Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг у туризмі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
33(075.3)
М 27


   
    Маркетинг у галузях і сферах діяльності [Текст] : навч. посібник / За ред. І. М.Буднікевич. - К. : Центр учбової літератури, 2013. - 536 с. - Бібліогр. в кінці тем. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 115.00 грн.
ДРНТІ
ББК 65.290-2я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Маркетинг--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

Кл.слова (ненормовані):
торговельний маркетинг -- маркетинг народних ремесел та промислів -- банківський маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг індустрії гостинності -- муніципальний маркетинг -- сегментування ринку -- позиціонування товару


Дод.точки доступу:
Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифяк, О.; Нємцева, І.; Скибінський, С.; Черданцева, І.
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
33(075.3)
М 21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Туристичний бізнес: теорія та практика [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. П. Мальська, В. В. Худо ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 364, [4] с. : рис., табл. - Дод.: с. 271-360. - Л-ра: с. 361-365. - ISBN 978-611-01-0287-2 : 80.00 грн.
ББК 65.43я73
РУБ 33(075.3)
Рубрики: Економіка туризму--туристична індустрія
   Економіка туризму--підручники та посібники для ВНЗ

   Кафедра географії

Кл.слова (ненормовані):
історія розвитку туризму -- туризмологічні концепції -- види туризму -- форми туризму -- туристичні ресурси -- безпека туристичної подорожі -- менеджмент у туризмі -- маркетинг у туризмі -- інформаційне забезпечення -- інвестиційна діяльність (туризм) -- міжнародна співпраця (туризм) -- туристичний бізнес
Анотація: Розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу.


Дод.точки доступу:
Худо, Володимир Володимирович; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 5
ав (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 10738
Кількість відвідувачів 686
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя