Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=технології навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-37 
1.
378(4Укр)
П78


   
    Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина) [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. - Ужгород : [б. в.], 2004. - 226 с. - ISBN 966-7186-97-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Економічна освіта

   Вища освіта--Європейська система перезарахування кредитів (ECTS)

   Вища освіта в Україні--якість освіти

   Вища освіта в Україні--Болонський процес

   Комп’ютерні програми--захист законних прав

Кл.слова (ненормовані):
рівень знань -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- інтелектуальна власність -- підвищення якості освіти -- технології навчання -- Європейська система перезарахування кредитів (ECTS)


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національна Академія Наук України; Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; Братиславський економічний університет; Закарпатський регівональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.


    Капрова, А. Г.
    Технология обучения восприятию города инвалидов по зрению [Текст] / А. Г. Капрова // Педагогические технологии : Профессиональный журнал для технологов образования: научных работников, преподавателей и аспирантов педагогических образовательных учреждений, системы повышения квалификации, методистов и специалистов, а а также учителей, повышающих свою квалификацию. - 2006. - N1. - С. 80-83
Рубрики: Інваліди
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Московкин, Л. В.
    Педагогические технологии в обучении русскому языку как иностранному [Текст] / Л. В. Московкин, А. Н. Щукин // Русский язык, литература, культура в школе и вузе : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 44-48
Рубрики: викладання російської мови у внз
   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- Дальтон-план -- екскурсійний метод
Анотація: Приводятся примеры педагогических технологий, которые применялись и применяются в обучении русскому языку как иностранному: "Дальтон-план", бригадно-лабораторный метод, экскурсионный метод, технология взаимообучения.


Дод.точки доступу:
Щукин, А. Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
371.315.6
С41


    Ситченко, Анатолій Люціанович.
    Теоретико-методичні засади аналізу художнього твору в шкільному курсі літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання(українська література) / А. Л. Ситченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 40 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   аналіз художнього твору

   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- етапи формування вмінь -- особистісний підхід


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
74
Я62


    Янкович, Олександра Іванівна.
    Розвиток освітніх технологій у теорії та практиці вищої педагогічної освіти України (1957-2005) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / О.І. Янкович ; Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. - 42 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Вища педагогічна освіта--освітні технології
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання


Дод.точки доступу:
Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.
74.6
П 48


    Покась, В.
    Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти [Текст] / В. Покась // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 4. - С. 68-77
ББК 74.6
Рубрики: Інтернатні заклади
   виховання дітей з вадами розвитку

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
інтернатна освіта -- технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен

Знайти схожі

7.
73
С 34


    Сизова, О. Ф.
    Оптимізація інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу: ресурси Mikrosoft для керівника, учителя, учня [Текст] / О. Ф. Сизова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 55-57.
ББК 73
Рубрики: Інформаційно-комунікаційні технології
   Управління технологіями

Кл.слова (ненормовані):
оптимізація інфраструктури -- програма Microsoft -- електронне навчання -- технології навчання -- операційна ефективність
Анотація: Ця стаття є, певною мірою, введення у модель оптимізації інфраструктури загальноосвітнього навчального закладу, яка є набором найбільш успішних практик і методів підвищення ефективності ІТ-рішень й інтегрується з відповідними програмами підготовки спеціалістів у галузі ІТ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
87
Л 59


    Линовицька, О. В.
    Основні функції освіти [Текст] / О. В. Линовицька // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 8. - С. 222-235 . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
функції освіти -- інформаційне суспільство -- технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: Б649178/2012/7
   Журнал

Бібліотека Шкільного світу [Текст]. Завуч. Бібліотека. - К. : Шкільний світ, 2007 -
2012р. N 7 . - 122
Зміст:
Островерхова, Н. М. Аналіз уроку за новітніми технологіями / Н. М. Островерхова, І. М. Рожнятовська
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.202
З-67


    Зламанюк, Людмила.
    Розвивати інноваційний потенціал учня [Текст] / Л. Зламанюк // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - N 4. - С. 22-26.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання інноваційне
   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості учня -- проблемне навчання -- технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Карабаєва, Ірина.
    Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-38.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- сенсорна система -- аналізатор -- органи чуття -- чуттєві пізнання -- майстер-клас -- навчання педагогів
Анотація: Стаття про впровадження мультисенсорного підходу в роботі вихователів за розробленою новою технологією навчання дітей дошкільного віку за назвою: "Чую, бачу, роблю".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

12.
22.3р10
С 79


    Стецик, Сергій.
    Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10.
ББК 22.3р10
Рубрики: викладання фізики в школі
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Борисенко, Валентина.
    Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача
Анотація: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

14.


    Голуб, Ніна
    Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика
   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова
Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

15.
74.202.245
П 78


   
    Про урок у технології "перевернуте" навчання - ідея проста і сучасна / уклад. І. С. Маркова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 9. - Актуальні діалоги. - № 9. - С.1-6. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.202.245
Рубрики: навчання--інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- перевернуте навчання -- технології навчання -- електронне навчання
Анотація: Вчителі широко використовують у своїй практиці змішане навчання, під яким розуміють освітню технологію, що реалізовується в умовах поєднання очної форми й електронного навчання. Однією з таких технологій є "перевернуте " навчання. Описано переваги та недоліки навчання, чим відрізняється від традиційного.


Дод.точки доступу:
Маркова, І. С. \авт.-уклад.\

Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
74
П 47


    Познанська, Н. Ф.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Н. Ф. Познанська, Ф. С. Познанська // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 10-17.
ББК 74
Рубрики: пізнавальна діяльність учнів
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- технології навчання -- проблемне навчання -- ігрові форми навчання


Дод.точки доступу:
Познанська, Ф. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
74.202.245
С 79


    Стецик, С.
    Освітні технології як чинник індивідуалізації навчальної діяльності учнів [Текст] / С. Стецик // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2014. - N 2. - С. 17-24.
ББК 74.202.245
Рубрики: Освітні технології
   Навчальна діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- саморозвиток особистості


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
74.58.2
Н 14


    Набока, Ольга.
    Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--фахова підготовка
Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка педагога -- професійно-орієнтоване навчання -- технології навчання
Анотація: У статті окреслено інноваційні підходи до організації фахової підготовки майбутніх педагогів у ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет".


Дод.точки доступу:
Чайченко, Станіслав

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
74.202.245
М 33


    Матат, Дарина.
    Нові технології: веб-квест [Текст] / Д. Матат // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 23 червня. - С. 10.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--метод проектів--використання інформаційних технологій
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- навчальні технології -- веб-квест
Анотація: Як зацікавити сучасних учнів? Дайте їм завдання з елементами рольової гри і необхідністю використовувати мережу інтернет - і вони не залишаться байдужими. Про навчальну технологію веб-квест розповідає стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
74.202.245
М 26


    Мариновська, Оксана.
    Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 32-36 : рис. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтеграція змісту -- інтеграція -- технології навчання -- інтегровані уроки -- інтегрований підхід -- технологічний аспект
Анотація: У статті розкрито теоретико-методологічні засади технології інтегрованого навчання, зокрема методологічний, теоретичний, технологічний та практичний концепти. Обґрунтовано цільові орієнтири технології, концептуальні ідеї, технологічна логіка й технологічний продукт.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

21.
74.202.245
С 43


    Склярова, Ірина Олександрівна.
    Вплив інформатизації освіти на проектування технологій навчання [Текст] / І. О. Склярова // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 3-6.
ББК 74.202.245
Рубрики: Навчання--інноваційні технології
   Навчання--технології навчання

   Навчання--засоби навчання--електронні

   Освіта в Україні--інформатизація освіти

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- технології навчання -- електронні засоби навчання -- інноваційна педагогічна технологія
Анотація: Мета статті полягає в дослідженні впливу інформатизації освіти на розкиток інноваційної педагогічної технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
74.2
Д 11


    Діденко, Тетяна.
    Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 25-31. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Обдаровані діти--навчання--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані учні -- технології навчання -- міжнародні конкурси
Анотація: У статті висвітлено деякі аспекти роботи вчителів української мови та літератури з обдарованими учнями в навчальному закладі, наведено зразки пізнавальних і творчих завдань з олімпіади та різноманітних конкурсів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.
74
Д 83


    Дуплійчук, Ольга Миколаївна.
    Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / О. М. Дуплійчук ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: майбутній вчитель-філолог
   Проектні технології--метод проектів

   Кафедра педагогіки

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів-філологів -- проектно-комунікативні технології навчання -- технології навчання


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

24.
22.3р
Ш 26


    Шарко, Валентина.
    Орієнтовне навчання фізики: технологічний аспект [Текст] / В. Шарко // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - N 5. - С. 12-16.
ББК 22.3р
Рубрики: Викладання фізики--компетентнісний підхід (учні/студенти)
Кл.слова (ненормовані):
природознавчі дисципліни -- навчання фізики -- компетентнісне навчання -- види компетентностей -- технології навчання
Анотація: Мета статті полігає у підготовці педагогів до усвідомленого вибору технологій компетентнісного навчання учнів/студентів природничих дисциплін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.
74
Ц 11


    Цідило , Іван Миколайович.
    Теорія і методика підготовки майбутніх інженерів-педагогів до застосування інтелектуальних технологій у професійній діяльності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти. 13.00.10-інформаційно-комунікаційні технології в освіті / І. М. Цідило ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2015. - 40 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Технології навчання у вищій школі
   автореферати дисертацій--професійна освіта

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
майбутні інженери-педагоги -- технології навчання -- інтелектуальні технології


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

26.
74
Г 70


    Горожанкіна, О.
    Організація науково-методичної роботи в експериментальному загальноосвітньому навчальному закладі "Школа культури здоров’я - Школа майбутнього" [Текст] / О. Горожанкіна // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 9/10. - С. 38-42.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні, 21 ст.
   нові педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- освітне середовище -- школа майбутнього


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
81.411.1-9
П 25


    Пентилюк, Марія.
    Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів [Текст] / М. Пентилюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 9. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика--методичні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
методичні дослідження -- лінгводидактичні стратегії -- технології навчання -- вчені-методисти -- методика навчання української мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

28.
37.014:378.4
Ф 79


   
    Формування державного замовлення на підготовку фахівців інженерних та фізико-математичних спеціальностей [Текст] / Г. Півняк // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 2. - С. 17-32. - Библиогр. в конце ст. 31 (4 назви). - рис. . - ISSN 1682-2366
УДК
ББК 74.584(4Укр) + 65.9(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх інженерів--формування державного замовлення
   Підготовка фахівців у ВНЗ--фізико-математичні спеціальності

   Економіка України, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
економічний потенціал -- ринок праці -- вища технічна освіта -- технічні університети -- інноваційний розвиток -- співпраця з бізнесом -- технології навчання -- підготовка спеціалістів у вищій школі -- інженерна освіта -- фізико-математична освіта
Анотація: Стисло характеризується стан економіки України. Визначені показники попиту та пропозицій на ринку праці. Наголошується нерівномірність доступу до якісної освіти громадян України. Обгрунтовано шляхи розвитку економічного потенціалу України на основі розвитку інженерної та фізико-математичної освіти.


Дод.точки доступу:
Півняк, Геннадій; Азюковський, Олександр; Трегуб, Микола; Бардась, Артем

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
371.311.1.042(477)
Б 55


    Бех, М.
    Особистісно орієнтовані технології навчання в початковій школі / Максим Бех // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 35–40. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: початкова школа--освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
освітні технології -- технології навчання -- дидактичні аспекти -- класифікація технологій навчання -- особистісно орієнтоване навчання -- розвивальне навчання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовані дидактичні аспекти застосування сучасних технологій навчання у процесі освітньої діяльності вчителів початкової школи: сутність проблеми, основні змістові напрями, позитивні підходи до еективності. Визначено, що дидактичними аспектами застосування вчителями зазначених технологій навчання у початковій школі є обгрунтування їх дидактичної оптимальності, зокрема шляхом доцільного визначення спільних дидактичних одиниць, форм, методів та засобів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
371.315(477)
М 30


    Марченко, Л.
    Система вправ з розвитку критичного мислення на уроках в початкових класах / Лариса Марченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 17–22. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання -- розвиток критичного мислення -- українська мова -- літературне читання -- математика -- природознавство -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про застосування технології розвитку критичного мислення на уроках з української мови, літературного читання, природознавства та математики в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-37 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 85781
Кількість відвідувачів 1026
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя