання
   Творча компетентність--учні

   Розвиток особистості--творчість

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- проблемне навчання -- творча компетентність -- розвиток особистості -- творчість -- проблемні ситуації -- гуманістичний підхід -- пізнавальна самостійність
Анотація: У статті розповідається про гуманістично зорієнтоване навчання та пізнавальну самостійність учнів. Розглядається технологія проблемного навчання.


Дод.точки доступу:
Васильченко, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

21.
88
V10


   
    V cъезд РПО: направление "Психология развития" / Л. А. Головей, Н. А. Веракса, Р. Ж. Мухамедрахимов [и др.] // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 5. - С. 102-107. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- психічний розвиток -- розвиток суб’єкта -- онтогенез -- перинатальна психологія -- розвиток особистості


Дод.точки доступу:
Головей, Л. А.; Веракса, Н. А.; Мухамедрахимов, Р.Ж.; Сергиенко, Е. А.; Филиппова, Г. Г.; \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

22.
88.37
И 19


    Иванников, В. А.
    Понятие личности в психологии / В. А. Иванников // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 125-132. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- cуб’єкт відносин -- розвиток особистості -- психологія особистості -- моральна поведінка -- аморальна поведінка -- рівні функціонування людини
Анотація: У статті ставиться питання про необхідність поняття "особистість" для психології. Розглядаються реальності життя людини, які важко пояснювати без цього поняття. Пропонується розуміння особистості як людини, здатної робити усвідомлені і навмисні вчинки з урахуванням наслідків своїх дій для інших людей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.


    Ивков, Н. Н.
    Возрастной и индивидуально-психологический аспекты изучения развития личности / Н. Н. Ивков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 113-120. - Библиогр.: 26 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Особистість--розвиток особистості особистості--вивчення розвитку особистості

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- змістова природа особистості -- змістова система особистості -- індивідуальний рівень -- вивчення розвитку особистості
Анотація: Статья посвящена развитию личности как основному способу ее существования. Рассматривается проблема связи онтогенетических уровней личностного развития, их отношения с организацией сложившейся зрелой личности. Основным подходом для анализа данной проблемы выбрана отечественная теория личности, базирующаяся на понимании смысловой природы личности.
Стаття присвячена розвитку особистості як основного способу її існування. Розглядається проблема зв'язку онтогенетичних рівнів особистісного розвитку, їх відносини з організацією зрілої особистості, що склалася. Основним підходом для аналізу даної проблеми обрана вітчизняна теорія особистості, що базується на розумінні смисловий природи особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

24.


    Карпинский, К. В.
    Феноменология смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 121-134. - Библиогр.: 44 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
життєвий шлях -- сенс життя -- смисложиттєві кризи -- розвиток особистості -- фноменологія
Анотація: В статье представлены результаты эмпирического исследования феноменологии смысложизненного кризиса в личностном развитии человека.
У статті представлені результати емпіричного дослідження феноменології смисложиттєвої кризи в особистісному розвитку людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

25.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

26.
74.204.21
И 46


    Ильина, Н. Ф.
    Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності
   Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів

   Вчителі--готовність до інноваційної діяльності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів
Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності.
В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

27.
88.37
Л 12


   
    Лабіринти духовного розвитку особистості [Текст] : за навчальним посібником "Психологічні джерела виховної майстерності" І. Д. Бех // Позакласний час : на допомогу вчителю. - 2012. - N 11/12. - С. 28-31
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--розвиток особистості--духовний розвиток
   Психологія виховання

   Виховання--духовно-моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
духовна безпечність особистості -- духовний розвиток -- розвиток особистості -- психічний стан людини -- духовна напруженість особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.


    Загряжская, Е. А.
    Человекоцентрированный подход в психотерапии К. Роджерса [Текст] / Е. А. Загряжская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 6. - С. 66-69. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психотерапія--історія
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
людиноцентризм -- гуманістична психологія -- людиноцентричний підхід -- психотерапія -- клієнтоцентричний підхід -- процес становлення -- розвиток особистості
Анотація: Анализируются основные положения человекоцентрированного (клиентоцентрированного) подхода в психотерапии К. Роджерса. Ставится прблема уникальности этого подхода, его сходства и различий с другими знаменитыми современными подходами в психотерапии, его возможностей и ограничений.
Аналізуються основні положення людиноцентричного (клієнтоцентричного) підходу в психотерапії К. Роджерса. Ставиться проблема унікальності цього підходу, його схожості та відмінності з іншими знаменитими сучасними підходами в психотерапії, його можливості і обмеження.


Дод.точки доступу:
Роджерс, Карл Ренсом (американський психолог, один із засновників гуманістичної психології ; 1902-1987) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.


    Приступа, Елена Николаевна.
    Социальное воспитание школьников / Е. Н. Приступа // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 89-94. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Соціальне виховання--школярі
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- соціальне виховання -- соціальний розвиток -- соціалізація -- психосоціальний розвиток
Анотація: В статье рассматривается социальное воспитание школьников как ведущий фактор социального развития.
У статті розглядається соціальне виховання школярів як провідний фактор соціального розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

30.
81.2-9
В 39


    Ветчинова, М. Н.
    Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в. / М. Н. Ветчинова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 73-79. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі--історія
   історія педагогіки Росії до 1917 р.

   Кафедра іноземних мов

   Росія--педагогіка--історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
мовознавство -- іноземні мови -- рідна мова -- педагогіка -- історія педагогіки -- історія російської педагогіки -- методика викладання мов -- викладання мов в школі -- історія викладання мов -- вивчення іноземних мов -- гімназії -- вивчення мов в гімназіях -- вивчення стародавніх мов -- література -- антична література -- переклад -- художній переклад -- розвиток особистості -- розвиток інтелекту -- розширення кругозору -- мотивація до вивчення мов -- освітні подорожі -- екскурсії -- іншомовна культура -- пізнання іншомовних культур
Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії.
Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-30    31-58 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 108448
Кількість відвідувачів 1198
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя