Пошуковий запит: <.>K=студенти-філологи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| 81.411.1-91 К 78
Красовська, Олена. Формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярію [Текст] : на матеріалі листуванню Лесі Українки / О. Красовська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 37-39.
ББК 81.411.1-91 + 74.58.2 Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--стилістика Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--стилістична компетентність Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): стилістична компетентність -- епістолярний стиль -- національно свідомо мовна особистість -- мовна особистість -- студенти-філологи Анотація: Мета статті - дослідити формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярного стилю (на матеріалі листування Лесі Українки).
Дод.точки доступу: Українка, Леся (1871-1913) \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>2.
| 81.411.1-91 Б 56
Беценко, Тетяна. Структура і зміст спецкурсу "Фоніка" в системі професійної підготовки студентів-філологів [Текст] / Т. Беценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 49-52.
ББК 81.411.1-91 Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--спецкурси Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): спецкурс "Фоніка" -- студенти-філологи -- фоностилістика
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>3.
|
Назаренко, К. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-філологів на заняттях з іноземної мови / Костянтин Назаренко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 53-57. - Бібліогр.: 3 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58.2 Рубрики: Мотивація--навчально-пізнавальна діяльність--студенти Викладання іноземної мови у ВНЗ--мотивація Іноземні мови--навчальна діяльність--мотивація--студенти Кафедра іноземних мов Підготовка майбутніх вчителів--формування мотивації--навчально-пізнавальна діяльність Кл.слова (ненормовані): мотивація -- навчально-пізнавальні мотиви -- експериментальне заняття -- діалогічне спілкування -- емоційно-вольова регуляція -- студенти-філологи Анотація: У статті розкривається процес формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності у студентів-першокурсників на заняттях з іноземної мови. Аналізуються дані експериментального дослідження, наведено конкретні статистичні матеріали, що були отримані під час педагогічного експерименту.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Трубачова, Дар'я Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів [Текст] / Дар'я Трубачова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 34-38. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1-91 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--комунікативна діяльність Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): спілкування -- комунікативна діяльність -- діяльнісний підхід -- способи комунікативної діяльності -- студенти-філологи -- майбутні вчителі-філологи Анотація: У статті розкрита актуальність проблеми формування комунікативної діяльності в педагогічній теорії та практиці, розглядається можливість підвищення ефективності учіння студентів філологів на основі оволодіння комунікативними методами.
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>5.
|
Орлова, Ольга. Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів / Ольга Орлова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 82-88 : табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів--медіаосвіта Кл.слова (ненормовані): процес сприйняття -- художнє сприйняття -- медіаосвіта -- медіасприйняття -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- студенти-філологи -- інформаційне поле -- перцептивний образ -- критичне мислення -- інтерактивне навчання -- вища школа -- педагогічна освіта Анотація: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 81р30 О-34
Овсієнко, Людмила. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів [Текст] / Л. Овсієнко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 81р30 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--лінгвістика тексту Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): лінгвістика тексту -- текстоцентричний підхід -- стилістика -- студенти-філологи -- професійна освіта Анотація: У статті автор звертається до проблеми навчання лінгвістики тексту студентів-філологів на засадах текстоцентричного підходу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Жила, Світлана. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 11. - С. 26-30.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури--форми навчання Навчання студентів--форми--лекції Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): студенти-філологи -- колективна лекція -- функції колективної лекції -- види лекцій -- різновиди лекцій
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
|