Пошуковий запит: <.>K=інтелектуальні карти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| 74.1 Б 11
Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 4-10 : фотогр.
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- організація освітнього процесу -- індивідуалізація освітнього процесу -- фронтальні заняття -- ігри -- інтелектуальні карти -- міжпредметні інтегровані заняття -- дитячі садки Анотація: У статті розглянуто питання організації освітнього процесу у дитячих садках. Підкреслено, що заняття у дошкільному навчальному закладі є формою організації навчання дітей, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує їхню пізнавальну діяльність з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, завдань програми, інтересів та індивідуальних особливостей кожної дитини. Наголошено на тому, що найефективнішими в освітньому процесі дошкільного закладу є міжпредметні інтегровані заняття.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.10 К 11
Кіндрат, Інна. Асоціативні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 11. - С. 30-34 : іл.
ББК 74.10 Рубрики: Дошкільники--мислення--асоціації Дошкільна освіта--навчально-пізнавальна діяльність Кл.слова (ненормовані): асоціація -- асоціативні зв’язки -- асоціативне мислення -- розвиток асоціативного мислення -- асоціативні карти -- інтелектуальні карти -- функції асоціативних карт -- дошкільна освіта -- навчально-пізнавальна діяльність Анотація: У статті розповідається про ефективність використання в навчально-виховній діяльності дошкільного закладу асоціативних карт, робота з якими активізує пізнавальні процеси дошкільників та сприяє формуванню в них цілісної картини світу.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.102 К 11
Кіндрат, Інна. Обираємо програму розвитку для роботи з дошкільниками / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 10-12 : фотогр.
ББК 74.102 Рубрики: Дошкільна освіта--Базова програма "Я у світі (програма розвитку)" Дошкільна освіта--програми розвитку дітей Кл.слова (ненормовані): освітні програми -- Я у світі (програма розвитку) -- концептуальні засади -- освітні лінії -- структурні особливості -- змістові особливості -- інтелектуальні карти -- дошкільники -- дошкільна освіта -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Проаналізовано зміст оновленої редакції Програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". Висвітлено основні ідеї та положення Програми, її змістові та структурні особливості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.102.26 Р 69
Романюк, Ірина. Інтегроване заняття: поняття, особливості змісту та структури [Текст] / І. Романюк, О. Бороздіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 5. - С. 13-21.
ББК 74.102.26 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив Кл.слова (ненормовані): інтегровані заняття -- семінар-практикум для педагогів ДНЗ -- пам’ятка для педагогів ДНЗ -- інтелектуальні карти -- робота з педагогами ДНЗ Анотація: В кінці статті розміщено додаток № 1 “Поняття “інтегроване заняття”, особливості його змісту та структури : семінар-практикум для педагогів ДНЗ” та додаток № 2 “Особливості організації та проведення інтегрованого заняття : пам’ятка для педагогів”.
Дод.точки доступу: Бороздіна, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.211.4(477) Н 15
Навчаймося дистанційно: інтелектуальні карти в професійному житті педагога> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 4–10. - Зміст: Завдання навчального курсу ; Навчально-тематичний план ; Додаток 1 : Введення в тему курсу ; Додаток 2 : Реєстраційна форма слухача курсу.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): дистанційні курси -- інтелектуальні карти -- самоосвіта вихователів -- професійна діяльність -- самоосвітня діяльність -- навчально-тематичний план -- заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації Анотація: У статті йдеться про дистанційний курс "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні", розроблений спеціально для педагогів і психологів системи освіти, зокрема для керівників та вихователів-методистів закладів дошкільної освіти. Автор курсу Інна Кіндрат.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.211.4(477) К 11
Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 16–22. - Бібліогр.: 4 назв. - Зміст: Особливості побудови інтелектуальних карт ; Асоціативність ; Фізіологічні основи процесу сприймання інформації ; З історії інтелектуальних карт ; Створити образ –значить запам’ятати: опис експерименту.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- методична робота -- інтелектуальні карти -- Mind Mapping, технологія -- мислення -- запам’ятовування -- асоціативність -- сприймання інформації Анотація: У статті йдеться про процеси мислення людини та пов’язану з цим технологію Mind Mapping. Матеріал вміщено а рамках дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 37.091.12:331.36](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 4–14. - Бібліогр.: 3 назви. - Зміст: Символізація змісту в інтелектуальних картках ; Систематизація змісту в інтелектуалних картках ; Правила побудови інтелектуальної карти ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Оцінка" ; Інтелектуальна карта "Літо-літечко" ; Інтелектуальна карта "Педагогіка для всіх" ; Інтелектуальна карта – засіб символізації і систематизації інформації.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- систематизація інформації -- інтелектуальні карти Анотація: В статті розкрито другу тему дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 37.091.12:331.36](477) К 11
Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 16–24. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Блочно-тематичне планування освітнього процесу ; Інтелектуальна карта як спосіб і засіб перспективного планування ; Технологія складання та використання.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--ведення документації Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- підвищення кваліфікації -- інтелектуальні карти -- інтелектуальна карта -- технологія складання -- освітній процес -- блочно-тематичне планування -- перспективне планування -- педагогічні технології Анотація: Третя тема курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.016:81-028.31](477) К 11
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мови й мовлення Дошкільне виховання--формування інтелекту Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.091.12:005.336.2-043.83](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 45–55. - Зміст: Як застосовувати в методичній діяльності ; Як працювати інтерактивно ; Як опрацювувати інформацію ; Які переваги інтелектуальних карт в управлінській діяльності ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Наступність" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта "Завдання освітньої діяльності на 2018–2019 н.р." ; Додаток 3 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в методичній роботі та управлінні" ; Додаток 4 : Ефект візуалізації: уроки картування ідей : за Джеймі Наст.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- інтелектуальні карти -- професійний розвиток -- управлінська діяльність -- планування -- застосування -- методичні заходи -- педагогічні ради -- педагогічні читання -- мозкова атака -- опрацювання інформації -- картування -- освітня діяльність -- візуалізація Анотація: У статті йдеться про використання інтелектуальних карт в методичній та управлінській діяльності закладів дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 373.2.091.12:005.336.5-044.337](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Анотація: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|