Пошуковий запит: <.>K=аналіз художнього твору<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 28 |
>1.
| 378 Г 94
Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Зміст: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525ББК 74.58 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Кл.слова (ненормовані): літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури
Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>2.
|
Бондаренко, Ю. Аналіз ідейного змісту творів у старших класах: Філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури [Текст] / Ю. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N6. - С. 19-24.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): праці викладачів НДУ -- аналіз художнього твору -- ідейний зміст творів
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>3.
|
Штейнбук, Фелікс. Долаючи стереотипи сприйняття : стаття друга : оповідання І. Нечуя-Левицького "Афонський пройдисвіт" у контексті тілесно-міметичного методу аналізу художніх творів / Ф. Штейнбук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 7/8. - С. 96-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Українська література, 19 ст. Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): Афонський пройдисвіт, оповідання -- аналіз художнього твору -- тілесно-міметичний код
Дод.точки доступу: Нечуй-Левицький, Іван Семенович (укр. прозаїк ; 1838-1918) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 81.411.2-7 Г 29
Геймбух, Е. Ю. "Порой даже стертые слова приобретают новизну..." [Текст] : семантика неопределенности в прозе К. Паустовского / Е. Ю. Геймбух> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2012. - N 4. - С. 43-48.
. - ISSN 0131-6141ББК 81.411.2-7 Рубрики: Російська мова--мова художніх творів--проза Кл.слова (ненормовані): семантика неопределенности -- неопределенные местоимения -- местоименные наречия -- вводные слова -- аналіз художнього твору Анотація: В статье рассматриваются функции лексем с семантикой неопределенности в произведениях К. Паустовского.
Дод.точки доступу: Паустовский, Константин Георгиевич (рус.сов.писатель ; 1892-1968) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 83.3(4УКР)р10 Ш 95
Шуляр, Василь . Сучасний урок літератури і проблеми рецепції свідомості / пам’яті в методиці середньої школи [Текст] / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 19-21
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): історична пам’ять -- аналіз художнього твору -- інтерпретування художніх творів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 83.3(4УКР)р10 Ф 42
Фенцик, Оксана. Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці [Текст] / О. Фенцик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 23-30.
ББК 83.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання української літератури в школі--жанри літератури Кл.слова (ненормовані): епічні твори -- аналіз художнього твору -- сприйняття художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий
Знайти схожі
|
>7.
| 83(0) М 14
Майсус, Л. Забезпечити професійну готовність студентів-філологів до викладання світової літератури в школі [Текст] / Л. Майсус> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 4-7.
ББК 83(0) Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі Кл.слова (ненормовані): уроки літератури -- аналіз художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 83.0 Х 94
Хроменко, І. Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 8 / І. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 2-7. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 83.0 Рубрики: Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- філологічний аналіз -- жанр -- композиція -- архітектоніка тексту -- структура оповіді -- заголовок тексту -- ключові слова тексту
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 83.0 Х 94
Хроменко, І. Компаративний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 9 / І. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 8-15 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 83.0 Рубрики: Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): компаративний аналіз -- аналіз художнього твору -- компаративні міні-дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 83.0 Х 94
Хроменко, І. Окремі специфічні види літературознавчого аналізу [Текст] : заняття № 10 / І. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 83.0 Рубрики: Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): літературознавчий аналіз -- контекстуальний аналіз -- інтертекстуальний аналіз -- аналіз художнього твору -- емоційний аналіз -- асоціативний аналіз -- психодрама
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 83.0 Б 11
Біографічний аналіз художнього твору [Текст] : фрагменти конспектів уроків> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 23-30
ББК 83.0 Рубрики: Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): біографічний аналіз -- аналіз художнього твору -- конспекти уроків
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 83.0 С 80
Стилістичний аналіз художнього твору [Текст] : фрагменти конспектів уроків> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 31-37 : схеми
ББК 83.0 Рубрики: Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): стилістичний аналіз -- аналіз художнього твору -- конспекти уроків
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 83.0 Ф 11
Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : фрагменти конспектів уроків> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 38-40
ББК 83.0 Рубрики: Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): філологічний аналіз -- аналіз художнього твору -- конспекти уроків
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>14.
| 83 Л 17
Лазаренко, Ірина. Провідні принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. Лазаренко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 31-33. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 83 Рубрики: Українська література--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- аналіз художнього твору -- літературно-психологічний аналіз -- загальнодидактичні принципи Анотація: У статті розглянуто принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору, обгрунтовано їх доцільність для такого виду аналізу, наведено приклади їх реалізації в навчальному процесі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
| 83 Ш 88
Штейнбук, Фелікс. Конвергенція топосу відсутності у творах сучасної світової літератури [Текст] / Ф. Штейнбук> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 68-76.
. - ISSN 0236-1477ББК 83 Рубрики: Літературознавство Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- конвергенція -- сучасне літературознавство
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>16.
| 74.202 Н 34
Науменко, Віра. Як осягнути душу твору?: методика аналізу оповідання на уроках літературного читання [Текст] / В. Науменко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 9-12.
ББК 74.202 Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- літературні читання школярів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Маніло, Л. О. Г. Белль "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." : 7-й клас / Л. О. Маніло> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 7/8. - С. 66-69
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--вивчення творчості письменників Кафедра світової літератури та історії культури Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- вивчення казок -- уроки зарубіжної літератури
Дод.точки доступу: Белль, Генріх (німецький письменник ; 1917-1985) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Яценко, Таміла Теоретико-методичні концепти наукової творчості Олександри Бандури (до 100-річного ювілею вченого-методиста Олександри Михайлівни Бандури) [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 10-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--літературознавство--персоналії літературознавців Кл.слова (ненормовані): історія методики навчання української літератури -- аналіз художнього твору -- теорія шкільного підручникотворення -- учений-методист -- український літературознавець Анотація: Розглянуто науковий доробок Олександри Михайлівни Бандури, авторитетного фахівця предметної методики.
Дод.точки доступу: Бандура, Олександра Михайлівна (учений літературознавець, методист української літератури ; 1917-2010) \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі
|
>19.
|
Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 5. - С. 6-11.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- уроки української літератури -- аналіз художнього твору -- алгоритми діяльності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Злисун, С. В. Технологія критичного мислення як засіб активізації пізнавального потенціалу учнів [Текст] / С. В. Злисун> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7/8. - С. 3-16.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--розвиток критичного мислення Кл.слова (ненормовані): критичне мислення учнів -- пізнавальний потенціал учнів -- аналіз художнього твору -- уроки зарубіжної літератури
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Науменко, Віра. Комплексний аналіз художнього твору: методичні аспекти [Текст] : інтегративна основа в навчанні читати / В. Науменко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 10. - С. 22-25.
Рубрики: Початкова школа--уроки читання Кл.слова (ненормовані): уроки читання -- інтегроване навчання -- аналіз художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Міщенко, Оксана Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі [Текст] / Оксана Міщенко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): предметна компетентність -- профільна школа -- художній твір -- літературний твір -- аналіз художнього твору -- епічний твір Анотація: У статті розкрито аспекти шкільного дослідження літературного твору. Запропоновано різні види аналізу: антропоцентричний, хронотопний і концептуальний. Представлено комплекс взаємопов'язаних знань і вмінь школярів, послідовність навчальної діяльності на етапах теоретичної, читацької, аналітико-синтетичної роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Бондаренко, Юрій Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 8-13
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): літературне навчання школярів -- літературний твір -- аналіз художнього твору Анотація: В статті висвітлюються питання організації літературного навчання школярів. Автор установлює систему компетенцій та етапи впровадження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Кондратець, Інна. Відлуння: озонівський фестиваль у Червонограді [Текст] / І. Кондратець> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 51-54.
Рубрики: Українська література--літературні фестивалі, літературні конкурси Кл.слова (ненормовані): особистісно зорієнтований урок -- аналіз художнього твору -- Всеукраїнський фестиваль
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Сидоріна, Олена. Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю” [Текст] / О. Сидоріна> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 41-43.
Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина ; 21 ст. початок Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- інтерпретація -- ідейно-художня цілісність -- публіцистичність -- архітектоніка -- суб’єктивізм -- композиція -- емоційно-вольова сфера -- жінки-письменниці України
Дод.точки доступу: Бондаревич-Черненко, Лілія Василівна (українська письменниця білоруського походження, журналіст. Пише білоруською, українською та російською мовами. Член Національної спілки письменників України ; 1954 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Бондаренко, Юрій. Педагогіка співробітництва в процесі вивчення літератури [Текст] / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школах України : Міністерство освіти і науки України. - 2020. - N 10. - С. 3-8.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кафедра української літератури, методики її навчання та журналістики Кл.слова (ненормовані): педагогіка співробітництва -- читання ланцюжком -- колетивне читання -- літератуний аналіз -- творча діяльність -- аналіз художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Пархета, Любов. До проблеми аналізу художнього твору в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Л. Пархета> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 20-23.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): українська література -- аналіз художнього твору -- знання учнів -- уміння учнів -- формування особистості
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>28.
|
Бондаренко, Юрій. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст [Текст] / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 3. - С. 8-13.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- засвоєння нових знань -- типологізація навчального процесу -- художній твір -- історико-літературний матеріал -- шляхи аналізу -- аналіз художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
|